X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sumez

Vurderinger


„Spis sundt og tro på dig selv“


6,6/10
Sumez
725 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > »

Vis kun:
# Titel Kommentar Dato Vurdering Sortering
1.
Spice World
Godt nok regner man ikke med et godt spil, når der står "SPICE" på forsiden, men det er faktisk utroligt at nogen har turdet udgivet noget SÅ sløset. 28/08-03 1/10
2.
Last Hope
En af de værste oplevelser jeg har haft med et shmup. Det føles som om det aktivt prøver at forhindre at spilleren har nogen idé om hvad der sker i det, og for alt i verden ikke må have det sjovt! 14/03-22 2/10
3.
Fantasia
Det er helt utroligt at nogen ville være bekendt at løslade så pinlig et forsøg på en platformtitel. Gameplayet er rodet og åndsvagt. Musikken er belastende plinglyde. Helt til grin! 23/02-04 2/10
4.
The Krion Conquest
Et par gode bosskampe og udmærket styring der i den grad låner fra Mega Man - men elendigt og ensformigt fjendedesign trækker kraftigt ned. Frustrerende snarere end svært 21/10-23 3/10
5.
Tiny Toon Adventures 2: Trouble In Wacky Land
Føles som 25% af et helt spil. Tre kedelige autoscrollers og et elendigt minigame, kun én rigtig platformer-bane, og den er allerhøjst middelmådig. Produktionsværdien er langt foran resten af spillet 16/10-23 3/10
6.
Banana Prince
Dårlig styring, ekstremt unfair banedesign, og trægt tempo der hele tiden brydes op af bonusrum. 07/07-23 3/10
7.
Middle-Earth: Shadow Of Mordor
Virker som om kampene er kluntede og tilfældige kun for at sikre at spilleren af og til dør og kan underbygge "nemesis" systemet. En sjov gimmick hvor luften dog ret hurtigt går af ballonen. 04/07-23 3/10
8.
Demon Throttle
Det rene skrald. Et shoot'em up der ikke har nogen forstand på hvad der gør genren sjov at spille. 23/01-23 3/10
9.
The Little Mermaid
Selvom deres kvalitet skinner igennem, føles flere af Capcom's Disney-licenser lidt letslupne. Little Mermaid tager dog prisen som det absolut dovneste. Fem ekstremt korte baner uden udfordring. 27/04-21 3/10
10.
Bomberman 64
Frustrerende, trægt og ugennemskueligt. Selv de få steder hvor spillet rammer et fungerende flow formår det aldrig at være underholdende - måtte trække mig selv gennem spillet. 20/01-21 3/10
11.
Zen: Intergalactic Ninja
Nogle rigtig gode idéer, og en sjov variation i banerne - men mange af dem er så amatøragtigt implementeret at det er nærmest umuligt at holde af spillet. 05/08-20 3/10
12.
Sonic Adventure 2
Kunne være sjovt i teorien, men oplevelsen ødelægges konstant af elendige designvalg, umulig styring, fejl, og kameraproblemer, virker som om det slet ikke er testet. Sonic fortjener langt bedre! 29/10-15 3/10
13.
Ultimate Mortal Kombat 3
Det er faktisk sørgeligt at udeforstående har svært ved at se forskel på MK og spil som SF-serien. Mekanikken i UMK3 er direkte til grin. Til seriens forsvar oppede den sig faktisk efter dette... 09/03-11 3/10
14.
Mortal Kombat
Muligvis årsagen til at jeg troede alle vs-kampspil var generelt elendige indtil jeg endelig fik øjnene op for genren for omkring et årti siden. "Action-sten-saks-papir" opsummerer gameplayet. 09/03-11 3/10
15.
Hotel Dusk: Room 215
Amatøragtigt forsøg på et adventurespil hvis eneste dragende kvaliteter er et sammenhængende plot, der dog aldrig når at blive spor spændende. Alt for mange designfejl til at være et fungerende spil 07/12-10 3/10
16.
Clockwork Knight
Et af de dårligste platformspil, jeg har spillet. Er man kommet halvvejs gennem spillet, når man løber tør for credits, er der absolut ingen motivation for nogensinde at proppe det i Saturnen igen. 03/03-05 3/10
17.
Action Game Featuring Hercules
Ved første øjekast et sjovt, flot og varierende platformspil. Desværre viser det sig hurtigt at være EKSTREMT kedeligt. Spillets eneste kvaliteter er den flotte grafik og gode atmosfære. 03/03-05 3/10
18.
The 11th Hour
Hele spillet igennem prøvede jeg at overbevise mig om at det var godt. Men det er bare et ELENDIGT eksempel på et adventurespil der bæres frem af kedelige brainbenders. Slutbossen er fire-på-stribe... 03/03-05 3/10
19.
Killer Instinct
Sløvt, tilfældigt og kedeligt. Overlad venligst kampspil til Capcom og SNK, så kan Rare holde sig til platformspil. 03/03-04 3/10
20.
Turok: Evolution (RFX Interactive)
Flot, Metal Slug-agtig grafik. Andet godt er der til gengæld ikke at sige om denne meget kedelige platform shooter. De baner hvor man skyder "ind" i skærmen er tilmed direkte rædselsfulde. 02/03-04 3/10
21.
Skullmonkeys
NeverhOod er sjovt, men desværre er dette platformspil bygget på universet meget sløset og ensformigt. Mere frustrerende end det er sjovt. 01/03-04 3/10
22.
Pac-Man
Hvis man holder af Pac-Man, findes der ikke nogen bedre håndholdt port af arkadespillet. Desværre er jeg ikke særlig vild med Pac-Man. 01/03-04 3/10
23.
Hotel Mario
Sikkert meget hyggeligt for de allermindste, men damn hvor er det kedeligt! Det er den eneste gang i historien, Nintendo har givet en licens ud, og så bliver den misbrugt sov groft.. 13/02-04 3/10
24.
Mario Party
Et par at minispillene er sjove at spille med tre venner, men ellers er det et ekstremt kedeligt "brætspil", hvor mindst 80% af tiden går med at vente. 04/09-03 3/10
25.
Riding Hero
Et temmelig middelmådigt motorcykelspil. En adventuremode, gør spillet lidt interessant, men generelt kun for store fans af genren. 28/08-03 3/10
26.
Vib Ribbon
Det geniale koncept jordes af det kedelige resultat. 30/11-99 3/10
27.
The Talos Principle [Special Reserve Games]
Sløje puzzles, nemme og gentagende løsninger. Besynderlig skizofren stil, og en engine tydeligvis ikke designet til puzzles. Toppes med en pinligt derivativ historie om AI's potentiale for bevidsthed 02/04 4/10
28.
Gal Guardians: Demon Purge
Utroligt dovent og uinspireret Castlevania-lite. Inti Creates' actionspil har altid haft en del pukler, men her er de tydeligere end nogensinde før, uden de store kvaliteter til at gøre op for det 04/03 4/10
29.
Xexyz
Sjovt koncept, og egentlig underholdende nok, men sløjt udført. Et godt eksempel på hvordan platformsspil fungerede i 80'erne når udviklerne ikke helt vidste hvad de lavede 25/01 4/10
30.
Whomp 'Em
Yderst middelmådigt platformspil der virker habilt ved første øjekast, men aldrig formår at blive mindeværdigt, og lider af flere irritationsmomenter 31/10-23 4/10
31.
Horizon: Zero Dawn
Imponerende de første par timer, men reduceres drønhurtigt til repetetion, evindelig kedelig dialog, ligegyldige sidequests, og den sædvanlige triple-A tidsspilde 19/10-23 4/10
32.
Power Blade 2
Langt værre end originalen. Banedesignet er kedeligt og uinspireret, alt for mange autoscrollers hvor man bare sidder og venter. 07/07-23 4/10
33.
River City Ransom
Et open world beat'em up RPG lyder måske godt på papiret (???), men resultatet bliver at kamp er nemt og ensformigt, og man farer vild hele tiden 04/07-23 4/10
34.
Donkey Kong 64
Spillet der gjorde collectathon til et skældsord. Den forcerede backtracking på alle baner i spillet er ufatteligt træg og irriterende, man forundres over hvad Rare havde forestillet sig. 04/07-23 4/10
35.
Tetris DS
Sjove modes, god produktionsværdi, absolut ingen udfordring da man utroligt nemt kan spille for evigt uden nødvendigvis at være specielt god til Tetris. 04/07-23 4/10
36.
Pokémon Red
Et utroligt nemt og ensformigt RPG til børn. Idéen er ret god, men udførslen virker doven. Ville vinde meget med et mere interessant kampsystem, hvilket ingen efterfølger endnu har fulgt op på 04/07-23 4/10
37.
Ion Fury
Fantastisk gennemført leveldesign går til spilde i et spil hvor øjebliks-gameplayet er repetitivt og irriterende. Dårligt designede fjender, samt tilbagevendende kloak-baner trækker kraftigt ned 03/05-23 4/10
38.
Sonic: Lost World
Herlig stemning, kreativt design fyldt med sjove idéer. Det er utroligt så meget arbejde der er lagt i det spil i forhold til hvor lidt der er lagt i intuitiv styring eller gennemtestet banedesign 02/03-23 4/10
39.
Yo! Noid
Mekanisk kikset, og kortspil-baserede bosskampe er enormt træge. Kan være underholdende når man vænner sig til det, men er næppe værd at beskæftige sig med for de fleste 24/01-23 4/10
40.
Plok!
Skarp styring der langt overgår standarden for europæiske platformsspil i 90'erne. Det gør designet af fjender desværre ikke, og spillet kan virkelig blive frustrerende af alle de forkerte årsager 26/07-22 4/10
41.
Gunvolt Chronicles: Luminous Avenger iX
Man skal virkelig være vild med Inti's stil for at kunne finde noget at holde af her. Belønner spillere der udfordrer sig selv med højere ranking på banerne, men gør intet for at involvere resten 11/07-22 4/10
42.
Mystic Quest
Lige minimalistisk nok, spillets overworld føles uinteressant, mens dungeons er ensformige og meget langt fra Zelda-seriens kreativitet. Det er umuligt ikke at sammenligne med langt bedre spil. 27/04-21 4/10
43.
Bomberman 64: The Second Attack
Formår at holde et meget bedre fokus end sin forgænger, og hver verden er sin egen lille "dungeon". Flere gameplay elementer kan dog stadig være frustrerende, og sjældent særlig sjove. 20/01-21 4/10
44.
Gravity Rush
Frustrerende, irriterende, og kedeligt at spille. Synd, for idéen er virkelig god, og der er en charme og et design af spillets verden, der er sjældent vidunderlig 22/10-20 4/10
45.
Spartan X 2
En rigtig fin idé til en opfølgning af "Kung Fu" der på mange måder fungerer bedre end Vigilante, men bukker fuldstændig under pga. spillets komplet mangel på udfordring. Er færdigt på 10 min. 11/08-20 4/10
46.
Battle Princess Madelyn
På overfladen en fin hyldest til Ghouls n Ghosts og Black Tiger. Men under det, en rodet og skizofrenisk affære der blander positive indtryk med uforståeligt amatøragtige træk. Hvor gik det galt?! 24/05-20 4/10
47.
Castlevania (1999)
I grunden et fint bud på hvordan CV-serien skulle overføres til 3D. Interessante, varierede baner og en tyk stemning trækker op, men bryder sammen under det ustyrlige gameplay og altødelæggende kamera 30/03-20 4/10
48.
Eternal Ring
Starter meget godt, men virker som om det ikke lever op til dets egne ambitioner, og man ender med at storme gennem spillet uden besvær, og uden at gøre ordentlig brug af alle de ringe man kan lave 04/09-18 4/10
49.
Adventure Time: Hey Ice King! Why'd You Steal Our Garbage?!
Stereotypisk og tandløs formel-WayForward. Masser af genkendelige elementer fra f.eks. Shantae, men level design er nærmest ikke-eksisterende, og hver eneste backtracking føles formålsløs 06/12-17 4/10
50.
Deja Vu
Charmerende og stemningsfyldt, men rodet og for småt til at udnytte sit potentiale. Ud af de uendeligt mange genstande der kan findes, har kun få et formål. Spil Shadowgate i stedet. 31/07-17 4/10
725 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > »