X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bede-x

Vurderinger


6,2/10
Bede-x
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Vis kun:
# Titel Sortering Kommentar Dato Vurdering
51.
Borderlands 2
Henvender sig næsten udelukkende til coop fans, hvor samværet lettere kan dække over de mange fetch quests og den dårlige high level balance. 16/08-13 7/10
52.
Borderlands: The Secret Armory Of General Knoxx
Med så mange indholdsløse quests i standardpakken at man giver Ubisoft Game kamp til stregen, føles det fuldstændigt formålsløst med en udvidelse der tilføjer yderligere. 07/05-16 3/10
53.
Braid
Det vigtige er ikke om atombomben er omdrejningspunktet, men at kombinationen af fascinerende mekanik og fortællingen der vil mere, kan overleveres med stolthed på mediets vegne til næste generation. 06/06-12 10/10
54.
Broken Sword: The Sleeping Dragon
Et bravt forsøg på at genoplive de gamle adventurespil. Lange loadetider, for mange kasse puzzles og veldokumenterede crashbugs i den sidste halvdel af spillet, trækker gevaldigt ned. 23/03-04 6/10
55.
Brothers: A Tale Of Two Sons
Betagende eventyrsscenerier og en afmålt pacing ligger bunden, men det er kommunikationen gennem handling og vanskelig inputmekanik, der hæver det til et emotionelt engagerende og mindeværdigt niveau. 18/04-14 8/10
56.
Bruce Lee
Så simplet og imødekommende, at det føles helt uskyldigt idag. Det er desværre også for simpelt og bliver let ensformigt. Underholder kun, hvis man har de nostalgiske briller på. 21/08-06 3/10
57.
Brute Force (2003)
Virker udemærket i singleplayer, så længe man tager gode pauser, når spillet bliver for monotont. 14/01-06 6/10
58.
Buck Rogers: Countdown To Doomsday
Typisk SSI spil, der ligesom de andre baserer sig på D&D systemet. Det betyder, at kampene stadig besidder den nødvendige strategiske balance til at kunne underholde. Det kan resten af spillet ikke. 14/08-06 4/10
59.
Buffy The Vampire Slayer: Chaos Bleeds
Mere overfladisk end det første. Kamp mulighederne er begrænsede og spillets puzzles latterlige. For fans af serien må det siges at ramme godt. 25/07-06 5/10
60.
Buffy: The Vampire Slayer
Mere underholdende end forventet, med et velfungerende kampsystem. Platform delene virker dog ikke rigtigt og spillet måtte gerne være en anelse mere poleret. 23/03-04 7/10
61.
Bug!
Eksperimenterende og enformig platformer, der føles meget typisk for sin tid. Også en anelse for svær for den gennemsnitlige spiller. 15/08-06 5/10
62.
Call Of Duty 2
Meget overfladisk, liniært og statisk. Kompetent, men også glemt det øjeblik man slukker for maskinen. 14/01-06 6/10
63.
Carrion
Er svært at få føling med, hvilken del af monsteret man kontrollerer og kampene lider derunder, mens det er bøvlet at backtracke og benytte stiger. Tjener point på stemning og at det skiller sig ud. 27/07-20 5/10
64.
Castle Of Illusion
Flot platformsspil der fanger Disney stemningen godt, men det er lidt for simpelt, til at kunne klare sig mod genrens tunge drenge. 03/08-06 5/10
65.
Castlevania
Meget langsomt og trægt. Der går ikke lang tid fra man tænder til, at styringen eller måske nærmere heltens manglende mobilitet begynder at irritere. 12/01-06 3/10
66.
Castlevania (1999)
Præget af mange af de problemer som kendetegnede tidlige 3D spil. Ikke nogen katastrofe, mere en skændsel mod seriens navn. 13/01-06 5/10
67.
Castlevania II: Simon's Quest
Tilfører serien mere dybde i et oplæg der tilnærmelsesvis minder om de mere moderne udspil i serien. Stadig for primitivt. 12/01-06 3/10
68.
Castlevania: Aria Of Sorrow
Stadig lige veldesignet. Stadig lige stemningsfuldt. Og stadig under Symphony. 25/07-06 8/10
69.
Castlevania: Circle Of The Moon
Banedesignet halter en sjælden gang imellem, men der ud over er det endnu en tour de force for Konamis elskede serie. Musikken er fremragende. 10/08-05 8/10
70.
Castlevania: Dawn Of Sorrow
Man skulle tro, at serien ville få brug for fornyelse indenfor en overskuelig fremtid. Men når det hele er så veldesignet, er det svært at være andet end tilfreds. 25/07-06 8/10
71.
Castlevania: Harmony Of Despair
Så længe man spiller det i co-op, som det er tiltænkt, føles det på mange måder friskere end de nyere udspil i serien. Desværre en ret kortvarig oplevelse. 27/10-10 7/10
72.
Castlevania: Lords Of Shadow
Kan man komme ud over de tvivlsomme kameravinkler og det tætte slægtskab med andre spil i genren, er LoS udemærket underholdning, men det er for nemt og føles underligt kompartmentaliseret. 01/01-11 6/10
73.
Castlevania: Lords Of Shadow: Ultimate Edition
PCens evner til at få konsolkonverteringer til at ligne remasters fra en efterfølgende generation er ikke nok til man overser fejlene eller glemmer at det ikke burde hedde Castlevania. 15/01-15 6/10
74.
Castlevania: Portrait Of Ruin
Serien begynder at se gammel ud med tvivlsomme nyskabelser, alt for meget genbrug både fra serien selv og i spillet for at nå den rigtige slutning. 29/10-17 6/10
75.
Castlevania: Symphony Of The Night
Den gode konvertering gør, at Live Arcade udgaven er nøjagtig lige så fantastisk som de gamle versioner. 26/06-07 9/10
76.
Castlevania: Symphony Of The Night
Castlevania påføres Super Metroids struktur. Resultatet er et stemningsfuldt platforms eventyr, med lækker stil og uforglemmelig fængende musik. Overgåes i genren kun af inspirationskilden. 10/08-05 9/10
77.
The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena
Holder sig utrolig godt, i særdeleshed på PC, der som sædvanlig er konsol udgaven med bedre framerate, forbedret billede kvalitet + lidt ekstra lir. GOG udgaven er dog uden multiplayer. 14/09-15 8/10
78.
The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena
Assault prøver at genskabe strukturen fra det første i nye omgivelser og er på alle væsentlige punkter svagere end originalen. Heldigvis er dén inkluderet til at bære udgivelsen. 05/01-13 8/10
79.
The Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay
En sjælden vellykket overførelsel af et filmunivers til spil mediet. Alt virker på spillets og ikke licensens præmisser. Det er barskt og råt og stemningsfuldt. En actionfilm i spilform. 21/08-06 8/10
80.
Chrono Trigger
En del tidsspilde, encounters uden udfordring, følelsesmæssigt uengagerende. 16-bits største er blevet for gammel. 15/05-06 6/10
81.
Clockwork Knight
På det rent personlige plan holder jeg både af spillet, stemningen og selv den floaty kontrol, men objektivt mærkes det tydeligt, at det er fra en transitions periode og det er alt for kort. 04/07-17 5/10
82.
Clockwork Knight 2
Føles som anden halvdel af det første spil og ift. længde havde begge været bedst tjent med at være slået sammen. Stadig meget charmerende, hvis man kan leve med gentagelser af det førstes fejl. 04/07-17 5/10
83.
Command & Conquer
God videreudvikling af Dune 2, som gør sig fint på konsol. Mangler dog multiplayer-muligheden fra PC-versionen. 17/08-04 7/10
84.
Condemned: Criminal Origins
Så ensformet at det ikke burde virke. Alligevel forsætter man, grundet den fantastiske stemning. 05/01-06 7/10
85.
Conflict: Desert Storm
Simpel actionpræget squad shooter, der først kommer til sin ret i co-op. Desværre kan man ikke spille det over nettet. 14/08-06 7/10
86.
Conker's Bad Fur Day
Stadig lige charmerende, men også overgået på alle punkter - loadetid undtaget - af Xbox udgaven. 14/01-06 6/10
87.
Conker: Live & Reloaded
Kræver at man holder af den specielle humor, da gameplayet ikke kan bære spillet alene. Enkelte sektioner er frustrende, omend der er forbedringer at spore på det punkt i forhold til N64 udgaven. 10/01-06 7/10
88.
Contra III: The Alien Wars
Man går fra det ene set piece til det andet med adrenalinen punpende i kroppen. Bliver kun bedre, hvis man har en makker med på turen. 12/01-06 8/10
89.
Costume Quest
Rammer lige i øjet med sin skildring af hvor eventyrlig verden kan være, når man er i besiddelse af et barns uskyldighed. Problemer til trods er det stadig mere interessant end det meste i genren. 30/08-12 6/10
90.
Crackdown
Benytter sandkasse konceptet anderledes end de fleste andre spil ved at ligge vægten på platformselementer og selve oplevelsen af at traversere byen i højden. Kort, friskt og super i coop. 19/06-12 8/10
91.
Crazy Taxi
Et adrenalinsus uden lige, så længe man kun spiller det i korte intervaller. Ikke noget problem, da spillets forskellige modes kan gennemføres på under en time. 26/07-06 7/10
92.
Crimson Shroud
Føles i alt sin beskedenhed som Matsuno unplugged og stadfæster trods frustrationer igen hans evner i genren. Masser af personlighed kombineret med en tone der er som rød tråd til resten af karrieren. 14/01-13 8/10
93.
Crysis
En bedrift at AIen er næsten lige så spilødelæggende som hvad Crytek præsterede i Far Cry. Frustrende sværhedsgrad, trælse køretøjskampe, kommunikerer elendigt og har håbløs joypad integration. 12/08-17 3/10
94.
Crystal Warriors
Et af de Game Gear spil som har holdt sig bedst. Plottet er selv for genren ultra simpelt og udvikler sig dårligt. Kampene er der mere kød på, selvom de forbliver i den simple ende. 18/05-12 6/10
95.
The Cursed Crusade
De tekniske mangler overskygges af den elendige netkode som igen overskygges af det stive ikke responsive gameplay. Dertil tilføjes dårlige kameravinkler og sære sceneskift. Ufærdigt. 03/02-13 3/10
96.
The Cyber Shinobi
Afsindigt dårligt udspil i Shinobi serien, hvor stort set alt er gået galt. Det kan ikke engang scrolle ordenligt. Sega burde skamme sig. 03/08-06 2/10
97.
D
Bortset fra at videosekvenserne er forbedret, er spillet nøjagtigt det samme som til Saturn. Lige mangelfuldt. 10/01-06 3/10
98.
D
Gåder af svingende kvalitet, krydret med atmosfærisk FMV. Der skal dog mere til og være et spil. 10/01-06 3/10
99.
Dark Savior
Et interressant forsøg på at bryde med lineariteten i spil, men udstiller også problematikkerne ved at forfølge den retning. Alt for eksperimenterende, ufokuseret og usikkert. 11/05-12 3/10
100.
Darksiders III
Frameraten er selvfølgelig dårligere end PC udgaven på et nogenlunde system, men det er loadetiderne, der føles som den største og mest frustrerende forskel. Også enkelte ærgelige crashes. 22/12-19 7/10
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »