501. |
|
Fantastisk gennemført indhold og perfekt ghostbusters-stemning gør spillet et køb værd for især dem der kunne lide filmene. Gameplaymæssigt er det ikke noget særligt, men fungerer fint. |
27/07-09 |
7/10 |
502. |
|
Overraskende genialt. Havde ventet et Golden Axe-agtigt beat'em up med halvgrim Newgrounds-grafik, men fik det nok bedste old school beat'em up jeg har prøvet, og grafikken er uhyggeligt vellykket. |
21/01-09 |
7/10 |
503. |
|
Ubeskriveligt smukt, og selvom gameplayet teknisk set er ensformigt, er man hele tiden underholdt af de fantastiske områder og den kreative opbygning. |
26/12-08 |
7/10 |
504. |
|
Tvinger hjernen til at arbejde på måder, den aldrig har gjort før. Ikke indhold nok til at underholde særlig længe, men til gengæld en kunstnerisk oplevelse, ingen bør snyde sig selv for. |
18/12-08 |
7/10 |
505. |
|
Hack'n'slash RPG + 3-på-stribe er en meget bedre idé end det lyder. Eneste bagdel er at man i virkeligheden blot laver det samme igen og igen, men det glemmer man hurtigt når spillet er så fængende! |
18/12-08 |
7/10 |
506. |
|
Nok bedste eksempel på et remake nogensinde. Alt det geniale fra originalen, mens nye genistreger er tilføjet med respekt for det klassiske koncept. Men det spil var egentlig også forud for sin tid :) |
18/12-08 |
7/10 |
507. |
|
Virkelig sjov legeplads af at spil. Savner som så mange andre end bredere og mere overbevisende verden. Men så længe man kun spiller det igennem én gang, kan man godt lade som om at ens figur er unik |
12/12-08 |
7/10 |
508. |
|
"Som etteren, bare bedre" siger det meget godt. Variationen har fået en god tak op, og det har sjældent været mere underholdende at pumpe testosteron med vennerne! |
12/12-08 |
8/10 |
509. |
|
Sega har endelig fundet den ÆGTE Sonicrytme frem igen. Banerne er dog ikke nær så unikke og fornøjelige som i sin tid, og charmen savnes stadig. Spillets "historie" er blot et irritationsmoment. |
12/12-08 |
6/10 |
510. |
|
Simpelt og sjovt. At musikken er rædselsfuld, skyldes vel kun min egen personlige smag. Et spil, man nemt kan få mange timer til at gå med når man har venner eller fjender på besøg. |
20/11-08 |
7/10 |
511. |
|
I skrivende stund det mest perfekte Mario Kart-spil! Velpussede drifting- og stunts-features giver det ekstra kick, der gør spillet ubeskriveligt hæsblæsende af en racer at være. |
20/11-08 |
7/10 |
512. |
|
Som Melee, bare endnu mere omfattende og underholdende, samt flere fede figurer og en velfungerende adventure-mode.Absolut MUST i enhver Wii-samling! |
20/11-08 |
8/10 |
513. |
|
Et underholdende platformspil, som man forventer det af klassisk Kirby.Har mange sjove elementer, men er desværre utroligt nemt og hurtigt overstået. |
20/11-08 |
6/10 |
514. |
|
Blandingen af shooter og RPG fungerer godt. Det er spændende hele vejen, og belemres kun med den fesne historie, og universet, der viser sig ikke at være så stor og omfattende som man først troede. |
20/11-08 |
7/10 |
515. |
|
Fantastisk fængende, men tynges af kedelige udfordringer. Vil gerne være et rollespil, men er desværre "kun" en avanceret shooter. Forventer man ikke andet, er det dog uhyre vellykket! |
20/11-08 |
7/10 |
516. |
|
Fantastisk spil, det bedste i serien siden SotN. Man skulle tro at man bliver træt af formularen, men OoE har nok nytænkning til at spillet alligevel er frisk, og sværhedsgraden er endelig tilpas høj! |
14/11-08 |
9/10 |
517. |
|
Fantastisk og unikt spil! Man forbløffes konstant over hvor gennemført mange ting er. Desværre er der flere andre mangler hvoraf visse endda virker uundgåelige, men man glemmer dem hurtigt i galskaben |
17/06-08 |
7/10 |
518. |
|
Perfekt konvertering. At 360'erens D-pad er elendigt, ændrer ikke på at vi (stadig) har at gøre med et af verdens bedste spil. |
21/01-08 |
10/10 |
519. |
|
Lidt snyd at stoppe flere forskellige spil i én pakke, men samlet set er kvaliteten ret høj. HL2-spillene er ikke enestående, men tilpas varierede.Portal måtte gerne være meget længere. |
16/01-08 |
8/10 |
520. |
|
Ligner på papiret en opgraderet udgave af det fantastiske SNES-kapitel. De nye tiltag fungerer også helt fint, men grund-gameplayet er frustrerende og langt fra de gamle spils genialitet.. |
28/12-07 |
5/10 |
521. |
|
På trods af mit tilhørsforhold til Nintendo havde jeg faktisk ikke troet at de kunne gøre det men det gjorde de. Mario Galaxy er på én gang traditionelt, fantastisk nyskabende, og bedre end alt andet |
11/12-07 |
10/10 |
522. |
|
Klart det håndholdte Zelda, der tilføjer mest originalitet, især stylus-styringen fungerer perfekt. Men derudover fremstår det temmelig svagt sammenlignet med Link's Awakening og dets kammerater. |
20/11-07 |
7/10 |
523. |
|
Virkelig godt og helstøbt spil, der fungerer hele vejen igennem som co-op spil. Men i single player kommer man hurtigt til at kede sig, og deathmatch har utallige spil gjort meget bedre. |
19/09-07 |
7/10 |
524. |
|
Fantastisk spil! Læner sig op ad et 9-tal, ja faktisk et 10-tal, men især den sløve slutning trækker ned. Stadig et spil som INGEN burde snyde sig selv for. Legendarisk... |
19/09-07 |
8/10 |
525. |
|
En flot opdatering af originalen, der stadig holder distancen. Den indbyggede Team Fortress-klon er også ganske underholdende. |
17/09-07 |
8/10 |
526. |
|
"MetroidMan" er stadig opdelt i lineære baner og missioner, men denne gang har Capcom formået at omgå tidligere brølere og indkluderet et udfordrende og mangfoldigt gameplay og ægte Megaman bosser |
16/04-07 |
7/10 |
527. |
|
På trods af sin simpelthed er FF3 utroligt fængende, men der er næsten ikke sket noget med spillet siden 1990, og så snart man vænner sig til grafikken, føles det uændret. Jeg ville vente mere af 2006 |
30/12-06 |
6/10 |
528. |
|
Samme fantastiske skønhed som præger Ico, og jeg griber konstant mig selv i at tænke ih! og åh! Men gameplayet lider desværre også under en manglende kreativitet der kunne have gjort SotC endnu bedre |
30/12-06 |
7/10 |
529. |
|
Det bedste Zeldaspil, muligvis bedste spil, overhovedet? Eneste plet på værket er at det ikke er spor nyskabende og udelukkende trækker på elementer fra Ocarina of Time. Det gør det bare endnu bedre. |
27/12-06 |
9/10 |
530. |
|
Starter fantastisk, men drukner hurtigt i dumme actionsekvenser og den alt for barnlige historie. Idéen med at alle ens handlinger har konsekvenser er genial, indtil den viser sig ikke at holde. |
12/09-06 |
6/10 |
531. |
|
Fortjener lidt point for den flotte atmosfære og den gode historie, som er helt unik for genren. Men spilmæssigt er det bare et idéforladt beat'em up. Kikset nok kan det betale sig at undgå al kamp. |
04/09-06 |
5/10 |
532. |
|
Underholdende for sin genre, og har få enkeltstående fede momenter, men det skiller sig på ingen måde ud fra massen. |
07/06-06 |
6/10 |
533. |
|
Nok det mindst populære Zeldaspil, men det har uden tvivl haft en stor betydning for RPG-Platform-genren. Her er en kæmpe verden at udforske. |
07/06-06 |
7/10 |
534. |
|
Det spil har ikke har fået nok opmærksomhed. Gennemgenialt level design, imponerende bosser og verdener og fed Indiana Jones stemning hele vejen igennem. Lara Croft må vige pladsen for mesteren selv. |
07/06-06 |
8/10 |
535. |
|
De originale kampe gør Kaze Kiri væsentlig sjovere end normale beat'em ups. Men det er ensformigt, og muligheden for at fortsætte hvor man døde fjerner al udfordring. |
07/06-06 |
5/10 |
536. |
|
Spillet fik muligvis alt for høje karakterer ved udgivelsen, men det er faktisk et ekstremt godt platformspil. Desværre er det en smule kort, og alt for nemt. Der er for lidt at komme efter. |
07/06-06 |
6/10 |
537. |
|
Et af de allermest oversete Square-spil. Kampsystemet er simpelt, men gør brug af geniale elementer, der gør spillet hurtigere. Spillets præg af Mario-platform i et RPG er unikt og veludført. |
07/06-06 |
8/10 |
538. |
|
Det bedste jeg har set fra Square siden Xenogears. Det stiller mange krav fra spilleren, men overkommer man dem, får man en fantastisk rejse gennem Disney, flot musik og en rigtig tyk Square-stemning. |
02/05-06 |
9/10 |
539. |
|
Har det hele fra etteren, men mangler lige den prik over i'et, det gør forgængeren til noget helt specielt (det er også kortere, desværre). Til gengæld får man dybere indsigt i spillets historie. |
02/05-06 |
8/10 |
540. |
|
Bryder med traditionerne, og viser hvordan et FPS sagtens kan være kreativt og innovativt. Spillet bæres af mange nervepirrende situationer og bliver aldrig ensformigt. Synd det "kun" er et licenssp |
02/04-06 |
7/10 |
541. |
|
En kedelig og grå verden trækker lidt ned, og de første par områder er lidt sløsede - men så snart man kommer ordenligt ind i spillet, bliver man draget af dets komplekse, store og varierede verden. |
27/03-06 |
7/10 |
542. |
|
Unikt, og hyggeligt at sidde med i korte ombæringer. Frustrerende på alt for mange punkter til at være bedre end middelmådigt, men det er alligevel så speciel en oplevelse, at den ikke bør undværes. |
11/01-06 |
5/10 |
543. |
|
Underholdende, med masser af replay værdi. Genialt på mange punkter, men savner det gennemførte level design fra tidligere spil i serien, og collission detection er lige lovlig følsom! |
29/10-05 |
7/10 |
544. |
|
Forbedrer opskriften fra Aria en lille smule. Udfordringen er en tand højere, og især bosskampene er nu langt mere interessante. Ellers er det bare mere af det samme. Kunne sagtens have været længere! |
17/10-05 |
8/10 |
545. |
|
Næsten på højde med Shattered Soldier, men en anelse mere ensformigt, og med alt for mange brud i flowet, hvilket ikke klæder serien. Dog stadig et rigtig genialt spil, der kan spilles igen og igen. |
08/09-05 |
7/10 |
546. |
|
Der er kun én ting, der gør at Quake stadig er sjovt, nemlig deathmatch på DM6. Det bliver til gengæld aldrig kedeligt. Men spiller man single player på nightmare sværhedsgraden, kan det også være ok. |
08/09-05 |
6/10 |
547. |
|
Silent Hill var uhyggeligt, men før PZ har jeg ikke oplevet at blive bange bare jeg overvejer at sætte spillet på. Kampene er list fesne, men idéen med opgraderingerne af kameraet er et sjovt touch. |
13/07-05 |
7/10 |
548. |
|
Meget sjovt i en time ad gangen, men meget mere holder det ikke til. Kampene afgøres ofte af tilfældige udfald, og spillet fungerer bedst som overfladisk underholdning. Savner SSBM's mangfoldighed. |
17/06-05 |
5/10 |
549. |
|
Med dette spil gik serien fra fiasko til milepæl! Og så er det et nostalgi-trip helt uden lige. Bliver ofte set ned på af fighter-entusiaster, hvilket er dybt uretfærdigt, for SSBM er dybt og genialt. |
17/06-05 |
8/10 |
550. |
|
Utrolig stort og frit. Der er så mange elementer men desværre er kun de færreste gennemarbejdede. Ville være fantastisk hvis ikke utallige tekniske og designmæssige fejl konstant saboterede oplevelsen |
17/06-05 |
7/10 |