351. |
|
Overbevisende racerspil der vender tilbage til de gamle arcaderødder og dermed virker forfriskende. Der er også noget over musikken. |
01/11-03 |
6/10 |
352. |
|
Overbevisende racerspil, der virker gennemarbejdet på alle punkter. Fartfornemmelsen er herlig og banerne er gode. Som det ekstra prik er motion-kabinettet velfungerende og hurtigt. |
28/10-07 |
7/10 |
353. |
|
Overvældende da det udkom på Amiga i midten af 80'erne, men reelt et dårligt spil. Denne version tilfører intet nyt, men gør en del ting værre - blandt andet er musikken dårligere end originalen. |
25/06-04 |
2/10 |
354. |
|
PES er stadig det suverænt bedste fodboldspil, men der er for få nyheder og endda tilbagegang på visse punkter, selvom oplevelsen er blevet mere flydende. |
02/11-03 |
7/10 |
355. |
|
Pinligt lyspistolspil, der er ligeså gråt og grimt at se på, som det er trist og monotont at spille. Filmen er ikke for god, men spillet er meget værre. Man orker dårligt at spille sin credit op. |
26/10-07 |
3/10 |
356. |
|
Platform/skydespil har vi ikke for mange af, så kudos for det. Men hvor er 2 player funktionen dog blevet af? Den skal altså være der i sådan et spil. |
03/11-03 |
5/10 |
357. |
|
Platformspil blev aldrig det samme. Spillet der egenhændigt formåede at gøre 3d brugbart indenfor genren og samtidig er det fyldt med kvalitet på næsten alle andre punkter. |
20/05-04 |
9/10 |
358. |
|
Potentielt interessant, men det hele er så utroligt trivielt og ensformigt, at oplevelsen meget hurtigt bliver enormt trist. Og ingen mulighed for multiplayer... |
02/11-03 |
3/10 |
359. |
|
Problematisk spilteknik og -mekanik sætter sine begrænsninger for helhedsoplevelsen. Der er dog en atmosfære og tilsyneladende dybde, der alligevel frister én til at ignorere svaghederne. |
02/07-04 |
5/10 |
360. |
|
Produktionskvaliteten er høj og tonen fornøjelig, men uden personer med personlighed eller historie med sammenhæng fremstår helheden ligegyldig. De øvrige aspekter fungerer fint, men gør intet nyt. |
24/05-11 |
5/10 |
361. |
|
Produktionskvaliteten er høj og verdenen er velrealiseret, men selve spillet er for hovedparten en forældet og kedelig omgang ligegyldige gentagelser. Kun den allersidste del hæver for alvor helheden. |
31/07-13 |
6/10 |
362. |
|
Præsentationsmæssigt generisk SRPG der primært adskiller sig ved høj sværhedsgrad og et unikt angrebssystem, som dog har store mangler. Kun for genrefans der kraftigt savner et utraditionelt gameplay. |
19/08-11 |
5/10 |
363. |
|
På alle måder simplistisk og uengagerende snowboard-spil, der fungerer som det skal, men hurtigt er glemt. Bringer intet nyt, og fremstår kedeligere end tidligere spil i genren. Jævnt uimponerende. |
30/09-18 |
4/10 |
364. |
|
På én gang enormt begrænsende og simplistisk for genren, men samtidig noget man altid kan spille, og som altid er sjovt når man kæmper mod hinanden. Strategi ultra-light. |
14/11-03 |
5/10 |
365. |
|
På én gang originalt og klichefyldt cyberpunk-eventyr, der på næsten alle områder udskilte sig fra resten af Sierras klassiske adventures. Bortset fra den dårlige teknik. |
11/04-04 |
6/10 |
366. |
|
På grænsen til det perfekte i styring, banedesign, opgaver og alle gameplay-mæssige aspekter. Desværre glider det hele så godt, at man savner mere. Meget mere. |
02/11-03 |
8/10 |
367. |
|
På mange punkter fantastisk, men den minimalistiske historie, anonyme figurer og senere repetition i gameplayet forhindrer det i at være den fantastiske oplevelse, det burde have været. |
30/09-03 |
8/10 |
368. |
|
På mange punkter ordinært og forudsigeligt, men også gammeldags eventyrligt og charmerende. Var det bare ikke for de irriterende tilfældige kampe, der er aldeles overdrevne. |
07/11-03 |
6/10 |
369. |
|
På næsten alle tekniske og kunstneriske områder et meget imponerende spil. Desværre er det for ensformigt, men alligevel også relativt kort. Rollespilselementerne savnes stort. |
28/03-04 |
7/10 |
370. |
|
På trods af åbenlyse design-kiks og overdreven simplicitet er det en charmerende og fængslende fornøjelse at vende tilbage til et gennemført, gammeldags 2d-Zelda, som nu er elegant udført i 3d. |
25/12-13 |
8/10 |
371. |
|
På visse punkter meget flot, men på andre underligt grimt eller teknisk svagt. Nogle gange sjovt, men for det meste trivielt. Historie og personer fænger ikke, hvilket gør alt udenfor kamp kedeligt. |
10/02-05 |
5/10 |
372. |
|
Pænt, men også en smule forudsigeligt og kedeligt klassisk adventure fra Westwood. Jeg kan ikke lade være med at tænke Simon The Sorcerer, som var en meget bedre oplevelse. |
12/11-03 |
5/10 |
373. |
|
Rammer i sin lethed og tilgængelighed lige min stil hvad angår strategiske RPG'er. Måske er SFIII og FFT bedre, men de virker meget tunge i forhold. |
02/11-03 |
7/10 |
374. |
|
Redder sig på fin stemning og især god lyd. Stadig meget lineært og langt bagud konkurrenterne i selve gameplayet. Styringen er heller ikke for god. |
12/11-03 |
5/10 |
375. |
|
Relativt dybt RPG og med en til tider ekstrem sværhedsgrad, som også bliver til en del af charmen. 2d. Klassisk. Dejligt. |
02/11-03 |
6/10 |
376. |
|
Relativt solidt kampspil, som dog blegner mod Segas og Namcos bedste. Desuden er figurerne stereotype og platte. I helhed bidrager DOA-serien ikke meget til genren. |
02/11-03 |
6/10 |
377. |
|
Relativt trivielt plot, men en herligt, charmerende figurgalleri. Kampene er sjove og man fænges af udviklingen. Det er en fornøjelse at opleve og deltage i historien, som et godt rollespil skal være. |
31/12-05 |
8/10 |
378. |
|
Ren og poleret spilglæde, der næsten når niveauet fra Galaxy, og er fyldt med kærlige referencer til seriens historik. Lav sværhedsgrad, gentagende bosser og valgfrit indhold gør det dog overfladisk. |
31/12-17 |
8/10 |
379. |
|
Rent spilmekanisk er det begrænset og nær trivielt, men historien er trods længden enormt spændende og ofte genialt konstrueret. At det også stiller krav til spillerens intellekt, er forfriskende. |
09/06-13 |
7/10 |
380. |
|
Reparerer igen de ting der gik galt med 2'eren. Muligheden for at kreerere sine egne baner var genial. |
25/01-04 |
6/10 |
381. |
|
Ret ordinært horisontalt skydespil. Udmærket stemning, men også ret langsomt og ret let. |
07/11-03 |
5/10 |
382. |
|
Rodet og usammenhængende blanding af partyspil. Har ikke noget, som PowerStone 2 eller Super Monkey Ball ikke gør bedre. Den ellers gode b-filmstemning bliver også noget anstrengende i længden. |
02/11-03 |
5/10 |
383. |
|
Sam og (især) Max, og deres indbyrdes dialog, er det absolutte højdepunkt. Puzzlesne er lidt for ofte for ulogiske, og man savner klarhed i plottet. Generelt et charmerende og udfordrende adventure. |
27/11-05 |
6/10 |
384. |
|
Samme gode grundkerne som forgængeren og nu også med variation og dybde. Både teknisk og kunstnerisk fremragende. Indenfor sin genre en usædvanlig helstøbt oplevelse. |
19/11-03 |
8/10 |
385. |
|
Sammen med sin forgænger genrens højdepunkt. Intelligent, humorfyldt og med passende puzzles. Herfra blev det aldrig det samme fra undertegnedes synspunkt. |
14/11-03 |
8/10 |
386. |
|
Sammen med sin forgænger grundlaget for, at fodboldspil nogensinde blev sjove at spille. Er selvfølgelig overgået mange gange siden, men har stadig sin charme og det er stadig udfordrende. |
03/11-03 |
6/10 |
387. |
|
Sammenlignet med mere moderne skydespil går det meget langsomt, og sværhedsgraden har ikke en passende kurve. Dog stadig en stor klassiker, som bestemt er spilbar. |
28/01-06 |
4/10 |
388. |
|
Savner helt forgængernes spænding og originalitet, og fremstår som langtrukken genbrug, uden nævneværdige pointer eller overraskelser. Uden en genial historie, ender det næsten som tidsspilde. |
06/08-18 |
4/10 |
389. |
|
Segas største genistreg i nyere tid. Singleplayerdelen er underholdende og multiplayerdelen hænger bare ved. Det bedste bud på et partyspil indtil videre. Indtil SMB2 i hvert fald... |
02/11-03 |
7/10 |
390. |
|
Selv af et beat 'em up at være er det usædvanligt ensformigt, kontrolmæssigt dårligt og generelt trist at banke igennem. Eneste højdepunkt er stemningen, især lydsiden. Resten er direkte sørgeligt. |
10/01-06 |
3/10 |
391. |
|
Selve spildelen og hele opbygningen spænder nærmest ben for helhedsoplevelsen, der dog ultimativt mere end reddes af den sjældent set spændende og originale historie. |
23/07-13 |
6/10 |
392. |
|
Selvom der ikke er meget spil, så suges man ind i en overbevisende virkeliggjort fremtidsverden, hvor forskellen mellem menneske og maskine udviskes som grænsen mellem virkelighed og computergrafik. |
30/12-18 |
8/10 |
393. |
|
Selvom det er ubalanceret, så fungerer den grundlæggende spilmekanik eksemplarisk og som håndholdt spil er det meget velegnet. De kunstneriske kvaliteter som fx stil og historie skraber dog bunden. |
19/09-13 |
6/10 |
394. |
|
Selvom spildelen er begrænset og klichéerne mange, så er den samlede oplevelse en særdeles spændende, rørende og sympatisk interaktiv fortælling, der med sin helhed let overgår de tidligere forsøg. |
28/10-13 |
8/10 |
395. |
|
Serien tro bydes der på masser af humor, drama og udspekulerede forbrydelser, men selvom spilmekanikken er blevet bedre, er oplevelsen ikke. Tempoet er alt for ujævnt og de fjernede retssager savnes. |
04/11-12 |
6/10 |
396. |
|
Shaun Southern gik fra 8 bit til 16 bit med bravour.
For sin tid rigtig godt racerspil, der med sin dybde fik det til at holde længe. God to spiller-mulighed. I dag nok for langsomt. |
12/11-03 |
5/10 |
397. |
|
Simplistisk grafik og historie samt lidt for ubeskrevne personer. Alligevel fungerer det som helhed med Final Fantasy-charme og den begrænsede længde forhindrer det i at blive ensformigt. |
02/11-03 |
7/10 |
398. |
|
Simplistisk spilmekanik der fuldstændig overgåes af en ofte meget opfindsom historie, med gakkede og geniale figurer, der overrasker med stor dybde i både sympatiske og afstumpede personligheder. |
29/04-09 |
7/10 |
399. |
|
Singleplayerdelen er kort, triviel og generelt blottet for spænding - Killzone er bedre. Multiplayerdelen fungerer til gengæld udmærket, men er meget generisk - Halo er bedre. |
11/01-06 |
6/10 |
400. |
|
Sjovt i små doser - ellers for simpelt og ensformigt. Den morsomme dialog med mange indforståede referencer trækker stort op. Teknisk ikke imponerende af Treasure. |
01/11-03 |
6/10 |