301. |
|
Meget god arcadekonvertering af meget godt arcadespil. Et af de klassiske spil som holder hele vejen frem til i dag - også selvom man spiller alene. |
14/11-03 |
7/10 |
302. |
|
Meget god blanding af klassisk Castlevania-sværhedsgrad og de mere moderne spil. Til tider savner det dog sjæl og balance, men giver i hvert fald udfordring til mange timer. |
17/11-03 |
7/10 |
303. |
|
Meget ligegyldigt og temmelig usmageligt lyspistolspil uden nogen form for afveksling eller dybde - det er bare aftrækkeren i bund hele tiden. Kun geværerne trækker op. |
30/04-09 |
3/10 |
304. |
|
Meget mere interessant end sin forgænger, med meget dybere indhold. |
14/11-03 |
5/10 |
305. |
|
Meget mærkeligt, men også meget sødt Sega-beat em up, der udmærker sig lidt ved våbenudvalget. Som det meste i genren er det ikke for godt og kontrollen er tung, men tilpas sjovt når man spiller to. |
26/05-12 |
4/10 |
306. |
|
Meget mærkeligt, men også meget sødt Sega-beat em up, der udmærker sig lidt ved våbenudvalget. Som det meste i genren er det ikke for godt og kontrollen er tung, men tilpas sjovt når man spiller to. |
26/05-12 |
4/10 |
307. |
|
Meget nydeligt og hyggeligt adventurespil i forsimplet Zelda-stil uden gener. Dog skuffer musikken, sværhedsgraden er lav og spillets sidste halvdel fremstår usædvanlig forhastet. |
11/07-07 |
5/10 |
308. |
|
Meget overvældende i sin omfangsrighed, men også ganske charmerende. Desværre er historien begrænset og gentagelserne for mange. Spillet er simpelthen for langtrukken. |
16/02-04 |
6/10 |
309. |
|
Meget primitiv dungeon crawler, som et eller andet sted må respekteres for ikke at lade som om det er mere end dét. Er man til selvpineri, er her hardcore sværhedsgrad og utallige irritationsmomenter. |
13/02-10 |
3/10 |
310. |
|
Meget pænt, men også noget kedeligt skydespil. Langsom kontrol sætter sine begrænsninger. |
15/11-03 |
3/10 |
311. |
|
Meget simpelt spilkoncept, som giver en dejligt afslappende fornemmelse. Den audiovisuelle side hjælper meget denne trance-agtige fornemmelse, der måske ikke er oplevet siden Tetris. |
11/09-05 |
7/10 |
312. |
|
Meget sjovt japansk persongalleri med stor charme - nogle comboer skal bare ses. Desværre er der nogle gameplaymæssige huller omkring kast, som delvist ødelægger et ellers godt kampspil. |
02/11-03 |
5/10 |
313. |
|
Meget solid opdatering af det første spil, hvor det meste nu gik op i en højere enhed. Det største problem er, at det bliver ensformigt i længden. |
14/11-03 |
7/10 |
314. |
|
Meget stor fan som jeg var af bøgerne (og tildels tegneserien og filmen), så var dette et must da jeg var små ti år. Men spillet kunne desværre slet ikke leve op til oplægget. |
11/04-04 |
2/10 |
315. |
|
Meget sympatiske personer i et spændende og til tider rørende plot er grundlaget for en god - omend kort - historie. Puzzlesne er generelt for lette, men til gengæld ofte opfindsomme. |
25/05-06 |
6/10 |
316. |
|
Meget velfungerende, men også meget velkendt. Bortset fra den sidste "ekstra mission" er der intet nyt i spillet, der samtidig er alt for kort og alt for let. Men altså stadig meget velfungerende. |
24/03-04 |
6/10 |
317. |
|
Meget velfungerende, underholdende og afvekslende spil, der føjer sig fint til serien, uden at overgå den. Der er lidt tekniske problemer, for meget renden frem-og-tilbage og tam slut-boss-kamp. |
04/08-08 |
7/10 |
318. |
|
Meget velpoleret hack'n'slash, der nok har mange interessante detaljer, men for størsteparten bare gimmicks. Verdenen og figurerne savner alvorligt personlighed, og det hele er for let og hurtigt. |
15/04-05 |
6/10 |
319. |
|
Mere af det samme. Singleplayer-delen er mere tilgængelig, men lidt ubalanceret. Multiplayer-delen er udviddet, men det er forbedringerne af det gamle, der trækker. Splitscreen er en klar forbedring. |
02/11-03 |
7/10 |
320. |
|
Mere af det samme. Stadig stemningsfuldt og underholdende. Stadig begrænset i forhold til bedre titler i genren. |
07/11-03 |
6/10 |
321. |
|
Metroid møder In The Hunt i en behageligt langsom og tilpas afgrænset, men samtidig dyb spiloplevelse, der dog har en del tekniske og spilmekaniske mangler. Det er grundlæggende bare rart at udforske. |
03/03-18 |
7/10 |
322. |
|
Middelmådig platformer med for meget udenadslære og for lidt "reelt" gameplay. For svingende sværhedsgrad, med svage bosser. Grafikken er flot, men skader spillet med elendig kollisionsdetektion. |
26/01-04 |
5/10 |
323. |
|
Minder om Squares guldalder af JRPG'er, omend kun musikken til tider når samme kvalitet. Længden er overkommelig og udfordringen passende, men historien er fraværende og figurerne underudnyttede. |
27/10-17 |
6/10 |
324. |
|
Moderne Super Sprint med udmærket fysik. Meget underholdende i multiplayer - desværre ikke alene. |
11/11-03 |
5/10 |
325. |
|
Musikken og udfordringen er charmerende og på mange punkter fungerer spillet fint. Men den ekstreme ubalance i sværhedsgraden på de sidste baner gør det alt for frustrerende. |
19/06-04 |
3/10 |
326. |
|
Musikken og universet er kærkomment genkendelige fra efterfølgerne, men hurtigt bliver den ensformige dungeon crawling kedelig og der er for lidt historie og personudvikling til at udfylde tomrummet. |
29/07-11 |
5/10 |
327. |
|
Måske allerede præget af tidens tand, men det gjorde så mange ting rigtigt. Sammen med Mario 64 grundlag for meget og bestemt standardsættende. Den største spiloplevelse på N64. |
02/11-03 |
9/10 |
328. |
|
Måske forstår jeg ikke det sjove ved at "ligge på lur" og skyde virtuelt vildt, der ikke reagerer på at blive fyldt med bly. Måske er det bare et af verdens ringeste arcadespil. |
24/11-07 |
2/10 |
329. |
|
Måske ikke helt på højde med originalen, og bestemt ikke ret nyskabende, men når man først er inde i det, er det meget lækkert og velfungerende. Utroligt fair overfor spilleren. |
10/05-04 |
7/10 |
330. |
|
Måske ikke ret dybt, men den gennemgående finish inden for specielt de kunstneriske aspekter gør det mindeværdigt. Og et godt bud på både moderne beat 'em up og Castlevania på én gang. |
02/11-03 |
7/10 |
331. |
|
Måske ikke så dybt som de traditionelle Square RPG'er, men til gengæld har det en smittede glæde og lethed, som gør det til en decideret fornøjelse at være i selskab med. Et herligt minde. |
02/11-03 |
8/10 |
332. |
|
Måske nok en problematisk PlayStation-konvertering af et klichéfyldt RPG, men solid 2d-charme kan redde meget. Absolut værd at kigge nærmere på for genrefans. |
02/11-03 |
6/10 |
333. |
|
Måske nok klichefyldt, forudsigeligt og spilmekanisk begrænset, men så gennemgående vedkommende, menneskeligt relevant og dybt rørende, at det undrer, at så få andre spil tør handle om noget reelt. |
14/05-17 |
8/10 |
334. |
|
Mørkt og misantropisk SRPG, der til tider virker som om det også forsøger at frastøde spilleren. Når man først kommer ind i konceptet og stilen, så er spillet spændende og kan gennemføres flere gange. |
12/01-11 |
6/10 |
335. |
|
Nedenunder det irriterende simple gameplay gemmer sig måske en interessant historie, men de mange klichéer og den decideret elendige dialog med utallige fejl, gør det ulideligt at lede. |
28/01-12 |
2/10 |
336. |
|
Noget af det morsommeste i multiplayer. Dog er det svært at spille begyndere mod erfarne, da der ikke synes at være nogen logisk forklaring mellem lovlige og ulovlige snyderuter. Man skal vide det... |
02/11-03 |
7/10 |
337. |
|
Noget så usædvanligt som et originalt platformspil. Er muligvis en del bedre hvis man for alvor formår at mestre bolden. Hvilket jeg åbenbart ikke gjorde... |
14/11-03 |
5/10 |
338. |
|
Nydeligt at se på og spilmekanisk fungerende, men derudover totalt generisk og intetsigende. Figurerne er direkte irriterende, mens historien aldrig når det mindste i dybden. Sjælløst og umotiveret. |
27/02-11 |
4/10 |
339. |
|
Nye sange, nye moves, nye modes. Ejer man maraccas, må man også eje dette spil, der har det hele fra det første Samba De Amigo og mere til. |
02/11-03 |
7/10 |
340. |
|
Nytænkende kampspil - det er i sig selv en bedrift. En meget speciel oplevelse, der huskes. |
01/11-03 |
6/10 |
341. |
|
Nærmest uspilleligt grundet forfærdelig teknik og overvældende fejl. |
12/11-03 |
2/10 |
342. |
|
Omgivelserne er smukke og temaet er spændende. Når spillet fokuserer på sine kerneværdier med klatring og puzzles er det fremragende, men til tider bliver det for meget open world og RPG-elementer. |
30/12-18 |
7/10 |
343. |
|
Omgivelserne imponerer, historien fænger og spilmekanikken fungerer, men summen lever ikke op til delelementerne. For meget fyld og for lidt fokus gør et potentielt mesterværk til en ujævn oplevelse. |
28/03-11 |
6/10 |
344. |
|
Opbygningen og de spilmæssige svagheder er gentaget fra forgængeren. Tempoet er nu endnu langsommere og gåderne færre. Der går mindre tid med at fare forvildet rundt, men mere på ligegyldig dialog. |
28/01-13 |
4/10 |
345. |
|
Opfølgeren til Extermination gentager det meste - bare dårligere end det otte år ældre spil. Den tegneserie-agtige grafik og de mange og store aliens gør oplevelsen overfladisk og næsten fjollet. |
06/10-18 |
4/10 |
346. |
|
Ordinært lyspistolspil der skuffer både teknisk og visuelt. Det er godt og givende at man konkurrerer med hinanden, men det er gjort på en problematisk måde, med for meget fokus på hurtighed. |
28/10-07 |
4/10 |
347. |
|
Orginalt og perfekt underholdning for to spillere, der er til puzzle/adventure-agtigt gameplay. Flere af opgaverne - som fx robåden - er noget af det sjoveste man kommer til at opleve i et spil. |
02/11-03 |
6/10 |
348. |
|
Originalitet i et kampspil. Og endda fra Capcom. Man tror det næppe... Godt og sjovt, men på alle måder overgået af 2'eren. |
02/11-03 |
6/10 |
349. |
|
Originalt og forfriskende med en glæde, der giver én lyst til at spille. Desværre taber det lidt stilen da det bliver mere komplekst og tidspresset er aldeles unødvendigt og frustrerrende. |
02/11-03 |
6/10 |
350. |
|
Originalt platformspil der både formår at være lettilgængeligt og dybt. Sværhedsgraden rammer en sjælden balance for arcadespil og spilmekanikken fungerer upåklageligt. En overset klassiker. |
18/07-04 |
7/10 |