X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
HeroldHeroldSkrevet 13/07-07 03:07 
Jeg bryder mig faktisk heller ikke om Sonic, men jeg er også gammel Mario-mand. Jeg kan godt se charmen i at det går pænt stærkt, mand, men jeg kan bedre lide platformere med en anden slags dybde.

<3 Små fede blikkenslagere <3
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillercowKillercowSkrevet 13/07-07 09:55 
som SEGA-fanboy bliver jeg lige nødt til at indskyde, at Mario sutter og at det oprindelige Sonic naturligvis er uendeligt meget bedre end små, fede blikkenslagerspil ;-)

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at købe hverken Sonic eller Golden Axe på XBLA, men de achievements til Sonic fik mig til det. Jeg falder nok også i Golden Axe før eller siden, hvis nogle venner køber det, siden der er online co-op. Det gør jo praktisk taget spillets kilo(byte)vægt værd i guld.
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 10:01 
Sonic har aldrig sagt mig noget... at løbe hurtigt uden overblik over hvor man ville ende op og have minimal indflydelse på det, virkede pointeløs og overfladisk på mig ;) Det første Sonic Adventures til DC var dog fedt nok.

Et også til små tykke blikkenslagere hvor man faktisk selv styrer spillet :)
SumezSumezSkrevet 13/07-07 12:21, rettet 13/07-07 12:21 
Jeg synes netop det første Sonic Adventure havde det problem.. at man bare løb lige ud af en rail, uden at have nogen kontrol over spillet.

Dette gælder tildels også for Sonic 2 og 3(+knuckles), men der er banedesignet bare så stort, kreativt og mangfoldigt at man alligevel får en spændende oplevelse ud af det.
Der ligger det første Sonic spil måske mere på et krydspunkt mellem roligt Mario-gameplay, og det "ægte" hurtige Sonic-gameplay, og jeg kan egentlig godt forstå hvorfor det ikke tiltaler særlig mange, og synes også klart det er det svageste blandt de tre første.

Men det sagt, er jeg dog selvfølgelig også selv mest på VVS-holdet, men elsker alligevel Sonic 3. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 12:35 
Sumez>
Jeg synes netop det første Sonic Adventure havde det problem.. at man bare løb lige ud af en rail, uden at have nogen kontrol over spillet.

Korrekt - men for et meste kunne man se hvor man var på vej hen :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/07-07 12:55 
Jeg blev helt forvirret over at læse denne tråd.
Fik pludselig den fornemmelse, at jeg ikke havde spillet det første Sonic.

Efter at have prøvet trial versionen i går, er jeg mere forvirret over brugerne herinde.

Bortset fra Tails og den der boost funktion, hvad er så lige den store forskel på Sonic 1 og de efterfølgende ægte Sonic spil?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/07-07 13:07 
Ved ikke om alt herunder er nyt, men jeg er først stødt på det nu:

Skate gameplay trailer
Mercenaries 2 trailer
Stranglehold trailer
Fatal Inertia trailer
Tony Hawk's Proving Ground trailer
The Last Remnant trailer
Dynasty Warriors: Gundam trailer
Spider-Man: Friend or Foe trailer
Fracture trailer
NHL 08 trailer

Guitar Hero II track pack 4 (500 credits)

Themes fra bl.a. Vampire Rain, Stranglehold, Project Sylpheed, Halo Wars og Devil May Cry 4
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 13/07-07 13:24 
SeventhSun>
Bortset fra Tails og den der boost funktion, hvad er så lige den store forskel på Sonic 1 og de efterfølgende ægte Sonic spil?

Mere strømlignet banedesign, langsommere tempo. Flere forhindringer og hop a la klassiske kliché-platformspil. Det er især tilfældet på anden bane, hvor man er under jorden i et tempel fyldt med lava. Der er rent faktisk steder hvor man skal stå på en sten og vente på at den flyder hen over lavaen... Det er SLET ikke Sonic-agtigt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 13/07-07 14:19, rettet 13/07-07 14:19 
Hvis man er filmnørd, så vil man muligvis hurtigt forelske sig i Stuntman Ignition. Jeg er ihvertfald blevet ret vild med det! Voiceoveren er en _perfekt_ selvglad fransk instruktør - ihvertfald på den bane jeg har spillet mest, og som jeg stadig prøver at gennemføre ordentligt; Spillet er ikke nemt. Men det er sgu ret vanedannende.

Der er iøvrigt 3 baner / missioner i demoen, og de er alle helt forskellige.

Den Bond inspirerede is bane, har jeg stadig ikke gennemført :-O
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
ComradeComradeSkrevet 13/07-07 14:24 
Det bedste football der er (NCAA 08), findes der nu en demo af på US Live, heldigvis kan vi da stadig hente deres demoer.

The Bigs demo (baseball) ligeså på US Live.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 13/07-07 19:25 
På onsdag skulle Bomberman Live og Yie Ar Kung Fu komme... SPLAT!!11!

"Bomberman Live arrives on Wednesday with Yie Ar Kung Fu"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/07-07 19:58, rettet 13/07-07 19:59 
Harry Potter and the Order of the Phoenix demo, 510MB
The Orange Box trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 13/07-07 21:46 
Yie Ar Kung Fu er et lorte spil, og det har det altid været; Kom nu ind i kampen Konami! De har så meget andet godt de kunne udgive på Live Arcade.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 14/07-07 15:44 
Ja helt ærligt, det eneste de har givet os er lort som Symphony of the Night, det må de da kunne gøre bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 14/07-07 15:45 
Øh, a ha.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 14/07-07 17:36 
Det var nu også Bomberman Live der gjorde mig "glad i trusserne" ;)

Yie Ar tror jeg ikke jeg gider give pengne for - et af mange spil der ikke holder i dag.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-07 14:49 
IGN E3 Daily Wrap Up
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 15/07-07 18:45 
dRxL>
Jeg skal lige have bekræftet. Det er arcadeversionen af Golden Axe de har sendt ud og ikke bare en emulering af Genesis versionen, ikke?.

Og endnu-endnu en gang er der ingen 1:1 option, så man er tvunget til at se på noget pinligt udtværet skalering, hvis man ikke spiller på et SD CRT (ja, endnu værre hvis man ikke slår smoothing fra - det HAR jeg gjort denne gang).

Jeg undrer mig over - når der åbenbart ikke er flere der generes af dette - om folks øjne er blevet så beskadigede af deres LCD-skærmes generelle håbløse skaleringer, at de ikke længere kan se om et billede er skarpt eller ej... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 16/07-07 10:57 
Jeg forstår det ikke. Wii har samme problem med VC spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 11:00 
Men nu har Wii slet ikke HD output så en specielt 1:1 mode er slet ikke aktuel på den - alle VC spil kører 1:1 ;)
SumezSumezSkrevet 16/07-07 11:17 
Pointen er at billedet er udtværet, HD eller ej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 11:20 
Jow, på Wii er alt udtværet på et HD TV. På Xbox 360 ville en 1:1 mode gøre underværker - det er jo teknisk muligt.
IqonIqonSkrevet 16/07-07 11:42 
Hvad værre er: På Wii er det ikke muligt at afspille alle VC-spil med component-kablet. Jeg har været ude for at blive nødt til at skifte til composite-kablet for at få lov til at spille Super Ghouls 'n Ghosts.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 16/07-07 11:46 
Seriøst?

Kan man ikke bare skifte til 576i?
KalicolaKalicolaSkrevet 16/07-07 14:20 
Jeg kan da spille alle mine VC spil med component kabel, inklusivt super ghost'n ghouls
For The Love Of The Game
IqonIqonSkrevet 16/07-07 15:40, rettet 16/07-07 15:50 
Nu er det selvfølgelig et stykke tid siden jeg sidst forsøgte, men synes ikke rigtig der er kommet nogle opdateringer til Wii'en siden sidst jeg forsøgte. Det er ikke alle fjernsyn, der tilsyneladende er et problem med, men jeg er langt fra den eneste, der har det problem ifølge Google. Og jeg HAR prøvet alle indstillingskombinationer uden positivt resultat :(

Edit: Men det kan jo godt være jeg lige skal forsøge mig igen når jeg igen har adgang til mit fjernsyn, inden jeg brokker mig mere - det kan jo være det er blevet fikset siden marts eller hvornår det nu var jeg sidst prøvede.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PlaykidPlaykidSkrevet 18/07-07 10:40, rettet 18/07-07 11:00 
Bomberman live, nu på Live :)
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 18/07-07 10:57 
YAY! :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 18/07-07 11:11 
Mht. Wii er det et reelt problem, der eksempelvis umuliggør optagelse i Final Cut. Meget frustrerende når man skal sidde og skifte kabel...
Bede-xBede-xSkrevet 18/07-07 14:37 
De har sneget en meget tidlig Fable 2 film ind i E3 folderen:

Trailer - Fable 2 Demo with Peter Molyneux
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 19/07-07 19:40 
Juiced 2 og Flatout demoer er oppe.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/07-07 22:02 
Puha, Juiced 2 er skidt... pøj
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 03:22, rettet 20/07-07 03:26 
Ja, det er godt nok utroligt dårligt. Ringe styring og modstanderbilerne kører, som blev de trukket rundt på en snor. Det var ikke meget fysik, der var til dem.

Flatout virker til gengæld ok.

De har sneget endnu en Half-Life 2 trailer ind i E3 folderen. Mener at den hedder det samme som den sidste, men det er en anden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 20/07-07 14:12 
The darkness demo
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 18:21, rettet 20/07-07 18:23 
Turok trailer
Rumble Roses Double X in game content

Ser det nye Turok ikke ret lovende ud? Altså ret standard så langt som genren angår, men alligevel vellavet. Ikke bedømt på Live traileren, som jeg ikke har set, men på diverse E3 gameplay film.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SyrefoxSyrefoxSkrevet 20/07-07 19:02 
Hvor kan man finde en liste over kommende Xbox live arcade spil?

Ser specielt frem til Sensible Soccer og Track n Field så hvis nogen ved noget så skriv:-))
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-07 19:15, rettet 20/07-07 19:24 
Microsoft annoncerer sjældent nøjagtige datoer på Live Arcade spil lang tid i forvejen. De kommer ofte, når spillene er tæt på udgivelse.

En god side at følge med på er denne:

http://www.xblarcade.com/

Sensible Soccer kommer d. 29 august. Preview hos Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=78471

Jeg ved ikke, hvornår Track & Field udkommer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 20/07-07 22:15 
FlatOut demoen er sgu sjov. Det er jo en slags Burnout det her; Det anede jeg ikke.

Købt!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 21/07-07 12:45 
Lost Planet Map packs(free)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 22/07-07 17:48 
Wing Commander Arena på onsdag til 800 points

Link
Bede-xBede-xSkrevet 23/07-07 18:37 
Udover Wing Commander Arena kommer også Super Contra på onsdag:

http://majornelson.com/archive/2007/07/23/wing-commander-arena-and-super-contra-hit-arcade-this-week.aspx
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 23/07-07 19:36 
Købte den fulde version af Lumines + booster pack'en, for et par dage siden og er af den mening, at det spil er det absolutte bedste Live Arcade har at byde på. Det spil er SÅ fedt, og kan tydeligt huske hvorfor det var jeg købte en PSP, primært for det spil.

Hvad er Super Contra helt præcist? Er det SNES versionen, eller bare endnu et opkog af det spil jeg kender som Gryzor, og som allerede ligger på Live Arcade?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 24/07-07 03:33 
F.E.A.R.: Synchronicity Pack
Xbox LIVE E3 Game Lounge Video (HD)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 24/07-07 14:55 
Demo: All-Pro Football 2K8
Availability: Canada and the United States

Demo: NASCAR 08
Availability: Australia, Canada, Germany, United Kingdom, United States
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 25/07-07 12:00 
Alle de gode minder jeg har fra Wing Commander, har EA og MS lige formået at svine til, med en 42 MB download på Marketplace.

Wing Commander Arena er godtnok ikke godt.

Super Contra virker OK.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 25/07-07 12:05 
Super Contra:
Er det SNES versionen?
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 25/07-07 12:06 
Niks, ligner en arcade version.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 25/07-07 12:09, rettet 25/07-07 12:11 
Arrh! Det må så være den her fætter.

Super Contra
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 25/07-07 19:06 
Trailer : The Darkness
In Game Content: Vampire Rain(new mission)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 26/07-07 01:35 
Moto GP 07- og Dynasty Warriors: Gundam-demoer er oppe.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig