X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad synes du om filmen?

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 19/06-06 12:07 
Jeg tænkte at vi kunne lave en tråd hvor vi skrev kort om en film man lige har set, dvd, bio, tv, ligemeget.. Kunne være spændende at høre hvad alle i andre syntes om forskellige film, jeg kan da lige starte, og så kan man lige advare med en "spoiler" hvis i har i sinde at afsløre noget fra plottet.

The Fast And The Furious 3
Meget skidt film. Dårlig handling, hovedpe... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
5'210 emne(r).

Svar
NaieraNaieraSkrevet 02/08 13:14 
Jmog>
Rigtig fin afslutning på filmserien.

Hvad synes du om filmen?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Starfield
WehnerWehnerSkrevet 02/08 14:49 
Ja, der kommer helt sikkert en reboot, der bliver del af MCU :D

Derudover er jeg enig med jmog - fin og underholdende film, der er langt bedre end fireren. Med andre ord den fjerdebedste i serien - træerne vokser heller ikke ind i himlen. Men jeg var meget lettet over, at de fik lavet noget ordentligt denne gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 02/08 16:50 
Jmog prøver at manifestere sine forhåbninger om at de ikke laver flere ;)
JmogJmogSkrevet 02/08 19:16 
Nåja, næppe flere med Ford :-D
NaieraNaieraSkrevet 02/08 20:09 
De må snart lade den gamle mand slappe af og nøjes med at lave Shrinking.
DunwichDunwichSkrevet 02/08 22:41 
millennium>
Og så er det ret vildt at gummimaske-effekterne fra 1996 stadig er fuldstændig eminente og slet ikke ældet.

Rob Bottin kunne nogle ting.

Jeg opgraderede lige min 25th Anniversary Blu Ray, til UHD i dag. De 99 kr var godt givet ud.
SumezSumezSkrevet 07/09 10:03 
The Royal Tenenbaums
- En af de sidste Wes Anderson film jeg manglede at se, men blev øjeblikkeligt en af mine favoritter, måske min yndlings af hans. Fantastisk god, sjov, og hjertevarm.

Dead Poets Society
- Hvis man ikke er vokset op på en kostskole for rige børn i 50'erne, har jeg svært ved at se hvilket budskab der er at finde i historien. Figurerne virker ekstremt kunstige, og drejet fuldstændig af plottets behov.

Creep og Creep 2
- Ekstremt overvurderede. Det er amatør-indiefilm med et ultralavt budget, men jeg havde ventet mere fra dem end en 100% cliche slasher-thriller. Mark Duplass er bedre i alt andet jeg har set ham i.

The Exorcist 3
- Overraskende god film, faktisk en af de bedste gyserfilm jeg har set. Den er moden og tålmodig, og fuld af geniale detaljer og underholdende dialog.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
DunwichDunwichSkrevet 07/09 10:27 
"Dead Poets Society
- Hvis man ikke er vokset op på en kostskole for rige børn i 50'erne, har jeg svært ved at se hvilket budskab der er at finde i historien. Figurerne virker ekstremt kunstige, og drejet fuldstændig af plottets behov."

Ikke forstået? Det du skriver, virker overhovedet ikke rationelt. Du skriver om Peter Weir's film?
SumezSumezSkrevet 07/09 10:46 
Jep. Intet ondt om Peter Weir, hans håndværk er fantastisk som altid, og skuespillet er generelt rigtig godt. Det er scriptet jeg ikke kan forlige mig med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
JmogJmogSkrevet 07/09 20:51 
Budskabet er da lige ud af landevejen. Lykke opnås ved at gå efter ens drømme og leve i nuet. Og man bør tvinge nogen til at være noget de ikke er.
5'210 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig