X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har købt Gears of War?


328 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar Sortering
KTCKTCSkrevet 23/02-07 19:51 
Der ligger en lige ved indgangen til bossen, så hvis du kigger dig lidt omkring, så går det alligevel :)

Med hensyn til RAAM, så brugte jeg en Torque Bow og Sniper combo. Lad buen i blindfire og kig så lige op når du skyder. Herefter er han mere åben for sniper-skud. Kommer han for tæt på, skal du forsøge at løbe i sikkerhed, men med lidt held kan det lade sig gøre at klare ham før han kommer for tæt på...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/02-07 13:20 
Så har jeg langt om længe overgivet mig og lånt et eksemplar af GoW, nu hvor jeg er kørt sur i de spil, jeg har haft liggende.
Jeg har glædet mig til at stifte bekendtskab med spillet, og det tegner da også ualmindeligt godt. Jeg er kun nået til bossen i Act 1. Dum som jeg er, har jeg åbenbart efterladt min Hammer et eller andet sted inden seneste checkpoint, så jeg kan ikke slå bæstet ihjel. Når jeg kommer hjem i aften, så starter jeg derfor forfra på Hardcore - hvilket jeg jo nok skulle have gjort fra start af.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/12-06 15:28 
Nogen der har et par gode råd til at klare RAAM på Insane? Har siddet fast ved ham i et godt stykke tid og det pisser mig lidt af :)

Hvis bare der var en health bar, så jeg kunne se om jeg har været tæt på, eller om jeg stadig er milevidt fra og derfor skal prøve en helt anden taktik...
(...)
jaesjaesSkrevet 30/11-06 00:11 
Megadeth's Gears of War-tema er til fri download (p.t. fra forsiden):
http://www.megadeth.com/index.php

\m/
KalicolaKalicolaSkrevet 22/11-06 08:09 
ja jeg læste godt den metro, en 360 reklame på hver eneste side, og det var ikke en tynd udgave.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 21/11-06 18:42 
Hvad fortæller det så om den brede bofolkning :P

Har også nydt godt af GOW de sidste par dage, især Co-op. Har dog ikke prøvet co-op som online i nu.
Utroligt så hurtigt folk kan vende sig til at søge dækning. Spiller med en ven der normalt fortrækker at fare frem i spil som HALO men hurtigt fangede dæknings systemet.

Var der nogen der lage mærke til Metro Express i fredags? Hver eneste side i avisen havde reklamer for Xbox360 eller 360spil. Samt en masse for GOW. Tror det var i kultur sektionen, der havde man sat GOW logoet ind bag teksten på siden.
dchangdchangSkrevet 21/11-06 16:49 
Det bliver også spændende at se hvor det placerer sig på den danske multichart-top 20, i et land hvor den brede befolkning boltrer sig i Sims til pc og EA-spil til PS2. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-06 16:34, rettet 21/11-06 16:35 
Jeg kan ikke rigtigt beslutte mig til, om de bliver mere aggresive eller om de bare har mere energi/giver mere skade, således at de kan udføre deres handlinger til fulde. Hvis de fx stormer en på Casual er de døde, før de har taget tre skridt. Så de føles ikke aggresive...

Iøvrigt er Gears blevet det anden hurtigst sælgende spil fra Microsoft:

Microsoft and Epic have claimed the Chart Track All Formats number one with Gears of War – the fastest-selling Xbox 360 title to date.

The highly-acclaimed shooter also becomes the second fastest-selling Microsoft game ever, behind Halo 2

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=70197
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
lightyear dklightyear dkSkrevet 21/11-06 16:07 
Jeg synes klart at spillet ændrer karakter når man ryger op på Insane.

Dynamikken er fuldstændig anderledes, og de virker meget mere aggressive, bare i første act har de flanket mig, 10 gange mere end de gjorde igennem hele spillet på Hardcore, men det mest overbevisende var at de begyndte at storme på de mest irriterende tidspunkter.
are you CHICKEN?
dchangdchangSkrevet 21/11-06 15:30 
Nå men jeg smækker lige mit indtryk ind imellem det hele her.

Som Valkyrie siger, dette spil er grund nok til at købe maskinen. Jeg er lige blevet færdig med at gennemføre det i coop idag sammen med en god kammerat og vi har begge været målløse mange gange undervejs.

Styringen er vildt fed når man lige får kontrol over den. Der er lækre detaljer, fedt banedesign, gåder, mange fede våbenfeatures (selvom der er for få våben efter min mening), lækker lyd i 5.1, smækkerlækker grafik (især i 720p). Det er virkelig bare et kanon gennemført spil. Jeg har virkelig svært ved at få spil til at fastholde mig, selvom jeg spiller meget. Men det har Gears of War gjort.

Så hvis jeg skulle give det en karakter ville det nok egentlig være så tæt på de 10 som man kan komme, af den simple grund, at det for mig har alt hvad et spil skal have.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 21/11-06 14:41 
Bede-x>
Det var slet ikke min pointe. Min pointe var at gameplayet kan være ligeså alsidigt i førsteperson. Ikke at de samme elementer bare kunne overføres direkte uden hensyntagen til perspektivskiftet.

I og med du fx skriver "Det kan man sagtens gøre i førsteperson " og "Og de fleste af tingene er jo i flere førstepersonsspil," må det jo et eller andet sted også være din pointe. At du så måske har flere pointer er en anden sag, men det synes jeg ikke dit indlæg gjorde klart (pointen med indlevelsen sorterer jeg fra, da det ikke er kernen i diskussionen).

Men uanset pointen synes jeg ikke gameplayet kan være ligeså alsidigt i førsteperson, for i tredjeperson kan man jo det samme som i førsteperson + noget ekstra. Teoretisk kan man naturligvis det samme i førsteperson, der er bare mange ting der vil fungere væsentligt bedre i tredjeperson. Det er i hvert fald tydeligt for mig. Men som sagt, vi må hellere enten stoppe eller fortsætte i et nyt emne :)
CoreCoreSkrevet 21/11-06 07:19, rettet 21/11-06 08:19 
Nu stopper i, det der har vi været igennem. Og der blev vi alle sammen belært i at det er det samme :D

Jack_D>
FPS eller TPS er en og samme ting. Det kan end ikke en ændret synsvinkel gøre til eller fra.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-06 03:08 
jaes>
Men fint nok, at du synes, spil i førsteperson kan bruges til stort set det samme som spil i tredjeperson uden nævneværdige ulemper.

Det var slet ikke min pointe. Min pointe var at gameplayet kan være ligeså alsidigt i førsteperson. Ikke at de samme elementer bare kunne overføres direkte uden hensyntagen til perspektivskiftet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 21/11-06 02:17, rettet 21/11-06 02:44 
Bede-x>
Og de fleste af tingene er jo i flere førstepersonsspil, så variationsargumentet holder ikke.

Jeg har godt aldrig hørt om et spil i førsteperson, der bare tilnærmelsesvis implementerer det antal delelementer man finder i et af de mere alsidige action-adventures i tredjeperson. Desuden føles disse aspekter for det meste ikke særlig godt i førsteperson. Bare sådan noget som nærkamp og sværdkamp er IMO som regel håbløst ensidigt i førstepersonsspil, ofte kun 1-3 bevægelsestyper/slagtyper. Måske Wii ændrer det :)

Spil som Zelda, de nye Prince of Persia, God of War eller Tomb Raider ville i min bog aldrig virke særlig godt i førsteperson (igen måske på Wii).

Men fint nok, at du synes, spil i førsteperson kan bruges til stort set det samme som spil i tredjeperson uden nævneværdige ulemper. Jeg synes bare som nævnt, at der er åbenlyse forskelle, men sådan er der jo så meget, vi skal vist heller ikke mere off-topic nu :)
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-06 01:46 
jaes>
Bare det, at man kan se sin figur åbner jo potentielt op for et meget mere fysiskbetonet og puzzlebetonet gameplay.

Det kan man sagtens gøre i førsteperson også og puzzleelementet kan jeg erstatte med indlevelse(ikke dermed sagt, at man ikke kan lave gode puzzle der).

At hoppe, rullefald, at dukke sig, nærkampe, sværdkampe, evner som skride-angreb og spin-angreb, at klatre på vægge etc. etc. - Disse aspekter fungerer åbenlyst bedst, når man kan se den figur man styrer, og kan da kun være med med til at variere gameplayet.

Det afhænger jo af, hvordan de skal bruges og hvordan de er implementeret. Og de fleste af tingene er jo i flere førstepersonsspil, så variationsargumentet holder ikke.

Graden af indlevelse er også højere for mig i førstepersonsperspektiv. Her mener jeg, når spillet forsøger at give oplevelsen af, at der er mig, som står der.

For mig er det mere et spørgsmål om, at udviklerne ikke tænker særligt bredt, når de vælger at benytte et førstepersonsperspektiv, så det hele føles ofte en smule begrænset.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 21/11-06 01:28, rettet 21/11-06 01:29 
Bede-x>
Sludder :)

Nej, nærmere et faktum :)

Bare det, at man kan se sin figur åbner jo potentielt op for et meget mere fysiskbetonet og puzzlebetonet gameplay.

At hoppe, rullefald, at dukke sig, nærkampe, sværdkampe, evner som skride-angreb og spin-angreb, at klatre på vægge etc. etc. - Disse aspekter fungerer åbenlyst bedst, når man kan se den figur man styrer, og kan da kun være med med til at variere gameplayet. Gears har så noget af det.
Bede-xBede-xSkrevet 21/11-06 01:12 
Rooney>
Inden jeg for alvor dykker ned i GoW på Insane, så fortæl mig lige, om der er flere fjender på skærmen ad gangen

Visse Emergence holes spytter lidt flere fjender ud. Svært bliver spillet dog aldrig.

Ændrer AI mønstrene sig, li'som i Halo?

Det er vist en myte, at de gør det.

jaes>
Jeg er generelt også mere til spil med kamera i tredjeperson og FPS-styring end traditionelle FPS'er, da det åbner op for et mere alsidigt gameplay.

Sludder :)

Jeg håber, det bliver en trend med denne kombination af kamera og styring.

Ja, hvis de kan gøre det ligeså godt, vil jeg også gerne have mere. En af de overraskende ting i Gears er, at man ikke bliver generet af perspektivet, som man oftest gør i andre spil af samme type. Man spiller bare uden at bemærke det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 21/11-06 01:01, rettet 21/11-06 01:03 
Jeg er generelt også mere til spil med kamera i tredjeperson og FPS-styring end traditionelle FPS'er, da det åbner op for et mere alsidigt gameplay. At Gear kun delvis udnytter det, gør egentlig ikke så meget.

Jeg håber, det bliver en trend med denne kombination af kamera og styring. Og det ser faktisk ud til, at der kommer flere spil, der godt kunne forgå sådan (i nogle tilfælde er det allerede bekræftet, at det er tilfældet): Kane & Lynch, Lost Planet, Stranglehold, Army of Two, Bullet Witch og Allan Wake, af hvad jeg lige hurtigt kan komme i tanke om.
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/11-06 22:48 
Jeg kan kun sige at jeg syntes det her spil er yderst fantastisk. Er det en 360 værd? Ja det vil jeg mene. Det tog et år, men så kom den. Det første spil der retfærdigøre købet af maskinen. Ihvert fald for mig. Så man kan roligt gå ud til jul og investere i en til jul. "The cole train is best on rails, baby":D

Jeg er vild med kameraet, kontrollen og cover systemet. Jeg tror faktisk at jeg fortrækker third person view, frem for first person, fra nu af. Jeg så gerne at Halo 3 havde en ligende feature. Det ville passe godt hvis man selv kunne vælge, mellem first-og-third.

-Val
Well crucify the insincere tonight...
nerosnerosSkrevet 20/11-06 22:25 
Det synes jeg egentligt er lidt en skam
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 20/11-06 22:03, rettet 20/11-06 22:03 
Mener faktisk bare man tager mere skade, så tror ikke jeg vil gennemføre det på insane.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RooneyRooneySkrevet 20/11-06 21:33 
Inden jeg for alvor dykker ned i GoW på Insane, så fortæl mig lige, om der er flere fjender på skærmen ad gangen, på Insane, eller om der bare er samme antal og de så giver mere skade, når de rammer én? Ændrer AI mønstrene sig, li'som i Halo?

Indtil videre, så synes jeg kun jeg tager mere skade, når jeg spiller på Insane, og det ku være fedt, om AI'en osse ændrer sig, som spillet skrider frem - li'som det sker i Halo.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 20/11-06 05:52, rettet 20/11-06 06:39 
Gears lader til at have fundet sig til rette blandt Gamerankings top 20 titler:

http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp

Meget imponerende at det er røget over Halo 2.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RitesRitesSkrevet 19/11-06 14:13 
Er lidt ærgeligt at de COG Tags ikke gør mere end, i sidste ende, at give de 60 gamepoints :(

Et ekstra film klip, theme, pølse i svøb, hvad som helst.
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 19/11-06 08:39 
Der findes 30 COG Tags ialt og man belønnes med achivements når man har fundet henholdsvis 10, 20 og 30.
SyrefoxSyrefoxSkrevet 19/11-06 08:32 
Hvad får man ud af at finde alle de COG tags? og hvor mange er der?
jaesjaesSkrevet 18/11-06 22:21, rettet 18/11-06 22:22 
Nå, det blev heldigvis meget bedre i Act 2. Jeg kan desuden ret godt lide de små minigåder og mini-events, der er strøet hist og pist. På et eller andet plan er spillet for mig en blanding af King Kong, Metal Gear Solid, Halo, Killzone og Starship Troopers med Arnold i alle hovedrollerne. Og det er nu ikke en helt skidt ting.

Grafikken er generelt fantastisk, men hvad sker der lige for den røde sofa, man støder på konstant - de kunne i det mindste have lavet den i to farver :D
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 19:12, rettet 18/11-06 19:14 
Wehner>
Der har godt nok været mange på min friends list på i Gears i aften. Har ikke set noget lignende siden Halo 2.

Samme her og det har også udmøntet sig i, at Halo 2 for første gang ikke ligger nr et på Live:

If the Xbox 360 list and the original Xbox list were combined, then Gears of War would be the top Xbox Live title. To put it another way: Gears of War is now the top game on Xbox Live.


Kongen er død, længe leve kongen
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 18:32, rettet 18/11-06 18:36 
Konsolkongen>
Men det ændrer ikke på at mange af de gange hvor man ikke bliver ramt, virker motorsaven stadig ikke.

Det har jeg ikke oplevet en eneste gang i de seks gennemførelser, det er blevet til. Jeg tror stadig, at folk ikke bemærker, hvis de bliver skudt på, når de står med B i bund, og derfor bliver slået ud af savanimationen.

Eller måske har de prøvet at angribe noget der er større end drones...

Men lad os teste det i co-op, så kan jeg nok lettere bedømme, hvad du gør galt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-06 15:57 
Bede-x>
For at benytte den skal du trykke og holde B for at starte den op. Så vil du tydeligt kunne høre den, samt se det på skærmen, at den er klar til brug. Idet det sker ændres kontrollen til Metroid Prime kontrol på det ene stick. Så bevæger man sig tæt på en fjende og trykker R-trigger, mens man stadig holder B inde.

Som jeg også skrev til SeventhSun i den anden tråd...

Og her kommer så det man skal være opmærksom på. Når man har går frem for at angribe en fjende(B holdt i bund), så kan man slåes ud af angrebet, hvis man bliver skudt på.

Det er jeg naturligvis godt klar over. Men det ændrer ikke på at mange af de gange hvor man ikke bliver ramt, virker motorsaven stadig ikke. Også selvom jeg har holdt knappen inde i et par sekunder.

Og jeg gør på samme måde i online versus, der har saven ikke svigtet endnu...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 18/11-06 14:49 
Ja, Crimson Omen er malet i nærheden af ALLE COG tags :)

Så de er ret lette at finde (pånær de to sidste i Act I). Også derfor jeg fik alle 30 på første gennemspilning (og fordi det var Casual, så var ikke så stresset ^^).
» a winner is you «
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 14:28, rettet 18/11-06 14:28 
Jeg har lige fundet ud af en sjov ting om spillet, tror jeg:

SPOILER

Kan det passe, at man i alle rum, hvor der ligger et COG tag, også finder et Gears symbol(det røde dødningehoved)?

Hvis det er, så er det næsten som at lede efter oste og rotter i Perfect Dark spillene :)

SPOILER slut
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 14:10, rettet 18/11-06 14:11 
Rooney>
Man skal altså ikke trykke RT for at bruge motorsaven, efter man har gjort den klar med B.

Du har ret. Jeg har trykket RT hver gang, men det får den bare til at sige en lyd. Motersaven virker alligevel, men det er unødvendigt ;)

Min pointe var, at jeg tror, at når folk føler, at den ikke virker, så er det fordi, de bliver slået ud af den, da fjenden de går frem imod skyder på dem. Så er motersaven ikke længere klar til brug og kan ikke bruges de næste frames.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-06 14:07 
Jeg syntes at en sværhedsgrad som casual er fantastisk. Det gør at man kommer frem i spillet uden at sidde fast et eller andet sted og blive sur over at man dør hele tiden, og skal prøve samme del igen og igen. Det ødelægger jo også spillet hvis man dør for mange gange, så er det bare ikke sjovt.

Heldigt at GoW er et fantastisk spil som jeg helt sikkert vil prøve at gennemføre på de andre sværhedsgrader.
For The Love Of The Game
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/11-06 13:22 
Som i andre har beskrevet at man må være evnesvag for ikke at ku spille på Hardcore, så blir jeg lige offline lidt endnu ;)

Synes sku Casual passer glimrende til mig, ligger mere ned end jeg står op på Hardcore i hvert fald
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RitesRitesSkrevet 18/11-06 13:11 
Jeg bliver bedre til at sigte og styre :p

Men ja, burde nok bare blive ved og ved med MP.
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/11-06 13:08 
Rites>
Og jeg tror jeg skal holde mig til campaign lidt endnu ;)

Rent historisk ved vi at det gør ingen forskel :D
RitesRitesSkrevet 18/11-06 12:45 
Jeg tog lige et par online kampe... Og jeg tror jeg skal holde mig til campaign lidt endnu ;)

Det var grumt så meget røvfuld jeg fik!
» a winner is you «
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-06 12:42 
Motorsaven virker ikke med det samme du holder B nede. Der går lige 1-2 sekunder før den er helt oppe og køre og klar, og SÅ virker den. Jeg har aldrig haft problemer med den, med mindre at jeg bliver skudt på.

Jeg holder bare B nede 1-2 meter fra fjenden (ikke når han er helt oppe i mit fjæs), og så går jeg bare ind i ham, så klare saven resten.
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 18/11-06 11:37 
Der hvor jeg har brugt den, og mener det giver mening at bruge den, er når en fjende har sniget sig tæt ind på mig, hopper over mit cover f.eks.

Som det er, så tænker jeg ikke "nærkamp, fedt nok!", men er bare urolig for at dø fordi motorsaven ikke virker som jeg syntes den bør :(
» a winner is you «
RooneyRooneySkrevet 18/11-06 11:35 
Den skal jo lige ha' tid til at komme i omdrejninger, så man får ikke lov at bruge den, hvis en fjende står lige oven i én. Den fungerer bedst hvis du ved hvor fjenden står, og du har mulighed for at gå / snige dig ind på ham. Det har jeg bedst success med.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RitesRitesSkrevet 18/11-06 10:44 
Så kan jeg sgu ikke forstå hvorfor jeg ikke kan få den til at virke :p
» a winner is you «
RooneyRooneySkrevet 18/11-06 10:30 
Man skal altså ikke trykke RT for at bruge motorsaven, efter man har gjort den klar med B.

Det eneste man skal gøre, er at trykke B og holde B nede, og så gå op til den fjende man vil save i.

Når man holder B nede, så kan man ikke kigge rundt med højre analog pind; Man styrer udelukkende figuren og kameraet med venstre pind. Så vær nogenlunde sikker på hvor fjenden, man vil save i, står henne.

Men det er tilgengæld rigtigt, at man slåes ud af motorsavs-brug, hvis en fjende rammer én, imens man har motorsaven aktiveret.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RitesRitesSkrevet 18/11-06 09:51 
Hmm, så hvis jeg holder B nede og går frem med motorsaven, sker der intet?

Den skal gøres klar (B), og så skal den "bruges" (RT), når man er tæt på?

Hvis det er sådan det hænger sammen, forstår jeg bedre hvorfor jeg ikke fandt den motorsav særligt pålidelig! :D

Men fik det også endelig, og det var en fed oplevelse fra start til slut, og bagefter, omend det er kort, sad/sidder jeg med en "wow"-fornemmelse.

Største kritikpunkt ved spillet er dog, at nu er jeg kræsen, så det er de færreste spil jeg kan finde glæde i :p
-Prøvede til sammenligning lige Halo 2, og jeg må sige, at ikke nok med at GoW er "Halo killer".. så tror jeg også lige at den blev curb stomped efterfølgende ;)
» a winner is you «
Bede-xBede-xSkrevet 18/11-06 06:07, rettet 18/11-06 14:13 
Konsolkongen>
du kan give ligeså mange kommandoer du vil og i langt de fleste tilfælde vil de svare "Negative" eller "I can't get there!".

Jeg ignorerer som oftest kommandosystemet. Synes spillet virker bedst, når man ikke skal afbrydes for at give kommandoer.

Motorsaven svigter ofte i single player.

Nej. Jeg tror stadig, at der er nogen, som ikke ved, hvordan den fungerer, så jeg vil prøve at forklare det.

For at benytte den skal du trykke og holde B for at starte den op. Så vil du tydeligt kunne høre den, samt se det på skærmen, at den er klar til brug. Idet det sker ændres kontrollen til Metroid Prime kontrol på det ene stick. Så bevæger man sig tæt på en fjende og trykker R-trigger, mens man stadig holder B inde.

Og her kommer så det man skal være opmærksom på. Når man har går frem for at angribe en fjende(B holdt i bund), så kan man slåes ud af angrebet, hvis man bliver skudt på.

Så tager man to skridt frem og bliver ramt, så er man ikke længere klar til at bruge motersaven. Man vil så skyde istedet, når man trykker på R-trigger. Endvidere kan man ikke benytte motersaven i nogle få frames derefter.

Derfor: gå ikke hovedløst frem mod en fjende, som kan skyde på dig, for så bliver du slået ud af angrebet.

Sidst men ikke mindst så er der problemer med lobby systemet i multiplayer.

Min vurdering er indtil videre baseret på singleplayer/co-op(og ikke fastlagt endnu), så det bekymrer mig mindre, hvordan multiplayer er sat op. Jeg har kun spillet det i splitscreen der.

Og jeg skriver selvfølgelig ingen vurdering, før jeg har spillet alle spillets modes grundigt.

Darknon>
Men det har stadig en langt bedre pacing ind halo.

Ja, det fungerer meget bedre i singleplayer end Halo. Co-op er jeg lidt mere i tvivl om. Jeg tror, at Halo holder længere der, da det er i besiddelse af mere dynamiske kampe. Men Gears er sublimt de første par gange i co-op.

EDIT: Rooney har lige lidt ekstra info om saven.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-06 04:36 
Jeg har lige gennemført det i co-op splitscreen på casual. Og det var en total fed oplevelse hele vejen igennem. vi morede os gevaldigt. Det er jo som skabt til co-op, og mange steder er bane designet bygget efter det, dejligt at se.
Og casual var perfekt for os at starte på, da man stadig lige skulle lære styringen, og min ven er keyboard/mus tilhænger. Vi døde nogle gange men kom hurtigt videre igen, lige som det skal være.

Folk klager lidt over at det er for kort og mangler bedre handling. Det syntes jeg nu ikke at det gør. Og hvis jeg skal være ærlig så syntes jeg at det træk en smule ud hen imod slutningen. Men det har stadig en langt bedre pacing ind halo.
Og handlingen bliver ført godt frem af cutscenerne og "øresnegls" delen, som en go film.

Jeg ser frem til at prøve kræfter med næste sværhedsgrad.
For The Love Of The Game
RaGeRaGeSkrevet 18/11-06 01:27, rettet 18/11-06 01:27 
Bedste spil i lang lang tid, specielt når man spiller det med en god makker i co-op over xbox live.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/11-06 01:13, rettet 18/11-06 01:17 
Ha, ha - ja. Det klukkede jeg også lidt over :) På et tidspunkt havde jeg 16 friends, der spillede det. Når man så ser TV lidt efter, så vælter GoW-reklamen ind i hver reklamepause. MS har virkelig kørt kanonerne i stilling.

Allerede en 11. plads på top P:R
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 18/11-06 01:05 
Der har godt nok været mange på min friends list på i Gears i aften. Har ikke set noget lignende siden Halo 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 17/11-06 22:40 
Valkyrie>
jeg kunne forstille mig at der gør spillet så fedt, er at det er skruet utroligt godt sammen, ala Halo.

det er simpelt, straight forward og derud af, uden så meget andet, men så fungere alting så også ret godt?

Der er i hvert fald min oplevelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
328 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig