X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'232 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 13:04 
Vi overtager snart hele P:R, inden i har set jer om. (=;P
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 02/08-08 13:11 
silverstar>
28 weeks later er en bleg skygge af den oprindelige 28 days later...

Har ikke set Weeks, men Days var da voldsomt elendigt. Totalt uoriginal og kedelig zombiefilm.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-08 13:24, rettet 02/08-08 13:24 
Jeg synes nu 28 Days var okayish. Ikke nær så god som den nye Dawn of the Dead og ikke engang Land of the Dead. 28 Weeks var bare mere af det samme, bare lige en tand ringere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 13:27 
Ja, fuck Land of the dead den er ringe og klart Dawn of the dead er cooool.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-08 13:32 
KroeboCop>
Ja, fuck Land of the dead den er ringe

Men stadig bedre end 28 Weeks :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 13:38 
No way'eren.
Hoid to colony C05 where the computer is...
silverstarsilverstarSkrevet 02/08-08 15:02 
Sumez>

Har ikke set Weeks, men Days var da voldsomt elendigt. Totalt uoriginal og kedelig zombiefilm.

Du har set forkert :)

Enig i at Land of the Dead var den klar dårligste af Romero's Dead serie, men stadig bedre end 28 Weeks Later.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-08 15:08 
Den nye Diary of the Dead er klart værre end Land of the Dead IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 02/08-08 15:18 
Ok, har ikke set den, men jeg talte den egentlig heller ikke med, da jeg ikke synes den er en del af den reelle Dead-serie (der er også en 3D-remake af Night of the Living Dead, som jeg heller ikke tog med i vurderingen).

For mig rater jeg Zombie-filmene således:

Dawn of the Dead (Original)
Night of the Living Dead
28 Days Later
Dawn of the Dead (Remake)
Day of the Dead
Land of the Dead
28 Weeks Later
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/08-08 16:13 
28 Days Later og 28 Weeks Later er ikke zombiefilm, så jeres ratings er helt hen i vejret :-) De hurtige fætre i filmene er ikke døde/udøde, de er bare meget meget sure/ inficeret med "Rage"...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 16:33 
Rigtige zombier er fra haiti (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkenDarkenSkrevet 02/08-08 17:59 
Rigtige Zombier kan spille playstation med dig som i Shaun of the Dead ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KroeboCopKroeboCopSkrevet 02/08-08 18:48 
Den mangler jeg at se )=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 02/08-08 19:07, rettet 03/08-08 01:07 
Alf81>
Er det ikke nok, at I allerede har Youtube-tråden? :P

Hahaha hvad mener i? Men ja vi skulle have vores eget forum hehe!

Dark Knight:

Hands down! Den bedste superhelte film til dato og det kan ikke diskuteres. Den er i en liga for sig selv. Der er ikke så meget at sige filmen taler for sig selv. Den bedste film jeg har set i flere år når det kommer til actionfilm.

Aaron Eckhart som spiller Harvey Dent gør det også godt, men den som fortjener den helt store ros er og bliver Heath Ledger. Han spiller røven ud af bukserne i den rolle her.

Michael Caine og Gary Oldman også hver at nævne.

Christian Bale you complete me ;-)
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 03/08-08 04:27, rettet 03/08-08 04:27 
X-Files:
Langtrukken skidt, ville have været meget bedre som en dobbelt episode end som en film. Og så er der for lidt X-Files over den. Slet ikke i nærheden af 1'eren.

Ikke en anbefaling... vent til dvd'en.

Hellboy 2 (ja først xfiles og så hellboy som surprise bagefter ;) :
God film, bedre end den første IMHO, kan godt lide characterne og de fleste af scenerne/eventsne i filmen.

Kan godt anbefales.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/08-08 14:22, rettet 04/08-08 14:22 
KroeboCop>
Ser ikke så meget film, er også meget kritisk, er der andre horror film du syntes er bedre en den her? Jeg syntes den er fed fordi der er de ondeste zombier i og næsten alle dør, plus der er ikke de der smarte kommentar i, så som "eat this" og hvad de altid skal proppe i film. Det er virkelig 10/10 efter min mening :=)

Så den lige igen og det var vist for meget at sige den skulle have 10/10, det er nok nærmer 7/10, men zombierne/? får 10/10 for at være mega eeevil...
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 11/08-08 21:06 
Starship Troopers 3:

Måske den dårligste film jeg nogensinde har set!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 21:39 
Jeg så traileren på PSN - troede næsten det var en joke :)
WehnerWehnerSkrevet 11/08-08 21:44 
Den _kan_ da ikke være ringere end toeren. Kan den?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 11/08-08 21:58, rettet 11/08-08 21:58 
Nej, den er med ret stor sikkerhed ikke ringere end toeren, men ringe er den sgu :p De havde muligheden for at lave en fornuftig b-film, men smadrede det fuldstændig med nogle ekstremt latterlige plot-elementer ligefra starten. For eksempel har den siddende Sky Marshall ved siden af militærkarrieren en tjans som POPSTJERNE, hvor han synger krigsliderlige popsange. Fuldstændig latterligt, fra start til slut. Med Casper van Dien tilbage kunne det da være blevet til noget, samtidig med at de ikke ødelagde alt hvad etteren gjorde, ligesom man gjorde med toeren, men det valgte man så ikke at gøre... Man skulle ikke tro det var tænkende mennesker der havde skrevet treeren! Hvis jeg var Paul Verhoeven ville jeg være flov over at have sat mit navn på Marauder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 11/08-08 22:18 
Det lyder stadig bedre end toeren. Kunne være, jeg skulle få set den - er en sucker for etteren :)

Men altså helt grundlæggende: Er der marines, der kæmper mod aliens i treeren?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 11/08-08 23:00, rettet 11/08-08 23:02 
Ja, det er der helt sikkert :) Casper van Dien er som nævnt også med igen, og selvfølgelig i samme rolle.

Blu-ray-udgivelsen af etteren kan i øvrigt varmt anbefales. Ikke perfekt, men uendeligt meget bedre end dvd'en, og en ret god HD demo disc samlet set.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 11/08-08 23:36 
Den lyder som et køb, når jeg engang får taget mig sammen til at købe et HD-TV til min PS3Ray-afspiller.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 12/08-08 00:01, rettet 12/08-08 00:04 
PS3Ray-afspiller hihi :-)

Paul Verhoeven....! Nej nej nej hvad er det dog for en skamplet du har lavet!

Det eneste som "måske" kunne beskrives som godt i Star Troopers 3 er de lidt skøre krikgsliderlige reklamer, men ikke engang det er blevet gjort ordenligt og hvad i helvede skal det religionspis ind for? Føj!

2'eren gik jeg igang med at se for noget tid siden og jeg må indrømme at det måske endda er dårligere end 3'eren.

Den første i serien holder meget bedre underligt det kan gå så galt?
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 12/08-08 10:28 
neros>
Paul Verhoeven....! Nej nej nej hvad er det dog for en skamplet du har lavet!

Han har jo ikke lavet den, han har bare lagt navn til den. 'Paul Verhoeven presents...' Ligesom Quentin Tarantino har gjort med Running Scared, Hostel og en række andre film.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
XiwanaXiwanaSkrevet 12/08-08 10:44 
neros>
Starship Troopers 3:

Måske den dårligste film jeg nogensinde har set!

Nooooo! Havde sådan glædet mig til den film efter skuffelsen over 2'eren.
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 12/08-08 10:45 
Nåh ok så er jeg mere rolig, men aligevel ville jeg være flov hvis jeg havde lagt navn til sådan en gang bullshit :-(
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/08-08 11:32 
Pis! Traileren til ST3 havde ellers givet mig håbet tilbage, for hvor var ST2 dog utilgivelig og kun med én mulighed for en efterfølger - at lave noget, der var bedre.

Nå, jeg får den ganske givet set sammen med Wehner, Kamma og Gaku, omend det nok er meget rart at have fået banket forventningerne helt i bund igen... så kan jeg måske blive en smule glædeligt overrasket.

Jeg synes ikke det lyder så'n HELT kavt, at generalen er popstjerne. Jow, tanken er nok overdrevet og ikke b- men c-agtig, men især ST1 var jo ekstremt samfundskritisk, så at have en popstjerne-general er ikke så utænkeligt i det forskruede ST-univers.
WehnerWehnerSkrevet 12/08-08 11:55 
Hyakotake>
Nå, jeg får den ganske givet set sammen med Wehner, Kamma og Gaku,

Jeg er i hvert fald klar :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 13/08-08 11:28 
Ja, jeg ved godt de fleste har set The Dark Knight og debatten omkring den er ved at være gammel, men jeg har først set den i går, og føler jeg har brug for at kommentere den:

SPOILERS i resten af indlægget

Christian Bale står som nævnt lidt i skyggen af de andre figurer, men dette gør min nu ikke så meget. Det er dog synd, at Batman i sig selv virker stiv og tung, mens stemmen er for karikeret. Jeg forstår godt at den skal skjule identiteten, men det lyder bare så dumt. Kampscenerne er lidt tunge, og kun hans gadgets redder disse lidt. Bruce Wayne figuren, derimod, får lov at blomstre, og flere steder får han lov at spille flot på sin dobbeltrolle.

Maggie Gyllenhaal bryder jeg mig åbenbart ikke om, har jeg nu fundet ud af, for selv om jeg er slet ikke glad for Katie Holmes, så var hendes Rachel langt bedre. Jeg synes Maggie virker vildt kedelig og "gammel" i det som Rachel, mens hendes bulldog-kinder fik mig til at gyse da Dent kalder hende "gudesmuk". Kærligheden gør blind :P

Heath Ledger gør det som nævnt fantastisk godt som den anarkistiske joker. Rollen i sig selv har dog en kæmpe del af æren også, da jokerens dybde, kringlede plot og fascinerende motiver er flot skruet sammen. Ledger minder mig om en blanding af Nick Noltes "David Banner" i Hulk (2003) og Clancy Browns "Kurgan" i Highlander (1986), og det fungerer ret godt.

Aaron Eckhart brød jeg mig ikke rigtigt om før filmen, men rollen som Harvey Dent klarede han glimrende, og hans gribende udvikling blev fint portrætteret. Det med mønten (før "ulykken") var genialt, synes jeg, og i modsætning til andre i tråden, var jeg vild med den "digitale sminke". Det er jo ikke fordi alt andet er realistisk i actionfilm. Igen er figurens dybde fantastisk, og selv før "ulykken" kan den observante se, at han er mere end bare en "hvid ridder".

Det med bådene kunne jeg også godt lide, fordi det ligesom satte tingene på spidsen og i sidste ende var det en vigtig brik i at bevise en pointe omkring jokerens verdenssyn. Hele kontrasten mellem de to både og at den "gode båd" konstant var tættest på at trykke på knappen, sagde meget om menneskers fordomme og syn på andre. Det var på mange måder klimaks for filmens tema, selv om det var lidt synd, at jokerens rolle i hele situationen blev så passiv. Der kunne de måske godt have ladet ham lave andre ulykker i mellemtiden. Men på den anden side var der jo en del sideløbende sekvenser på det tidspunkt i filmen, så måske havde det været for overvældende.

Forholdet mellem Gordon og Dent og resultatet af deres indbyrdes valg, fortalte også en vigtig historie, og selv om det virkede lidt klichéagtigt, så synes jeg stadig det var gribende og vigtigt, da Gordon skulle gentage Dents sætning.

Alt i alt en glimrende film, som fortsætter den generelt gode stil med at have figurer, som har mere dybde end pap. Der er dog stadig smuttere ind imellem (jeg snakker om dig, Iron Man), men generelt er filmene ved at forsøge at genskabe den karakterdybde, som mange af superheltetegneserierne indeholder.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 13/08-08 11:54, rettet 13/08-08 11:54 
Jeg er meget tæt på 100% enig med alt det du skriver, KTC. Det er rimelig meget mine tanker, som jeg også har skrevet det ovenfor og i et par andre fora hehe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/08-08 12:47 
Batmans stemmebånd er da fantastisk set i det lys at det er Dark Knight man har med at gøre som jo er skrevet ud fra en tegneserie. Det har i mit hovede altid været den måde jeg troede Batman ville lyde ;-)
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 13/08-08 14:22 
Jeg så den også først i går, og var også altovervejende positiv. Især over den sidste del, som var særdeles vellykket. Jeg kunne forresten bedre lide Gyllenhaal end Holmes, fordi hun virker mere ægte end dukkeagtig. Men en mindre detalje, for det er jo skurkene der stjæler billedet.

Jeg var dog skuffet over selve Batman og actionscenerne. Især den i starten med Batman-kopierne udstillede problemet meget godt. Jeg antager at det var meningen at man skulle finde de første kiksede, og så blive imponeret over den rigtige Batman. For mig at se var han dog næsten lige så kikset, og det var svært at se forskel. Dragten virkede klodset og tung og som en stor hæmsko for actionsekvenserne. Med de kvaliteter filmen ellers har og de store summer der er postet i den, så var den del under standard, og jeg greb flere gange mig selv i nærmest at ønske, at Batman slet ikke havde været med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 13/08-08 14:30, rettet 13/08-08 14:30 
Tja, det kan godt være at Batman har fået "ninja-træning" og alt det, men Batman har nu altid været en slå-på-tæven-helt, og jeg synes det ville være en tand for "poppet" at gøre ham til en kung fu-helt.
Han er vred, og han slår fra sig, sådan skal det være. Kunne godt lide scenen i natklubben. Hvis det alligevel ikke er nødvendigt at være stealthy, kan man ligeså godt bare starte en boksekamp. :D



...Men whiskeystemmen og den særdeles fjollede batman-hjelm, kunne jeg søreme også godt have undværet, de står i stærk kontrast til resten af filmens perfektion.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 13/08-08 14:58, rettet 13/08-08 15:00 
RJK>
Jeg kunne forresten bedre lide Gyllenhaal end Holmes, fordi hun virker mere ægte end dukkeagtig.
Nu ved jeg godt jeg sætter den på spidsen, men hun opfører sig og ser mere ud som Holmes' mor. Både opførsel, positur og tøjmæssigt (så vidt jeg husker) var kedelig og uinspireret. I de første mange scener hvor man så hende, fattede jeg ikke at det skulle være Rachel, og først da de nævner hende i forbindelse med tv-optagelsen gik det op for mig. Det er skidt...

RJK>
Jeg var dog skuffet over selve Batman og actionscenerne. Især den i starten med Batman-kopierne udstillede problemet meget godt. Jeg antager at det var meningen at man skulle finde de første kiksede, og så blive imponeret over den rigtige Batman.
Jeg tror primært kopierne var til for at underbygge Batmans plan om at inspirere folk, og sætte kontrasten op i forhold til de skurke, som også er blevet skabt som konsekvens af Batmans virke. Men ja, jeg synes heller ikke han virkede meget bedre. Den sjove kommentar om hans nye dragt, hvor han kan dreje hovedet er forresten fra Keatons tid, hvor han heller ikke kunne bevæge hovedet i kostumet, men dette underbygger desværre bare tanken om at dragten er tung og hæmmende.
Hele idéen med at han fik et redesignet kostume gav heller ikke meget mening, når han stadig virkede så tung i røven :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 13/08-08 15:58 
Ikke at jeg ellers er uenig med dig angående Gyllenhaal. Det ændrer bare ikke pointen omkring ægtheden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 13/08-08 18:13, rettet 13/08-08 18:13 
Nu går der nørd i den, men hvis en dragt skal kunne stoppe kugler og den slags så skal den da have en vis form for tyngde ;-) Hold nu op i må ikke slå på Batman!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/08-08 18:53 
Batman har sgu da ikke brug for andet end grå spandex :D
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 13/08-08 23:26 
Killer Bean 2>
Batman har sgu da ikke brug for andet end grå spandex :D

.... og shark repelant spray ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/08-08 00:46 
Da det her er en slags film tråd. Jake Gyllenhaal spiller prinsen i Prince of The Prince of Persia og det er virkeligt underligt at se ham så buff. Jeg kan ikke vende mig til det.

Donnie Darko is HUGE!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 14/08-08 00:50 
Han må godt nok ha spist nogen store steaks!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/08-08 08:19 
Born2Play>
Da det her er en slags film tråd. Jake Gyllenhaal spiller prinsen i Prince of The Prince of Persia og det er virkeligt underligt at se ham så buff. Jeg kan ikke vende mig til det.

Kig her:

Dedikeret tråd til diskussion af filmen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 15/08-08 20:37, rettet 15/08-08 20:39 
Har lige været inde at se Clone Wars her til eftermiddag.
Jeg synes den supersej; det er fedt at se, at det sagtens kan lade sig gøre at fange den ægte Star Wars ånd i en animeret spillefilm.

SPOILER (lille)
Ahsoka Tano, Anakins nye padawan er forøvrigt ultrasej og jeg er helt vild med den måde hun håndterer sin light saber.
Super Cool.
SPOILER (end)

Jeg var inde at se den med min 7-årige søn og derfor i den danske version. Stemmerne er som sådan fine, men jeg bliver let distraheret af, at jeg kan høre hvilken dansk skuespiller der lægger stemme til og derfor ikke kan lade være med at forestille mig ham/hende for mit indre blik };-).

Er der nogen der har set den på originalsproget? -hvordan er stemmeskuespillet i den?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 15/08-08 21:26, rettet 15/08-08 23:42 
Er lige kommet ind ad døren efter at have set den. Mener også den er så god, som den nu kan blive. Hvis man kan lide den eksisterende Clone Wars-serie, blive man næppe skuffet. Det er stort set én lang actionsekvens :)

Ahsoka er lige amerikansk-teenage-overdrevet nok i stemmen, men det går an, og resten af stemmerne er ret gode.

SPOILER!!

Den absolut fedeste karakter er Jabbas onkel - den/han er SÅ stilfuld :D


SPOILER slut
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ElgenElgenSkrevet 15/08-08 21:30 
Hørt Wehner (mht. din spoiler) han er super sej.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 22/08-08 02:10, rettet 22/08-08 12:21 
X-Files: I Want to Believe:

Gab en omgang. KUN for fans. Og kun lige akkurat.

Skurkene er en slatten omgang luftfrikadelle, man hverken når at hade eller omvendt føle lidt sympati for. Samme menu har bipersonerne formentlig suttet på, for på nær en enkelt undtagelse, bidrager de med intet til filmens drama eller nerve. Amanda Peets rolle, WTF. Mindre personlighed er det længe siden, jeg ikke har set i en større birolle.
Bredt udover denne fornærmende ligegyldighed er et småkedeligt manuskript, og en historie der kunne have været fed men ender med at være uforløst og tam. Det er fint, at Carter har et princip med ikke at forklare alt, men man savner en afrunding på filmens hoved-plot.
Ja, og så er der næsten ingen spænding eller uhygge involveret, og det er ellers to af seriens kendetegn.

EDIT: Plot-tråde ændret til hoved-plot. Og havde historien været bedre udført (nuanceret eller bare uddybet), ville man nok ikke føle trang til en afrunding.
DarkenDarkenSkrevet 22/08-08 13:16 
Wanted:
Ok action film, måske ikke lige en bio tur værd. Ikke den store story og ikke rigtig nogle overraskelser (de "twists" der er, er nemme er lure).
Der er nogle fede scener ind i mellem ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 22/08-08 14:17 
Jeg forudset at om 5+ år, er Wanted en af de film TV3/+ kommer til at vise hver tredje måned.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 22/08-08 16:19 
Sumez>
Jeg forudset at om 5+ år, er Wanted en af de film TV3/+ kommer til at vise hver tredje måned.

Er det ment som en god eller dårlig ting? :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
QQSkrevet 31/08-08 00:39, rettet 31/08-08 00:44 
Wanted: Som det allerede er nævnt tidligere i tråden, ikke andet end et typisk forudsigeligt actionflick. Og så er jeg ved at være lidt træt af at en eller anden form for superpowers efterhånden er umuligt at komme uden om i denne genre...

WALL-E: Intet mindre end fantastisk. På trods af den yderst begrænsede mængde tale, formår Pixar virkelig at fortælle en god historie i et visuelt fantastisk univers. Trækker på mange andre fremtidsfilm, og er ofte meget tydelig i sine referencer, men ikke desto mindre formår filmen også at komme med en ny og interessant vinkel på fremtiden og en post-apokalyptisk jord. Som man kan forvente det af Disney/Pixar, den skuffer ikke!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
5'232 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig