X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/08-07 19:33 
Prøvede lige Airbourne og syntes det virker helt ok.

Kan godt li' det er så åbent hvor man kan lande og starte hvor som helst - giver ihvertfald muligheder for god variation. Grafikken er måske ikke vanvittig imponerende og kunne klare noget FSAA og bedre textures hist og pist, men nydelig ellers og kører flydende med gode animationer.
Syntes dog styringen var lidt for løs men efter lidt justeren blev det bedre men ikke helt optimal.

Fik også endeligt prøvet Fatal Inertia demoen... puha, sikke noget digital afføring!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/08-07 20:31, rettet 27/08-07 20:32 
Ugens XBLA-spil:

War World
Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix

Metal Slug 3 er i øvrigt nu officielt annonceret til XBLA.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 27/08-07 21:26, rettet 27/08-07 21:26 
Beano>
Fik også endeligt prøvet Fatal Inertia demoen... puha, sikke noget digital afføring!

Ja det må være ordet den demo stinker. Det er jo komplet umuligt at styre noget som helst.


Foresten nogen som ved noget nyt om Speedball?
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 27/08-07 21:36 
Fik lige prøvet Space Griraf og mand en hovedpine det spil giver. Alene title skærmen er nok til at gøre mig rundtosset.
Der er sikker mange der elsker spillet men ikke her, det røg ud efter 2 baner. Tak gud for Trail spil.

Metal Slug 3 det lyder til gengæld lækkert. ^^)
enfenenfenSkrevet 28/08-07 14:58 
Tiger Woods 08 demo
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 28/08-07 17:24 
Beano>
Prøvede lige Airbourne og syntes det virker helt ok.

Kan godt li' det er så åbent hvor man kan lande og starte hvor som helst - giver ihvertfald muligheder for god variation. Grafikken er måske ikke vanvittig imponerende og kunne klare noget FSAA og bedre textures hist og pist, men nydelig ellers og kører flydende med gode animationer.
Syntes dog styringen var lidt for løs men efter lidt justeren blev det bedre men ikke helt optimal.

Jeg er af næsten samme mening. Grafikken kunne godt være en lille smule flottere - den er dog på ingen måde dårlig.

Styringen er ikke helt i øjet, men det hjalp gevaldigt for mig at sætte sensitivity ned med to hakker.

AI'en kunne godt være lidt skarpere.

Gameplayet er langsommere end eks. COD2/3, om det så er godt eller dårligt, er op til den enkelte. Personligt synes jeg selv, at det er ok.

Det fulde spil ender jeg nok med at investere i :)
What is the Matrix?
HNHNSkrevet 28/08-07 17:58 
Var det imorgen Sensible soccer kommer?? eller hvad det for nogle spil??

Evt. et link
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/08-07 20:27 
Se 5 indlæg længere oppe...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 28/08-07 20:47 
For lige at komme med en kortfattet tilbagemelding, så synes jeg faktisk at MoH: Airborne er ganske udmærket, og ved første øjekast næsten på højde med Gears of War (som jeg dog sikkert undervurderer, ifølge visse herinde), som det minder meget om.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 28/08-07 23:07, rettet 28/08-07 23:09 
Det var noget af et statement, nu tirrer man da vist bare. Er det nye MOH ikke længere en FPS'er?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KalicolaKalicolaSkrevet 29/08-07 02:08, rettet 29/08-07 02:09 
Så fik jeg endeligt spillet MoHA demoen til 360. Og jeg vil gerne indrømme at styringen ikke er på højde med call of duty. Grafiken er stadig helt i top syntes jeg, look'et er fedt. Det er et dejligt rent og pænt look, og ikke et overdrevet angreb af detaljerede normal mapping som bare flyder sammen til en stor gang mudret øllebrød ligesom gears of war.

Jeg syntes kampene virker meget levende og dymaniske, fjender som springer over ting (dynamisk). jeg med en granat ind gennem et vindue, hvorefter 3 soldater kom flygtende ud af bygningen, og hvor den ene af dem sprang ud gennem vinduet. Det er lækkert at se. Plus der er en stor tilfredstillelse i at skyde dem ned. Deres ragdoll system virker sindsygt godt, og igen meget levende måde de falder på. De stopper ikke bare op og falder når de bliver skudt, de beholder den retning og fart de havde på når det dræbende skud rammer, som gør at man ser nogle ret fede kills, og så virker det selvfølgeligt forskelligt alt efter hvor man rammer dem henne.

ens teammates er også gode at se på og virker igen ret levende (bortset fra når de står i vejen). Det er fedt at se en med-soldat, springe hen over en bunke sandsække for at slå en tysker ned med sit gevær. Og på samme måde fedt at se en med-soldat løbe forbi dig og hen til en døråbning, hvor han bliver mejet ned af en fjende, og bare falde til jorden som en sæk kartofler. eller en med soldat som tager en af fjendens stationære maskin kanoner og bare begynder at nakke fjender helt af sig selv.. Alt dette her sker helt dynamisk og uden nogen form for skripting, og det er det som gør spillet så fedt at spille. Der er kælet for mange detaljer som andre spil glemmer, et lille eksempel er deres muzzle flashes som er lige i øjet, måden hjelmene bliver skudt af på, og den tilhørende lækre metal lyd, particle effekterne, skudhullerne, jeg kunne næsten blive ved jo. Plus at deres level design er helt perfekt og 100% åbent og frit til at gøre helt præcis som man har lyst til.

Jeg er meget imponeret, og glæder mig til at få fingrene i den færdige udgave :-)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 29/08-07 09:33, rettet 29/08-07 09:34 
Core>
Det var noget af et statement, nu tirrer man da vist bare. Er det nye MOH ikke længere en FPS'er?

Grundkonceptet er jo det samme som i GoW.. gå i dækning mens du tager fjenderne ud og rykker din "line of defense" længere frem, med den vigtige forskel at i MoH bliver fjenderne bare ved med at komme, hvis du ikke sørger for at rykke frem, hvor GoW har få, fast placerede fjender.
Det der gør at jeg synes, MoH:A vinder ind på GoW er at kampene er mere varierede, i kraft af at det netop er et regulært FPS, modsat GoW's gameplay, der er skåret helt ned til benet og udelukkende baseret på hide'n'shoot. F.eks. er det tilfredsstillende at kravle op på et hustag og hjælpe sine holdkammerater derfra.

Det værste hul i AI'en (går ikke ud over spillet, men virker lidt kikset) må være når en fjendtlig AI får forvildet sig helt op til dine holdkammerater, og majer dem allesammen ned, da dine venner ikke er programmeret til andet end at holde forsvarslinjen, og derfor ikke er særlig aggressive...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-07 10:56 
Streets of Rage 2

Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix

Hm. Jeg troede, at det var War World, der ville komme i dag. Og har de helt glemt Sensible?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 29/08-07 11:03, rettet 29/08-07 11:06 
De har så ikke glemt Sensible World of Soccer. Det kan hentes nu sammen med de andre.

EDIT: Ups. Det var bare traileren som skjulte sig under Sensible logoet. Ingen Sensible endnu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BatemanBatemanSkrevet 29/08-07 11:14 
Jeg troede også det var udkommet i går, men blev meget skuffet.

Det er udskudt på ubestemt tid. De har vist problemer med at få online-delen til at fungere tilfredstillende. Surt :(
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
enfenenfenSkrevet 29/08-07 12:54 
Call of Juarez demo
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 30/08-07 01:03 
Bede-x>
Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix

Åh gud, hvad har de gjort ved spritesne, og hvorfor kan man ikke slå det fra???
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 08:39 
Vist mere de ikke har gjort ved de sprites som er problemet. De har bare opscaleret dem i stedet for at gentegne dem hvilket ikke er spor kønt :(
SumezSumezSkrevet 30/08-07 10:06 
Jaja, men via et eller andet hæsligt smoothing-filter, der byrde forbydes ved lov. Jeg ville have det helt fint med det hvis de bare havde beholdt de grove pixels.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 30/08-07 10:48 
Ja, det er ikke så kønt, men til gengæld har de behandlet musikken med respekt. Lydeffekter er også ganske okay, selv om jeg ikke er så vildt med hele det nye element-system. I denne udgave er blå = vand, gul = elektricitet, grøn = gasart (luft), og rød er glasagtig, som alle farver var i de gamle udgaver.

Alt i alt er jeg godt tilfreds med den nye udgave, selv om de lige har nogle bugs de skal have fikset. F.eks. kunne jeg ikke se leaderboards for min friendsliste i går.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 30/08-07 11:31 
Surf's Up demo
Team Fortress 2 trailer
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 30/08-07 13:16 
Team Fortress 2????

Kan vi så vente en Duke Nukem Forever demo i næste uge?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 13:19 
Nu er Team Fortress 2 jo ikke "vapour-ware" som Duke... den kommer jo snart ;)
HeroldHeroldSkrevet 30/08-07 13:20 
Og ikke i den oprindelige form, men nu i lækker agent-60'er stil i stedet!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 13:25 
Ja, stilen er super fed og gameplayet ser morsomt ud :)
ChronoChronoSkrevet 30/08-07 13:51 
Jeg har godt nok brugt mange timer på det oprindelige Team Fortress - næsten altid som Heavy Weapons Guy.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/08-07 23:01, rettet 31/08-07 07:53 
NHL 08 demo (593 MB)
Timeshift demo (582 MB)

Søndag og mandag er der halv pris på følgende XBLA spil:
Small Arms (800 -> 400 credits)
Zuma Deluxe (800 -> 400 credits)
Gauntlet (400 -> 200 credits)
Dig Dug (400 -> 200 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/08-07 00:42 
Der er virkelig potentiale for TF2, men jeg kan nu ikke forstå hvorfor de valgte så ikoniske figure til et multiplayer shooter.

Ja, jeg forstår godt at det blandt andet er så man bedre kan genkende de forskellige klasser, men alligevel synes jeg det er irriterende. Jeg ved jeg vil være træt af at se tons af kopier af hinanden løber rundt.
Det er jo det der er så cool ved spil som Warhawk og Halo 3, der rent faktisk fatter, at customization er nøglen til sejr! Ihvert fald når man spiller online!
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 31/08-07 00:54 
Det er jo fordi de netop skal være let genkendelige. Meget nemt delt op og overskueligt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/08-07 11:17 
Næste uges XBLA spil:

Cyberball 2072 (Midway)
Fatal Fury Special (SNK)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 31/08-07 11:50 
En røvfuld Sega Rally trailere
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 31/08-07 12:09 
Ser godt ud med de SNK-spil. Jeg håber på noget Samurai Shodown og King of Fighters snart!


... nogen der har en Neo Geo > Xbox 360 converter? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 31/08-07 12:18 
PalleJensen>
Næste uges XBLA spil:

Cyberball 2072 (Midway)
Fatal Fury Special (SNK)

Cool!
Bashful Neophyte
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/08-07 21:22 
Jeg troede ikke at nogen gad at spille 2D fighters på 360 fordi de syntes at D-pad var "teh suxx0rz"???
Well crucify the insincere tonight...
nerosnerosSkrevet 01/09-07 10:47 
Der er jo måder man kan komme uden om det på.

Det kan man læse her ;-)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 02/09-07 14:40 
PES 2008 - Trailer
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 12:10 
Gears of War: Hidden Fronts-mappacken skulle vist være gratis fra og med i dag. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/09-07 18:50 
Tror i at PC-indholdet vil komme til 360 versionen? Hvis i nu skulle gætte!? Og ville det være gratis? Nu efter, alt det med at epic er sure på MS, over at MS krævede at Hidden Fronts skulle koste penge...?
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 03/09-07 18:55 
Det har de vist afkræftet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/09-07 13:14 
Hvad kommer der i morgen?
HeroldHeroldSkrevet 04/09-07 13:22 
PalleJensen>
Næste uges XBLA spil:

Cyberball 2072 (Midway)
Fatal Fury Special (SNK)


This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/09-07 13:39 
Årh, ja... jeg springer altid Palle over... haha...
Bede-xBede-xSkrevet 05/09-07 08:14 
Halo Wars: 10 min gameplay trailer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 05/09-07 13:55 
nogen som har prøvet TimeShift? noget værd?
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 05/09-07 13:58 
Jeg prøvede den oprindelige pc-demo, der udkom for... meget længe siden, og det er lidt et andet spil, de viser i demoen på Live. Idéen er god nok, men det bliver nok lidt tyndt i længden, og det er bestemt ikke blandt de pæneste spil i verden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/09-07 16:50, rettet 05/09-07 16:50 
Men nu er spillet så blevet pænere da de skrottede den gamle grafik engine, har ikke prøvet, har blot læst at de ikke selv var tilfredse med resultatet. Det skulle i sin havde været udgivet til den gamle xbox, så nok meget godt de skiftede engine :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-07 15:10 
Live vil være nede nogle timer på mandag:

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=28358
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/09-07 23:12 
Soul Calibur IV trailer (HD)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 09/09-07 07:40 
Bede-x>
Live vil være nede nogle timer på mandag:

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=28358

Enten er det en ny update, eller også er det på grund af den europæiske beta af Call of Duty 4 :)

... håber på begge dele!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/09-07 20:55 
Ugens XBLA release: Sonic the Hedgehog 2 (400 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig