251. |
|
I Evil Dead-serien, indså splatter-genren at den var dum, ensformig og fungerer bedst når den tager pis på sig selv. Nu har lyspistolspillene gjort det samme, og resultatet er pisse-underholdende. |
17/11-09 |
6/10 |
252. |
|
Selvom spillet kræver tålmodighed og forståelse for genren, er resultatet det måske smukkeste spil nogensinde. Jeg har aldrig nogensinde oplevet et spil, der føles så ægte. En oplevelse alle fortjener |
07/10-03 |
8/10 |
253. |
|
Puzzle-orienteret metroidvania med enormt stort fokus på dialog og historiefortælling. Sidstnævnte er til tider meget "modig", og lægger ikke fingre mellem, men gameplayet føles en smule trægt. |
07/11-19 |
6/10 |
254. |
|
Jeg mindes ikke at have spillet nogen bedre 2D shooter. Sort/hvid detaljen giver et sjovt nyt twist til spillet, uden at pille ved det solide, og faktisk forbedrede gameplay fra Radiant Silvergun. |
07/10-03 |
8/10 |
255. |
|
Kan fremstå mangelfuldt i forhold til samtidens store RPG-mesterværker, men har en unik charme, mindeværdige scener og virkelig velgjort og varieret leveldesign. |
03/08-15 |
7/10 |
256. |
|
Endnu et af LucasArts' allerbedste adventurespil. Humoren er ikke det vigtige i spillet, til gengæld er det fuld af geniale puzzles og en fed historie. |
23/02-04 |
7/10 |
257. |
|
Det spil har ikke har fået nok opmærksomhed. Gennemgenialt level design, imponerende bosser og verdener og fed Indiana Jones stemning hele vejen igennem. Lara Croft må vige pladsen for mesteren selv. |
07/06-06 |
8/10 |
258. |
|
LucasArts laver som altid gode adventurespil, men jeg vil nok mene at The Last Crusade hører til i den lidt tamme ende. Har dog sine charmerende punkter. |
21/01-05 |
5/10 |
259. |
|
Føles redundant i forhold til Limbo, og trækker lidt mere i langdrag. Her er flere gode puzzles, men de er altid meget ligetil, og det bliver aldrig rigtig tilfredsstillende. Meget fin stemning. |
06/02-17 |
6/10 |
260. |
|
Fantastisk gennemført leveldesign går til spilde i et spil hvor øjebliks-gameplayet er repetitivt og irriterende. Dårligt designede fjender, samt tilbagevendende kloak-baner trækker kraftigt ned |
03/05-23 |
4/10 |
261. |
|
På flere måde bedre end NES-udgaven, selvom den ikke helt har samme fantastiske flow. Det er to helt forskellige spil, og begge er virkelig gode, så begge bør opleves! |
19/12-23 |
7/10 |
262. |
|
Super velpoleret platform-brawler med perfekt styring og en virkelig gennemført sans for flow. Ren spilglæde, og lidt af en skjult perle på platformen. |
26/06-20 |
7/10 |
263. |
|
Jak er det perfekte eksempel på en serie, der ikke forfalder til gentagelserne. 3eren har så mange aspekter at man forbløffes gang på gang. Savner kun perfektionismen fra 1eren for at være.. perfekt |
17/11-09 |
7/10 |
264. |
|
Et perfekt eksempel på hvordan et godt, klassisk 3D platformspil skal udformes. Desværre har spillet en ekstremt kort levetid, og er ikke værd at særlig mange penge på. |
03/03-04 |
7/10 |
265. |
|
Ville gerne give det en højere score, men for mange frustrerende missioner virker ugennemtænkte. Variationen er dog helt i top, og kun seriens 3'er giver en mere original platform-oplevelse. |
21/10-09 |
6/10 |
266. |
|
Rigtig sjovt spil. Konceptet blander platform og "skateboard-spil" på en original måde. Desværre er det svært at lave en reel udfordring i sådan et spil uden brug af frustrerende elementer.. |
17/11-09 |
6/10 |
267. |
|
JSRF har fået et utal forbedringer siden forgængeren, desværre har det dermed også mistet alt hvad der havde med udfordring at gøre. Men det er stadig underholdende at slappe af med. |
21/01-05 |
7/10 |
268. |
|
Hæderligt eksempel på en klassisk action platformer, selvom timingen på alting føles lidt sært. Mangler en sidste bane med ordentlig udfordring. |
05/02-23 |
6/10 |
269. |
|
På mange måder et dårligt spil, men forbliver spilbart nok til at det er svært ikke at blive underholdt af de mange sære påfund og hemmeligheder gemt overalt i spillet. |
14/04-20 |
5/10 |
270. |
|
Ikke lige verdens dybeste spil, men altid ufatteligt underholdende i forhold til det simple koncept. Alene den bizarre stil giver spillet stor værdi. |
29/10-04 |
7/10 |
271. |
|
De originale kampe gør Kaze Kiri væsentlig sjovere end normale beat'em ups. Men det er ensformigt, og muligheden for at fortsætte hvor man døde fjerner al udfordring. |
07/06-06 |
5/10 |
272. |
|
Bryder med traditionerne, og viser hvordan et FPS sagtens kan være kreativt og innovativt. Spillet bæres af mange nervepirrende situationer og bliver aldrig ensformigt. Synd det "kun" er et licenssp |
01/06-10 |
7/10 |
273. |
|
Bryder med traditionerne, og viser hvordan et FPS sagtens kan være kreativt og innovativt. Spillet bæres af mange nervepirrende situationer og bliver aldrig ensformigt. Synd det "kun" er et licenssp |
02/04-06 |
7/10 |
274. |
|
Overraskende velspillende topdown platformer. Primært centreret omkring udforskning og navigering - når først du har hele spillet kortlagt bliver det ekstremt nemt, da man kan løbe udenom alle fjender |
25/01 |
7/10 |
275. |
|
Udvalget af karakterer gør dette til et af det absolut bedste spil i serien. Hvilket man foretrækker er nok en vanesag, og '98 er bestemt en kandidat til bedste fighter overhovedet. |
14/01-05 |
8/10 |
276. |
|
Jeg har spillet Street Fighter i mange år, men det var KOF, der fik mig til at respektere fighter-genren! Med fem år på bagen har figurerne i '99 alt det, der skal til for mange timers underholdning. |
14/01-05 |
8/10 |
277. |
|
King of Fighters '99 med flere figurer, bedre musik, et utal af strikers og en flottere præsentation. Kun baggrundende er et skridt bagud. Muligvis min favorit i serien. |
14/01-05 |
8/10 |
278. |
|
Jeg er ikke meget for det nye striker-system, men kampsystemet er godt som altid, og de nye figurer er for det meste fede at spille som. |
21/01-05 |
8/10 |
279. |
|
Bag det rå og upolerede ydre gemmer sig en opskrift som alle dungeon crawlers burde tage ved lære af. Et perfekt eksempel på et gennemført "open world" design, der i den grad belønner udforskning. |
06/08-18 |
7/10 |
280. |
|
Virker på mange måder som et tilbageskridt fra forgængeren. Kedeligt lineært design, ugudelig backtracking, mere 2-dimensionale områder. Men stemning er der og spillet føles som et imponerende eventyr |
11/08-18 |
5/10 |
281. |
|
Fuldstændig uforligneligt veldesignet spilverden, hvor hvert eneste hjørne man drejer om efterlader et nyt indtryk. Kun From Software har formået at proppe et spil så fyldt med absurde oplevelser. |
09/11-18 |
8/10 |
282. |
|
Flot og farverigt adventurespil, der sikkert er et hit for de mindste. Har man store krav til sine spil, vil man dog nok kede sig ihjel. |
21/01-05 |
4/10 |
283. |
|
Det bedste jeg har set fra Square siden Xenogears. Det stiller mange krav fra spilleren, men overkommer man dem, får man en fantastisk rejse gennem Disney, flot musik og en rigtig tyk Square-stemning. |
02/05-06 |
9/10 |
284. |
|
Omend styringen denne gang ligger tættere på, er konceptet alligevel langt fra seriens konsol-iterationer. Men den missionsbaserede struktur fungerer overraskende godt, og historien er næsten rørende |
08/06-10 |
6/10 |
285. |
|
Har det hele fra etteren, men mangler lige den prik over i'et, det gør forgængeren til noget helt specielt (det er også kortere, desværre). Til gengæld får man dybere indsigt i spillets historie. |
02/05-06 |
8/10 |
286. |
|
Rodet historie, voldsomt pinlig dialog, konsekvensløst gameplay. Det eneste plus er de imponerende flot animerede Disney-scener. |
27/04-21 |
5/10 |
287. |
|
Et underholdende platformspil, som man forventer det af klassisk Kirby.Har mange sjove elementer, men er desværre utroligt nemt og hurtigt overstået. |
20/11-08 |
6/10 |
288. |
|
Hvis man kan leve med spillets insisteren på aldrig at udfordre spilleren, er der stadig rigtig mange sjove og kreative påfund der gør Triple Deluxe til et af de sjoveste Kirby-spil jeg har prøvet |
09/03-23 |
7/10 |
289. |
|
Sjovt spil med en fantastisk kælen for detaljerne. Men som i alle senere Kirby-spil, eksisterer de fleste mekaniker for helt at forbigå de fleste af spillets udfordringer, der derfor er alt for nemt |
07/07-23 |
6/10 |
290. |
|
Det var med det samme klart at Kirby var kommet for at blive, for her er et platformsspil, der skiller sig ud. Og er spillet for nemt, er det muligt at spille det gennem igen med større udfordring. |
03/03-04 |
6/10 |
291. |
|
Praktisk talt præcis det samme som Triple Deluxe. Meget typisk Kirby, og alt for nemt, men alligevel svært ikke at holde af. |
25/01 |
7/10 |
292. |
|
Gameplay er godt når det får tid til at ånde, men føles upræcist og forstyrres konstant af lange uinteressante historiesekvenser.
3D-perspektivet udnyttes flot, men spillet virker generelt uambitiøst |
19/10-20 |
5/10 |
293. |
|
Et par gode bosskampe og udmærket styring der i den grad låner fra Mega Man - men elendigt og ensformigt fjendedesign trækker kraftigt ned. Frustrerende snarere end svært |
21/10-23 |
3/10 |
294. |
|
På mange områder en forbedring af Castle of Illusion, og et fuldt ud fornøjeligt spil. Desværre stadig meget kort og nemt, og ligesom forgængeren, er potentialet slet ikke fuldt udnyttet. |
09/05-16 |
6/10 |
295. |
|
Fantastisk simulering af et levende væsen der gør det hele oplevelsen værd. Har dog ikke voldsomt meget at byde på udover det umiddelbare. |
27/12-16 |
7/10 |
296. |
|
Utroligt velspillet historie, men præget af klichéer og en moralsk tvetydighed der håndteres så kluntet at det er umuligt at gætte hvad spiller prøver at sige. Kunne også nemt være ca. 7 timer kortere |
03/10-22 |
6/10 |
297. |
|
Bedre gameplay, flottere områder, og langt bedre historie gør 2'eren på alle måder til et meget bedre spil. Lider desværre stadig af stærke problemer med at formulere det moralske tema det prøver på |
03/10-22 |
8/10 |
298. |
|
Fortsætter spilhistoriens måske mest imponerende historie med et utroligt velgjort, omend lidt ensformig, gameplay og fed grafik. Et must for fans af serien. Værste bagside er at spillet er så lineært |
13/02-04 |
6/10 |
299. |
|
En kedelig og grå verden trækker lidt ned, og de første par områder er lidt sløsede - men så snart man kommer ordenligt ind i spillet, bliver man draget af dets komplekse, store og varierede verden. |
27/03-06 |
7/10 |
300. |
|
Skift mellem fem figurer med forskellige evner til at kortlægge en gigantisk underjordisk labyrint. Lyder som et fedt koncept, men størstedelen af spillet er lidt kedeligt designet |
04/03 |
6/10 |