X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
enfenenfenSkrevet 08/08-07 13:05 
Stranglehold demo er oppe.
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 08/08-07 13:09 
Uh! Nej vent, min box er død... :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/08-07 14:08 
Du går sikkert ikke glip af noget...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KillercowKillercowSkrevet 08/08-07 14:59 
Med den hastighed, det p.t. tager for at downloade Stranglehold, så får du vist din maskine tilbage, før jeg får prøvet demoen.

Jeg har aldrig set servicen så presset :)
BeanoBeanoSkrevet 08/08-07 15:05 
Jeg syntes de sidste par måneder har været snorkende langsomt at downloade fra Marketplace (Blue Dragon demo tog f.eks 6-7 timer)... men kan kan jo ikke forvente at få alt bare fordi man betaler for det :!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/08-07 17:11 
Jeg har ikke oplevet nogen problemer - min Blue Dragon download tog 15 min.... Det er vist afhængigt af, hvornår man gør det.

Men hellere betale og så få noget, end ikke at betale og ikke få noget (lyder det som mit sexliv?). ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 08/08-07 17:17, rettet 08/08-07 17:18 
Jeg synes også det har været ret langosmt på det sidste, men SLET ikke i nærheden af 5-6 timer for en demo langsomt, det lyder helt urimelig ekstremt, synes jeg.

EDIT: Ok, lige nu kan jeg slet ikke komme på marketplace, selvom jeg ER på Live.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 08/08-07 17:23 
Du er ikke den eneste, tro jeg mistet marketplace da der kun var et par få % tilbage a stranglehold demoen :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 08/08-07 17:29 
Jeg har lige forsøgt at komme på Live og fik at vide at jeg skal opdatere min konsol først, men denne kan ikke downloades og der kommer en fejl.
Så jeg tror MS er ved at lave et eller andet lige nu.


@Palle: Prøvede at downloade på forskellige tidspunkter (morgen, eftermiddag, sent aften) men uden nogen større forskel. Og nej, heller ikke min netforbindelse som er rusten ;)
HNHNSkrevet 08/08-07 18:12 
Får også bare fejl når jeg prøver at opdatere )-:
BeanoBeanoSkrevet 08/08-07 19:44 
Download af opdatering virker igen nu men Stranglehold er sygt langsom at hente... 15% efter 40 min :(
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/08-07 20:24 
Mærkeligt... Jeg har lige hentet updaten på 10 sekunder, Track & Field på 10 sekunder og Stranglehold demoen på 13 minutter (hvilket dog er en smule langsomt i forhold til hvad jeg normalt henter demoer af den størrelse på)....

Der må være et eller andet galt hos jer...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HNHNSkrevet 08/08-07 20:47 
har fået den hentet nu
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/08-07 21:23 
Jeg ved ikke om det er en gammel nyhed.. men der er kommet nye multiplayer baner til Splinter Cell Dubbel Agents..
(syntes ikke at jeg har set den før.. men hvem ved)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KilroyKilroySkrevet 09/08-07 10:39 
Der er kommet nogle billeder og stuff til Super Puzzle Fighter. Nyd i øvrigt beskrivelserne, der virker oversat ordret fra engelsk. En uforventet morsomt oplevelse, kan jeg love jer.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 10/08-07 12:41 
Ved ikke om jeg burde lave en tråd om det, men altså... Marathon.. Hvad???

Er det SERIØST et godt spil? Jeg har kun spillet demoen, som jo kun er en del af én bane. Og udover at det slet ikke var til at finde rundt i, så virker spillet virkelig ekstremt kikset. Lige fra "damdamdam guitarwrahhhwrahhh MARATHON!!!!! wrahwrahwrah"-intromusikken, til popcorn-pistolen, muligheden for at svæve hen over tomme områder, og fjender der hinker baglæns ned af trapperne, når man skyder dem.
Jeg sad sammen med to venner og spillede demoen, og vi lå nærmest flade af grin over det, indtil en af dem tvang mig til at slukke, fordi hun fik hovedpine af at se på det. (hvilket jeg kun kunne se mig enig i, man må da blive skør i hovedet af at se på det spil mere end 30 minutter, hvis øjnene ikke er faldet ud før)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 10/08-07 12:52, rettet 10/08-07 12:53 
Hvad sammenligner du med? For hvis du sammenligner med noget som helst der er nyere end Doom II, så skyder du over målet. Jeg synes stadig guitarwrahhhweahhh MARATHON er fedt, men resten af spillet er tydeligvis ikke ældet med ynde. Men giv mig bare ét eksempel på et 3D spil fra midt i halvfemserne, der er det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KilroyKilroySkrevet 10/08-07 13:30 
Jeg synes egentlig at Marathon er meget sjovt, på en lidt Doom-agtig måde. Men jeg blever en anelse sløj af at spille det. Har ingen anelse om hvorfor netop dette spil påvirker mig på den måde.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 10/08-07 14:35, rettet 10/08-07 14:36 
KTC>
Hvad sammenligner du med? For hvis du sammenligner med noget som helst der er nyere end Doom II, så skyder du over målet.

Hmm, jeg nyder at spille Doom II, selvom jeg aldrig (heller ikke da det kom) har syntes at det var noget vildt godt spil. Hvis Marathon er på samme niveau er det også fint, men hvis det er dårligere end Doom-spillene, uden at have mere at byde på (f.eks. specielle evner, en god historie, osv.) er det vist ikke brugbart til andet end et godt grin?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 10/08-07 14:49 
Kilroy>
Men jeg blever en anelse sløj af at spille det. Har ingen anelse om hvorfor netop dette spil påvirker mig på den måde.

Faktisk læste at en god del mennesker, bliver syg af spillet (skulle minde lidt at blive kørersyg)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
enfenenfenSkrevet 10/08-07 16:34 
Jericho trailer
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 10/08-07 17:46, rettet 10/08-07 21:07 
dpl
Faktisk læste at en god del mennesker, bliver syg af spillet (skulle minde lidt at blive kørersyg)

Man bliver søsyg af det ;-)! Hvis man læser review af det på IGN ved man hvorfor. Jeg synes ikke at have oplevet det endnu.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/08-07 10:57 
neros>
Man bliver søsyg af det ;-)! Hvis man læser review af det på IGN ved man hvorfor. Jeg synes ikke at have oplevet det endnu.

Kan du opsummere hvad den præcise årsag er?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/08-07 11:31, rettet 11/08-07 11:33 
Ok! Taget fra IGN's review:

The 60fps allows Marathon to run at a lightning speed. You'll be amazed just how quickly you can zip around a level. But that speed also comes at a cost. And that cost is a very rare sensation in videogames -- motion sickness.

Den gamle Mac version havde kun 30fps.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/08-07 11:52 
Der er da mange spil, der kører i 60fps (selvom det lyder sandsynligt at problemet kunne løses ved at sætte FPS'en ned. Patch, please!). Jeg synes også problemet nærmere er af epilleptisk grad end det har noget at gøre med bevægelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/08-07 12:02, rettet 11/08-07 12:03 
Tjah jeg ved ikke rigtigt hvad det skyldes, men det virker da som en sandsynlig ting, at man for lidt motion sickness af den lidt hurtige panorering i spillet. Jeg har førhen blevet ret dårlig af at spille det gamle wolfenstein ved ikke hvad det skyldes der?
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 11/08-07 12:10, rettet 11/08-07 12:11 
Jeg har ikke oplevet noget form for motion sickness.
Bede og jeg spillede ellers spillet en uges tid siden en 6 timer i træk. Jeg tror selv det skyldes de underlige 2d textures og sprites, samt de 60fps at nogle folk bliver sløje.
Spiller nu: Halo 3
BeanoBeanoSkrevet 11/08-07 12:48 
Kører Doom ikke også i 60fps på 360'eren ?
SumezSumezSkrevet 12/08-07 18:05 
Jo, men opløsningen er lav.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 12/08-07 19:37 
Ja jeg kan heller ikke så godt "tåle" at spille det, for ondt i skalden af det :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dpldplSkrevet 13/08-07 04:17 
BIOSHOCK DEMO!
80% tilbage ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-07 04:22 
Holy crap, der skal downloades :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 13/08-07 04:30 
Hugget det fra neogaf. Så ingen grund til at springer over demoen. :p

From the podcast

Quote:
Demo is 45 min to a hour long
It is the start of the game but they changed it from the retail. Ken says he hates having to play the areas from the demos over once the game comes out so they changed it a bit.


link
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-07 07:47 
Det virker decideret fantastisk. Atmosfæren er sublim, artworket betagende og så er spillet sandsynligvis lige til Runes gamle tråd, "spil der handler om noget".
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 13/08-07 08:18 
DAAAAMN! Vildt det skal downloades nu...eller jeg mener når jeg har fri i aften ;-/!
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 13/08-07 08:27 
Var der nogen der havde set Bioshock demoen komme? Jeg mener, var den annonceret på nogen måde?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 13/08-07 08:40 
dpl>
BIOSHOCK DEMO!
80% tilbage ><

!!!
Er det nu, jeg skal lægge mig syg resten af dagen? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/08-07 08:46, rettet 13/08-07 08:47 
dRxL>
Var der nogen der havde set Bioshock demoen komme? Jeg mener, var den annonceret på nogen måde?

Altså de havde lovet, at Geoff Keighley ville have en Bioshock overraskelse kl 4 i nat på Spike TV lige efter The Kill Point:

http://majornelson.com/archive/2007/08/12/dvr-alert-bioshock-launch-trailer.aspx

At det så lige var en demo, var der flere, der gættede på, men det var ikke bekræftet på nogen måde. Det blev det så i nat :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 13/08-07 20:08 


Hexic 2 og Ecco The Dolphin på onsdag
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-07 01:29 
Det er blevet lidt glemt i alt demo hypen, men der er også kommet en trailer til Bioshock.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 14/08-07 12:09, rettet 14/08-07 12:18 
Nu efter Biorshock demoen er der ikke ret meget som kan overgå det ;-), men er det rigtigt at spillet Skate skulle udkomme som en demo imorgen d. 15? Glæder mig meget til at se det spil i aktion.
Bashful Neophyte
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 14/08-07 12:34 
Katamari-demo skulle være oppe på den amerikanske server.
Bede-xBede-xSkrevet 14/08-07 14:36 
neros>
men er det rigtigt at spillet Skate skulle udkomme som en demo imorgen d. 15?

Jeg synes, at jeg læste et sted, at demoen var forsinket til næste uge. Kan ikke huske hvor.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 14/08-07 14:59 
Doh!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/08-07 22:38 
neros>
er det rigtigt at spillet Skate skulle udkomme som en demo imorgen d. 15? Glæder mig meget til at se det spil i aktion.

Ja, en Skate demo er planlagt til i morgen (15/8)...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/08-07 23:09 
Jeg læste på Evil Avatar at EA havde udskudt demoen...

Evil
Bede-xBede-xSkrevet 15/08-07 04:45, rettet 15/08-07 04:51 
Guitar Hero II: My Chemical Romance Pack Trailer (HD)

GH II:Content: My Chemical Romance Pack

Der kommer en Medal of Honor: Airborne demo i næste uge:

http://xbox360.ign.com/articles/812/812822p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 15/08-07 11:09 
Ingen Skate demo idag?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/08-07 22:37 
Nej, ifølge EA (og de må jo vide det) er den rykket er par dage...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/08-07 00:54 
Fatal Inertia demo (380 mb)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig