X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har købt Gears of War?


Svar Sortering
KTCKTCSkrevet 23/02-07 19:51 
Der ligger en lige ved indgangen til bossen, så hvis du kigger dig lidt omkring, så går det alligevel :)

Med hensyn til RAAM, så brugte jeg en Torque Bow og Sniper combo. Lad buen i blindfire og kig så lige op når du skyder. Herefter er han mere åben for sniper-skud. Kommer han for tæt på, skal du forsøge at løbe i sikkerhed, men med lidt held kan det lade sig gøre at klare ham før h... Se hele indlægget
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar Sortering
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/11-06 22:27 
hurra hurra! Hvis nu bare Gears udkom til N-Cage, så ville jeg være en glad Valkyrie:(
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-06 21:52 
Det kan du.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/11-06 21:19 
Jeg har ikke fået prøvet det endnu(har ikke en 360, men overvejer det faktisk lidt... MEGET nu), men jeg kunne forstille mig at der gør spillet så fedt, er at det er skruet utroligt godt sammen, ala Halo.

det er simpelt, straight forward og derud af, uden så meget andet, men så fungere alting så også ret godt?


Jeg er lidt bekymret over jeres RE4 styrings-sammenligninger. RE4 havde skod styring, fordi man ikke engang kunne strafe. Det var da helt til grin, IMO!??? Det kan man vel da forhåbentlig i GOW?:/
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 17/11-06 21:03 
Uden at jeg selv fandt ud af det, så har jeg læst fra en amerikaner at man ikke behøver søge dækning bag en forhindring for at forcere den, men kan forcere den direkte.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 17/11-06 20:55 
Gennemførte spillet i dag. Af nysgerrighed, tog jeg de sidste to act's på Casual, da jeg havde læst at sværhedsgraden tog et hop opad, sidst i spillet. Det blev sværere på Casual end i starten, så nu vil jeg osse ha' de sidste to act's på Hardcore, inden jeg kører online coop med min kammerat.

Dårlige ting ved spillet? Når det nu er igang med at kopiere RE 4's styresystem, så ville det ha' været rart, om man ikke behøvede crouche foran en forhindring, inden man får lov at forcere den. Det er lidt irriterende at man først skal crouche, inden man får lov at trykke A og kan hoppe over.

Spillede iøvrigt lige kort på Insane i Act 1, og det virker fedt. Her er man virkelig nødt til at bruge dækningsmulighederne, og arbejde sig langsomt frem. Syntes dog ikke umiddelbart at fjenderne skulle ha' flere skud for at dø, end de skulle på Hardcore, men lagde mærke til at jeg tog damage hurtigere, end jeg gjorde på Hardcore.

Fedt spil, og jeg skal helt sikkert gennemføre det igen; Online coop awaits, men det får også en tur til i singleplayer.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 17/11-06 20:34 
Ja, det kan man.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 17/11-06 20:31 
Sjovt at andre har set sammenhængen med kill.switch. Kan man, som i kill.switch, nøjes med at stikke våbenet frem mens man sidder i dækning og bare skyde i blinde? Det var ret genialt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 17/11-06 20:24, rettet 17/11-06 20:39 
Er vist ved at være færdig med Act 1, så det er nok for tidligt at sige noget om spillet. Indtil videre kan det gå begge veje - ende med at være rigtig solid underholdning, eller være et nyt Killzone, hvilket vil sige stil og grafik over indhold.

Men vil da lige høre hvad I andre mener om depth of field-effekten?

Jeg synes, det ser kunstigt ud, da uskarpheden IMO sætter for tidligt ind, og nok også for brat. Udover at det ødelægger noget af oplevelsen af den ellers gode grafik, så ligner det lidt, at udviklerne har prøvet at skjule, at grafikken ville køre dårligt, hvis baggrundende var skarpe som i de fleste andre spil. Jeg tror ikke nødvendigvis, at det er tilfældet, for jeg mener da at have læst, at effekten er tiltænkt som troværdig depth of field. Men fordi det IMO er lidt kikset lavet, så strejfede tanken mig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-06 19:28 
Bede-x>
Det er det føste spil siden Halo 2, jeg overvejer at vurdere til 10/10 herinde.

Hvis det ikke var fordi jeg har set at du har gennemført spillet på alle sværhedsgrader, så ville jeg mene at det var ret useriøst det der. Du har gennemført det 3 gange, så du har mindst brugt en 20-30 timer på det. Hvis du stadig mener det er et 10/10 spil så har du været ret heldig og undgået de fejl der er i spillet.

For det første så er dine teammates dumme som snot (modsat alle fjender som faktisk har en ret god AI), du kan give ligeså mange kommandoer du vil og i langt de fleste tilfælde vil de svare "Negative" eller "I can't get there!".
Motorsaven svigter ofte i single player. Jeg har tit løbet med B knappen nede hen mod en fjende hvor han bare nægter at skære i den, det holder jo ikke. I multiplayer ser den dog ud til at virke hver gang!?
Sidst men ikke mindst så er der problemer med lobby systemet i multiplayer. Du kan kun lave spil for 8 personer, ikke mindre. Og når du og din teammate venter på modstandere kan i ikke vælge samme hold før de andre er kommet ind, da den prøver at afbalancere holdene. Hvilket betyder at du er død-og-pine nødt til at konversere med de andre og spørge om de ikke nok vil gå over på det andet hold. Og da det ikke er alle der spillet med mic, og nogen er måske i en private chat, så er det jo håbløst.

Så fik jeg fokuseret på alt det negative ved spillet. Tilbage er kun at sige at jeg ellers er enig i alt andet der er blevet sagt om spillet. Det er virkelig imponerende og glimrende hele vejen igennem.

10/10? - nej. 8/10 herfra.

Vurdering følger...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 17/11-06 19:10 
Gamespot nævner også sammenhæng med kill.switch i deres anmeldelse, så du er ikke alene. Selv har jeg ikke prøvet kill.switch.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 17/11-06 18:56 
Jeg prøvede det lige cirka 3 minutter i EB i dag, så min mening må også tælle ;p

Mit første indtryk var at det var vildt flot, og det var sådan set også mit næste indtryk. Især lys og partikeleffekter imponerede, og omgivelserne var også meget detaljerede.

Spillet fik jeg selvfølgelig slet ikke styr på så hurtigt, men umiddelbart mindede det mig rigtigt meget om Namcos kill.switch. Lidt det samme skjul-dig-og-skyd gameplay. Det er i øvrigt en god ting, for jeg kunne godt lide kill.switch, selvom det havde en masse mindre problemer.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 17/11-06 16:05 
Nu har jeg spillet på casual i 1 en time, og så ellers deathmatch i ca 3 timer (fordi min kammerat kommer i aften, så jeg vil ikke spille så meget campaign uden ham).

Første indtryk, så er spillet lidt irriterende svært i starten syntes jeg pga controllen. Men når man lige er kommet lidt ind i måden man styre på, så bliver det bedre.

Det fede er det der cover system hvor det føles lidt mere som om man er i rigtig krig. Jeg kan ikke forstille mig at virkelighedens soldater bare stormer frem og smider håndgranater til højre og venstre mens de hopper. Det sker ikke i GoW, det hele virker på en eller anden måde mere realistisk. Der er noget fedt ved bare at kæmpe sig frem fra cover til cover for at komme tættere på fjenden, det virker taktisk, på en simpel måde, så action idioter som mig selv stadig kan følge med.

Jeg syntes at der er en del halo over spillet. Halo med et cover system og kickass grafik, og det er jo kun godt, for halo er godt... ik :-)

Designet er super fedt, man føler virkelig at man er i en stor by som lige er blevet ramt af dommedag. De fire soldater man har i sin gruppe er hardcore marines og det føler man med det samme. Det er hverdag for dem at skære mutanter over med motorsave. Der er en vis form for tilfredstillelse ved at møde en fjende som står bag en kæmpe maskinkanon som er umulig at gøre noget ved, indtil en af soldaterne siger at man skal prøve at flanke ham. Hvorefter man løber uden om en bygning, igennem en lille tunnel, ser ham stå og skyde på ens venner, hvorefter man starter sin motorsav, og skærer ham midtover mens han skriger af smerte og blodet vælter rundt. Alt sammen lige foran sit team, som nu igen kan bevæge sig frem i banen

Og deathmatch delen over live er smadder sjov. Jeg er ikke den store live spiller i nogle spil, for jeg bliver altid nakket alt for hurtigt, måske fordi jeg er ringe, hvad ved jeg :-)
I GoW syntes jeg at kunne overleve i længere tid, hvis man går lidt forsigtigt frem, og holder sig nær sit hold, så de kan genoplive en hvis man kvajer sig, og omvent selvfølgelig. Der er stor fornøjelse i at løbe hen til en teammate som ligger på jorden, og så løfte ham op så han er med i kampen igen. Super fedt.
Og jeg bliver ikke engang sur hvis jeg bliver nakket bagfra med en motorsav. Det ser så overdrevet voldelig ud, at man bare sidder og tænker, holy shit, hvad skete der lige der, og bagefter så smiler man :-)

Eneste minus indtil videre er, at ens figur virker lidt for tung i røven, men det er nok bare til man har vendet sig rigtigt til det.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 17/11-06 14:34 
For mig er det de små ting. Reloadsystemet er fx simpelt, og tilføjer alligevel noget helt unikt til spillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-06 14:31, rettet 17/11-06 14:54 
Sumez>
Er der nogen der forholdsvist kort kan opsummere, hvad der gør spillet så specielt?

Det blander alle de bedste elementer fra Halo og Resident Evil 4. Så kig på to spil og forstil dig et mix.

Det er ikke innovativt, men det er der ikke mange spil, som er. Til gengæld er det usædvanligt finpudset. At det så ved siden af den fantastiske singleplayer har integreret co-op og tilbyder multiplayer, gør det bare endnu bedre.

Det er det føste spil siden Halo 2, jeg overvejer at vurdere til 10/10 herinde.

EDIT: Skal lige have denne med.

Sumez>
Udadtil ligner det jo absolut ikke andet end et uoriginalt, generisk FPS,

Det er i tredieperson og spilles også på den måde. Altså gameplaydynamikken er anderledes end du ville have i en FPS.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 17/11-06 14:14 
Det skiller sig ikke helt så meget ud som Halo i sin tid gjorde, men det skiller sig ud. Selvfølgelig fortrinvis for folk, der kan lide og forstår genren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 17/11-06 13:52 
Har skimmet et par anmeldelser igennem, og lidt af tråden som jeg ikke har haft tålmodighed til at læse i sit fulde, men ikke rigtig fundet ud af hvad der gør GoW så interessant. Udadtil ligner det jo absolut ikke andet end et uoriginalt, generisk FPS, men jeg har jo hørt så meget godt om det.
Er der nogen der forholdsvist kort kan opsummere, hvad der gør spillet så specielt?

Er det "bare" god AI og intensive kampe, med en god engine a la det med at tage dække bag objekter osv, eller indholder det innovative elementer, der er med til at tilføje en ny dimension til genren?

Med andre ord, er der tale om endnu en Halo (objektivt set), eller er der noget, der virkelig skiller sig ud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/11-06 13:12 
Vildt, vi har vores helt egne bad-boy gangsters herinde ;p
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/11-06 09:41 
Det har jeg sgu også gjort da jeg arbejdede i Fantask. Det ser jeg ikke noget problem i. Ok, nu har jeg lidt svært ved det dér "undercover", men ja, jeg har købt nye ting hos konkurrenter for at bevise at de solgte før tid. Det er da de metoder man er nødt til at bruge ;)
PapandPapandSkrevet 17/11-06 08:37 
Core>
Og endnu større er sandsynligheden for at han sælger det til en grisk EB-ansat der er gået undercover, fordi han spørger efter det.

Nu quoter jeg lige Core her, men kan læse at de fleste af jer bliver foraget over at EB går undercover. Ikke desto mindre er det altså det eneste modsvar vi har. Hvis Merlin står og hiver spil op af kassen og sælger til folk der spørger efter det, så er det vel ligeså slemt som at sælge det fra hylderne? Eneste måde at afsløre det på - og selv få "go" til at sælge - er jo at få dem til at bevise de sælger før tid. Jeg har skam ingen moralske skrubler ved at gå undercover. Der er altså noget fedt ved at lyne jakken ned og flashe mit GAME badge i hovedet på Merlin sælgeren der står på dybt vand.. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Bede-xBede-xSkrevet 17/11-06 02:55, rettet 17/11-06 03:07 
Jeg er lige kommet igennem det på Insane og er enig med Lasse. Gears bliver aldrig rigtig svært.

Det ville være rart med et par sværhedsgrader mere, men det er nu et mindre kritikpunkt i en ellers usædvanlig helstøbt oplevelse.

Jeg har også spillet tre acts igennem i splitscreen og omend spillet kører ligeså godt som i singleplayer, så mister man lidt af oplevelsen. Selve storslåetheden. Det bliver erstattet af noget andet, men man bør alligevel ikke snyde sig selv for at opleve spillet i fuld skærmstørrelse. Igen, det er ikke en kritik af splitscreen, for den kører så godt som det kan lade sig gøre, men mere en bivirkning af formatet.

Iøvrigt er grafikken jo helt vild i de to sidste baner. Ikke noget jeg plejer at bruge tid på at kommentere, men Gears er heller ikke helt normalt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 16/11-06 23:19 
Nå, men for nu lige at vende tilbage til spillet, så er der som jeg oplever det ikke ret langt mellem sværhedsgraderne. Efter at have spillet Act 1 på insane vurderer jeg at det ligger et stykke under Halos Legendary. Gears of War er på alle måder den shooter, Microsoft skulle have lanceret maskinen med i stedet for svært tilgængelige uden-aim-assist PDZ.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 16/11-06 22:55 
man burde jo egentligt bare vende ryggen til de steder som udgiver spillene før tid, og ikke eb som jo faktisk overholder regelerne. Men det er jo bare svært som gamer at vende ryggen til dem som faktisk giver os hvad vi vil ha.

Men nu hvor denne diskution har nået sit højde punkt, vil jeg jo lige berolige alle med at spillet kan købes imorgen, og jeg er selv en af de første som står nede i butikken og henter min collectors edition.

Vi ses online til en gang kick ass motorsavs massakre *laver peace tegnet*
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 22:38 
Hvis de havde det, tjente de ingen penge.
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 22:35 
Ja, præcis - det er da ærgerligt. Snart er det kun de store kæder tilbage, som sender spioner og dobbeltagenter ud. HAV DA LIDT SJÆL, MENNESKER!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 22:20 
Herold>
Der er meget få tilbage - Fantask har fx. en computerspilssektion, og er det klart et sted jeg ville foretrække at købe mit spil, frem for de andre butikker - men pointen står og falder lige så meget på mindre kæder og andre butikker, der rent faktisk overholder reglerne.

Fantask har så kun PC spil tilbage. De få PS2 titler de har tilbage kan man få i nakken for 49,-
CoreCoreSkrevet 16/11-06 21:52, rettet 16/11-06 21:53 
Der er dog én måde man kan skyde skylden på leverandørerne på. Selvfølgelig er det en fordel at man har varen før selve releasedagen. Men leverandøren kan altså også selv gøre noget for at releasedatoen bliver overholdt.

En simpel seddel med releaseinfo i pakkerne gør underværker. Filmbranchen har gjort det længe, og der er nogle få spilleverandører der gør det også. Microsoft gør det ikke.

Derimod bliver MS-spil leveret fra en leverandør der også leverer mus, tastaturer, tasker til bærbare og alverdens andet crap.

Når så en elev (eller værre endnu: en dum sælger) i en butik der handler med mange andre varegrupper end spil, pludselig står med en kasse fyldt med alverdens lort, og en sending Gears Of War, så er det, at det kan ske at de ryger ud før tid.

Og endnu større er sandsynligheden for at han sælger det til en grisk EB-ansat der er gået undercover, fordi han spørger efter det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 21:39 
Der er meget få tilbage - Fantask har fx. en computerspilssektion, og er det klart et sted jeg ville foretrække at købe mit spil, frem for de andre butikker - men pointen står og falder lige så meget på mindre kæder og andre butikker, der rent faktisk overholder reglerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 16/11-06 21:31 
Herold>
Selvfølgelig kan det dét, hvis forbrugerne ligefrem jager det... Og det sender i sidste ende forretningerne nedenom og hjem, og dét er i høj grad forbrugernes problem, når de til sidst kun kan købe ind i sterile kæder, istedet for hyggelige små specialbutikker.

I hvilke byer findes der i dag, hyggelige små specialbutikker - og hvad hedder disse butikker?

Jeg ved hvad jeg vil ha', når jeg går ind i en butik, og jeg ved osse, at jeg ved mere end ekspedienten, så jeg har ikke noget imod sterile kæder, sålænge spillene er billige nok. En butik kan være nok så hyggelig at gå rundt i, men hvis spillene er dyrere end i kæderne, så går jeg i kæderne.

Ellers køber jeg online - der er det ihvertfald med garanti billigst.

Iøvrigt hænger releasedates mig efterhånden langt ud af halsen; Jeg vil ha' mit spil når jeg kan få det, og køber det når jeg kan få det. Men for f..... hvor er jeg dog træt af EB Games; Vend ryggen til dem, og de dolker dig i ryggen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/11-06 21:26 
Syrefox>
men stadig blev jeg da helt vild glad da jeg onsdag eftermiddag kiggede i min postkasse og så en kuvert fra gamebits.


Det er da klart. Fred være med det. Men du ville lige så glad, hvis alle fik det på udgivelsesdagen
SyrefoxSyrefoxSkrevet 16/11-06 21:06 
Fra mit lille synspunkt må jeg være helt 100% ærlig og sige at nok ved jeg det er et brud på release regler at jeg modtager spillet 2 dage før den officielle release dato, men stadig blev jeg da helt vild glad da jeg onsdag eftermiddag kiggede i min postkasse og så en kuvert fra gamebits.

Sådan er det vel når man har ventet på noget i lang tid, så siger jeg ihvertfald ikke nej til at få fat i det et par dage før.
KTCKTCSkrevet 16/11-06 20:58 
Det er de ikke...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/11-06 20:57 
Herold>
Greaseball: Er Cybercom ikke blevet til EB?

Really, altså Pans? Den på Falkoner Alle? Det må Jim vide...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 16/11-06 20:44, rettet 16/11-06 20:44 
Undskyld, men det er da en flad holdning.

At spil ankommer til butikkerne før release, er faktisk en lettelse, da man alt for tit oplever at stå på release-dagen og krydse fingre for at pakkemanden har spillet med, hvorefter man tonser rundt for at få det mærket op og sat på hylderne, før kunderne begynder at spørge efter det.

Og det kan da ikke passe, at personalet er så inkompetent, at man ikke kan magte at kigge på en release-liste, og så følge hvad der står.

"Pepsi Max" eksemplet er godt nok også noget dårligt valgt. Sammenlign det hellere med juleøl. Der vanker da også ballade, hvis de kommer op før tid.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
fumfumSkrevet 16/11-06 20:30 
Det er da en bizar diskussion det her. Hvis butikkerne har fået en vare, hvorfor i al verden skulle de så ikke sælge den?
Hvis diverse udgivere af spil ikke vil have de bliver solgt før, så kan de da lade være med at sende dem til forretningen.

Hvad hvis det var andre varer? Ville de sige sådan her i Føtex:
"Nej desværre herre, pepsi max bliver først released på fredag, så jeg kan ikke sælge dig nogen fra de to paller der står her ude bagved"
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 20:17 
Herold>
Greaseball: Er Cybercom ikke blevet til EB?

Ved jeg ikke, jeg kender ikke Cybercom.

Mht. leveringen, så er posten typisk kun én dag om at levere. Der kan selvfølgelig ske fejl.

Med PostDK er fejl mere reglen end undtagelsen :P
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 20:12 
Greaseball: Er Cybercom ikke blevet til EB?

Mht. leveringen, så er posten typisk kun én dag om at levere. Der kan selvfølgelig ske fejl.

Dchang: Det er noget fis at de sender det før. Tirsdag ligner selvfølgelig torsdag ret så meget på papiret.

Mht. om de har fået deres spil fra England, så burde det ikke ændre noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 20:11, rettet 16/11-06 20:13 
Core>
Greaseball>
Der er kun lige Betafon tilbage i kbh

Og de er vist heller ikke de bedste til at overholde releasedatoer.

Hvis man spørger pænt, så sælger de gerne spillet dagen før.
Køber ikke nye spil i Betafon, alt for dyre.

Edit: "Må heller lige sætte en quote ind"
dchangdchangSkrevet 16/11-06 20:10 
Herold>
Greaseball>
Mener at havde hørt at web-butikker godt må sende spillet afsted nogen dage før udgivelse så folk kan havde det på selve dagen, men det kommer jo meget an på hvordan postgangen forløber. Ved ikke hvor meget sandhed der i det.

Det må sendes dagen før - så folk har det på udgivelsesdagen.

Så er det mærkeligt at både Gamebits og Coolshop sendte Gears of War ud i tirsdags? Har hørt eller andet med at Coolshop har fået deres spil fra England, men jeg ved ikke om det passer. Men weird er det.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CoreCoreSkrevet 16/11-06 20:08 
Greaseball>
Der er kun lige Betafon tilbage i kbh

Og de er vist heller ikke de bedste til at overholde releasedatoer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 20:03, rettet 16/11-06 20:08 
DeluxScan>
Der er da også CyberCom/2ndGames og Betafon.


Betafon har jeg da nævnt :)
Hvor ligger CyberCom/2ndGames, den syns jeg ikke lige jeg kan huske?
Der er også GameRush, men de tæller vist ikke :P

Herold>
Det må sendes dagen før - så folk har det på udgivelsesdagen.

Så bare synd at PostDK er mere end en dag om levere pakken.

Fik en mail fra CoolShop om at mit eksemplar af GOW:CE vil blive sendt i morgen og gerne komme lørdag. Jeg krydser finger :/
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 20:02 
Greaseball>
Mener at havde hørt at web-butikker godt må sende spillet afsted nogen dage før udgivelse så folk kan havde det på selve dagen, men det kommer jo meget an på hvordan postgangen forløber. Ved ikke hvor meget sandhed der i det.

Det må sendes dagen før - så folk har det på udgivelsesdagen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/11-06 19:59 
Core>

Jeg har allerede hørt flere historier (nogle mere pålidelige end andre), om at EB-ansatte selv opsøger ekspedienter (i civil), i konkurrerende butikker og direkte spørger efter kommende spil der ikke står på hylderne, i håb om at kunne løbe hjem og faxe en kvittering.

Lige præcis det har jeg også hørt om netop EB-games ansatte. desværre begrænser det sig i det jeg har hørt ikke til simpel forespørgsel om spillet, men direkte svinske og moralsk forkastelige metoder der tages i brug, for at "lokke" deres konkurrenter ud på dybt vand.
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/11-06 19:58 
Greaseball>
Der er kun lige Betafon tilbage i kbh og så PowerPlay på Armager. Ellers er det også mest EB og Games butikker her over.

Der er da også CyberCom/2ndGames og Betafon.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-06 19:56 
Wehner>
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilke hyggelige små spilbutikker, I har på øerne, men der er ikke nogen i Aalborg, og der er ikke nogen i Århus. Med mindre man regner EB Games og GAME som sådanne, og det gør jeg ikke - hverken hvad angår udvalg af specielle ting eller velinformeret personale. De _er_ sterile kæder.

Der er kun lige Betafon tilbage i kbh og så PowerPlay på Armager. Ellers er det også mest EB og Games butikker her over.

Papand>
Hvis forbrugerne gerne vil have spilbutikker, så er det også deres problem... Ellers ender det med, at vi alle sammen må købe vores spil i Merlin, Bilka eller et andet supermarked. Hvis man kan leve med det scenarie, jamen så fred være med det.

Det var da et uhyggeligt scenarie =:O

Mener at havde hørt at web-butikker godt må sende spillet afsted nogen dage før udgivelse så folk kan havde det på selve dagen, men det kommer jo meget an på hvordan postgangen forløber. Ved ikke hvor meget sandhed der i det.
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 19:44 
Wehner: Det er ikke kun begrænset til fysiske butikker, men også små internetshops. Der kan heller ikke være tvivl om at den fri konkurrencen lider MEGET under at nogen forretninger bryder reglerne, mens andre overholder det.

Core: Nu vil jeg ikke lige betegne EB Games som dem der lider under det, og det er ikke ligefrem fin konkurrence - så nej, det gør det ikke bedre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 16/11-06 19:37 
Herold>
Selvfølgelig kan det dét, hvis forbrugerne ligefrem jager det... Og det sender i sidste ende forretningerne nedenom og hjem, og dét er i høj grad forbrugernes problem, når de til sidst kun kan købe ind i sterile kæder, istedet for hyggelige små specialbutikker.

Hvad så når det er specialbutikkerne der ligefrem jager det ?

Jeg har allerede hørt flere historier (nogle mere pålidelige end andre), om at EB-ansatte selv opsøger ekspedienter (i civil), i konkurrerende butikker og direkte spørger efter kommende spil der ikke står på hylderne, i håb om at kunne løbe hjem og faxe en kvittering.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 16/11-06 19:35 
Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvilke hyggelige små spilbutikker, I har på øerne, men der er ikke nogen i Aalborg, og der er ikke nogen i Århus. Med mindre man regner EB Games og GAME som sådanne, og det gør jeg ikke - hverken hvad angår udvalg af specielle ting eller velinformeret personale. De _er_ sterile kæder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 16/11-06 19:23 
Hvis forbrugerne gerne vil have spilbutikker, så er det også deres problem... Ellers ender det med, at vi alle sammen må købe vores spil i Merlin, Bilka eller et andet supermarked. Hvis man kan leve med det scenarie, jamen så fred være med det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 16/11-06 19:22 
Selvfølgelig kan det dét, hvis forbrugerne ligefrem jager det... Og det sender i sidste ende forretningerne nedenom og hjem, og dét er i høj grad forbrugernes problem, når de til sidst kun kan købe ind i sterile kæder, istedet for hyggelige små specialbutikker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 16/11-06 19:20 
Det kan altså aldrig blive forbrugernes problem. Naturligvis køber man et spil, når man kan få fat på det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig