X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo Switch


Svar
3of193of19Skrevet 22/01-16 12:30 
NX rygtemøllen snurrer godt rundt for tiden:

Det japanske investeringsfirma Macquarie Capital Securities forventer at NX bliver lanceret i to dele:
En håndholdt maskine med release i slutningen af 2016 til ca 200US$ og en partner enhed til hjemmebrug i 2017.
Det passer fint med de patenter Nintendo har fået i de sidste år, samt udtalelser omkring at have en mere strømlinj... Se hele indlægget


Link...
1'573 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/01-17 22:42 
Yes. Armored Core Switch! Det er dét de unge vil ha' :D
--Skrevet 13/01-17 22:47 
Hvad går hele idéen ud på, med at Skyrim skal på Switch? Er det "et nyt" Skyrim, eller bare en port af det eksisterende? Det virker nærmest som om det bliver hevet frem som værende et af flagskibene, selvom det i bund og grund er fra 2011 :D? Hvis argumentet er at det skal kunne spillet "alle steder", kan man vel bare snuppe en bærbar PC med :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
--Skrevet 13/01-17 22:48 
Darkbeat>
Yes. Armored Core Switch! Det er dét de unge vil ha' :D

Så køber jeg det gerne når det falder i pris. Så kan de ryge på hylden til de 15 andre i serien :D
Spiller nu: Animal Soccer World
WehnerWehnerSkrevet 13/01-17 23:35, rettet 14/01-17 01:34 
Skyrim er et utrolig stærkt brand. Det er også derfor, det er det, vi har fået remastered, selvom det er det nyeste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 14/01-17 00:02 
Konsolkongen>
quad>
Zelda kommer til at optage halvdelen af internal storage. Kan ikke se hvordan SD-kort kan undværes, bortset fra launch dag, hvis der kun udkommer fire spil.

Køb fysisk og spar penge? Det bliver uden sammenligning (igen) billigere at købe spil fysisk end digitalt. Så behøver du slet ikke bruge penge på er SD-kort.

Nu vil der jo altså med garanti udkomme spil som kun kan fås digitalt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 01:25 
Det er rigtigt, men det virker usandsynligt at der skulle komme så meget digitalt day one at det vil fylde 32GB (minus system) :)

Jeg synes i øvrigt at Zelda traileren fik spillet til at se super godt ud! Det er første gang det har sagt mig noget som helst. Dét spil alene er tusind gange mere interessant end hele PS4 launchen tilsammen, men jeg kan ikke få mig selv til at købe en konsol for ét spil, især ikke når det udkommer på Wii U samtidig. Jeg regner ikke med at forudbestille den, men det kan være jeg får en hjerneblødning og gør alligevel når vi nærmer os ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 14/01-17 02:05 
Jeg havde ikke set traileren endnu, da jeg tænkte jeg allerede havde set rigeligt fra Zelda.

https://youtu.be/xogBQnr99hA

Fuck, det er en god trailer. Jeg kommer nok til at købe en Switch med sammenbidte tænder.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/01-17 02:06 
Ellers bare køb det til Wii U. Jeg tror ikke at der kommer til at være markant stor forskel på versionerne.
JmogJmogSkrevet 14/01-17 02:38 
Det bliver interessant at se hvor stor forskellen vil være. Med sikkerhed 720p på Wii U mod 900p på Switch. Men derudover... drawdistance og LOD popin vil være oplagt. Derudover er der ikke så mange tekniske ting der kan differentiere, da spillet primært er flot pga den grafiske stil. Måske forbedrede wind physics i forhold til træer og græs.
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 07:12 
The Switch has just five games available when it launches on 3rd March, Nintendo confirmed. These are:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild
1-2 Switch
Super Bomberman R
Skylanders Imaginators
Just Dance 2017

Damn. Hvis man forsøger at være bare en smule objektiv og se på udvalget, må det være det ringste launchudvalg nogensinde. Stop klynkeriet om PS4 og XB1, de havde begge langt større udvalg og endda fornuftige eksklusive titler. Havde Zelda været Switch eksklusivt, ville situationen være meget anderledes men det udkommer samme dag til Wii U. Er spillet meget bedre til Switch, mangler de at vise det.

Hva' helvede har Nintendo lavet de seneste par år hvor egne udgivelser på Wii U har været dødt? Jeg forventede de var i gang med at opbygge skyts til Switch kanonen for at give platformen en stærkere start end Wii U, men ikke nogen tegn på det overhovedet. Ikke engang en Pikmin 4 teaser, så den må være endnu længere ude end Super Mario. Håbløst.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/01-17 07:57 
Her er der en lille wii u vs swicth

https://m.youtube.com/watch?v=cJXpZLLebLg
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 08:45, rettet 14/01-17 08:45 
Hvad mon er kilde til videoerne? Ligner f.eks. to forskellige builds pga. farverne der er helt forskellige, ellers ser det ret ens ud.
RaGeRaGeSkrevet 14/01-17 08:58, rettet 14/01-17 08:58 
Nintendo har bare med at blæse sokkerne af os til E3 ellers har de fandme været nogle lazy a-holes.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 09:34 
Ja, håber at de bare holder noget tilbage til E3. Dum strateri imo men en mulighed.
OlimarOlimarSkrevet 14/01-17 09:38 
Syntes det er svært at se forskel på den video. Kun til sidst ser man de ekstra detaljer ( på death mountain bla )og bedre lod samt draw distance.

Nintendo Switch

Source: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5nwd8m/this_is_actually_a_huge_improvement_on_graphics/
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 09:46 
Ja det er naturligvis skarpere, bla. pga. højere opløsning men optimistisk at sælge maskinen på det på dag 1.
quadquadSkrevet 14/01-17 11:08 
Konsolkongen>
1-2 Switch ser godt nok latterligt ud. Et Nintendoland 2 ville have været fantastisk, men naturligvis umuligt da tablet og tv ikke kan være i brug samtidig :/

Fik set video fra de forskellige spil nu. 1-2 Switch ser håbløst ud. Ufatteligt det ikke er præinstalleret demospil. Bomberman ligner et hobbyprojekt og lyder også sådan på impressions, 30 FPS og low res.

Da Zelda også udkommer til Wii U, så føles det klart som svageste launch-år i mands minde. Hvis Splatoon 2 kræver betalt online, tror jeg stadig at der vil være flere spillere i Splatoon 1. Så medmindre Mario 3D og Xenoblade virkelig skulle udkomme i år (hvilket jeg slet ikke tror på), er der ingen system sellers for en Wii U-ejer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 14:04 
Beano>
Stop klynkeriet om PS4 og XB1, de havde begge langt større udvalg og endda fornuftige eksklusive titler. Havde Zelda været Switch eksklusivt, ville situationen være meget anderledes men det udkommer samme dag til Wii U. Er spillet meget bedre til Switch, mangler de at vise det.

Useriøst at du sammenligner PS4 med Xbox One's launch. Hvor lidt jeg end bryder mig om Xbox'en så havde den trods alt noget der mindede om system sellers i form af Dead Rising 3 og Forza. Man skal godt nok ha' været ualmindeligt glad for Knack og Killzone for at synes at de to kunne sammenlignes :/

Fuldstændig enig i at Wii U-udgivelsen af Zelda ligegyldiggør Switch på release-dagen. Men det er stadig MEGET bedre end noget af dét der udkom til PS4 på launch :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 14:11 
Jeg ser på launch lineups som en helhed - antal af titler og genrer dækket (1st og 3rd party), Om man kan li' individuelle titler eller ej, er langt mere subjektivt. Derfor jeg nævnte PS4 og XB1 sammen.

Du glemte forresten Resogun... men tæller ikke fordi det er download only?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 14:52 
Resogun var godt, men det var jo bare Defender med ny grafik :) Desuden var det broken og buggy. Jo det var et fint spil, men næppe en system seller.

Jeg vægter kvalitet over kvantitet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 14:59, rettet 14/01-17 15:00 
Din smag er ikke definition af kvalitet. Personligt vægter andre ting i spil end zombies og syntes både Knack og Killzone var gode launchspil, men det er stadig en smagssag.

Og forresten, hvorfor fejlciterede du mig?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 15:06 
Den går vel begge veje? Men vi har haft diskussionen før ang. Wii U og PS4 og der er vel en rimelig bred enighed om at Super Mario U er et langt bedre spil end Knack til PS4?
Mener du virkelig at det er unfair at definere en konsol på dens eksklusive titler? Det er for mig det eneste der giver mening...
Fint at du finder underholdning i Assassins Creed, men det er ikke en system seller når det udkommer til andre platforme samtidig.

Hvor fejlciterer jeg?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/01-17 15:32 
Der er vel ikke meget at diskutere :) Det er fint hvis man ikke synes PS4 havde et svagt launch-lineup, men objektivt set havde det nu altså ikke meget at byde på. Bomberman bliver jo sikkert også sjovt "fordi det er Bomberman", på samme måde som Resogun er Defender, og uanset hvor skuffende Breath of the Wild bliver, har jeg svært ved at forestille mig at det bliver væsentlig mere solidt end noget af det der kom til PS4'erens udgivelse - uanset personlig smag - det er bare ikke eksklusivt. :P
I sidste ende har Switch nok den svageste launch jeg har set hos nogen spillekonsol de sidste mange generationer, så meget tror jeg vi alle kan blive enige om. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
EltanEltanSkrevet 14/01-17 15:46 
KK er uenig, han mener vist at det er den stærkeste launchlineup...
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 15:48 
Konsolkongen>
Den går vel begge veje? Men vi har haft diskussionen før ang. Wii U og PS4 og der er vel en rimelig bred enighed om at Super Mario U er et langt bedre spil end Knack til PS4?
Mener du virkelig at det er unfair at definere en konsol på dens eksklusive titler? Det er for mig det eneste der giver mening...
Fint at du finder underholdning i Assassins Creed, men det er ikke en system seller når det udkommer til andre platforme samtidig.

Historisk set vil en konsol bl.a. blive husket for sine eksklusive titler men når man launcher et konsol, så nytter det ikke kun at have 3 nye titler (1 ikke eksklusiv) + 2 ports som forbrugere kan vælge i mellem på dag 1. Så derfor nævnte jeg størrelse og variation af PS4 og XB1 launch day lineups, ikke eksklusiv titler alene. Pointen var ikke at PS4 og XB1 havde specielt stærke lineups eller killer-apps (de havde begge 0 imo), men at Switch's alligevel er langt svagere.
Jeg fornægter ikke Zelda - trods alt en stærk (håber jeg) titel i en voldsom populær franchise, men når spillet udkommer på Wii U er den ikke den systemsælger som den havde været ellers.

Beklager, jeg orker ikke igen at gå igennem en lang række af launch titler, titel for titel og reagere på din nedgøring af alt som ikke falder i din personlige smag.


Konsolkongen>
Hvor fejlciterer jeg?

Mht. fejlcitering, it dit QUOTE fjernede du den første del som understreger at jeg ikke kun taler om eksklusivtitler. Nemt at misforstå ellers.
JmogJmogSkrevet 14/01-17 15:56, rettet 14/01-17 15:57 
Tror ikke det er blevet nævnt endnu. Fuld opladning af Switch tager tre timer.
Skuffende at de ikke udnytter USB-C fuldt ud. Den standard understøtter quick-charging, men ikke her.

Alle læks har peget på at Mario reelt er færdigt. Jeg tror dem. De har sat udgivelsen til jul fordi de ikke har andre store titler til slutningen af året. Hvilket er ekstremt problematisk, da det betyder Pikmin først kommer til næste år. Som andre har sagt, så er der ingen som helst chance for at Xenoblade kommer i år. Shin Megami Tensei udkommer tidligst i 2019 i vesten. No More Heroes 3 er tidligst slutningen af 2018.

Dybt skuffende at de har spildt år af first party udviklingstid på titler der, med sikkerhed forgæves, vil prøve at fange det samme publikum der købte Wii. Jeg tænker på 1-2 Switch og Arms. Det løb er kørt, Nintendo. I får ikke non-gamere til at købe en konsol igen, og et håndholdt device sælger man ikke til børn længere medmindre det kan alt det de er vant til fra mobil og tablet. Den her maskine skal sælges til voksne inkarnerede gamere, som brækker sig over shovelware og livsstilsreklamer, hvor folk smiler alt for meget. Det eneste der sælger sådan en maskine blandt os er spil, spil og atter spil.

Hvor fanden er mine spil, Nintendo?
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:02 
Jmog>
Det løb er kørt, Nintendo. I får ikke non-gamere til at købe en konsol igen, og et håndholdt device sælger man ikke til børn længere medmindre det kan alt det de er vant til fra mobil og tablet.

Den tanke havde jeg også da jeg så deres video hvor parental controls blev demonstreret. Prisværdigt de laver den slags features, men virkede på mig som om de har misforstået markedet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 16:07, rettet 14/01-17 16:10 
Eltan>
KK er uenig, han mener vist at det er den stærkeste launchlineup...

Læs venligst mine svar igen ordentligt og lad være med at lægge ord i munden på mig. Tak.

Beano>
Jeg fornægter ikke Zelda - trods alt en stærk (håber jeg) titel i en voldsom populær franchise, men når spillet udkommer på Wii U er den ikke den systemsælger som den havde været ellers.

Præcis som jeg skrev tidligere...

Jeg synes i øvrigt at Zelda traileren fik spillet til at se super godt ud! Det er første gang det har sagt mig noget som helst. Dét spil alene er tusind gange mere interessant end hele PS4 launchen tilsammen, men jeg kan ikke få mig selv til at købe en konsol for ét spil, især ikke når det udkommer på Wii U samtidig. Jeg regner ikke med at forudbestille den, men det kan være jeg får en hjerneblødning og gør alligevel når vi nærmer os ;)

Beano>
Beklager, jeg orker ikke igen at gå igennem en lang række af launch titler, titel for titel og reagere på din nedgøring af alt som ikke falder i din personlige smag.

De titler jeg tidligere i diskussionerne har fremhævet er alle titler som har fået generelt meget bedre kritik, end de eksklusive titler PS4'eren havde. Det handler ikke om min egen personlige mening, Killzone er ikke et særlig godt FPS og Knack er ikke en særlig god platformer. Det mener hovedparten af folk der har spillet dem.
At du vægter en bred vifte af genrer som en succesfuld launch er da definitionen af at du vælger kvantitet over kvalitet, det må du nok selv kunne se. Personligt vil jeg hellere have ét rigtig godt spil, end muligheden for at vælge mellem fem middelmådige, men sådan er vi jo så tydeligt forskellige...

Jeg må hellere sige det igen, for ellers glemmer I det. Jeg synes Nintendo Switch har en latterlig launch, helt sikkert en af de dårligste nogensinde. Jeg har aldrig sagt andet. At Zelda udkommer på Wii U samtidig ligegyldiggør jo fuldstændig køb af maskinen. Jeg holder dog stadig fast på at Zelda på alle tænkelige måder er et langt mere interessant spil end noget af det der udkom på PS4.
Havde Zelda været eksklusivt, eller i det mindste have haft features eksklusive for Switch, ville launchen bedre kunne forsvares.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:12 
Du bliver ved *suk*
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 16:15 
Så lad være med at svare på mine indlæg hvis du ønsker diskussionen skal stoppe! Helt ærligt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:16 
Nej
JmogJmogSkrevet 14/01-17 16:17 
Jeg synes kritikken af non-eksklusive spil lige trænger til en sidebemærkning: Kritikken holder kun, hvis man har en anden maskine, hvor det udkommer til.

Der er rigtig, RIGTIG mange mennesker der ikke har en Wii U. For dem er Zelda og Mario Kart 8 de facto eksklusive titler. For mit vedkommende var AC4: Black Flag for eksmpel en PS4 eksklusiv, da jeg ikke havde andet at spille det på.

Jeg synes godt nok tit jeg læser kritik online af Killzone Shadow Fall fra folk der ikke har spillet det. Det var en rigtig god shooter. Jeg genspillede det sidste år og det holder stadig i dag. Både gameplay og grafik. Det samme gælder Knack, som ikke er en platformer. Det er en meget udfordrende 3D brawler, som ligner et spil til børn, men har en sværhedsgrad stilet mod erfarne gamere. Det er ikke fremragende, bestemt ikke, men det er fin underholdning.

Knack er en solid 7'er og Killzone en stor 8'er ud af 10. Men nu til dags er alt jo lort, hvis det ikke er fremragende.
OlimarOlimarSkrevet 14/01-17 16:18 
Beano>
Nej

seriøs debat om spil og spilrelaterede emner Play:Right :D
JmogJmogSkrevet 14/01-17 16:18 
Nåja, og med min "må have den bedste version" psyke, så er et hvert spil på en konsol reelt eksklusiv, hvis det er den bedste konsolversion. Jeg er ikke den eneste der har det sådan.
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:19 
Konsolkongen>
Så lad være med at svare på mine indlæg hvis du ønsker diskussionen skal stoppe! Helt ærligt...


Jeg fandt bare dette håbløst nedladende...

Konsolkongen>De titler jeg tidligere i diskussionerne har fremhævet er alle titler som har fået generelt meget bedre kritik, end de eksklusive titler PS4'eren havde. Det handler ikke om min egen personlige mening, Killzone er ikke et særlig godt FPS og Knack er ikke en særlig god platformer. Det mener hovedparten af folk der har spillet dem.
At du vægter en bred vifte af genrer som en succesfuld launch er da definitionen af at du vælger kvantitet over kvalitet, det må du nok selv kunne se. Personligt vil jeg hellere have ét rigtig godt spil, end muligheden for at vælge mellem fem middelmådige, men sådan er vi jo så tydeligt forskellige...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/01-17 16:22 
Jmog>
Tror ikke det er blevet nævnt endnu. Fuld opladning af Switch tager tre timer.
Skuffende at de ikke udnytter USB-C fuldt ud. Den standard understøtter quick-charging, men ikke her.

Alle læks har peget på at Mario reelt er færdigt. Jeg tror dem. De har sat udgivelsen til jul fordi de ikke har andre store titler til slutningen af året. Hvilket er ekstremt problematisk, da det betyder Pikmin først kommer til næste år. Som andre har sagt, så er der ingen som helst chance for at Xenoblade kommer i år. Shin Megami Tensei udkommer tidligst i 2019 i vesten. No More Heroes 3 er tidligst slutningen af 2018.

Dybt skuffende at de har spildt år af first party udviklingstid på titler der, med sikkerhed forgæves, vil prøve at fange det samme publikum der købte Wii. Jeg tænker på 1-2 Switch og Arms. Det løb er kørt, Nintendo. I får ikke non-gamere til at købe en konsol igen, og et håndholdt device sælger man ikke til børn længere medmindre det kan alt det de er vant til fra mobil og tablet. Den her maskine skal sælges til voksne inkarnerede gamere, som brækker sig over shovelware og livsstilsreklamer, hvor folk smiler alt for meget. Det eneste der sælger sådan en maskine blandt os er spil, spil og atter spil.

Hvor fanden er mine spil, Nintendo?

Er helt enig her!
Kunne ikke sige det bedre selv.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:24 
Jmog>
Men nu til dags er alt jo lort, hvis det ikke er fremragende.

Quoted for truth.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 16:26 
Jmog>
Knack er en solid 7'er og Killzone en stor 8'er ud af 10. Men nu til dags er alt jo lort, hvis det ikke er fremragende.

Ved ikke om det var et svar til mig, men det har jeg nu aldrig sagt. Der er bestemt en mellemting mellem lort og fremragende :)

Beano>
Jeg fandt bare dette håbløst nedladende...

Det fandt jeg også dit svar herunder:

Beano>
Beklager, jeg orker ikke igen at gå igennem en lang række af launch titler, titel for titel og reagere på din nedgøring af alt som ikke falder i din personlige smag.

:)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:29 
You lost me... :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 16:32 
Min pointe var at jeg gav dig igen af samme skuffe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:36 
Imponerende. Tror bare vi holder her.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 16:39 
Det er nok bedst :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 14/01-17 16:53, rettet 14/01-17 16:54 
Jo mere jeg læser omkring Switch jo mere er jeg sikker på at Nintendo intet har lært af deres tidligere fejl bortset fra navn og design.

Det bliver min første Nintendo konsol (udover Wii) jeg ikke køber ved lanceringen og muligvis slet ikke køber, hvis de ikke sparker benene væk under mig til E3.

Hele deres tankegang ved Switchen irriterer mig grusomt og så endda være så flabet at tage penge for deres middelmådige online-service. Og hvornår dropper de deres motion control fanatisme, smid pengene i bedre hardware.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
--Skrevet 14/01-17 16:54 
Hvad går diskussionen ud på? Alle er vel enige om at det er et mangelfuld og direkte pinligt lineup?

Eller har jeg misset noget?
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 16:55 
Har Nintendo talt om digitale køb på Switch, om de stadig låses til hardwaren eller ens Nintendo online konto a.la. PSN og XBL?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 16:58 
Jeg så noget Giant Bomb live stream impression i går. De nævnte vidst intet om den slags. Deres opsummering af online-delen var meget lig det vi har læst andre steder. Nintendo burde have styr på den slags nu, men man ved aldrig :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/01-17 17:01 
Ok, de skulle været gået væk fra Miiwerse og streetpass med Switch, men ellers ikke hørt noget.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 17:03 
Det er virkelig synd hvis de går væk fra Miiverse. Det var hyggeligt og fungerede fint synes jeg :)

Noget helt andet, det der unavngivede Square Enix RPG synes jeg så rigtig spændende ud! Stilen er lige mig der godt kan lide 3D-grafik fra 32-bit perioden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/01-17 17:06 
Hvor ser du det henne??

Ikke at "32-bit 3D" lyder særlig appetiteligt, men et low budget RPG fra Square kunne være sjovt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-17 17:08, rettet 14/01-17 17:11 
Det var i deres præsentations-video. Det hed project et-eller-andet. Er lige på vej ud af døren, men kan finde det for dig senere hvis det er nødvendigt :)

EDIT: At det ser spændende ud baserer jeg udelukkende på den grafiske stil. De viser ikke noget særlig gameplay, da det kun vises meget kort :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
1'573 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig