451. |
|
Man kan ikke undgå at blive forelsket i den fantastisk detaljerede westernstemning. Hvis det ikke var for nogle træge hovedmissioner og enkelte designfejl kunne det have været et mesterværk. |
28/12-10 |
8/10 |
452. |
|
Som 1'eren, men en overflod af ressourcer gør at man nærmest frit kan pløkke zombier ned som man lyster. Føles mindre presserende, men gør til gengæld godt brug af spændende setpieces |
11/05-22 |
7/10 |
453. |
|
Mere et gyserspil end originalen. Egentlig en perfekt opskrift på hvordan et *moderne* Resident Evil spil burde være |
04/07-23 |
8/10 |
454. |
|
Original tilgang til TPS genren med helt unikke ideer, minder om mobilt skydetelt. Det er sjovt, og wiimote styring styrker det faktisk! Inventory systemet er til gengæld irriterende og konsekvensløst |
20/05-22 |
7/10 |
455. |
|
Når man sætter sig for at planlægge sin rute gennem kortet på den måde der kommer længst med færrest resourcer før man næste gang kan gemme spillet, er følelsen som ingen andre spil. |
24/04-22 |
7/10 |
456. |
|
Udover de gode spil, scorer RGC point på at det lykkes spillet at suge spilleren ind i en tid hvor det er de små detaljer, der får spillene til at skille sig ud, og hi-scoren der holder dig fænget |
07/09-10 |
7/10 |
457. |
|
Sudoku med mennesker. Fantastisk idé til et detektivspil, med en utroligt gennemført stemning. Er virkelig medrivende ca. halvvejs inde, men derefter savner man hurtigt nye mysterier. Flere spil af den type, tak! |
27/04-21 |
7/10 |
458. |
|
Er enormt optaget af at minde spilleren om seriens egen fortid, men har samtidig ikke meget respekt for hele den genre samme serie respekterer. Hyggeligt, men føles meget ligegyldigt |
05/11-22 |
6/10 |
459. |
|
Forfriskende platform/shooter med rigtig sjovt gameplay der føles som om det burde være meget mere udbredt. Lidt ensformigt pga. strukturen, men positivt med en fail-state der føles betydningsfuld! |
24/01 |
8/10 |
460. |
|
En virkelig enestående oplevelse. Det er ikke særlig langt, og gameplayet er simpelt uden at være medrivende. Alligevel er konceptet så unikt at det bestemt er bekendtskabet værd! |
07/10-03 |
6/10 |
461. |
|
En HD--opdatering var lige hvad Rez havde brug for. Gameplayet er stadig blot baggrunden til et fremragende kunstværk! En nichetitel der alligevel rammer bredere end man skulle tro. Fantastisk musik! |
22/06-10 |
6/10 |
462. |
|
Flot og charmerende, men savner fuldstændig flow og action. Prøver mange interessante idéer, men de fleste formår blot at gøre spillet mere trægt at spille, og mange udfordringer er ugennemskuelige |
14/10-22 |
5/10 |
463. |
|
Fantastisk underholdende på trods af sin uoriginalitet og simplicitet. Farvefuldt, frisk og hurtigt. Skyd alt der bevæger sig til vand, i luften, og på skinner! |
06/03-18 |
6/10 |
464. |
|
Utroligt kreativ platformer der vidner om Konamis storhedstid. Føles langt mere velpoleret end det ser ud ved første øjekast. |
21/04-21 |
8/10 |
465. |
|
Elendigt programmeret spil fuld af irriterende fejl og visuelle glitches. Det grundlæggende sidelæns action-gameplay er sjovt, men udforskning i de ensformige top-down områder er kedeligt |
31/10-23 |
5/10 |
466. |
|
En fin blanding af Driv3r og GTA med mere fokus på at have det sjovt, men den tunge GTA-struktur plager spillet, og dets tvivlsomme morale virker pinligt umodent |
10/01-14 |
6/10 |
467. |
|
Unik udgave af en klassiker. Kollisioner er til tider næsten ligeså slemme som arkaden, og 3. bane er ekstremt unfair. Men resten er spillet er sjovt, måske lige lovligt nemt. |
15/07-17 |
6/10 |
468. |
|
Et godt adventurespil, men ikke helt oppe på LucasArts' normale standard. |
03/03-04 |
6/10 |
469. |
|
Intet rytmespil har præsteret bedre underholdning. Nok det mest geniale spil man kan finde, hvis man ønsker social underholdning i en spillekonsol.
