X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har købt Gears of War?


Svar Sortering
KTCKTCSkrevet 23/02-07 19:51 
Der ligger en lige ved indgangen til bossen, så hvis du kigger dig lidt omkring, så går det alligevel :)

Med hensyn til RAAM, så brugte jeg en Torque Bow og Sniper combo. Lad buen i blindfire og kig så lige op når du skyder. Herefter er han mere åben for sniper-skud. Kommer han for tæt på, skal du forsøge at løbe i sikkerhed, men med lidt held kan det lade sig gøre at klare ham før h... Se hele indlægget
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 09/11-06 14:53, rettet 09/11-06 14:53 
Om GoW og ICO er 6 eller 20 timer i single-player er vel ret ligegyldigt. Det må være vigtigere hvor høj kvaliteten er af de timer man spiller, og det lader til (ud fra de mange positive anmeldelser) at GoW indeholder masser af kvalitets gameplay :)

Jack, du virker ekstremt firkantet i din holdning til GoW som du slet ikke har prøvet.
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-06 14:47 
hvor er linket til harolds anmeldelse? kan ikke lige finde den. Hit med den :-)
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 13:45 
Jack_D>
Det var sat lidt på spidsen og kommer blandt andet fra min skuffelse over at en next-gen konsol ikke kan tilbyde multiplayer i samme omfang som pc'eren og den nærmeste konkurrent.

Så du var altså også skuffet over Playstation 2 i sidste generation, da den ofte lå under Xbox i antal spillere over nettet? Det fik du godt nok ikke skrevet meget om.

Prøv iøvrigt at kigge på spil som Huxley og Perfect Dark Zero, og se hvilke spiller antal de støtter.

Jack_D>
tja, har ikke selv prøvet GOW, men det skulle eftersigende og i følge stort set alle reviews kunne gennemføres på omkring 7 timer.

Det er ikke rigtigt. Der er allerede blevet linket til Herolds anmeldelse og Gamespot siger også anderledes.

De syv timer er på den laveste af sværhedsgraderne. Tager man midtersværhedsgraden er det nogen timer længere(Herold anslog det til 12).

Jeg spillede det sammen med en anden hvor vi skiftevis tog styringen, dette stod på over en del tid, så en 20 timer er vel nok ikke helt forkert.

Så må i have holdt ufattelige pauser undervejs. Det kommer ikke i nærheden af 20 timer. Ikke at jeg vil kritisere det for længden, da Ico er fedt, som det er. Måske Gears of War også er det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 13:05 
Gears of War kan også gennemføres på 20+ timer - det er samme argumentation.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 12:28 
Rooney>
ICO kan gennemføres på 5-6 timer.

20 timer er helt ude i skoven.


Tillykke med at du kunne gennemføre det på 5-5 timer.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 09/11-06 12:21 
ICO kan gennemføres på 5-6 timer.

20 timer er helt ude i skoven.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:48 
Ja, lasting appeal er også vigtigt for mig.

tja, har ikke selv prøvet GOW, men det skulle eftersigende og i følge stort set alle reviews kunne gennemføres på omkring 7 timer.

Det er en del tid siden jeg sidst har spillet ICO, men som jeg husker det tog det væsentlig længere tid. Jeg spillede det sammen med en anden hvor vi skiftevis tog styringen, dette stod på over en del tid, så en 20 timer er vel nok ikke helt forkert.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:42 
tas>
I skulle prøve WOW - der er man 3000 spillere på én gang. Det er f**** noget der rykker!

Enig :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:41 
SeventhSun>
Men derfor er du jo stadig helt væk Jack.
Det er jo noget sludder, at påstå at i multiplayerspil er det pr. definition sådan at jo flere spillere = jo mere sjov.

Det var sat lidt på spidsen og kommer blandt andet fra min skuffelse over at en next-gen konsol ikke kan tilbyde multiplayer i samme omfang som pc'eren og den nærmeste konkurrent.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
tastasSkrevet 09/11-06 11:40, rettet 09/11-06 11:42 
I skulle prøve WOW - der er man 3000 spillere på én gang. Det er f**** noget der rykker!

EDIT: Godt, der var én som er med på vognen :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:39 
Herold>
Så dine to favoritspil på pc er First Person Shooters, der udgives af EA, og du basher Xbox-folkene for at være EA-fanboys?

`o_O´

Jeg skriver ikke at mit favoritspil på pc er FPS, jeg skriver at mit foretrukne FPS skal findes i enten BF2 eller Joint Operations.
Mit favoritspil p.t er WoW :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/11-06 11:22 
Jeg synes også I er lige hårde nok ved Jack angående FPS vs TPS.

Det er jo ikke hans skyld, at FPS er et håbløst navn til en genre.

Jeg har da læst/hørt mindst én anmeldelse, som direkte siger at Gears på trods af vinkelen, sådan set er en standard FPS ift gameplay + duck and cover naturligvis.
Alt andet lige er Gears vel også mere FPS end Roller Coaster Tycoon.


Men derfor er du jo stadig helt væk Jack.
Det er jo noget sludder, at påstå at i multiplayerspil er det pr. definition sådan at jo flere spillere = jo mere sjov.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 11:21, rettet 09/11-06 11:22 
Så dine to favoritspil på pc er First Person Shooters, der udgives af EA, og du basher Xbox-folkene for at være EA-fanboys?

`o_O´
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 11:07 
Core>
Jack_D>
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.

Så er det enten hvad DU længes efter, eller også er du bare en skabs-Xbox-fanboy ;)

Hvad er der da ellers af aktuelle EA FPS'ere ?


hehe, BF2 kæmper en hård mod Joint Operations om at være den foretrukne FPS'er.

Aner ikke hvad EA ellers har at byde på.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 09/11-06 10:31 
Jack_D>
Prøv lige at læs et par reviews og du vil se, at de peger på den tynde historie og lasting appeal.

Lad os se om du denne gang kan svare på nedenstående:

Lasting appeal er altså vigtigt for dig?

I en anden tråd roser du ICO, og det fortjener det også, for det er et fremragende spil, men hvilket spil tager længst at gennemføre - ICO eller GOW? Hvilket af de to spil indeholder mest replay value, i f.eks i kraft af co-op eller multiplayer? Kort sagt: Hvilket af de to spil har størst lasting appeal og hvorfor?

Hvis der er lagt mindre vægt på gameplay, i GOW, hvorfor giver IGN det så 9.4? Hvis gameplay i spillet slet ikke er godtnok, hvorfor så 9.4 og ikke meget lavere?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 09/11-06 10:23, rettet 09/11-06 10:25 
Jack_D>
Nemlig, det er så også det eneste EA spil jeg ejer og da MS mere eller mindre har monopol, er der ikke andre alternativer.
Så mere skal der ikke lægges i det.

Det vil jeg nu ret bestemt mene at der er...

Jack_D>
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.

Så er det enten hvad DU længes efter, eller også er du bare en skabs-Xbox-fanboy ;)

Hvad er der da ellers af aktuelle EA FPS'ere ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 10:06 
Nemlig, det er så også det eneste EA spil jeg ejer og da MS mere eller mindre har monopol, er der ikke andre alternativer.
Så mere skal der ikke lægges i det.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 09/11-06 09:27, rettet 09/11-06 09:28 
Jack_D>
På ingen måde, at spille BF2 som FPS eller TPS ændre absolut intet, gameplayet og målet er det samme.

Det giver for mig ingen mening at du basher Xbox-spillere for at være EA-fanboys, og selv fører en intensiv kamp for Sony, på grundlag af dit eget Microsoft had. Når din egen foretrukne sammenligning er et EA spil, spillet på et Microsoft-styresystem.

Men jo, sysnvinklen kan gøre en verden til forskel. Det er muligt at et skifte ikke ville genere dig i BF2, men forestil dig at spille Tomb Raider, Kill.Switch, Halo eller Wolfenstein med synsvinklen ændret fra det ene til det andet.

Jack_D>
Læg mærke til at jeg også skriver FPS'ere og men både BF2, Unreal tourmament, Resistance, SOCOOM byder på mere end 8 spillere i multiplay.

Det lagde jeg mærke til, men du skrev også TPS'ere. Fair nok, Socom er vel en berettiget sammenligning i TPS/FPS-sammenhængen, men min opfattelse af GOW er også, at de to spil er ret forskellige gameplay-mæssigt. Det kan jeg selvfølgelig ikke sige mig sikker på, før jeg har prøvet GOW.

Jack_D>
Nemlig, BF2 ville ikke være det samme med kun 8 spillere.
Har man først prøvet de store maps og 32 eller 64 i multi er der ingen vej tilbage.

EA, Microsoft ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 09/11-06 09:12 
Jack_D>
Nemlig, BF2 ville ikke være det samme med kun 8 spillere.
Har man først prøvet de store maps og 32 eller 64 i multi er der ingen vej tilbage.

Det er der i høj grad. Ingen af de Halo 2-spillere, jeg hænger ud med har haft det mindste problem med at Halo 3 "kun" understøtter 16 spillere. Og vi har skam også spillet Battlefield og synes at det er vældigt sjovt, men det er noget helt andet. Og det er altid Halo vi vender tilbage til og primært 4v4 - ikke engang 8v8.

Flere spillere og større maps gør ikke noget bedre. Bare anderledes. Hvad man foretrækker, er en smagssag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 08:22 
Jack_D>
Dette peger jeg så på er kritisabelt, da jeg ønsker at et spil skal kunne vare lidt længere end ed 7 timer det tager at gennemføre i SP.

Men det er på den nemmeste sværhedsgrad. IMO bør man kun spille på det niveau, hvis man er hamrende elendig til den slags spil, og er man det, så tager det alligevel mere end 7 timer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:18, rettet 09/11-06 08:20 
Core>
Jack_D>
På ingen måde, FPS eller TPS er en og samme ting.

Det var da godt nok noget horribelt vrøvl.

På ingen måde, at spille BF2 som FPS eller TPS ændre absolut intet, gameplayet og målet er det samme.

Core>
Hvilke TPS'ere er det da udover GRAW ?

Læg mærke til at jeg også skriver FPS'ere og men både BF2, Unreal tourmament, Resistance, SOCOOM byder på mere end 8 spillere i multiplay.

Core>

Hmmm...


Nemlig, BF2 ville ikke være det samme med kun 8 spillere.
Har man først prøvet de store maps og 32 eller 64 i multi er der ingen vej tilbage.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/11-06 08:16 
Det var dog et uendeligt lavt diskussionsniveau vi er kommet ned på. Rune, kan der programmeres en "ignore"-button? :-)
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:12 
Rites>
Slap nu lige af.

Det er de færreste herinde som overhovedet spillet GoW.

Hvad jeg ved af, så er det kun Herold og Jack_D der har.

Sidstnævnte har nok spillet det mest, eftersom der jo nødvendigvis må være grundlag for alt det han fyrer af om det.

Og på en måde må jeg da give Jack ret. Der er ikke langt fra at købe et spil bare fordi det får "Editor's Choice" eller "Game of Year" påstemplet, og så købe et spil bare fordi der står "Sony" på.

Forskellen er jo lige så lille som forskellen mellem TPS og FPS er!

Ja, nemlig, dem som kritiserer PS3 har jo også timevis af hands-on erfaring med konsollen og de spil der bliver udgivet, det giver jo sig selv.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:08 
DeluxScan>
Meget muligt, men du påstår, at en ændring af perspektiv ikke ændrer spiloplevelsen.
Ergo påstår du, at et spil Battlefield og Command & Conquer er det samme: Man styrer en samling mænd og/eller tanks som frit kan styres uafhængigt, som skal indtage fjendens base.
Perspektivet er så ikke er 1. person eller lidt bagfra men ovenfra.

Ja, og det gør det imo ikke og nej jeg påstår ikke at BF og CC er det sammme.
Så enten er dine læseegenskaber ekstremtdårlige eller også vil du bare misfor mig :(
Jeg gider ærligt talt ikke bruge tid på at forklare det for dig, da det virker som om du bevidst ønsker at misforstå mig.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 08:05 
Bede-x>
Jack_D>
Var det bedre ;)

Faktisk ikke. For det ændrer ikke på, at du kritiserede det, uden at vide hvad det handlede om. Du så bare, at det ikke var et Sony spil...


Nu stopper du. Prøv lige at læs et par reviews og du vil se, at de peger på den tynde historie og lasting appeal.
Dette peger jeg så på er kritisabelt, da jeg ønsker at et spil skal kunne vare lidt længere end ed 7 timer det tager at gennemføre i SP.
Jeg kritisere også co-op og multiplayer set ud fra andre online oplevelser med FPS/TPS'er.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
CoreCoreSkrevet 09/11-06 07:08, rettet 09/11-06 07:16 
Jack_D>
På ingen måde, FPS eller TPS er en og samme ting.

Det var da godt nok noget horribelt vrøvl.

Jack_D>
Det bliver så til
"Men kun 2 i co-op og sølle 8 i multi er alt for lidt i forhold til hvad det er det, en TPS'er med lidt historie og især set i forhold til hvilke TPS/FPS'ere der er derude og hvilke der er på vej."

Hvilke TPS'ere er det da udover GRAW ?

Jack_D>
Jow jow, lad os blot få mere EA goddies, sports og FPS'er som alle går efter laveste fællesnævner, det er jo det Xbox fanboys længes efter.

Jack_D>
Bestemt, enhver der har bare det mindste kendskab til BF2, ved hvor meget kaos og sjov man kan have det med 32 eller 64 spillere.

Hmmm...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RitesRitesSkrevet 09/11-06 06:26 
Og jeg har det lige modsat. Bryder mig virkelig ikke om FPS, men elsker TPS (når kameraet fungerer).
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 06:16 
Rites>
Forskellen er jo lige så lille som forskellen mellem TPS og FPS er!

Personligt elsker jeg FPS, men afskyr TPS. Det kun det nyeste Tomb Raider af nyere TPS, der har holdt mig fanget. Så er forskel må der altså være, og efter min mening er den langt fra lille!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 09/11-06 06:04 
Slap nu lige af.

Det er de færreste herinde som overhovedet spillet GoW.

Hvad jeg ved af, så er det kun Herold og Jack_D der har.

Sidstnævnte har nok spillet det mest, eftersom der jo nødvendigvis må være grundlag for alt det han fyrer af om det.

Og på en måde må jeg da give Jack ret. Der er ikke langt fra at købe et spil bare fordi det får "Editor's Choice" eller "Game of Year" påstemplet, og så købe et spil bare fordi der står "Sony" på.

Forskellen er jo lige så lille som forskellen mellem TPS og FPS er!
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 01:01, rettet 09/11-06 01:02 
Jack_D>
Oki, jeg står af her, det burde ikke kunne misforståes.
Det jeg taler om er FPS kontra TPS intet andet.

Meget muligt, men du påstår, at en ændring af perspektiv ikke ændrer spiloplevelsen.
Ergo påstår du, at et spil Battlefield og Command & Conquer er det samme: Man styrer en samling mænd og/eller tanks som frit kan styres uafhængigt, som skal indtage fjendens base.
Perspektivet er så ikke er 1. person eller lidt bagfra men ovenfra.

Jack D fabler:
Om det er en FPS eller TPS ændre ikke en tøddel ved at det grundlæggende går ud på det samme.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 00:52, rettet 09/11-06 00:54 
Jack_D>
Var det bedre ;)

Faktisk ikke. For det ændrer ikke på, at du kritiserede det, uden at vide hvad det handlede om. Du så bare, at det ikke var et Sony spil...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:52 
DeluxScan>
Jack_D>
Måske, men imo ændre det intet blot der er en anden synvinkel.
Mange FPS'ere kan jo også spilles som TPS'er.

Erhm? Så et RTS er altså også det samme som et FPS; det er bare synsvinklen, der er ændret?


Oki, jeg står af her, det burde ikke kunne misforståes.
Det jeg taler om er FPS kontra TPS intet andet.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:50 
ja ja, lad os kalde det en TPS så. :)

Det bliver så til
"Men kun 2 i co-op og sølle 8 i multi er alt for lidt i forhold til hvad det er det, en TPS'er med lidt historie og især set i forhold til hvilke TPS/FPS'ere der er derude og hvilke der er på vej."

Var det bedre ;)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/11-06 00:49, rettet 09/11-06 00:50 
Jack_D>
Måske, men imo ændre det intet blot der er en anden synvinkel.
Mange FPS'ere kan jo også spilles som TPS'er.

Erhm? Så et RTS er altså også det samme som et FPS; det er bare synsvinklen, der er ændret?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/11-06 00:44 
Jack_D>
Lad nu være med at gøre dig dummere end du er. Om det er en FPS eller TPS ændre ikke en tøddel ved at det grundlæggende går ud på det samme.

Det er stadig forkert at kalde det en FPS. Det burde du vide, når du er så klog :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:41 
Måske, men imo ændre det intet blot der er en anden synvinkel.
Mange FPS'ere kan jo også spilles som TPS'er.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 09/11-06 00:34 
Om det er det samme eller ej, er en smagssag - men at kalde Gears of War for en First Person Shooter er stadig forkert.

Desuden havde Gears of War ikke kunnet lade sig gøre fra førstepersonsperspektiv, så dér :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:32 
Bede-x>
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure??+

Det siger ligesom det hele, at du har brugt så lang tid på at kritisere spillet, uden at vide hvad det er, blot fordi det ikke kommer på en Sony maskine.

Lad nu være med at gøre dig dummere end du er. Om det er en FPS eller TPS ændre ikke en tøddel ved at det grundlæggende går ud på det samme.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Jack_DJack_DSkrevet 09/11-06 00:30, rettet 09/11-06 00:31 
Core>
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure?

Nu håber jeg også at du heller ikke baserer dine spilkøb på desperat gætværk.

På ingen måde, FPS eller TPS er en og samme ting. Det kan end ikke en ændret synsvinkel gøre til eller fra.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Bede-xBede-xSkrevet 08/11-06 23:49 
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure??+

Det siger ligesom det hele, at du har brugt så lang tid på at kritisere spillet, uden at vide hvad det er, blot fordi det ikke kommer på en Sony maskine.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 08/11-06 23:32 
Jack_D>
Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure?

Nu håber jeg også at du heller ikke baserer dine spilkøb på desperat gætværk.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
tastasSkrevet 08/11-06 22:59 
TPS måske? :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 22:54 
Core>
Men Gears Of War er jo ikke en FPS'er. Så lad os da håbe at du heller ikke baserer dine spilkøb på dine egne førstehåndsindtryk.

Hvis det ikke er en FPS'er, er det så et point'n'click adventure??+
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 22:50, rettet 08/11-06 22:50 
Bede-x>
Ghost Recon Advanced Warfighter har 16 player online co-op på 360.

Ja, men det er i specialdesignede missioner - der er ikke noget scripting eller lignende (ikke så avanceret i hvert fald), der skal holdes styr på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 08/11-06 21:54, rettet 08/11-06 21:58 
Jack_D>
Men kun 2 i co-op og sølle 8 i multi er alt for lidt i forhold til hvad det er det, en FPS'er med lidt historie og især set i forhold til hvilke FPS'ere der er derude og hvilke der er på vej.

Men Gears Of War er jo ikke en FPS'er. Så lad os da håbe at du heller ikke baserer dine spilkøb på dine egne førstehåndsindtryk.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 08/11-06 20:53 
Heller ikke her.. historiske spil med kæmpe krabber er bare ikke mig :)
Jack_DJack_DSkrevet 08/11-06 20:47 
Om det så havde fået 10 var det stadigvæk ikke kommet på min indkøbsliste :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/11-06 19:29 
Hey Jack! Genji har lige fået 6 ud af 10 hos IGN. Efter MIN mening ok, men ikke prangende ;)

GenjIGN
HeroldHeroldSkrevet 08/11-06 15:00 
Dem er der også en del af ja :)

Jeg ved ikke om man kan skifte indstillinger, men det splitscreen jeg har spillet, har været delt horisontalt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-06 14:31 
Jeg tænker mere på stille øjeblikke, hvor man går spændt rundt og frygter hvad der er rundt om hjørnet. Spillet handler jo i en aller anden grad om monstre.

Lige et tillægs spørgsmål. Nogen som ved om man i 2 player kan have sin splitscreen vertial delt, til os med widescreen tv?
For The Love Of The Game
328 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig