351. |
|
Ligeså velstruktureret som det første, men stadig kun en bane. Og det er stadig for lidt. |
16/04-20 |
4/10 |
352. |
|
80% Sonic/20% Mario, uden selvfølgelig at nå deres højder, men selv med mindre frustrations elementer, forbliver det kompetent, om end dømt til at gå i glemmebogen, bortset fra de idérige bosser. |
01/09-20 |
6/10 |
353. |
|
Trods trælse loadeskærme, for megen renden frem og tilbage, svage kampe og at det taber pusten til sidst, er man aldrig i tvivl om, at Arkane igen-igen har leveret noget af genrens allerbedste. |
15/08-19 |
8/10 |
354. |
|
Besidder ikke samme charme som originalen, men er ligeså sjovt at spille, omend det præges af samme frustrationer og er ligeså hurtigt overstået. |
16/05-12 |
6/10 |
355. |
|
Fabelagtigt spil med suværen styring, smuk musik og flotte omgivelser. At spillet er lidt kort, skader det ikke det mindste. |
23/08-06 |
9/10 |
356. |
|
Ubisoft skal passe på, at det ikke bliver for meget af det gode, når de opdaterer deres franchises så hurtigt. Stadig velfungerende, men nogle plottråde virker forceret og der er(igen) nogle bugs. |
23/08-06 |
7/10 |
357. |
|
Stil ændringen var uønsket og kampsystemet er unødvendigt kompleks, men spillet indenunder benytter samme romantisk pirrende platformsgrundkerne som SoT. Synd at der er nogle bugs. |
23/08-06 |
8/10 |
358. |
|
Idéen føltes frisk, da det kom og man undrer sig over, at der kun er kommet meget få kopier. Var det ikke for efterfølgeren, ville karakteren nok være en tand højere. |
18/01-06 |
5/10 |
359. |
|
Virker mest af alt som et 40 kr download spil. Dårlige farver gør det svært at se bobblerne. Samtidigt en yderst kort oplevelse, med få options. |
23/03-04 |
2/10 |
360. |
|
Det bedste af Segas Disney platformsspil til Mega Drive, men set i et større genre perspektiv er der ikke de store overraskelser. Opbygningen går en fin linje mellem nedladende og hyggelig. |
16/05-12 |
6/10 |
361. |
|
Multiplayerdelen er stærkt amputeret sammenlignet med PC versionen. Det meste af singleplayer delen er intakt, men det er ikke nok til at hæve spillet over gennemsnittet. |
21/08-06 |
5/10 |
362. |
|
Galways musik er meget mindeværdigt, men når der kun er omtrent fem minutters gameplay, skal alt i spillet fungere optimalt for at det holder. Det gør det bestemt ikke her. |
01/06-12 |
2/10 |
363. |
|
Level designet kunne forbedres og filmsekvenserne føles mast ind, men overordnet fængende velpoleret underholdning. Etteren som det ville have været, hvis Insomniac vidste dengang, hvad de ved i dag. |
06/05-16 |
8/10 |
364. |
|
Mestendels magen til Saturn versionen, selvom små forskelle eksisterer i fx loadetidernes længde, parallax lagene og secrets. |
04/01-16 |
6/10 |
365. |
|
Den løssluppenhed banedesignets mangel på logik og struktur udmønter sig i, får det til at føles som om spillet er sat sammen på må og få. Alligevel sjovt og flot, men også for svært for de fleste. |
04/01-16 |
6/10 |
366. |
|
3D frihedsberøvet platformer og så meget bedre på grund af det. Indelukketheden får spillet til at opføre sig mere som en 2D sidescroller, hvilket virker befriende på sin egen måde. |
14/08-06 |
8/10 |
367. |
|
Den unødvendigt komplekse kontrol undrer, wireframe grafikken er skyld i perspektiv problemer og man får ondt i øjnene af at spille det. Kan man overkomme de problemer, er der lidt at komme efter. |
14/08-06 |
5/10 |
368. |
|
Fortræffeligt kampsystem der lykkedes med at overføre Souls mekanik til afstandskampe. Procedural generation får dog meget til at føles ligegyldigt, mens bossernes minion spawns vil frustrere mange. |
27/01-20 |
7/10 |
369. |
|
Trods originalens historiske betydning så er den for primitiv i dag og det er ikke blevet bedre i denne konvertering. Uegnet til input devicen og gennemført på 5-10 min. |
25/05-12 |
2/10 |
370. |
|
Capcom demonsterer her mange af de kiksede elementer i japanske horror spil: Ringe styring, pinlig voiceacting, grinagtigt puzzles og et dårligt savesystem. |
26/07-06 |
4/10 |
371. |
|
Meget underholdende udgivelse, der virker som en regulær genfødsel for serien. Den svage styring, manglen på konsekvens i spillet, samt for få gode puzzles forhindrer højere karakterer. |
21/10-05 |
8/10 |
372. |
|
Tager det sidste skridt for serien i retningen af at blive et rent action spil, nu med inklusion af coop. Ikke dårligt, bare uinteressant. |
26/05-12 |
6/10 |
373. |
|
Nok det bedste præ-Gamecube Resident Evil spil, selvom der ikke er gjort noget, for at udbedre seriens mange velkendte fejl. Lidt synd, da der faktisk er lagt en del energi i projektet. |
26/07-06 |
5/10 |
374. |
|
Sega har et godt greb om Shinobi serien og selv en ældre udgave som Revenge, fremstår elegant og fantasifuld. Det finpundsede gameplay understøttes af et godt soundtrack. |
24/08-06 |
7/10 |
375. |
|
Et orgie af sanseindtryk. Grafin og musik sammenblandingen kickstarter diskussionen om hvorvidt spil er kunst. Ualmindelig tilgængeligt. Simpelt og rent. Så vidunderlig rent. |
23/03-04 |
9/10 |
376. |
|
Stående i et hav af kreativt livløse blockbuster produktioner er det lettere end nogensinde at værdsætte, hvor progressive Sega var og hvor meget kant deres produktioner havde. De er savnet. |
09/05-12 |
9/10 |
377. |
|
Underholdende arkade-bilspil, der er lidt for lille efter dagens standarder. |
17/08-04 |
6/10 |
378. |
|
Mere af det samme som 2013 rebootet med masser af moderne AAA skabelons design og alt for meget ligegyldig opsamlingsskrammel, der skaber støj og trækker stemning samt tempo ud af spillet. |
22/02-16 |
6/10 |
379. |
|
Som de fleste andre "Dragon's Lair" spil, stort set blottet for gameplay. |
10/01-06 |
1/10 |
380. |
|
Action platformer af så overbevisende kvalitet og med så megen variation, at man hungrer efter mere. En ny udgave vil blive modtaget med kyshånd. |
25/07-06 |
8/10 |
381. |
|
Det er lidt skuffende at se, at det potentiale der lå i Sucker Punch ovenpå Rocket, over årene kun har udmøntet sig i generiske spil der har været mere på det jævne. Rocket gav håbet om andet og mere. |
03/09-12 |
8/10 |
382. |
|
Alt fra design til spilmekanik er plagiater fra andre, mere kendte spilserier, hvilket får Rogue Ops til at fremstå identitetsløs. |
10/08-05 |
5/10 |
383. |
|
En svagere skabelon end de tidlige Zelda og Metroid spil, selvom det fint kan begå sig i selskab med disse. Dateret af de repetetive baggrunde, mekaniske irritationer og for meget flickering. |
16/06-12 |
4/10 |
384. |
|
Monotont kampspil med få bevægelser og fjendetyper, samt et overflødigt opgraderingssystem, afløses sparsomt af simple scriptede sekvenser. Teknisk føles antikkens rom storslået. Det gør spillet ikke. |
24/11-14 |
5/10 |
385. |
|
Friskt at det er kampsystemet, frem for grindingen, som driver værket, omend det havde hjulpet, hvis det var bedre udført og mere poleret. |
04/07-17 |
5/10 |
386. |
|
Singleplayer/co-op er en gennemspilning værd, men det er i multiplayer at denne version af Bomberman virkelig skinner. |
12/01-06 |
8/10 |
387. |
|
Sjovt action/rpg med mulighed for op til tre spillere. Enormt sjovt i multiplayer, mindre interessant alene. |
23/03-04 |
8/10 |
388. |
|
Mit yndlings bilspil i 32/64 bit generationen. Det holder sig stadig godt i dag. |
14/01-06 |
7/10 |
389. |
|
Ud over at være betydeligt dyrere end de andre versioner, så mangler halvdelen af spillet, da bonus kampagnen ikke findes på PC. Bortset fra dèt så vellavet som de andre udgaver. |
14/02-13 |
6/10 |
390. |
|
En lidt uhensigtsmæssig grinding struktur i et ellers perfekt balanceret TD spil. Man savner som i mange udspil i genren bedre information om bølgerne der er på vej. |
14/02-13 |
7/10 |
391. |
|
Croteams mål var at få genren tilbage til sine rødder, hvor det at skyde og grine gik hånd i hånd. Så længe man holder sig til link coop, må det siges at være lykkedes på den mest fortræffelige måde. |
21/08-06 |
8/10 |
392. |
|
Bedre end den svage toer selv om det aldrig lever op til de to første kapitler. Sam skal selvfølgelig give fingeren til den gode smag, men derfor behøver det ikke være så smagløst. |
23/10-12 |
6/10 |
393. |
|
Tilføjer ikke noget væsentligt til den gamle udgave og fremstår derfor "bare" som en slags remaster. Det er også ok, når kvaliteten er så høj. |
22/05-12 |
8/10 |
394. |
|
I en tid hvor FPS'erne ikke formår at bevæge sig fremad, ej heller konsolidere omkring klassiske hævdvundne dyder, føles det pinligt på genrens vegne at spille så overbevisende et eksempel som Sam. |
25/05-12 |
8/10 |
395. |
|
Kører som man efterhånden forventer fra et Unity spil, er meget ensformet i baneopbygningen og har lidt præcisionsproblemer. Mobil rødderne mærkes tydeligt. |
05/07-17 |
5/10 |
396. |
|
Udviser stor forståelse for Metroid strukturen uden at tilføre den noget. Hvis det ikke var så utiltalende og atmosfæren var bedre ville det hjælpe på helhedsindtrykket. Kontrolproblemerne gør ikke. |
14/05-12 |
5/10 |
397. |
|
Whittakers musik kan stadig nydes. Det samme gælder dele af spillets artwork. Resten er stort set til rotterne. |
10/01-06 |
2/10 |
398. |
|
Den høje sværhedsgrad og flere sektioner med trial & error gameplay gør det svært og nyde Beast 2. Synd, da der tydeligvis ligger en del arbejde bag det. |
10/01-06 |
2/10 |
399. |
|
Lyssætningen og den ambiente musik giver det et fint strejf af mystik. Havde der bare været mere variation i puzzles og baggrunde, samt en afsluttet historie, kunne resultatet have været endnu større. |
07/02-13 |
7/10 |
400. |
|
På en gang både fascinerende og kedsommeligt, men efterlader i sidste ende et positivt indtryk. Måske mere en oplevelse end et spil og for en sjælden gangs skyld, gør det ikke noget. |
25/07-06 |
7/10 |