X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
nerosnerosSkrevet 10/09-07 21:30 
Jeg synes godt nok Sega hænger i bremsen, og er totalt uopfindsomme. De har så mange andre sjove titler, men bliver ved med at koge suppe på deres ellers så udmærkede titler, men alle har da spillet Sonic spil før. Øv jeg er skuffet over dem!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-07 22:09, rettet 10/09-07 22:10 
Ej hold da op! Jeg vil da langt hellere ha' Sonic 2 end f.eks. Altered Beast. Tænk på alternativerne! :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SyrefoxSyrefoxSkrevet 10/09-07 22:20 
nej nej nej nej giv mig Wonderboy
nerosnerosSkrevet 10/09-07 22:34 
Jeg tænker mere på nogle af deres lidt mere sjældne arcade hits som ikke er udgivet på megadriven.

F.eks hvad med et af deres Daytona spil. Det kan da ikke være så svært at lave, men hvad ved jeg ;-)!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/09-07 22:37 
Jeg troede du tænkte på MD spil, for det bliver da ikke meget bedre end Sonic 2. Daytone kunne bestemt være nice :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/09-07 22:39 
Ja, Daytona er højt på min liste. Jeg fatter ikke at de ikke har lavet en ny udgave :(
WehnerWehnerSkrevet 10/09-07 23:11 
Syrefox>
nej nej nej nej giv mig Wonderboy

Giv mig Wonder Boy in Monster Land, og jeg skal skal vise jer nummer et på verdensranglisten.

Men ellers savner jeg primært Silk Worm, Bubble Bobble og især Golden Axe: Revenge of Death Adder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/09-07 23:46 
King Chaos>
Ja, Daytona er højt på min liste. Jeg fatter ikke at de ikke har lavet en ny udgave :(

Gjorde de også til DC´en for nogle år siden.
Kunne godt tænke mig at se Scud Race eller Daytona 2 på Live, men de er nok lige lidt for store at smide op på serveren :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/09-07 07:38 
Jow, men det er jo længe siden og jeg må indrømme at jeg synes bedre om Daytona på Saturn end på Dreamcast. Så jeg mente vel egentlig en ny ny udgave, eller noget... men det ville da også være fint hvis de genudgav de gamle på Live :)
nerosnerosSkrevet 11/09-07 08:09, rettet 11/09-07 08:34 
Wehner>
Golden Axe: Revenge of Death Adder.

Det ville være super nice, eller Shadow Dancer. Daytona 2 er også højt på min liste. Kan i ikke lige se at battle 8 eller 16 mand på Live mod hinanden. Moms!

Jeg har nu ikke noget imod MD spil overhovedet, men synes bare de bliver ved og ved med at udgive fra den platform om og om igen lige fortiden.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 11/09-07 10:11 
Det lyder som om at nogen herinde fra burde ha købt en wii. Der er både wonderboy in monsterland og wonderboy and the dragons trap (eller hvad det nu hedder) :-)

Timeshift demoen sucks. Styringen af tiden er lidt underlig og gør tit som den selv vil, våbene er nederen, og grafiken er grim.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 11/09-07 10:53 
PalleJensen>
Ugens XBLA release: Sonic the Hedgehog 2 (400 credits)

Og to expansion pack til hhv. Band of Bugs og Bomberman Live.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/09-07 10:58 
Ved du noget om den til Bomberman?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/09-07 11:00 
Nej, jeg så det kun lige ud af øjenkrogen hos 1Up, og de har ikke mere info på den, men jeg synes da at det er den mest interessante af de tre udgivelser. Pffft, Sonic. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/09-07 12:03 
Sonic 2 har man alligevel 200 eksemplarer af i forskellige inkarnationer. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/09-07 12:57 
Speedball 2 i midten af oktober.

Link
nerosnerosSkrevet 11/09-07 13:08 
Kommer der også et nyt Speedball i 3D sammen med den gamle version af spillet eller hva? Synes jeg har set nogle screenshots men det var måske den der PC version!
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 11/09-07 13:18, rettet 11/09-07 13:57 
Sonic 2 bliver for fedt med achievements =). Et af mine foretrukne spil overhovedet, så jeg glæder mig til at gennemføre det igen og igen og igen og...

Nu mangler vi bare Shinobi III og Gunstar Heroes, men ingen af de to tror jeg vil få lige så meget ud af tilføjede achievements som Sonic 2.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 11/09-07 13:44 
neros>
Kommer der også et nyt Speedball i 3D sammen med den gamle version af spillet eller hva? Synes jeg har set nogle screenshots men det var måske den der PC version!

Jeg prøvede 3D-udgaven i Leipzig - det var okay, men ikke helt det samme :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/09-07 13:48 
neros>
Kommer der også et nyt Speedball i 3D sammen med den gamle version af spillet eller hva? Synes jeg har set nogle screenshots men det var måske den der PC version!

Vi prøvede Speedball til PC i Leipzig... og selvom det ikke var samme storslåede oplevelse som i gamle dage, så synes jeg da det var meget sjovt. Nu må vi se hvor det ender. Jeg er foreløbig positiv.
nerosnerosSkrevet 11/09-07 13:54 
Det lyder godt.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/09-07 14:21 
Mener den nye 3D version er til PC, mens Speedball 2 til XBLA er konverteret fra den gamle Amiga udgave.
SumezSumezSkrevet 11/09-07 14:30 
dRxL>
Sonic 2 bliver for fedt med achievements =). Et af mine foretrukne spil overhovedet, så jeg glæder mig til at gennemføre det igen og igen og igen og...

Du mener at slutbossen rent faktisk kan besejres??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 11/09-07 14:41 
Har du aldrig gennemført det?

Slutbossen er lidt for let IMO, eller rettere triviel og lidt kedelig når man først ved hvordan den skal ordnes :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 11/09-07 14:46 
Jo, det har jeg da. Men må indrømme at sidst jeg gjorde det, brugte jeg omkring 40 ekstraliv på at klare ham. Heldigvis er resten af spillet så nemt at man rent faktisk HAR så mange liv når man når dertil. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 11/09-07 15:04 
Der er lige bossen i slutningen af Metropolis zone som er lidt træls.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 11/09-07 15:55 
Beano>
Mener den nye 3D version er til PC, mens Speedball 2 til XBLA er konverteret fra den gamle Amiga udgave.

Hvad er det så for nogle screenshots dem her:

Link...
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/09-07 15:57 
Ok vildt... så er forvirringen total (for mit vedkommende) ;)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 12/09-07 07:41, rettet 12/09-07 07:43 
Der er en lille teaser ude fra Ninja Gaiden 2.. ligger under Bringing it home, Tokyo Game show

EDIT: Den er dog lidt fesen synes jeg
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Bede-xBede-xSkrevet 12/09-07 07:58, rettet 12/09-07 07:59 
Er det ikke bare en ikke-ingame teaser?

De fremviste spillet på den netop afsluttede pre-TGS konference, så der går forhåbentlig ikke lang tid, før vi ser rigtige film fra det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 12/09-07 08:07 
Jeg har efterhånden ikke fat i hvad der er hvad længere.. men fesen er den lidt efter min mening. Men back to topic, mens vi i spænding venter på mere fra Tokyo Game Show
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/09-07 08:20 
neros>


Hvad er det så for nogle screenshots dem her:



Det er ikke fra den PC-version jeg har spillet :/
HeroldHeroldSkrevet 12/09-07 09:14 
Der står også XBLA overalt på den side.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/09-07 09:27 
Ja... :)
BeanoBeanoSkrevet 12/09-07 09:31, rettet 12/09-07 09:38 
Bare lidt underligt GameSpot viser billeder med både moderne 3D og klassisk 2D bitmap grafik på samme side.
Spillet er vel kun 2D eller 3D og ikke begge modes - eller?

EDIT: Ser lige at der ihvertfald en 3D udgave på vej til PC... ligner så umiddelbart ikke det som vises på GameSpots's side.

Speedball 2 (PC)
enfenenfenSkrevet 12/09-07 11:32 
Tony Hawk’s Proving Ground Demo er oppe ifølge Major Nelson.
What is the Matrix?
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 12/09-07 16:27 
Jep Tony Hawk demo er oppe. Hurra for stort set ingen nytænkning igen i år. Så ser Skate meget mere interessant ud.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
nerosnerosSkrevet 12/09-07 16:38 
Skate har fået 9.0 på ign.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/09-07 17:22 
FIFA 08 demo i morgen på Marketplace og PSN.

Kilde
enfenenfenSkrevet 13/09-07 17:05 
FIFA 08 demo - men kun på US Marketplace. Skulle komme meget snart på Europe.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/09-07 19:57 
Spider-Man: Friend or Foe demo (431 MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/09-07 19:59 
Friend or Foe er faktisk helt ok..Tror dog det er sjovere på en Wii.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/09-07 23:31 
FIFA 08 demo (703 MB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/09-07 17:52 
Born2Play>
Friend or Foe er faktisk helt ok..

...først kunne jeg ikke forstå det. Men så gik det op for mig at du er ironisk :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/09-07 23:38 
Juiced 2: Hot Import Nights multiplayer demo (1,4 GB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-07 16:28, rettet 16/09-07 16:41 
Hvis man har en japansk account, kan man hente Microsofts pressekonference. Den er redigeret, men alligevel værd at se for spil som Ninja Gaiden 2 og Lost Odyssey.

LO ser fantastisk ud, bortset fra random encounters. Er det element ikke snart klar til at blive fjernet fra genren?

Ninja Gaiden 2 tror jeg folk vil brokke sig over grafikken i. Det falder i samme kategori som Forza 2, hvor det er fint uden at være overvældende. På ingen måde i nærheden af fx Assassin's Creed rent visuelt. Gameplayet ser til gengæld fabelagtigt ud.

EDIT: Konferencen kan også hentes på den europæiske markedsplads nu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 16/09-07 17:40, rettet 16/09-07 17:40 
Synes da godt nok de screenshots jeg har set af Ninja Gaiden II ser flotte ud?
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/09-07 20:39 
King Chaos>
Born2Play>
Friend or Foe er faktisk helt ok..

...først kunne jeg ikke forstå det. Men så gik det op for mig at du er ironisk :)


;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dRxLdRxLSkrevet 16/09-07 21:01 
Allerbedst ville det selvfølgelig være på en Wii med BluRay :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 17/09-07 11:52 
Skulle være demo af Sega Rally oppe nu.

Link
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig