501. |
|
Med undtagelse af enkelte misforståelser i stemningsopbygning(fx platte QTE i t-rex scenen) er det meste forbedret til det bedre, hvilket fuldender originalens vision og gør den tidssvarende. |
01/09-13 |
8/10 |
502. |
|
Endelig et Tomb Raider spil som ikke føles som en anakronisme. Kampsystemet er underudnyttet og spillet er ret liniært, men det formår at underholde. Seriens bedste. |
25/07-06 |
7/10 |
503. |
|
Interaktiviteten er stærkt begrænset, men spillet får et enkelt point for de pinlige video sekvenser, som ikke kan undgå og udløse spontan latter. |
10/01-06 |
2/10 |
504. |
|
Et oplæg tæt på massemarkedet og for mange opdateringer har fået hardcore gamers til at rynke på næsen af Tony. Kvaliteten i de tidligere udgaver er dog meget tydelig. Bedst demonstreret her. |
14/01-06 |
9/10 |
505. |
|
Ligger sig mellem to stole, ved at være fintunet som de gamle Tony spil og upoleret, som de nye. Skuffende nok blev der heller ikke denne gang plads til online integrering i Xbox udgaven. |
21/08-06 |
8/10 |
506. |
|
Man står over for svære valg for at opnå progression: Enten kan man grinde til man er ved at kaste op eller også kan man betale for blive stærkere. Alternativt kunne man finde noget andet at spille. |
15/01-13 |
3/10 |
507. |
|
Et overmættet grafisk udtryk gør det trættende at se på i længden uden at områderne føles distinkte og der mangler præcision i styringen. Alting er omstændeligt og bøvlet. |
01/01-13 |
5/10 |
508. |
|
De fleste puzzles er ikke specielt godt udført og den lave sværhedsgrad hæves ofte, ved at gøre gåderne mere uoverskuelige, frem for mekanisk komplekse. Visuelt ensformigt og plottet for overfladisk. |
30/10-17 |
5/10 |
509. |
|
Det er ærgeligt at frameraten er så lav, for på alle andre punkter, er der faktisk tale om en forbedring af forgængeren. |
10/08-06 |
5/10 |
510. |
|
Prøver at introducere genrens nye landvindinger, samtidigt med at de gamle dyder fastholdes. Virker lidt forvirrende og lidt ufærdigt, men i det mindste er frameraten bedre end Seeds of Evil. |
10/08-06 |
5/10 |
511. |
|
Et så snørklet banedesign, at selv kortet ikke altid kan følge med, kombineret med ensformet gameplay burde aflive Turok. Alligevel tilfredsstiller den primitive action på en simpel måde. |
10/08-06 |
6/10 |
512. |
|
For hver ting der virker, er der to der fejler. Virker ufærdigt, som om det blev udgivet for tidligt. |
10/01-06 |
4/10 |
513. |
|
Sjovt at et ret liniært spil, jeg gennemførte i første forsøg, kan være så fængende. Turrican 2 har et "feel", der giver en lyst til at være i dets verden. |
18/01-06 |
8/10 |
514. |
|
Stiv animation og kun meget få angreb, gør at spillet hurtigt bliver kedeligt. co-op kan ikke redde det, når der er så lidt at komme efter. |
24/08-06 |
4/10 |
515. |
|
Loot-gamers der kan lide at udforske, kan måske overkomme de tekniske fejl og det komiske stemmeskuespil og finde ind til kernen, som er et godt opgraderingssystem og en stor åben(klichepræget)verden. |
14/02-11 |
3/10 |
516. |
|
Lidt op og ned ift. det første. Forringelser: Mere indelukket, mindre visuel variation, svagere opgraderingsystem og flere bugs. Forbedringer: framerate, voiceacting og mere overbevisende omgivelser. |
31/05-12 |
4/10 |
517. |
|
Karakterer og lokationer er vellavede, men igen går man efter laveste fællesnævner og bryder de regler man selv sætter op. Fornærmende i sin oppustede ubegavethed (singleplayer vurdering). |
17/11-13 |
5/10 |
518. |
|
En svag konvetering af et glimrende spil. Der er stadig en del og hente, men hvorfor ikke hente det på PC? |
14/01-06 |
5/10 |
519. |
|
Ikke det letteste spil at komme ind i, grundet en kompliceret styring og kampsystem. Meget tiltalende for dem der har tiden. |
14/01-06 |
7/10 |
520. |
|
Selvsikre karikaturer og selvbeviste klichéer styrker tilbedelsen af konventionerne, uden behov for at skamme sig eller føle forpligtelse til at vende noget på hovedet. Rendyrket genre kærlighed. |
01/11-15 |
8/10 |
521. |
|
Dejligt udfordrende med mange udfoldelses muligheder, flot artwork og dialoger med bid i. Det hele rundes af med den til dato bedste Square fortælling. Simpelthen fabelagtigt. |
10/01-06 |
9/10 |
522. |
|
Råt og upoleret som Deus Ex og bør spilles med fan-patch for at minimere bugs. Ellers fantastisk det meste af vejen og giver en lyst til at tude over at industrien ikke kunne finde plads til Troika. |
14/06-12 |
8/10 |
523. |
|
Standard platformsspil med Mario 64 som forbillede. Kræver noget erfaring med perspektiv styring i 3D, da kameraet er vanskeligt at tøjle. Ganske fornøjeligt. |
14/08-06 |
6/10 |
524. |
|
Begyndelsen på det tre dimensionelle kampspil. Lidt for simpelt, både teknisk og underholdningsmæssigt. |
17/08-04 |
3/10 |
525. |
|
Klarer sig stadig godt i genren, selv om efterfølgerne er bedre. |
14/01-06 |
7/10 |
526. |
|
Med den rette modstander en gribende intens og kompetetiv oplevelse. Et spil hvor kampene og mulighederne der i lever videre og analyseres, når man ikke spiller. Kunne man bare spille over nettet... |
14/01-06 |
8/10 |
527. |
|
Arkaderacer der var sjovt da det kom, men som ikke holder i dag. Grafisk er det nok svært at få mere 3D ydeevne ud af megadriven. |
17/08-04 |
3/10 |
528. |
|
Sega har en evne til at lave simple arkade spil med skjult taktisk dybde, som holder sig forbløffende godt over tid. Virtual On er ingen undtagelse. |
14/01-06 |
7/10 |
529. |
|
Opsætningen virker nervepirrende og spændende i begyndelsen, men bliver ensformigt inden man er så meget som halvvejs igennem og så er der lang vej hjem for den i forvejen middelmådige spilmekanik. |
19/03-20 |
5/10 |
530. |
|
Leverer et dårligt førstehåndsindtryk pga kameraet og nogle bullshit momenter, men under overfladen er det mere charmerende end screenshots indikerer og eksperimenter med kreativt varieret banedesign. |
22/04-17 |
6/10 |
531. |
|
Twistet på platformsgenrens hoppefunktion ledsages af fremragende banedesign, udtryksfulde sprites og klassisk fængende chiptunes. En opvisning i minimalisme for sadistiske sjæle. |
28/04-12 |
7/10 |
532. |
|
Simpelt platformsspil der stilmæssigt ligger sig op af Ghost'n Goblins. Benytter sig for meget af udenadslære til at ligge i toppen af genren, men er ikke desto mindre et charmerende bekendtskab. |
03/08-06 |
6/10 |
533. |
|
Det er teknologien som sætter begrænsningerne her, da idéerne og musikken stadig er så storslået, som da det kom. Mellemsekvenserne er(ikke af eget valg) humoristiske. |
21/08-06 |
5/10 |
534. |
|
Låner fra spil som Metroid, Portal, Metal Gear Solid og Splosion Man, men formår alligevel at føles helt som sit eget. Mere grafisk variation og bedre musik ville være at fortrække. |
20/02-12 |
8/10 |
535. |
|
Meget bøvl med inventory og sløvt med gentagne kedelige skillchecks. Defor kræver det tålmod af en anden verden, men besidder man det, er det også lidt en perle, trods budgetmæssige begrænsninger. |
31/12-20 |
7/10 |
536. |
|
Udsætter sig selv for kritik ved at bryde fri fra forgængerens hardcore lænker og der er balancefejl, men det blegner ift. resten af spillet, der endelig kan og bør anbefales alle Fallout fans. (PC) |
31/12-20 |
8/10 |
537. |
|
Samme gamle Ubisoft Game historie: Spændende og nervepirrende i singleplayer trods forcerede online tiltag og ødelægges delvist af at klone Assassin's Creed og alle dets frygtlige gentagelser. |
15/11-15 |
6/10 |
538. |
|
Flere ting er dårligere eller ændret i forhold til PS versionen: Frameraten, effekterne, musikken, farten, link options. Det får Saturn udgaven til at stå noget svagere. |
10/08-06 |
5/10 |
539. |
|
Stilmæssigt nyskabende fremtidsracer med godt gameplay. Svævefornemmelsen er overbevisende og link-muligheden gør kun spillet bedre. |
17/08-04 |
7/10 |
540. |
|
Den digitale styring kræver lidt tilvænning i dag. Så underlig som den føles, så er den også uhyre præsis og grunden til at spillet stadig holder. Designet og musikken er også lige i øjet. |
10/08-06 |
7/10 |
541. |
|
Der er næsten ikke superlativer nok til at beskrive områder som monster-, quest- og verdensopbygning. Halter dog lidt spilmekanisk og trues konstant af udviklernes besættelse af at være omfattende. |
10/06-15 |
8/10 |
542. |
|
En af de mest ikoniske personer fra den moderne indie udvikling vender tilbage, modnet som kunstner og med et udspil af den slags der kan udvikle sig til besættelse. Alt fra den ordløse indlæring, |
12/02-16 |
10/10 |
543. |
|
sindsoprivende indramning, aha oplevelserne og heureka suset når en gåde løses, er elegant, velartikuleret, udtryksfuldt og fuldstændigt gennemgribende kompromisløst. Der er i den grad dømt hovedværk. |
12/02-16 |
10/10 |
544. |
|
Jeg kommer nok til og stå alene på det her punkt, men jeg fandt TotFL både stemningsfuldt og engagerende, det simple oplæg og mange gentagelser til trods. |
10/01-06 |
7/10 |
545. |
|
Politiet bringer her en efterlysning på den gerningsmand, der stod bag overfaldet på Wolfenstein franchisen. Manden beskrives som langtrukken, iført XP og levels og går under kaldenavnet AAA. |
01/09-20 |
4/10 |
546. |
|
Underlagt Master Systems begrænsninger kan det ikke undgå at føles langsomt og trægt ift. automaten og (bedre) visuel hitregistrering samt knock back mangler på visse fjender. |
22/05-12 |
5/10 |
547. |
|
Ikke nødvendigvis dybere end Monster Land, men længere, flottere og mere tilgængeligt. Måske seriens bedste. |
03/08-06 |
7/10 |
548. |
|
For sløvt og for enkelt til at holde ens interesse længe. End ikke co-op kan vække spillets søvndyssende stemning til live. |
21/08-06 |
4/10 |
549. |
|
Et hæderligt forsøg på at genskabe Left 4 Dead oplevelsen, der dog ikke når helt op på forbilledets niveau i følelse og stemning, mens der også savnes flere ting som fx splitscreen. |
03/03-20 |
6/10 |
550. |
|
Frustrerende design og grinagtig fysik. Burde metervare som dette ikke efterhånden mindst være middelmådigt? Heldigvis er oplevelsen kortvarig. |
14/08-06 |
3/10 |