X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bede-x

Vurderinger


6,2/10
Bede-x
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Vis kun:
# Titel Sortering Kommentar Dato Vurdering
251.
Jumping Flash!
blandingen mellem FPS og platformsspil giver JF en følelse af friskhed, som mange spil mangler. Sjov stil og iørefaldende musik. Desværre ovre på få timer. 18/08-04 7/10
252.
Just Cause
Det er svært at retfærdiggøre min karakter, når der er så mange fejl, men jeg kunne bare ikke stoppe med at spille. Og det er vel det, det handler om? 10/10-06 7/10
253.
Kameo: Elements Of Power
Eventyr elementerne er til tider kedelige og de forskellige væsners evner under udnyttet, men det gør mindre, når resten er så sjovt. Rigtig hygge gaming. 02/01-06 7/10
254.
Kane & Lynch 2: Dog Days
Gør alt hvad det kan for at virke cool og filmisk, men det hele falder til jorden med den retarderede AI, den dårlige sigte mekanik, ineffektive våben og mange glitches. 09/11-17 3/10
255.
Kid Icarus
Omend det er forældet, så er det snildt på højde med de første Zelda og Metroid spil, og havde der været nogen retfærdighed til, ville Kid Icarus være lige så stort, som de serier er i dag. 27/08-06 4/10
256.
Killer Instinct
Der er fortaget så mange nedskæringer for at få spillet til at køre på Snes, at det næsten ikke er spilbart længere. 13/01-06 3/10
257.
Killer Instinct Gold
En franchise men enten elsker eller hader. Jeg det første. Konveteringen (eller opsamlingen) er bare ikke perfekt. spørgsmålet er om N64 egner sig til denne type spil? 14/01-06 6/10
258.
Kingdom Rush
Fungerer grundlæggende eksemplarisk, men microtransactions kombineret med engangsudstyr gør det umuligt at stole på sværhedsgraden senere i spillet er tilfældig. 16/04-20 6/10
259.
Klonoa Of The Wind: Moonlight Museum
Segmenterede platformsgåder imponerer ved at sende én elegant rundt i de samme områder uden at det opleves som backtracking. De vertikale baner passer glimrende til systemet, men er underudnyttede. 08/01-13 7/10
260.
Klonoa: Door To Phantomile
Afgiver en næsten Nights-agtig vibe og er så charmerende, at det er nemt at se forbi mekaniske fejl der opstår ifm. et kamera og en perspektivhåndtering, som ellers er interessant udnyttet. 08/01-13 7/10
261.
Knights Of Pen & Paper
Genren destilleret ned til mindste bestanddele: En grinding simulator i charmerende indpakning målrettet fans af papir- og terningerollespil. Kunne med fordel udvides med mere fortællermæssig dybde. 14/02-13 5/10
262.
Last Bronx
De mange alternativer gjorde Last Bronx til et ret overset og nok unødvendigt spil. Stadig i den gode ende. 14/01-06 6/10
263.
The Last Of Us: Remastered
Overraskende så meget der kommer ud af en ellers klichéfyldt opsætning og fortælling. Det trækker lidt i langdrag i anden halvdel og præges også en smule af uinspirerende AAA checkliste design. 25/04-15 8/10
264.
Left 4 Dead
Muligvis overføldiggjort af toeren, men et fortrinligt co-op spil vurderet på sine egne præmisser, hvor den ubalancerede og uforudsigelige AI director er en stor del af charmen. Dog meget nemt. 07/07-17 8/10
265.
Legacy Of Kain: Soul Reaver
Den forbedrede grafik gør dette til den definitive version af Soul Reaver. Også selv om der ikke bliver tilført noget væsentligt. 14/08-06 6/10
266.
Legacy Of Kain: Soul Reaver
Stemningen bærer det virkeligt langt, men det er også nødvendigt, da lokationerne ofte er tomme og kedelige. Lidt bedre design på det område, kunne have gjort SR til noget stort. 14/08-06 6/10
267.
The Legend Of Dragoon
Kliché karakterer, forfærdelig oversættelse, forudsigeligt plot, alt for simpelt kampsystem... Den egentlige overraskelse er vel, at jeg ikke desto mindre følte mig underholdt. 12/01-06 6/10
268.
Legend Of Grimrock
Meget identitets stærkt spil der forstår den målgruppe det går efter og møder deres forventning lige på gennem en nyfortolkning af Dungeon Master. Et værk af den slags hvor gammeldags føles klassisk. 28/03-16 8/10
269.
The Legend Of Zelda
Alle de grundlæggende Zelda elementer forfindes her, men teknikken har sat for mange begrænsninger på oplevelsen. 13/01-06 3/10
270.
The Legend Of Zelda: A Link To The Past
Hvor det første Zelda spil var en uformet granitblok, er det her den færdige skulptur. Et tidsløst mesterværk. 14/01-06 10/10
271.
The Legend Of Zelda: Link's Awakening
Fire grå nuancer? Til at lave et af verdens bedste action/adventures. Et spil som kan sammenlignes med de store versioner og komme ud af sammenligningen med hovedet løftet højt. FIRE GRÅ NUANCER? 14/01-06 9/10
272.
The Legend Of Zelda: Link's Awakening DX
De få tilføjelser til color udgaven bidrager ikke meget til spillet, men det er heller ikke nødvendigt. 13/01-06 9/10
273.
The Legend Of Zelda: Majora's Mask
Uretfærdigt er det, at det skal stå i sin forgængers skygge. Uretfærdigt, fordi ingen kunne forlange en bedre opfølger og fordi, at det på sin egen subtile måde, er en ligeså stor triumf som Ocarina. 18/01-06 10/10
274.
The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time
Man hensættes til et stadie af mundlamhed i Ocarinas nærvær. Det her behøver ikke kommentarer. Det kan ikke kritiseres. En stille triumf af episke proportioner. 18/01-06 10/10
275.
The Legend Of Zelda: Oracle Of Ages
Sammenlignet med andre spil i serien, ikke så godt, som man havde håbet. Sammenlignet med andre spil i genren, stadig ganske fantastisk. 13/01-06 8/10
276.
The Legend Of Zelda: Oracle Of Seasons
Ikke så magisk som Nintendos egne udspil. Heldigvis er Zelda formlen magisk nok i sig selv. 13/01-06 8/10
277.
The Legend Of Zelda: Twilight Princess
Nintendo presser genbruget lige til grænsen af hvad det kan holde til, hvilket også er den eneste store svaghed ved TP. Andet befinder sig i småtingsafdelingen og blegner ift. det samlede billede. 17/02-13 9/10
278.
Licence To Kill
Overraskende varieret og egentlig også sjovt på en primitiv måde, men som mange spil fra perioden er det så kort, at man ikke når at danne et ordentligt forhold til det. 20/11-13 3/10
279.
Life Is Strange [Limited Edition]
Karaktererne, settingen og de små øjeblikke er så rørende at man hovedkulds forelsker og investerer sig i helheden, selv om dialog og lip synching, samt i mindre grad plottet, er anstrengt til tider. 27/01-16 8/10
280.
Loaded
Det buldrer og det brager, så man næsten ikke kan se, hvad der forgår på skærmen, spillet tilsyneladende opslugt af sig selv. Ingen spændingskurve, ingen klimakser. Blot gentagelse på gentagelse. 14/01-06 4/10
281.
LocoCycle
80'er kitsch, 90'er FMV og 00'ernes cinematiske fokus i et arkade-agtigt skær. Overfladisk og forhadt, men personligt holder jeg faktisk af det, fordi det svælger i Twisted Pixels unikke firma ånd. 30/09-15 5/10
282.
Lone Soldier
Et skoleeksempel på de udfordringer udviklerne stod overfor ved overgangen fra 2D til 3D. Demonstrerer hvor slemt det kunne gå, før man fik forståelse for 3D grafikkens integration i moderne spildesign. 15/05-12 2/10
283.
Lords Of The Fallen
Rammer plet på mange grundlæggende punkter, men det snørklede banedesign udfordrer kameraet lidt for meget. Trænger også kraftigt til en patch for at udbedre teknikken og forbedre stabiliteten. 06/11-14 6/10
284.
Mace Griffin: Bounty Hunter
Virker som om det pludselig skifter til en helt anden engine et stykke inde i spillet. Ikke specielt godt op til da, men det er et glimrende eksempel på hvor usammenhængende spillets elementer er. 13/05-12 4/10
285.
Mad Max
Er frustrerende at indse, at spillet faktisk er der: Settingen er velrealiseret og moment-til-moment gameplayet er gribende. Så hvorfor drukne det hele i Ubisoft-agtige gentagelser? Chumbucket er fed! 08/09-15 6/10
286.
Magic Carpet
Kraftigt overvuderet forsøg på at blande action og strategispil. Multiplayer muligheden, det bedste ved PC versionen, er her forsvundet. 17/08-04 3/10
287.
Magic: The Gathering: Duels Of The Planeswalkers 2012
Kører betydeligt bedre end sidste udgave og alligevel ikke helt tilfredsstillende. Stadig sjovt så længe man kan acceptere visse begrænsninger ift. kort udgaven. 17/05-12 7/10
288.
Magic: The Gathering: Duels Of The Planeswalkers 2013
For hver ting der er forbedret, er der noget som er gjort dårligere og så er det irriterende at man skal spammes med reklamer. Det er ikke godt nok i tredie udgave af spillet. 28/07-12 6/10
289.
The Mansion Of Hidden Souls
Lidt mere kød på end det typiske FMV spil. Ikke at det siger meget. Adventure genren er nok det sted, hvor FMV stilen gør sig bedst, men selv her, tager den mere end den giver. 10/01-06 2/10
290.
Manx TT SuperBike
Næsten ingen indhold. De par baner der er, kan underholde i en begrænset periode. 14/01-06 5/10
291.
Marble Blast Ultra
Meget fængende kugle-platformsspil med fokus på speedrunning, men hvor det også er sjovt bare at forsøge at gennemføre banerne og lede efter skjulte æg. Suveræn styring og passende fysik. 03/02-13 8/10
292.
Mario Kart: Super Circuit
Gode baner - både nye og fra Snes udgaven - kombineret med seriens bedste handling, skaber et meget fængende spil, der kun bliver bedre, hvis man deler oplevelsen med andre. 14/01-06 8/10
293.
Marvel Land
Platformsspil af den gamle skole og det fungerer fremragende. Bosskampene/minispillene er dog enten svagt udført eller for lette og spillet kan være uretfærdig over for spilleren. 14/08-06 7/10
294.
Mega Man
Bortset fra boss kampene - som kan være ret dynamiske - benytter spillet sig primært af fjender og fælder, der nemmest undviges med udenadslære. 12/01-06 5/10
295.
Mega Man 2
Forbedret på alle punkter sammenlignet med forgængeren. Ikke nok til og være blandt de bedste i genren, men stadig ganske sjovt. 12/01-06 6/10
296.
Mega-Lo-Mania
Fungerer udemærket med controller da spillet handler om menu selectioner frem for direkte troppe manipulation som i andre RTS spil. Yderligere kompleksitet ville have gavnet det. 03/01-13 6/10
297.
Mercs
Tabet af multiplayer funktionen koster, men konveteringen prøver at rette op på det, ved at inkludere en ny singleplayerdel. Det er bare ikke nok. 03/08-06 4/10
298.
Metal Gear Solid
Det er de skæve træk, rammebruddene og detaljerne der gør man overgiver sig til en af spilindustriens auteurs, for selve produktionen kan være svær at sluge. At det er hensigten gør det noget lettere. 28/02-13 7/10
299.
Metal Gear Solid 2: Substance
De mange dræbende kedelige cutscenes gør hvad de kan, for at ødelægge spillet og det er synd, for når man rent faktisk styrer er spillet fortrinligt. 06/09-05 7/10
300.
Metroid
Ingen kort, ingen hurtig måde at få fyldt energi på, kort usårlighedsperiode ved kollision, ivrige fjendespawns og password save. Det første Metroid er et genialt koncept i frustrerende indpakning. 05/12-12 3/10
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »