1. |
|
Godt nok regner man ikke med et godt spil, når der står "SPICE" på forsiden, men det er faktisk utroligt at nogen har turdet udgivet noget SÅ sløset. |
28/08-03 |
1/10 |
2. |
|
En af de værste oplevelser jeg har haft med et shmup. Det føles som om det aktivt prøver at forhindre at spilleren har nogen idé om hvad der sker i det, og for alt i verden ikke må have det sjovt! |
14/03-22 |
2/10 |
3. |
|
Det er helt utroligt at nogen ville være bekendt at løslade så pinlig et forsøg på en platformtitel.
Gameplayet er rodet og åndsvagt. Musikken er belastende plinglyde. Helt til grin! |
23/02-04 |
2/10 |
4. |
|
Et par gode bosskampe og udmærket styring der i den grad låner fra Mega Man - men elendigt og ensformigt fjendedesign trækker kraftigt ned. Frustrerende snarere end svært |
21/10-23 |
3/10 |
5. |
|
Føles som 25% af et helt spil. Tre kedelige autoscrollers og et elendigt minigame, kun én rigtig platformer-bane, og den er allerhøjst middelmådig. Produktionsværdien er langt foran resten af spillet |
16/10-23 |
3/10 |
6. |
|
Dårlig styring, ekstremt unfair banedesign, og trægt tempo der hele tiden brydes op af bonusrum. |
07/07-23 |
3/10 |
7. |
|
Virker som om kampene er kluntede og tilfældige kun for at sikre at spilleren af og til dør og kan underbygge "nemesis" systemet. En sjov gimmick hvor luften dog ret hurtigt går af ballonen. |
04/07-23 |
3/10 |
8. |
|
Det rene skrald. Et shoot'em up der ikke har nogen forstand på hvad der gør genren sjov at spille. |
23/01-23 |
3/10 |
9. |
|
Selvom deres kvalitet skinner igennem, føles flere af Capcom's Disney-licenser lidt letslupne. Little Mermaid tager dog prisen som det absolut dovneste. Fem ekstremt korte baner uden udfordring. |
27/04-21 |
3/10 |
10. |
|
Frustrerende, trægt og ugennemskueligt. Selv de få steder hvor spillet rammer et fungerende flow formår det aldrig at være underholdende - måtte trække mig selv gennem spillet. |
20/01-21 |
3/10 |
11. |
|
Nogle rigtig gode idéer, og en sjov variation i banerne - men mange af dem er så amatøragtigt implementeret at det er nærmest umuligt at holde af spillet. |
05/08-20 |
3/10 |
12. |
|
Kunne være sjovt i teorien, men oplevelsen ødelægges konstant af elendige designvalg, umulig styring, fejl, og kameraproblemer, virker som om det slet ikke er testet. Sonic fortjener langt bedre! |
29/10-15 |
3/10 |
13. |
|
Det er faktisk sørgeligt at udeforstående har svært ved at se forskel på MK og spil som SF-serien. Mekanikken i UMK3 er direkte til grin. Til seriens forsvar oppede den sig faktisk efter dette... |
09/03-11 |
3/10 |
14. |
|
Muligvis årsagen til at jeg troede alle vs-kampspil var generelt elendige indtil jeg endelig fik øjnene op for genren for omkring et årti siden. "Action-sten-saks-papir" opsummerer gameplayet. |
09/03-11 |
3/10 |
15. |
|
Amatøragtigt forsøg på et adventurespil hvis eneste dragende kvaliteter er et sammenhængende plot, der dog aldrig når at blive spor spændende. Alt for mange designfejl til at være et fungerende spil |
07/12-10 |
3/10 |
16. |
|
Et af de dårligste platformspil, jeg har spillet. Er man kommet halvvejs gennem spillet, når man løber tør for credits, er der absolut ingen motivation for nogensinde at proppe det i Saturnen igen. |
03/03-05 |
3/10 |
17. |
|
Ved første øjekast et sjovt, flot og varierende platformspil. Desværre viser det sig hurtigt at være EKSTREMT kedeligt. Spillets eneste kvaliteter er den flotte grafik og gode atmosfære. |
03/03-05 |
3/10 |
18. |
|
Hele spillet igennem prøvede jeg at overbevise mig om at det var godt. Men det er bare et ELENDIGT eksempel på et adventurespil der bæres frem af kedelige brainbenders. Slutbossen er fire-på-stribe... |
03/03-05 |
3/10 |
19. |
|
Sløvt, tilfældigt og kedeligt. Overlad venligst kampspil til Capcom og SNK, så kan Rare holde sig til platformspil. |
03/03-04 |
3/10 |
20. |
|
Flot, Metal Slug-agtig grafik. Andet godt er der til gengæld ikke at sige om denne meget kedelige platform shooter. De baner hvor man skyder "ind" i skærmen er tilmed direkte rædselsfulde. |
02/03-04 |
3/10 |
21. |
|
NeverhOod er sjovt, men desværre er dette platformspil bygget på universet meget sløset og ensformigt. Mere frustrerende end det er sjovt. |
01/03-04 |
3/10 |
22. |
|
Hvis man holder af Pac-Man, findes der ikke nogen bedre håndholdt port af arkadespillet.
Desværre er jeg ikke særlig vild med Pac-Man. |
01/03-04 |
3/10 |
23. |
|
Sikkert meget hyggeligt for de allermindste, men damn hvor er det kedeligt! Det er den eneste gang i historien, Nintendo har givet en licens ud, og så bliver den misbrugt sov groft.. |
13/02-04 |
3/10 |
24. |
|
Et par at minispillene er sjove at spille med tre venner, men ellers er det et ekstremt kedeligt "brætspil", hvor mindst 80% af tiden går med at vente. |
04/09-03 |
3/10 |
25. |
|
Et temmelig middelmådigt motorcykelspil. En adventuremode, gør spillet lidt interessant, men generelt kun for store fans af genren. |
28/08-03 |
3/10 |
26. |
|
Det geniale koncept jordes af det kedelige resultat. |
30/11-99 |
3/10 |
27. |
|
Sløje puzzles, nemme og gentagende løsninger. Besynderlig skizofren stil, og en engine tydeligvis ikke designet til puzzles. Toppes med en pinligt derivativ historie om AI's potentiale for bevidsthed |
02/04 |
4/10 |
28. |
|
Utroligt dovent og uinspireret Castlevania-lite. Inti Creates' actionspil har altid haft en del pukler, men her er de tydeligere end nogensinde før, uden de store kvaliteter til at gøre op for det |
04/03 |
4/10 |
29. |
|
Sjovt koncept, og egentlig underholdende nok, men sløjt udført. Et godt eksempel på hvordan platformsspil fungerede i 80'erne når udviklerne ikke helt vidste hvad de lavede |
25/01 |
4/10 |
30. |
|
Yderst middelmådigt platformspil der virker habilt ved første øjekast, men aldrig formår at blive mindeværdigt, og lider af flere irritationsmomenter |
31/10-23 |
4/10 |
31. |
|
Imponerende de første par timer, men reduceres drønhurtigt til repetetion, evindelig kedelig dialog, ligegyldige sidequests, og den sædvanlige triple-A tidsspilde |
19/10-23 |
4/10 |
32. |
|
Langt værre end originalen. Banedesignet er kedeligt og uinspireret, alt for mange autoscrollers hvor man bare sidder og venter. |
07/07-23 |
4/10 |
33. |
|
Et open world beat'em up RPG lyder måske godt på papiret (???), men resultatet bliver at kamp er nemt og ensformigt, og man farer vild hele tiden |
04/07-23 |
4/10 |
34. |
|
Spillet der gjorde collectathon til et skældsord. Den forcerede backtracking på alle baner i spillet er ufatteligt træg og irriterende, man forundres over hvad Rare havde forestillet sig. |
04/07-23 |
4/10 |
35. |
|
Sjove modes, god produktionsværdi, absolut ingen udfordring da man utroligt nemt kan spille for evigt uden nødvendigvis at være specielt god til Tetris. |
04/07-23 |
4/10 |
36. |
|
Et utroligt nemt og ensformigt RPG til børn. Idéen er ret god, men udførslen virker doven. Ville vinde meget med et mere interessant kampsystem, hvilket ingen efterfølger endnu har fulgt op på |
04/07-23 |
4/10 |
37. |
|
Fantastisk gennemført leveldesign går til spilde i et spil hvor øjebliks-gameplayet er repetitivt og irriterende. Dårligt designede fjender, samt tilbagevendende kloak-baner trækker kraftigt ned |
03/05-23 |
4/10 |
38. |
|
Herlig stemning, kreativt design fyldt med sjove idéer. Det er utroligt så meget arbejde der er lagt i det spil i forhold til hvor lidt der er lagt i intuitiv styring eller gennemtestet banedesign |
02/03-23 |
4/10 |
39. |
|
Mekanisk kikset, og kortspil-baserede bosskampe er enormt træge. Kan være underholdende når man vænner sig til det, men er næppe værd at beskæftige sig med for de fleste |
24/01-23 |
4/10 |
40. |
|
Skarp styring der langt overgår standarden for europæiske platformsspil i 90'erne. Det gør designet af fjender desværre ikke, og spillet kan virkelig blive frustrerende af alle de forkerte årsager |
26/07-22 |
4/10 |
41. |
|
Man skal virkelig være vild med Inti's stil for at kunne finde noget at holde af her. Belønner spillere der udfordrer sig selv med højere ranking på banerne, men gør intet for at involvere resten |
11/07-22 |
4/10 |
42. |
|
Lige minimalistisk nok, spillets overworld føles uinteressant, mens dungeons er ensformige og meget langt fra Zelda-seriens kreativitet. Det er umuligt ikke at sammenligne med langt bedre spil. |
27/04-21 |
4/10 |
43. |
|
Formår at holde et meget bedre fokus end sin forgænger, og hver verden er sin egen lille "dungeon". Flere gameplay elementer kan dog stadig være frustrerende, og sjældent særlig sjove. |
20/01-21 |
4/10 |
44. |
|
Frustrerende, irriterende, og kedeligt at spille. Synd, for idéen er virkelig god, og der er en charme og et design af spillets verden, der er sjældent vidunderlig |
22/10-20 |
4/10 |
45. |
|
En rigtig fin idé til en opfølgning af "Kung Fu" der på mange måder fungerer bedre end Vigilante, men bukker fuldstændig under pga. spillets komplet mangel på udfordring. Er færdigt på 10 min. |
11/08-20 |
4/10 |
46. |
|
På overfladen en fin hyldest til Ghouls n Ghosts og Black Tiger. Men under det, en rodet og skizofrenisk affære der blander positive indtryk med uforståeligt amatøragtige træk. Hvor gik det galt?! |
24/05-20 |
4/10 |
47. |
|
I grunden et fint bud på hvordan CV-serien skulle overføres til 3D. Interessante, varierede baner og en tyk stemning trækker op, men bryder sammen under det ustyrlige gameplay og altødelæggende kamera |
30/03-20 |
4/10 |
48. |
|
Starter meget godt, men virker som om det ikke lever op til dets egne ambitioner, og man ender med at storme gennem spillet uden besvær, og uden at gøre ordentlig brug af alle de ringe man kan lave |
04/09-18 |
4/10 |
49. |
|
Stereotypisk og tandløs formel-WayForward. Masser af genkendelige elementer fra f.eks. Shantae, men level design er nærmest ikke-eksisterende, og hver eneste backtracking føles formålsløs |
06/12-17 |
4/10 |
50. |
|
Charmerende og stemningsfyldt, men rodet og for småt til at udnytte sit potentiale. Ud af de uendeligt mange genstande der kan findes, har kun få et formål. Spil Shadowgate i stedet. |
31/07-17 |
4/10 |