1. |
|
Flot, fængende og fængslende SRPG, der bare føles behageligt at spille. Meget af historien er desværre generisk, og de enkelte baner er for sjældent rigtigt udfordrende eller mindeværdige. |
RJK |
13/07 |
7/10 |
2. |
|
Ved gensyn min favorit blandt Castlevania på GBA. Sværere end de andre og meget simplere, men noget af en barsk launch-titel for maskinen. |
Konsolkongen |
11/07 |
7/10 |
3. |
|
Friske idéer og et generelt rigtig stærkt kapitel i serien. Et af de bedre på GBA, men halter en smule i forhold til de fantastiske DS-spil og SotN. |
Konsolkongen |
11/07 |
7/10 |
4. |
|
For en gangs skyld ikke blot simpel licens cashgrab, men et produkt der tydeligt oser af national stolthed. Meget underholdende i multiplayer, og imponerende at folk stadig spiller det online. |
Konsolkongen |
11/07 |
7/10 |
5. |
|
Glimrende historie, men sløv start og alt for meget fyld, samt fokus på dumme gadgets. Ærgerligt, for når det er allerbedst er det på niveau med etteren. Super flot! |
Konsolkongen |
16/06 |
7/10 |
6. |
|
Har forskellige ruter man kan tage, jeg tog Rick's, da jeg er mest til puzzles, syntes klart det er det som holder spillet oppe, selvom få af dem kan være er pænt trælse. |
KroeboCop |
08/06 |
5/10 |
7. |
|
Semi sjovt co-op spil, men jeg fatter ikke at serien ikke er lavet i first-person, helt klart et stort minus! |
KroeboCop |
19/05 |
4/10 |
8. |
|
Har man spillet de andre spil fra samme firma ved man på forhånd hvad man går ind til. Utrolig varieret couch co-op, aldrig ensformigt og alligevel ret langt. Tilmed helt fantastisk humor. |
Konsolkongen |
27/04 |
8/10 |
9. |
|
Fin lille action-puzzler, med masser af baner at gennemføre. Sværhedsgraden svinger meget, men uendelige continues gør det mere tilgivende. |
Kamek |
25/04 |
7/10 |
10. |
|
Kun det bedste fra strategi-genren og intet af det træge. Hurtige små kampe der nærmest er puzzles, hvor hver beslutning er vigtig |
Sumez |
23/04 |
9/10 |
11. |
|
Metroidvania med fokus på stemning og udforskning over reel gameplay. Hemmelighederne virker simple i starten, men spillet har mange dybere mysterier at byde på, lidt i stil med Fez, ESA eller Tunic |
Sumez |
23/04 |
7/10 |
12. |
|
Funktionel platformer, men virker ufærdigt i forhold til bane-layouts og bossfights. Jeg har nok glemt alt om spillet i næste uge. |
Konsolkongen |
19/04 |
4/10 |
13. |
|
Veludført spil der rammer Aliens-stemningen utrolig godt. Desværre alt for mange fejl, hvoraf nogle har været tæt på gamebreaking og krævede flere restarts. Havde alt bare spillet snakkede vi 8/10. |
Konsolkongen |
17/04 |
5/10 |
14. |
|
Ikke uinteressant, men meget kedeligt spil, hvilket nok er tilsigtet, da man for det meste bare lunter langsomt rundt som Harold. Den anderledes historie og de særegne figurer kan dog et og andet. |
Goodtimes |
14/04 |
5/10 |
15. |
|
Når først synergierne tager fat, er det svært ikke at blive opslugt at dette kortspil. Det er fascinerende som de rigtige kombinationer kan gøre det umulige muligt. Også glimrende præsentation. |
Goodtimes |
14/04 |
8/10 |
16. |
|
Enormt ligetil underholdning som fængsler spilleren og byder på talrige muligheder og mange hemmeligheder, som er en fornøjelse at lukke op for. Grafik og lyd fungerer enormt godt. |
Goodtimes |
14/04 |
8/10 |
17. |
|
Den første del af spillet er dragende og stemningsfuld og kortspillet er underholdende. Senere overrasker fortællingen og udvikler sig uforudsigeligt, men kommer aldrig på niveau med første del. |
Goodtimes |
14/04 |
7/10 |
18. |
|
På nærmest alle måder en Amiga-tribute. Utrolig flot grafik og hyggelig musik. Men også alt for langt og ensformigt. |
Sumez |
07/04 |
4/10 |
19. |
|
Det er stort, flot og spændende, og fyldt med gode minder og kærlige gensyn. Var de værste elementer fjernet og det hele forkortet, havde det dog været en stærkere og mere fokuseret oplevelse. |
RJK |
04/04 |
8/10 |
20. |
|
Når man ignorerer irriterende personer og omklamrende struktur, og i stedet drager ud for frit at udforske de fascinerende omgivelser og utallige evner, så er det enormt givende bare at spille løs. |
RJK |
04/04 |
7/10 |
21. |
|
Har bestemt sine momenter og er et dejligt gensyn med en savnet genre, univers og humor. Men det er også ofte klodset, kikset og overfladisk. Man længes mod det originale og klart overlegne spil. |
RJK |
04/04 |
5/10 |
22. |
|
Et veldesignet NES spil fra moderne tid. Gameplayet er velkendt platformer uden at tilføje det store. Velbalanceret og overskueligt at komme igennem. |
Kamek |
28/03 |
7/10 |
23. |
|
Fin lille platformer, efter opskriften. Mest interessant er måske at man skyder balloner og kan hoppe på dem. Ret let at komme igennem, men har en skjult hard mode. |
Kamek |
28/03 |
7/10 |
24. |
|
De fleste af karakterne er irreterende, dialogerne kedelige og det hele går meget, meget langsomt. |
KroeboCop |
25/03 |
3/10 |
25. |
|
Charmerende lille spin-off spil med underholdende pirat-tema. Fin historie og figurer men meget genbrug. Søslag på den simple side og sværhedsgraden generelt lav. |
Beano |
25/03 |
6/10 |
26. |
|
Grafik og musik er helt i top, gameplayet også godt, savnede bare nogle tutorials til hver Androids og Boss Rush mode. (1cc) |
KroeboCop |
24/03 |
8/10 |
27. |
|
Rigtig godt tænkt og en sød historie, i hvad der ligner en meta-Zelda ting, men faktisk er fuldstændig lineært og uden megen udforskning eller udfordring. Helt vildt flot. |
Konsolkongen |
22/03 |
7/10 |
28. |
|
At tosse rundt i overworld'en er alt for udstrukket og ensformigt, men selvom det ikke er interessant, giver det en slags zen-tilfredsstillelse. Jeg savner større fokus på de "rigtige" Sonic-baner |
Sumez |
12/03 |
5/10 |
29. |
|
Jeg er næsten imponeret af hvor mange side-events og minigames der er presset ned i et spil man troede bare handlede om at dykke. Desværre er ca. 0% af dem sjove. Dykkeriet (når man får lov) er ok |
Sumez |
12/03 |
5/10 |
30. |
|
På ingen måde det uspillelige vrag det efter sigende var ved udgivelsen, men til gengæld noget af det kedeligste AAA slop jeg har prøvet. Uendelige gentagelser af gå til markøren og tryk på knappen |
Sumez |
12/03 |
4/10 |
31. |
|
Fornuftig remaster af Sonic Generations, men det er Shadow-delen der fortjener opmærksomheden. God videreudvikling af gameplayet fra Frontiers og har nogle ret fede sekvenser. |
Konsolkongen |
11/03 |
7/10 |
32. |
|
Fin oplevelse, meget veludført univers der til tider er lidt creepy. Flot visuel stil og rigtig god musik. Bliver en smule trivielt mod slutningen, men ellers havde spillet en fornuftig fremdrift. |
Konsolkongen |
08/03 |
6/10 |
33. |
|
En blanding af Metroidvania og Metal Slug, med et super godt soundtrack. Savnede lidt mere variation i banerne, og nogle gange noget info i rummene, om hvad man skulle gøre for at komme videre. |
KroeboCop |
27/02 |
6/10 |
34. |
|
Vidunderligt remake af en klassiker. Fantastisk grafik. Gameplayet flyder hurtigt og gnidningsfrit. De små ting der gør Dragon Quest til Dragon Quest består, uden at drille for meget. |
Naiera |
21/02 |
8/10 |
35. |
|
En kort surrealistisk oplevelse, som mere virker som et kunstprojekt end et spil. Kedet mig det meste af tiden. |
KroeboCop |
14/02 |
3/10 |
36. |
|
Flot spil, dog er nogle af de skins man unlocker ikke så godt lavet. Spillet er også alt for kort. |
KroeboCop |
14/02 |
5/10 |
37. |
|
Meget kan siges om Smash Bros., men det er trods alt ikke lige så sløjt som denne efterligning. Meget ringe figur-udvalg og stilarter der clasher alt for hårdt. Fat Princess og Big Daddy. |
Konsolkongen |
14/02 |
4/10 |
38. |
|
Syntes der manglede lidt, som fx flere forskellige fjender i banerne, og at kørebanerne ikke føltes så tomme, der kunne godt være lidt mere indhold i. Grafikken var super! |
KroeboCop |
11/02 |
6/10 |
39. |
|
Meget velspillende Volley-spil med god boldfysik. Det dynamiske kamera kan give forvirring, men det øger også til intensiteten og efter tilvænning fungerer det ret godt. Super sjovt i multiplayer. |
Konsolkongen |
02/02 |
7/10 |
40. |
|
Svære end forgængeren, hvilket er et plus. Det tog lidt tid at vende sig til hvilken våben som er bedst at bruge imod hver fjende. |
KroeboCop |
29/01 |
7/10 |
41. |
|
Spillet er fint underholdende, selvom det er meget samme. Syntes bare ikke at det føles som et Doom spil. |
KroeboCop |
08/01 |
6/10 |
42. |
|
Rimelig vellykket konsolport for sådan en type spil. Charmerende, men interesseren styrtdykker så snart man opdager at spillets campaign er én stor tutorial, med begrænset mulighed for afvigelse. |
Konsolkongen |
06/01 |
5/10 |
43. |
|
De kærlige referencer til fortidens kiksede CDI-spil er meget charmerende, men selvom spillet fungerer fint er det ikke voldsomt interessant, og består mest af en række kedelige fetch quests |
Sumez |
06/01 |
5/10 |
44. |
|
Essensen af "run engine" konceptet fra moderne roguelites som Isaac, Hades osv. dog uden noget reel core gameplay. Helt utroligt vanedannende, men meget lidt reel "underholdning" |
Sumez |
06/01 |
6/10 |
45. |
|
Man bruger lidt meget tid på bare at holde en knap inde mens spillet spiller for dig, og viser hvad det har at byde på uden du behøver at deltage. Men det er svært at slippe hvor fornøjeligt det er! |
Sumez |
06/01 |
8/10 |
46. |
|
Overraskende open-ended hygge-metroidvania, hvor opgraderingstræet faktisk styrer hvilken rækkefølge du kan tage særlige genveje gennem spillet |
Sumez |
06/01 |
7/10 |
47. |
|
Meget fin Doom-klon der nogen gange gør kreative ting med level designet, men adskiller sig ellers ikke voldsomt fra mængden. 2'eren var et kæmpe fremskridt for serien. |
Sumez |
06/01 |
6/10 |
48. |
|
Rigtig fin emulering. Spillene ser pæne ud og laggen er minimal - et fint alternativ til MVS-versionen. Inkludering af det almindelige Breakers er næsten ligegyldigt. |
Konsolkongen |
05/01 |
8/10 |
49. |
|
Inspirationen fra Street Fighter II er tydelig, men gør ikke så meget når resultatet er så vellykket. Let tilgængeligt og evigt underholdende vs fighter. |
Konsolkongen |
05/01 |
8/10 |
50. |
|
Har grundstenene til en god deckbuilder, men i stedet for at balancere spillet, er det trukket ned over et helt andet "meta-spil", der tager prioritet. Selvom det er imponerende, er det lidt skuffende |
Sumez |
05/01 |
6/10 |