1. |
|
"Ingen kvaliteter overhovedet" opsummerer det meget godt. Formentligt den dårligste spiloplevelse jeg har haft. |
11/02-06 |
1/10 |
2. |
|
Definitionen på et elendigt spil. Omtrent alting er galt. 5 fps i en WipeOut-klon? Hvorfor udgiver man det her i Europa og lader perler forblive i Japan? |
06/04-04 |
1/10 |
3. |
|
En aldeles uspillelig katastrofe. Kick Off-serien var Dino Dini - uden ham var det ligeså elendigt som andre fodboldspil. Som perfekt eksemplificeret af denne skrækudgivelse. |
12/11-03 |
1/10 |
4. |
|
Nedenunder det irriterende simple gameplay gemmer sig måske en interessant historie, men de mange klichéer og den decideret elendige dialog med utallige fejl, gør det ulideligt at lede. |
28/01-12 |
2/10 |
5. |
|
Grimt og forældet RTS, der er absurd tålmodighedskrævende. De lange dialogscener er komplet ligegyldige og gameplayet så enerverende langsomt, at tiden i bogstaveligste forstand går i halv hastighed. |
07/01-09 |
2/10 |
6. |
|
Den ulidelige løben rundt i ucharmerende omgivelser afbrydes kun af dårlige minispil og kampe mod ikke-eksisterende AI. Musikken er lige så ensformig som resten af spillet, og teknikken er ringe. |
04/04-08 |
2/10 |
7. |
|
Måske forstår jeg ikke det sjove ved at "ligge på lur" og skyde virtuelt vildt, der ikke reagerer på at blive fyldt med bly. Måske er det bare et af verdens ringeste arcadespil. |
24/11-07 |
2/10 |
8. |
|
Et så halvfærdigt og fejlbefyldt fodboldspil, at det mest ligner en parodi. Med lidt mere sløsethed kunne det nærmest have været komisk underholdning. |
10/08-06 |
2/10 |
9. |
|
Adventuregenren blandet med Sims-konceptet var næppe en god idé, men det altoverskyggende og ødelæggende problem med denne titel er de evindelige loadetider, der nærmest gør spillet ulideligt. |
21/02-06 |
2/10 |
10. |
|
Spørgsmål: Hvordan er det fysisk muligt at ødelægge Puzzle Bobble-konceptet? Svar: Sæt hele spillet til at køre i slow motion og lav farverne så ens, at man ikke kan se forskel på kuglerne. Utroligt. |
29/07-05 |
2/10 |
11. |
|
Overvældende da det udkom på Amiga i midten af 80'erne, men reelt et dårligt spil. Denne version tilfører intet nyt, men gør en del ting værre - blandt andet er musikken dårligere end originalen. |
25/06-04 |
2/10 |
12. |
|
Meget stor fan som jeg var af bøgerne (og tildels tegneserien og filmen), så var dette et must da jeg var små ti år. Men spillet kunne desværre slet ikke leve op til oplægget. |
11/04-04 |
2/10 |
13. |
|
Biler, babes, Bond. Ingen af delene fungerer rigtigt i sammenhængen. Det er som tre spil i ét, men hvad hjælper det, når det er tre dårlige spil? |
06/04-04 |
2/10 |
14. |
|
Nærmest uspilleligt grundet forfærdelig teknik og overvældende fejl. |
12/11-03 |
2/10 |
15. |
|
Et moderne olympiadespil er egentligt tiltrængt, men det skal være noget mere gennemført end det her sjusk, som kun sælger på navnet. |
01/11-03 |
2/10 |
16. |
|
Historien har spændende aspekter, men fortælles overfladisk og trægt, med irriterende personer og usammenhængende stemning. Selv for genren er puzzlesne stupide og forværres af belastende kontrol. |
15/04-18 |
3/10 |
17. |
|
Kunne have været sødt, sjovt og charmerende, men trækkes ned af en ligegyldig historie, tekniske mangler, produktionssjusk, kedelige kampe og især tidsudtrækkende gentagelser en masse. |
25/01-14 |
3/10 |
18. |
|
Det motorstyrede maskingevær er eneste højdepunkt i denne generiske omgang skydetelt, der selv for genren er trist og ensformig, komplet blottet for taktik og spænding. |
03/08-13 |
3/10 |
19. |
|
Man kan kun længes dybt efter genrens storhedstid og dens langt overlegne spil, når man roder rundt i dette uspændende, ucharmerende og usammenhængede bud på et point'n'click eventyr. |
30/01-12 |
3/10 |
20. |
|
Stilren men også meget trist og generisk dungeon crawler, der er så irriterende fjendtligt og gammeldags hardcore, at det får Etrian Odyssey til at virke varmt og imødekommende. |
22/08-10 |
3/10 |
21. |
|
Klodset, brutalt, ensformigt og ucharmerende hack'n'slash, som slet ikke har fanget seriens ånd og kvaliteter (ingen co-op!), og nærmest får originalen til at ligne et mesterværk i sammenligning. |
23/03-10 |
3/10 |
22. |
|
Meget primitiv dungeon crawler, som et eller andet sted må respekteres for ikke at lade som om det er mere end dét. Er man til selvpineri, er her hardcore sværhedsgrad og utallige irritationsmomenter. |
13/02-10 |
3/10 |
23. |
|
Typisk fjollet amerikansk racerspil, der både er grimt at se på, dårligt at styre og kedeligt at spille. Teknologisk føles det ti år ældre, end det egentligt er. |
21/05-09 |
3/10 |
24. |
|
Meget ligegyldigt og temmelig usmageligt lyspistolspil uden nogen form for afveksling eller dybde - det er bare aftrækkeren i bund hele tiden. Kun geværerne trækker op. |
30/04-09 |
3/10 |
25. |
|
Hogwarts er levende og stort at udforske - spillets absolutte force. Men der er nærmest intet indhold derudover, så det bliver hurtigt trættende at løbe frem og tilbage mellem kedelige mini-opgaver. |
14/12-08 |
3/10 |
26. |
|
Som andre amerikanske arcaderacere lider det under dårlig teknik og hakkende opdatering. Lidt ærgerligt, for temaet er tilpas anderledes med interessante baner, som måske gør det sjovt i multiplayer. |
24/11-07 |
3/10 |
27. |
|
Trivielt og usmageligt lyspistolspil, der fremstår som noget der burde være udkommet ti år tidligere, hvis man ser bort fra nogle tekniske detaljer. Opfylder alle negative fordomme overfor spilmediet. |
30/10-07 |
3/10 |
28. |
|
Pinligt lyspistolspil, der er ligeså gråt og grimt at se på, som det er trist og monotont at spille. Filmen er ikke for god, men spillet er meget værre. Man orker dårligt at spille sin credit op. |
26/10-07 |
3/10 |
29. |
|
Selv af et beat 'em up at være er det usædvanligt ensformigt, kontrolmæssigt dårligt og generelt trist at banke igennem. Eneste højdepunkt er stemningen, især lydsiden. Resten er direkte sørgeligt. |
10/01-06 |
3/10 |
30. |
|
Endnu et forfejlet spil i striben med den uheldige kombination filmlicens og beat 'em up. Det underholder et stykke tid, men bliver hurtigt meget ensformigt - og i forvejen er spilmotoren ikke god. |
05/08-05 |
3/10 |
31. |
|
Der er ikke meget puzzlerkoncept over Challenge-moden, der slet ikke fungerer, og Puzzle-moden finder jeg bare kedelig. Kan højest bruges til tidsfordriv, og så er der sjovere måder at gøre det på. |
05/07-05 |
3/10 |
32. |
|
Halvhjertet platformspil med dårlige kampe samt en ensformig og uoverskuelig baneopbygning, der kombineret med dumme tidsgrænser skriger på et oversigtskort. Men den ekstra skærm bruges ikke rigtigt. |
16/01-05 |
3/10 |
33. |
|
Musikken og udfordringen er charmerende og på mange punkter fungerer spillet fint. Men den ekstreme ubalance i sværhedsgraden på de sidste baner gør det alt for frustrerende. |
19/06-04 |
3/10 |
34. |
|
Som nærmest alle de andre Sierra-spil i samme generation virker det som noget usammenhængende rod med hverken charmen fra de gamle spil eller de elementer, man måtte forvente af nyere adventures. |
11/04-04 |
3/10 |
35. |
|
Tilbage i den kedelige stil fra seriens første spil og med det ligeså kedelige interface som de andre spil fra samme periode. Kedeligt. |
11/04-04 |
3/10 |
36. |
|
Gentog alle fejlene fra det første King's Quest, uden at tilføje ordentlige forbedringer. |
11/04-04 |
3/10 |
37. |
|
Jævnt kedeligt univers og triste gåder fører ingen gode veje i dette klassiske eventyrspil, som egentligt ikke var specielt godt. Dengang gled alle adventures ned. |
11/04-04 |
3/10 |
38. |
|
Bestemt ikke uden charme på en lidt dum måde, men først og fremmest er det bare for dumt. Alene at køre fra det ene til det andet sted var en udfordring uden lige. |
11/04-04 |
3/10 |
39. |
|
Håbløs grafik, hvor man ikke kan se hvad der foregår, og dårligt interface ødelægger dette spil, ligesom flere andre fra samme generation. |
11/04-04 |
3/10 |
40. |
|
Definitionen på kedsomhed. De lange ventetider afbrydes til tider af middelmådige minispil, der ofte er ubalancerede og sjældent specielt sjove. Konceptet er grundlæggende godt, udførslen forkert. |
07/04-04 |
3/10 |
41. |
|
En bleg kopi af Speedball 2. Der mangler stemningen, intensiteten og først og fremmest kontrollen. Hvor utroligt skuffende, at det er gået tilbage på alle de år. |
06/04-04 |
3/10 |
42. |
|
Meget dårlig konvertering, der konstant generer spiloplevelsen. Den frustrerende sværhedsgrad gøres værre af dårlig kontrol, mudret grafik og mange og lange loadetider. |
13/01-04 |
3/10 |
43. |
|
En skændsel mod Shining-serien. Kedelig hack'n'slash uden dybde og indhold - og ingen pausemulighed! Kun multiplayeraspektet holder mig fra at gå længere ned i skalaen. |
18/11-03 |
3/10 |
44. |
|
Flot grafik og fin lydside, men... Utroligt langsomt og begrænset gameplay. Super Nashwan og Bitmap Shades er dog uforglemmelige... |
15/11-03 |
3/10 |
45. |
|
Meget pænt, men også noget kedeligt skydespil. Langsom kontrol sætter sine begrænsninger. |
15/11-03 |
3/10 |
46. |
|
Dengang ret enestående forsøg på bilsimulator, men reelt ikke særlig spilbart eller interessant. I hvert fald ikke i dag. |
15/11-03 |
3/10 |
47. |
|
Teknisk (og til dels artistisk) usædvanligt overbevisende, men spillet i sig selv er altså ikke ret overbevisende. |
14/11-03 |
3/10 |
48. |
|
Fortjener titlen som "dårligste spil jeg har gennemført flest gange". I forvejen middelmådigt beat em up er dårligere i denne version, hvor sværhedsgraden er helt gal. Men man kan tæske hinanden... |
11/11-03 |
3/10 |
49. |
|
Enorme huller i kampsystemet ødelægger oplevelsen for alle, der dykker bare lidt ned i det. |
02/11-03 |
3/10 |
50. |
|
Potentielt interessant, men det hele er så utroligt trivielt og ensformigt, at oplevelsen meget hurtigt bliver enormt trist. Og ingen mulighed for multiplayer... |
02/11-03 |
3/10 |