551. |
|
Sparsommeligt med dårlig backtracking der trækker tiden, en boss man med små variationer møder seks-syv gange og alligevel tager det kun få timer at gennemføre med det hele. |
28/07-16 |
4/10 |
552. |
|
Har mange problemer også udover det spastiske kamera, der gør det mindre anbefalelsesværdigt i almindelighed, men som genreveteraner sagtens kan overkomme. For dem er det Banjo-Threeie. |
14/04-17 |
5/10 |
553. |
|
Sjovt og underholdende i små doser, men det kan blive ensformet, da konceptet savner dybde. Registreringen af tryk på skærmen langs kanterne, kan også drille lidt. |
30/08-05 |
6/10 |
554. |
|
Artoon leverer over forventning med et spil, som går i originalens fodspor og kommer tæt på dens kvalitet. Sødt, nuttet og samtidigt en passende udfordring, hvis man går efter alt. |
07/12-06 |
8/10 |
555. |
|
Der mangler føling omkring objekters interaktion og sværhedsgraden er typisk Ys med store udsving omkring bosserne. Seriens pacing og rock-synth musik er dog bevaret trods perspektivskiftet |
15/10-12 |
6/10 |
556. |
|
Fremragende remake der tilføjer til originalen uden at det mister den umiskendelige Falcom følelse af at mindre er mere. Old school hardcore med langtrukne bosskampe, hvor musikken skjuler tomheden. |
09/02-13 |
7/10 |
557. |
|
Ud over de små forskelle i interface og grafik fra PC originalen er følgende anderledes: Tilføjet valgfrit elendig stemmeskuespil, sværhedsgraden er en anelse lettere og der er mulighed for new game+. |
15/10-12 |
7/10 |
558. |
|
Rigtigt godt da det kom, undervurderet af eftertiden og nu for gammelt til at gøre sig bemærket. |
13/01-06 |
4/10 |
559. |
|
Når man åbner for lidt i spillet, løfter det sig over hvad budgettet egentlig er til, uden man nogensinde glemmer de svage hit reaktioner, repetitive layouts og fjendernes provokerende ledende angreb. |
20/03-20 |
6/10 |