X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bede-x

Vurderinger


6,2/10
Bede-x
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Vis kun:
# Titel Sortering Kommentar Dato Vurdering
151.
Earth Defense Force 4.1: The Shadow Of New Despair
Mange tekniske forbedringer, bare ærgeligt at det modsat 360 udgaven ikke kan håndtere splitscreen i online mode. Den kraftigt reducerede sværhedsgrad er nok en smagssag, men let er det blevet. 08/07-15 9/10
152.
Earth Defense Force: Insect Armageddon
Mindre kaos, mindre episk og mere vestligt i sit udtryk, hvilket får det til at ligne så meget andet til forveksling. En uheldig drejning for serien, som ingen kan være tilfreds med. 15/06-12 6/10
153.
Earth Defense Force: Iron Rain [Download]
Mere succesrig i forsøget på at fange seriens essens end Insect Armageddon, selv om arenaerne og kampene er for små og simple ift. hovedserien. Samtidigt skæmmes oplevelsen af microtransactions. 23/01-20 6/10
154.
Earthworm Jim
Kæmper hårdt for at være opfindsom og humoristisk, også så hårdt, at det virker anstrengt. Og så opfindsomme som spillets påfund er, så virker de ikke efter hensigten og de kan være utilgivende. 23/08-06 4/10
155.
Ecco The Dolphin
Fredfyldt, afslappende og frem for alt anderledes. Var det bare lidt mere varieret og ikke så frustrende, ville det være en ægte klassiker. 10/01-06 5/10
156.
The Elder Scrolls III: Morrowind: Game Of The Year Edition
Generationens hidtil bedste rollespil. Ualmindeligt stort, med en ekstrem grad af frihed. Kampsystemet, AI'en, loadetider og lidt framerate problemer afholder spillet fra den absolutte topkarakter. 23/03-04 9/10
157.
The Elder Scrolls V: Skyrim
Den majestætiske verden mister aldrig sin tiltrækningskraft, selv de steder hvor strømlining står i vejen for friheden. Meget er dog gået tabt i seriens nuværende spor, uagtet hvor fantastisk det er. 24/12-15 8/10
158.
Elliot Quest
Utrolig velsammensat Zelda II klon med en enorm tillid til at spilleren kan tænke selvstændigt og finde rundt på egen hånd. Spændende hvor langt udviklerne kan tage det, den dag de går egne vegne. 16/04-15 8/10
159.
Enclave
Betydeligt nemmere end Xbox versionen med det nye checkpoint system og der er lidt mere besvær for at opnå optimal kontrol. Ellers er der ikke meget af væsentlighed der adskiller versionerne. 05/12-12 5/10
160.
Enclave
De flotte miljøer og den fine musik skaber et godt atmosfærisk grundlag, som til dels bliver ødelagt af den svingende sværhedsgrad, svag AI og en svævende styring. 21/08-06 5/10
161.
Eternal Champions
Mange moderne fighterspil kunne lære en del af Eternal Champions: Det hjælper ikke, at fylde mængder af options, karakterer og ligende ind i spillet, hvis ikke selve kampsystemet er i orden. 03/08-06 3/10
162.
Exhumed
Problemet ligger ikke i Exhumed som med klassisk FPS opbygning + et strejf af Metroid er blandt det bedste fra perioden. Problemet ligger i efterfølgende at sætte udviklerene til at producere ports.. 28/01-13 8/10
163.
F.E.A.R. 3
Dropper originalens koncept og vælger i stedet at imitere moderne pew pew spil. Der leveres solid anonym action med enkelte sære udsving i sværhedsgraden, ledsaget af en lidt anderledes multiplayer. 19/09-12 6/10
164.
Fable
Slutproduktet har næsten intet at gøre med den langvarige hype, som ledte op til Fable. Det påvirker dog ikke spillets mange kvaliteter og dets evne til at fremstå individuelt i genren. 21/08-06 8/10
165.
Fable III
Den dualistiske valgstruktur føles så forældet som nogensinde og regent segmentet tilfører intet til serien, fordi det underligges samme ramme.Men grundkernen er charmerende, britisk og velfungerende. 02/06-12 7/10
166.
Fallout 3
Moderne Elder Scrolls i Fallout universet hvor ødemarkens sørgelige tomhed viser sig at være et interessant bekendtskab, der passer perfekt til Bethesdas døde stil, bugs og copy/paste lokationer. 02/01-14 8/10
167.
Fallout 3: Broken Steel
At det hævede level cap og muligheden for at spille videre efter slutningen på Fallout 3, er det mest interessante ved udvidelsen, siger det hele. Resten er for kampfokuseret til at være spændende. 03/03-14 4/10
168.
Fallout 3: Point Lookout
En markant anderledes setting end grundspillet giver friskheden der skal til, for man har lyst til at spille videre, så længe man kan acceptere teknikken og har realistiske forventninger til længden. 03/03-14 6/10
169.
Fallout 3: The Pitt
Meget kort udvidelse der på sin vis er udmærket udført, men også mister meget af det der gjorde hovedspillet så indbydende ved at være indelukket og begrænset. 04/09-14 5/10
170.
Fallout: New Vegas
Quests og fraktioner er bedre og mere komplekst sammenhængende end hos forgængeren, men omvendt er settingen også lidt mindre veludført og der er mange bugs. 07/07-17 7/10
171.
Far Cry
Høj sværhedsgrad, elendig telepatisk AI, dårlige hit reaktioner og følelsen af ufærdighed er definerende for oplevelsen. Virker som om de lavede miljøerne + kampsystemet og glemte at producere resten. 09/10-15 3/10
172.
Far Cry 3
Som altid bør man ignorere den efterhånden karakteristiske open world collectathon og spildtidsgøremål, for at finde ind til hvad det handler om. Kører afsindigt meget bedre end konsol udgaverne. 23/03-14 7/10
173.
Far Cry 3
Mange ting trækker op (landskaber, lydspor, stealth m.m.), men der bør komme et opgør med Ass Creeds platte gøremål og struktur, som kopieres 1:1 her. Ujævn teknik og alt for støjende vejledning. 03/03-14 7/10
174.
Far Cry 4 [Limited Edition]
Velproduceret reskin af forgængeren omend det på alle måder forbliver den underlegen. Kedeligere skurk, kedeligere kort og for mange trivielle Ubisoft godbids-gøremål. Alt for mange.. 21/12-14 6/10
175.
Far Cry: Instincts
Tropeø settingen fanger fantasien fra første øjeblik og giver spillet identitet. Alt fungerer upåklageligt, med undtagelse af AI'en, som kan være hit & miss. Pakken rundes af med en god multiplayer. 18/01-06 7/10
176.
Far Cry: Instincts: Predator
En ekstra singleplayerdel er kommet til og grafikken er blevet lidt flottere. Ellers er det nøjagtig lige som Xbox versionen. 25/07-06 7/10
177.
Fatal Labyrinth
Man trættes hurtigt af de tilfældigt genererede dungeons. Andre af spillets elementer som fx bevægelsessystemet forundrer mere end det irriterer. En trist oplevelse. 12/01-06 2/10
178.
Fez
Stærkt engagerende selvom teknikken halter på mange punkter og størrere variation i puzzles ville være at foretrække. Kræver dedikation. 21/04-12 8/10
179.
Fieldrunners 2
Svært at vurdere for den gamle version der stolt proklamerede ingen microtransactions var faktisk ganske god. Den nuværende derimod er den sædvanlige dosis reklame spamming og penge plageri. 04/07-17 5/10
180.
FIFA International Soccer
Et mislykkedes forsøg på at gøre fodboldspil mere realistiske. Ikke flydende nok og man føler aldrig, at man rigtig er i kontrol. 23/03-04 5/10
181.
Fighters Megamix
Sammenblandingen af diverse fighter spils kampsystemer og karakterer gør oplevelsen ubalanceret. Alligevel et must for enhver AM2 fan. 14/01-06 6/10
182.
Fighting Vipers
God fart og drev i kampene, men ikke så dybt som man håber på. Karakter designet er på en gang både frastødende og underligt betagende. 14/01-06 6/10
183.
Final Fantasy IX
Den glimrende første halvdel af spillet, står i skarp kontrast til den rodede og kedelige sidste del. Løb Square mon tør for tid? 17/08-04 7/10
184.
Final Fantasy VI
Et helt fantastisk spil i sin tid, men efter nutidens standarder kun middelmådigt. Dialogen, strukturen og mængden af valgfrihed virker idag forældede. 17/08-04 5/10
185.
Final Fantasy VII
En milepæl i rollespils-historien. Særligt produktionsomkostningerne imponerede. Spilmæssigt dog uden de store overraskelser. 17/08-04 7/10
186.
Final Fantasy VIII
Lidt undervurderet FF spil. Gør et par fejl mht kamp og magi systemet, men det forbliver underholdende. 17/08-04 7/10
187.
Final Fantasy X
Square har efterhånden slået autopiloten til. Men vellavet er det meste da. 17/08-04 7/10
188.
Final Fantasy: All The Bravest
Nok har de seneste kapitler i serien objektivt været af tvivlsom kvalitet, men det her er et helt andet niveau af elendighed. Et overgreb på seriens historik og dens fans som SE ikke kan være bekendt. 28/09-13 1/10
189.
Final Fight CD
I modsætning til Snes versionen, lykkedes det for Capcom, at få co-op med her. Det tæller op. Ikke at det forhindrer spillet i at være for simpelt i dag. 18/01-06 5/10
190.
The First Templar
Alt for mange designmæssige problemer og tekniske fejl overskygger, hvad der burde have været hjernedød underholdning. I stedet er det bare hjernedødt. 10/05-12 4/10
191.
Flashback
At styringen ikke er intuitivt opsat på controlleren og at spillet sommetider benytter feje tricks, er ikke nok til for alvor at ødelægge denne mindeværdige klassiker indenfor cinematiske platformers. 13/12-12 7/10
192.
Flower (2009)
Inden man råber kejserens nye klæder grundet den sløve og prætentiøse fremtoning i de første baner, bør man opleve de sidste områder, hvor det meste tilgives i ordløse udtryksfulde rammer. 18/04-14 7/10
193.
Forza Horizon 4
Forrygende bilspil delvist begravet under manipulative service tiltag og skruppelløs kasinoøkonomi, som får det til at eksistere i en næsten progressionsløs tilstand trods barer der går op overalt. 16/04-20 7/10
194.
Freak Out
Fokuserer ligesom Alien Soldier på boss kampe og prøver at være kreativ. Men alt ære og respekt for originalitet, så er det her simpelthen for langt ude. Endvidere savner konceptet dybde. 14/08-06 4/10
195.
Freedom Fighters
Let tilgængelig squad shooter, der ligger vægten på action fremfor strategi. Lidt for mange gentagelser, men ellers meget veludført. 25/07-06 7/10
196.
Fuse
Som typisk for Insomniac er der tale om generisk stabilt håndværk der ikke holder til en gennemspilning i singleplayer, hvorfra man efterlades indtryksløs og umættet. I coop går det noget bedre. 28/08-13 6/10
197.
Fuun Goku Ninden
Flot, underholdende og meget overset action platformer der desværre lider under temmelige voldsomme problemer med kollisionsdetektionen. Kameraet + lydeffekter kunne også godt trænge til opstramning. 15/02-13 6/10
198.
Galleon
Galleon er fyldt med fejl og irritationsmomenter. Synd, da spillet faktisk har hjertet på rette sted. 14/08-06 5/10
199.
Gargoyle's Quest
Afstikker fra Ghost'n Goblins spillene, der kombinerer platformselementer med simpel rollespils mekanik. I sin tid et mindre hit hos Aalborg banden. For primitivt i dag. 14/08-06 4/10
200.
Gears 5
Majoriteten af hvad der virker er fra den klassiske Gears formel, mens nye tiltag enten ikke tilfører noget eller decideret skader oplevelsen. Mange bugs, instant death angreb og microtransactions. 23/12-19 6/10
559 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »