351. |
|
Ikke siden det originale AVP, har det været så dragende at spille monster. Styringen kan drille lidt, men man er konstant fjenderne overlegen, og lærer hurtigt hvad der virker. |
Nuclear Deter... |
11/11-20 |
8/10 |
352. |
|
Glimrende action RPG med simpelt, men velfungerende kampsystem hvor hastigheden er i fokus. Måske for langt og småkedeligt omkring halvvejs, for så at tage fart i sidste del. Kickass musik!! |
Konsolkongen |
11/11-20 |
7/10 |
353. |
|
Hacking/infiltration gameplay fungerer fint men grundlæggende er spillet mere af det samme hvor byen denne gang er det mest spændende. Mangel på hovedfigur, middelmådig AI og fejl trækker ned. |
Beano |
07/11-20 |
6/10 |
354. |
|
Solid shmup med et glimrende våbensystem der svinger mellem overpowered til ubrugeligt, alt efter kombination af pickups. Super musik og meget varierende og flotte baner. |
Konsolkongen |
29/10-20 |
7/10 |
355. |
|
Visuelt identisk med PS4-versionen, men spiller lidt ringere grundet mærkbar inputlag. |
Konsolkongen |
28/10-20 |
6/10 |
356. |
|
Fornuftige gengivelser af ganske varierede beat 'em ups. Visuelt godkendt, men CPS-systemernes opløsning betyder næsten altid horisontal shimmering, som heller ikke denne opsamling er helt fri for. |
Konsolkongen |
28/10-20 |
7/10 |
357. |
|
Benhårdt og uudtrætteligt spil, der hele tiden finder på nye måder at udfordre spilleren. Anden banes langsomme tempo og den langtrukne slutspurt trækker ned i hvad der kunne være seriens bedste spil. |
Sumez |
28/10-20 |
8/10 |
358. |
|
Eksemplarisk run'n'gun hvor præsentationen alene gør det tilfredsstillende. Er sjovere til fods end i tanken hvilket gør at de fleste baner halter lidt, men den sidste er en fantastisk voldsfest. |
Sumez |
28/10-20 |
7/10 |
359. |
|
Arver flere kedelige elementer fra 1'eren, men forbedrer på øvrige parametre i en grad hvor spillet bliver mere underholdende end ensformigt, om end formularisk. Er overgået, men yderst spilbart. |
quad |
22/10-20 |
7/10 |
360. |
|
Frustrerende, irriterende, og kedeligt at spille. Synd, for idéen er virkelig god, og der er en charme og et design af spillets verden, der er sjældent vidunderlig |
Sumez |
22/10-20 |
4/10 |
361. |
|
Meget opfindsomt spil der sætter demonstration af Vitas egenskaber over poleret gameplay. Bagerste touchpad er især irriterende og janky. Ellers en hyggelig nok og meget ligetil oplevelse. |
Konsolkongen |
21/10-20 |
5/10 |
362. |
|
Charmerende og let tilgængeligt, men også så ensformigt at det bliver 10 lange timer for at komme igennem det. Samme arena-skyde-sekvens er kopieret ind 20 gange, krydret med tre puzzles og lidt hop. |
quad |
19/10-20 |
5/10 |
363. |
|
Gameplay er godt når det får tid til at ånde, men føles upræcist og forstyrres konstant af lange uinteressante historiesekvenser.
3D-perspektivet udnyttes flot, men spillet virker generelt uambitiøst |
Sumez |
19/10-20 |
5/10 |
364. |
|
Virkelig godt platformsspil, der kun lider under et lidt trægt tempo, og en generelt lav sværhedsgrad. Spillets special-baner udviser en standard man ville ønske hele spillet var designet efter! |
Sumez |
19/10-20 |
7/10 |
365. |
|
Overraskende god historie der trods alt for mange røv og prutte-jokes alligevel er rigtig sjov til tider. Kampsystemet er acceptabelt, men ikke helt gennemtænkt og med mange ubalancerede moves. |
Konsolkongen |
16/10-20 |
6/10 |
366. |
|
Super 'tight' actionspil, som går lige til sagen og ved, hvad den vil. Fjenderne, og især nogle af bosserne, giver sved på panden, men det betaler sig at holde ud. Flot figurskaberværktøj. |
Goodtimes |
06/10-20 |
8/10 |
367. |
|
Et resource-baseret kampsystem kan være ret interessant men svært at designe, og Color Splash fejler ret slemt på det punkt. Det er synd, for resten af spillet er fænomenalt, og fyldt med sjove påfund |
Sumez |
06/10-20 |
7/10 |
368. |
|
Super charmerende spil, med en verden der bliver mere og mere spændende jo længere ind i det man kommer. Humoren er tilpas skarp, og underspillet. |
Sumez |
06/10-20 |
7/10 |
369. |
|
Rigtig meget at holde af, men meget af det begraves under en næsten ulidelig repetitiv struktur baseret på at gå tilbage hvor man kom fra. Igen og igen og igen... |
Sumez |
06/10-20 |
6/10 |
370. |
|
Glædeligt gensyn. Lidt groft i betrækket hist og her, og AI’en er skyld i mange sjove momenter. Men man kan ikke tage skuespillet, historien og stemningen fra spillet. |
Hanky |
29/09-20 |
7/10 |
371. |
|
Egentlig et udemærket koncept til et hyggeligt shmup, men man skal være dedikeret shmup-fan for at kunne elske det her. Er så ringe at det faktisk bliver godt agtigt og jeg kan godt lide det. |
neros |
28/09-20 |
6/10 |
372. |
|
Den japanske version af Suikoenbu: Fuun Saiki. Hurtigt og velfungerende combo og juggling system. Musikken er fantastisk lækker. |
neros |
28/09-20 |
7/10 |
373. |
|
Okay BG: Dark Alliance-klon med et desværre utrolig ringe level up-system. At Blizzard, endda åbenlyst, sælger ens private oplysninger videre til tredjeparter trækker en anelse ned. |
Konsolkongen |
23/09-20 |
1/10 |
374. |
|
Fantastisk underholdende eventyr fyldt til randen med utrolige påfund. Enkelte elementer kunne være udført bedre, især våbensystemet, men generelt svært at sætte en finger på. |
Sumez |
22/09-20 |
8/10 |
375. |
|
En teknisk bedrift og en passioneret historie hvor man som spiller konstant udfodres af hovedpersonernes selvdestruktive hævntogt. AAA-spil kan være andet end letkøbt underholdning. |
millennium |
21/09-20 |
9/10 |
376. |
|
Fantastisk musik og underligt fængende, men også præget af ringe UI, ringe traversal og så ensformigt at øjnene falder i. Slet ikke for mig. |
quad |
17/09-20 |
5/10 |
377. |
|
Næsten for grusomt, men stadig så fængslende at man på trods af det ensformige gameplay er klistret til skærmen. Historien er ikke stærk nok til længden. |
quad |
13/09-20 |
8/10 |
378. |
|
Noget så sjældent som en rekonstruktion af fortidens spiloplevelse. Jeg er tilbage i mit 15kvm klubværelse med en grå PlayStation der brænder nattetimer af for at ramme den uopnåelige Sick Score. |
millennium |
12/09-20 |
8/10 |
379. |
|
Meget gratis standalone-del der både spiller glimrende og kører fantastisk. Plunder er især virkelig sjovt, mens Battle Royale genren er ved at være mættet. |
Konsolkongen |
09/09-20 |
7/10 |
380. |
|
Et godt spil med en god historie. |
NOEL |
07/09-20 |
7/10 |
381. |
|
Rigtig fin opdatering hvor gameplayet er strammet en smule op, men stadig føles autentisk. Ærgerligt at moderniseringen ikke stoppede her for der introduceres også mange dårlige moderne designvalg. |
Konsolkongen |
07/09-20 |
7/10 |
382. |
|
Super højt tempo, kickass musik og grafik samt masser af børn der får på munden. Love it! Min absolutte favorit vs puzzler - altid sjovt at hive frem. |
Konsolkongen |
05/09-20 |
9/10 |
383. |
|
De mange ændringer i forhold til originalen er næsten alle til det bedre, men det er den langt bedre framerate der gør dette til et meget bedre og lettere spil. |
Konsolkongen |
02/09-20 |
8/10 |
384. |
|
Ringe remaster hvor textures blot er voldtaget af et grimt sharpenening filter. Dårligt kamp- og levelsystem samt elendig voice kvalitet. Kan ikke holde min interesse trods fint univers. |
Konsolkongen |
02/09-20 |
5/10 |
385. |
|
Politiet bringer her en efterlysning på den gerningsmand, der stod bag overfaldet på Wolfenstein franchisen. Manden beskrives som langtrukken, iført XP og levels og går under kaldenavnet AAA. |
Bede-x |
01/09-20 |
4/10 |
386. |
|
Besidder en umiddelbarhed der er svær at modstå og fungerer fremragende som casual underholdning. Perspektivet, liv og scoresystemet er dog ikke uproblematiske. |
Bede-x |
01/09-20 |
7/10 |
387. |
|
80% Sonic/20% Mario, uden selvfølgelig at nå deres højder, men selv med mindre frustrations elementer, forbliver det kompetent, om end dømt til at gå i glemmebogen, bortset fra de idérige bosser. |
Bede-x |
01/09-20 |
6/10 |
388. |
|
Frygtelig restriktivt kamera når man er off-host, føles sløvt og ikke responsivt med input. Plottet er svært at huske, selv hvis man forsøger og så kører det tilmed dårligt. |
Bede-x |
01/09-20 |
4/10 |
389. |
|
Meget veludført idé, at kombinere to så forskellige puzzlespil. Mange gode game modes, men især Swap og Party har været et hit. |
Konsolkongen |
31/08-20 |
8/10 |
390. |
|
Når det audiovisuelle er i så stor fokus er det meget problematisk at musikken er så dårlig og de visuelle effekter ofte gør det svært at se hvad der foregår. Tetris spiller bedre mange andre steder. |
Konsolkongen |
31/08-20 |
6/10 |
391. |
|
Fantastisk oplevelse, og en af de bedste fortællinger jeg har set i et spil. Eneste bagside af medaljen er en uheldig historieudvikling der dog først kommer til at have indflydelse på efterfølgeren |
Sumez |
30/08-20 |
8/10 |
392. |
|
Flot og storslået spil med et fint kampsystem, interessant verden og mange gode ideer. Savner dog en samlet vision for hvad den egentlig vil være, og man kan godt mærke, at det er holdets første spil. |
Goodtimes |
28/08-20 |
6/10 |
393. |
|
Fremragende eksempel på hvor god man kan lave en arkade-port på ellers noget svagere hardware. Det er "beskåret", men formår at være akkurat ligeså underholdende som originalen. |
Sumez |
26/08-20 |
7/10 |
394. |
|
Passionsprojekt fra et lille team, hvor den okkulte sci-fi setting og udforskningen af snørklede hemmelighedsfyldte miljøer holder det oppe, trods en alenlang liste af fejl. Herligt med split-screen. |
Bede-x |
25/08-20 |
7/10 |
395. |
|
Original blanding af roguelite og immersive sim, der kan blive for simpelt, gentagende og ubalanceret alene, men som fungerer rigtigt godt og kaotisk sammen med andre. |
Bede-x |
25/08-20 |
7/10 |
396. |
|
Nærmest intet af det der definerede Minecraft, har formået bevaring ved overførslen og tilbage er en simpel Diablo klon i et Minecraft skin. Hurtigt overstået og lige så hurtigt glemt. |
Bede-x |
25/08-20 |
4/10 |
397. |
|
Teknisk en generation bagud, og alligevel imponerer den visuelle vision, der triumfere i et flor af blomster, partikler og vind. Et ret overkommeligt spil, der dog sagtens kunne undvære sidste 1/3. |
Nuclear Deter... |
25/08-20 |
7/10 |
398. |
|
Simpelt RPG der desværre plages af dårligt design. Alt for meget renden frem og tilbage mellem samme områder. Bliver super kedeligt mod slutningen. Kunne med fordel være ti timer kortere. |
Konsolkongen |
20/08-20 |
5/10 |
399. |
|
En rigtig fin idé til en opfølgning af "Kung Fu" der på mange måder fungerer bedre end Vigilante, men bukker fuldstændig under pga. spillets komplet mangel på udfordring. Er færdigt på 10 min. |
Sumez |
11/08-20 |
4/10 |
400. |
|
Ualmindeligt elegant designet spil i smukke omgivelser. Gameplay og kamp er flydende og velfungerende. Det japanske tema fungerer godt. Alligevel er den helt store åbenbaring desværre fraværende. |
Goodtimes |
08/08-20 |
7/10 |