401. |
|
Et dybere og mere spilbart "alternativ" til 999, men selvom forløbet har flere interessante tanker bag, når spillets slutning dog ikke op på det legendariske plottwist der afluttede forgængere |
24/12-13 |
7/10 |
402. |
|
Gør mange af de ting, Uncharted-serien manglede, men taber desværre pusten undervejs og formår ikke at fastholde min interesse gennem det klichéfyldte klimaks. Dyre effekter alene skaber ikke spænding |
24/06-13 |
7/10 |
403. |
|
Generisk FPS blandet med en virkelig flot og gennemført verden, og en stor spand klichéer. Men mange sekvenser trækker ud, og spillet er helt generelt alt alt for langt til hvad det kan bære. |
26/05-13 |
5/10 |
404. |
|
Solidt, stort og utroligt spilbart. Kun et par åbenlyse mangler og fejltrin afholder det fra at være bedste kart-racer nogensinde! |
12/04-13 |
7/10 |
405. |
|
Tredje spil i serien tager alt hvad der gjorde forgængerne godt, og tilføjer samtidig nytænkning der går helt i spænd med konceptet. Er samtidig et af de flotteste spil på Super Nintendo! |
15/11-12 |
8/10 |
406. |
|
Et fantastisk gensyn med en serie der ellers var tabt i 16bit alderen. Vedholder den samme grinding-balance, åbne gameplay og lalleglade historie, men ubehagelige tekniske fejltrin præger også spillet |
10/11-12 |
6/10 |
407. |
|
Indrømmet, at OiF er det bedste spil i serien, siger nok ikke så meget, men holder man af Ys-spillene, er det nok til at vide at man ikke kommer udenom det. Især de geniale bosskampe brillierer! |
15/10-12 |
7/10 |
408. |
|
Gameplayet fungerer overraskende godt når først man lærer det, men kommer ikke udenom at virke tilfældigt. Selvom jeg ikke er til "mædl", elsker jeg spillets selvironiske tilgangsvinkel til konceptet. |
30/09-12 |
6/10 |
409. |
|
Dårligt fortalt historie der mangler indlevelse, og nær intetsigende gameplay. Alle de sjove detaljer er der, men derudover lever MGS4 desværre ikke op til den fremragende arv fra forgængerne. |
29/09-12 |
6/10 |
410. |
|
Seriøs porno for Batman-fans, og er man ikke det kan man hurtigt blive det. Gameplaymæssigt ikke helt på højde med 1'eren, men ros til den vægt der er lagt i at lade alle figurerne komme til deres ret |
27/08-12 |
7/10 |
411. |
|
Langt om længe et godt og solidt Sonic-spil. Sammenblandingen af klassisk og moderne gameplay føles som nytænkning, og ikke bare et forsøg på at efterligne gamle succeser. Desværre en smule kort. |
07/08-12 |
7/10 |
412. |
|
Rigtig sjov platformer, men uden nogen af de kvaliteter der normalt har tradition for at løfte Mario-serien over konkurrencen. Det er en spil-og-glem oplevelse, men en god en af slagsen. |
03/08-12 |
6/10 |
413. |
|
Første indtryk tyder på et unødigt gammeldags koncept der skrider alt for langsomt frem, men jo flere timer man investerer i EO, jo mere får man igen. En af mine mest interessante spiloplevelser længe |
17/06-12 |
7/10 |
414. |
|
Udviser overraskende mange hæderlige kvaliteter man ser for sjældent, men er samtidig et perfekt eksempel på de mange faldgruber ved nutidens AAA-titler hvor for mange kokke let fordærver maden. |
24/01-12 |
7/10 |
415. |
|
Absolut fremragende! Afledt af alt hvad der har defineret genren gennem 30 år, og en hyldest til klassikerne, men forstår samtidig at skabe sin egen identitet, med udfordring og dybde. |
22/01-12 |
8/10 |
416. |
|
Man forstår godt at 2'eren er så efterspurgt, for her er virkelig et uudnyttet potentiale. De første par timer er klart de bedste og mest originale - desværre virker det hele forhastet nær slutningen. |
13/12-11 |
7/10 |
417. |
|
Som sædvanligt leverer Link og slænget en virkelig god spiloplevelse, men det samlede indtryk er overraskende ujævnt, og mange af de bump man støder på kunne Nintendo godt have udjævnet hvis de ville |
06/12-11 |
8/10 |
418. |
|
Vil utroligt gerne være Metroid, men prøver ikke på at være det. Fumlet styring, og lugter på alle måder af et discountspil. Flot grafik, men bliver ensformig efter to minutter. Ærgerligt. :( |
24/11-11 |
5/10 |
419. |
|
Alle bør prøve 999, men det er umuligt at opsummere i én score, da det som spil lader meget tilbage at ønske - kedelige genspilninger med meget trial and error. Men det hele giver meningen til sidst! |
23/11-11 |
6/10 |
420. |
|
Ikke noget rigtig godt spil, men en fantastisk og helt absurd oplevelse, man ikke skulle tro man kunne finde i nogen moderne spil. Som en fantastisk b-film, med flere overraskende geniale moment |
10/11-11 |
7/10 |
421. |
|
Et gensyn med Zelda64 minder mig om hvorfor jeg stadig synes det er en smule overvurderet, men beviser også hvor langt forud for sin tid det var. Der gik mange år før andre titler lærte denne kunst. |
12/10-11 |
8/10 |
422. |
|
Måske SNK's flotteste spil. Et solidt forsøg på at placere FF i hælene på Street Fighter-serien, og er bestemt også et fint alternativ til SFZ3, via varierede og lettilgængelige figurer. |
12/09-11 |
7/10 |
423. |
|
Ekstremt stereotypisk shooter, dog med originale tiltag (lasers der angriber fjender i flere lag). Spillet er simpelt, solidt og underholdende - men først og fremmest afsindigt flot! |
02/08-11 |
7/10 |
424. |
|
Originalt spil der er lang tid om at fænge, men derefter fungerer det virkelig virkelig godt. Ville muligvis have været fantastisk med et lidt større budget. |
23/05-11 |
7/10 |
425. |
|
Så meget efter bogen at det nærmest definerer bullet hell. Simpelt men dybt scoresystem der er bundet godt sammen med overlevelse. At Cave selv ser spillet som fejlet vil for evigt være uforståeligt. |
26/04-11 |
8/10 |
426. |
|
Middelmådig Metal Slug uden en eneste af de ting der gjorde den serie så god som den er. Idéforladt level design og "usynlige" fjendtlige projektiler er de ting der trækker mest ned. |
18/04-11 |
5/10 |
427. |
|
Superflot spil med absurd godt og dybt scoresystem der giver alle mulighed for konstant at forbedre deres score. At det er svært at være med på den høje sværhedsgrad ændrer ikke ved spillets kvalitet. |
08/04-11 |
7/10 |
428. |
|
Morsomt spil, hyggeligt soundtrack. Gør intet forkert, men har heller ikke de store ambitioner. Underholdende, men ikke decideret godt. |
07/04-11 |
5/10 |
429. |
|
Revolutionerende spil der stadig i dag fungerer godt. Er overgået flere gange siden (primært af sig selv), men ser man bort fra det er det stadig et godt spil. Bedste fighter-soundtrack nogensinde. |
07/04-11 |
7/10 |
430. |
|
Underholdende og velfungerende actionspil, der på flere områder rækker udover standarden for genren. Fortjener på ingen måder den hårde kritik det har modtaget! |
07/04-11 |
6/10 |
431. |
|
Halvdelen af spillene er fungerende partyspil, den anden halvdel er ligegyldige. Ingen af dem demonstrerer nogen særlig interessant brug af Wiimoten. |
07/04-11 |
5/10 |
432. |
|
Minder på mange måder om Phantom Hourglass men med en ENDNU mere kedelig overworld, og langt mere klodset styring der udgør spillets eneste udfordring. Eneste plus er en solid charme og unikke idéer |
30/03-11 |
5/10 |
433. |
|
Et af de få beat'em ups der fortjener reel ros. Ufatteligt smukt, og en masse grinding det meget dungeon crawler agtigt, og man bliver først sent træt af at spille de samme baner igennem igen og igen |
30/03-11 |
7/10 |
434. |
|
En stor overraskelse i forhold til det sløve DS-spil. Spillet genfinder hvad der gjorde SMB3 sjovt, og deler det med 3 venner. Igen vægter Nintendo morskab over dybde, men det virker. Tæt på 9-tallet |
30/03-11 |
8/10 |
435. |
|
Ingen tydelige forringelser i forhold til forgængeren, men alligevel er der små detaljer i leveldesignet der gør spillets ekstreme mængde backtracking til en flad og kedelig oplevelse. Relativt, altså |
30/03-11 |
6/10 |
436. |
|
"Ophavsmand" til et utal af klassiske spilcitater. Gilbert og især Schafers humor kommer godt til udtryk, og spillets puzzles er noget af det bedste, der er set i genren. |
30/03-11 |
8/10 |
437. |
|
Et par skæve tiltag rykker ikke for meget ved det simple men alligevel utroligt dybe gameplay der kendetegner Wars-serien, og gør den til et taktisk kunststykke der tåler sammenligning med Skak |
30/03-11 |
7/10 |
438. |
|
Genialt scoresystem, smuk grafik, Cave's bedste soundtrack og en helt unik oplevelse der i sin samtid satte standard for bullet heaven. Nådesløst combosystem gør det svært tilgængeligt for begyndere |
30/03-11 |
7/10 |
439. |
|
God port, vildt flot grafik, overkommelig sværhedsgrad og et genialt pointsystem i maniac mode. Ikke den bedste Cave-shooter, men et af de bedste type-eksempler på Ikeda's høje standard. |
30/03-11 |
7/10 |
440. |
|
Jeg var mange år om at lære at elske GH, men når først man lærer spillet godt at kende, suser man gennem det med en eksplosion i r*ven og overraskes konstant over de uhørt kreative bosskampe! |
30/03-11 |
8/10 |
441. |
|
Det er faktisk sørgeligt at udeforstående har svært ved at se forskel på MK og spil som SF-serien. Mekanikken i UMK3 er direkte til grin. Til seriens forsvar oppede den sig faktisk efter dette... |
09/03-11 |
3/10 |
442. |
|
Muligvis årsagen til at jeg troede alle vs-kampspil var generelt elendige indtil jeg endelig fik øjnene op for genren for omkring et årti siden. "Action-sten-saks-papir" opsummerer gameplayet. |
09/03-11 |
3/10 |
443. |
|
Selv hvis man støder hovedet mod muren i slutningen i af spillet, giver de 6 første baner masser fyld til highscore-hungeren så alle kan være med! Et af de bedste Cave-spil |
22/02-11 |
8/10 |
444. |
|
Et af de allerbedste spil i Bubble Bobble serien, PCE-udgaven er langt den bedste, og er meget tilgængeligt som hjemmeudgivelse trods det arcadeagtige gameplay. Det kan faktisk gennemføres. :) |
14/02-11 |
8/10 |
445. |
|
På mange måder det perfekte action-arcadespil.En stødt stigende, men altid fair sværhedsgrad samt et utal af hemmeligheder og veje gennem spillet giver masser at gå i gang med for high-score-nørder. |
08/02-11 |
8/10 |
446. |
|
Nok det eneste spil af denne type der har kunnet fænge mig. Det er sjovt at bruge lang tid på at tweake sine biler og få den bedste styring, men snart melder gentagelserne sig. |
08/02-11 |
7/10 |
447. |
|
Overraskende velgjort licensspil med bedre variation end normen for vestlige platformers. Styringen er uhåndterlig, men (for det meste) veltænkt leveldesign gør op for det. |
08/02-11 |
6/10 |
448. |
|
En masse gode idéer med enkelte frustrerende områder der trækker ned. Spillet er meget hurtigt overstået, og der er ikke meget der taler for at vende tilbage til det. |
08/02-11 |
5/10 |
449. |
|
Næsten magen til 1'eren. Man kan kritisere manglen på nytænkning, men ikke beklage sig over gentagelsen af succesopskriften. Jeg savner lidt af tankegangen fra Case Zero bevaret i den fulde titel. |
22/01-11 |
7/10 |
450. |
|
På ingen måder det største siden skiveskåret brød, men et herligt og hyggeligt spil af en type der bare ikke bliver lavet længere. |
09/01-11 |
7/10 |