Perfekt til fester. Det er dog ikke så udfordrende. |
03/03-04 |
7/10 |
470. |
|
Et finpudset SS3. Dog ikke forbedret nok til at gøre den store forskel. Hvor SS3 var for svært i single player, er 4'eren alt for nemt. Men som vs. spil er det stadig en uovertruffen oplevelse! |
14/01-05 |
8/10 |
471. |
|
Hvad spillet mangler i udfordring har det i overflod af charmerende produktionskvalitet. Der sker hele tiden noget, og spillets battle mode er naturligvis også en af seriens bedste. |
17/05-19 |
8/10 |
472. |
|
Enkelte svagheder bliver hurtigt overdøvet af en ret fantastisk intern mytologi, med spændende setpieces og noget af det mest gennemarbejdede pixel art jeg har set siden Metal Slug! |
26/02 |
9/10 |
473. |
|
Fantastisk hyggelig stemning, en klassiker af gode grunde. Den underlige hybrid af actionkamp og turbaseret fungerer dog aldrig så godt. Efterfølgeren er på alle måder meget bedre! |
04/07-23 |
6/10 |
474. |
|
Absolut et genialt og hysterisk morsomt adventurespil, der revolutionerede genren og stadig i dag viser vejen. |
21/01-05 |
8/10 |
475. |
|
En tidsløs klassiker, der ikke bliver dårligere af at blive udgivet igen. Props til velgjort grafik og stemmeskuespil, der yder respekt til originalen. Lidt trist at det er baseret på den gamle engine |
17/11-09 |
8/10 |
476. |
|
Vil gerne være Metroid og Castlevania, men har hverken stemningen, fordybelsen eller den uendelige detaljegrad. Men forsøget er godt, og får endnu flere point for at revolutionere 2.5D gameplay! |
17/11-09 |
7/10 |
477. |
|
Samme fantastiske skønhed som præger Ico, og jeg griber konstant mig selv i at tænke ih! og åh! Men gameplayet lider desværre også under en manglende kreativitet der kunne have gjort SotC endnu bedre |
30/12-06 |
7/10 |
478. |
|
Nok den mest intense dungeon crawler-oplevelse man kan finde på 32 bit. Starter gråt og trist, men udvider langsomt med utroligt kreativt level design og konstant nye, absurde og uhyggelige monstre. |
20/08-18 |
7/10 |
479. |
|
Et unikt og spændende adventurespil. Det er dog nok mest nostalgien, der får mig til at værdsætte Shadowgate. |
03/03-04 |
5/10 |
480. |
|
Som de andre spil i serien, byder dette på solidt gameplay og en lidt træt struktur, føles ligegyldigt og uambitiøst. Hvad skal man med alle de items man aldrig får brug for? |
27/04-21 |
6/10 |
481. |
|
Fænomenalt eksempel på at man godt kan lave en udfordrende old school platformer uden at skræmme "unge" spillere. Det kræver dog at man når New Game+ før spillet viser sine sande kvaliteter! |
01/12-14 |
8/10 |
482. |
|
Som altid, skilder Silent Hill serien sig ud fra andre spil i genren ved rent faktisk at være uhyggelig. Det er dog ret småt med gåsehuden i forhold til forgængeren. |
03/03-04 |
6/10 |
483. |
|
Et enestående eksempel på hvor intuitivt et platformspil kan laves. Spillet indeholder masser af nytænkninging, god stemning og en masse potentiale, der desværre ikke er blevet udnyttet. Alt for kort. |
01/03-04 |
7/10 |
484. |
|
Kort-dueller destilleret til de vigtigste grundelementer med tilfredsstillende dybde. Deckbuilder konceptet parres perfekt med roguelike-formlen, det er svært at stoppe sig selv fra lige ét spil til |
22/05-23 |
8/10 |
485. |
|
Simple mekaniker skaber en god dybde i hjernevridende puzzles, der dog aldrig tager længere end få minutter at knække. Mindre stressende end Lolo, men også noget enklere. |
21/02-21 |
7/10 |
486. |
|
Ikke et spil man lige sætter sig ind i, men hele borgen er virkelig fantastisk at udforske, og man kan altid finde nye ukendte kroge. Selv i dag nyder jeg tit at tage en hurtig tur gennem spillet. |
03/03-04 |
8/10 |
487. |
|
Topmålet af Sonic. Sammen med Sonic 3, giver dette det bedste Sonic spil, der overhovedet kan købes! |
03/03-04 |
8/10 |
488. |
|
Kunne være sjovt i teorien, men oplevelsen ødelægges konstant af elendige designvalg, umulig styring, fejl, og kameraproblemer, virker som om det slet ikke er testet. Sonic fortjener langt bedre! |
29/10-15 |
3/10 |
489. |
|
Langt om længe et godt og solidt Sonic-spil. Sammenblandingen af klassisk og moderne gameplay føles som nytænkning, og ikke bare et forsøg på at efterligne gamle succeser. Desværre en smule kort. |
07/08-12 |
7/10 |
490. |
|
Efter 13 år er det endelig lykkedes at genfinde den herlige stemning fra de "rigtige" Sonic-spil. Desværre halter spillet efter når det kommer til banedesign, der alt for ofte leder til frustrationer. |
09/08-18 |
6/10 |
491. |
|
Sega har endelig fundet den ÆGTE Sonicrytme frem igen. Banerne er dog ikke nær så unikke og fornøjelige som i sin tid, og charmen savnes stadig. Spillets "historie" er blot et irritationsmoment. |
12/12-08 |
6/10 |
492. |
|
Det første Sonic spil vil altid stå som et klassisk platformspil, men det har ikke helt samme status som efterfølgerne. |
03/03-04 |
6/10 |
493. |
|
Et virkelig godt platformspil. Der er ikke så mange dikkedarer, bare lynende hurtigt, fremadrettet action. |
03/03-04 |
7/10 |
494. |
|
Hedder spillet Sonic, bliver det ikke meget bedre. Skal spilles sammen med Sonic & Knuckles for den fulde oplevelse. |
03/03-04 |
8/10 |
495. |
|
Jeg er lykkelig over at Sega ENDELIG har genvundet pusten og fundet hvad der gør Sonic til Sonic. Bare ærgerligt at de ikke kunne få et bedre spil ud af det. Bedre held næste gang, jeg mener det! :) |
28/10-10 |
5/10 |
496. |
|
Herlig stemning, kreativt design fyldt med sjove idéer. Det er utroligt så meget arbejde der er lagt i det spil i forhold til hvor lidt der er lagt i intuitiv styring eller gennemtestet banedesign |
02/03-23 |
4/10 |
497. |
|
Faktisk et rigtig sjovt kampspil. Det er let at gå til, og har svært ved at blive kedeligt. |
03/03-04 |
6/10 |
498. |
|
En kanongod fighter. Ikke mange opgraderinger fra Dreamcast-forgængeren, men det er stadig solidt og underholdende. |
03/03-04 |
6/10 |
499. |
|
Der første fighterspil, der fangede mig, udover Street Fighter II. Det har nogle kvaliteter, som man ikke ser i efterfølgerne, men rent gameplaymæssigt er det naturligvis ikke på samme højde. |
27/09-04 |
6/10 |
500. |
|
Jeg var ved at tabe næse og mund, da jeg nåede slutningen af SR2. Aldrig har et spil udvist så perfekt story og figurdesign. Både dialogen og karakterbeskrivelserne er virkelig enestående! |
03/03-04 |
8/10 |