3501. |
|
Et underligt design spænder ben for noget der i sig selv er en fin historie, men som aldrig udvikler en interesse for sine karakterer. Gameplayet er også middel. |
la0s |
3 |
5,6/10 |
3502. |
|
Underholdende hovedpersoner i en middelmådig historie. Gode gameplay mekanismer som stealth og kamp der stadig mangler finish og udvikling. Grafisk pænt men uimponerende. For fans af serien. |
Beano |
3 |
5,6/10 |
3503. |
|
Alt, alt for let, men stadig en ok hack'n'slash-oplevelse, hvis man har en at dele den med. Det er sjovt, at man kan lave magiske våben mv. selv. |
Wehner |
3 |
5,6/10 |
3504. |
|
Funger fint på PSP´eren, kunne også godt forstille mig det ville være sjovt at spille mod andre. |
KroeboCop |
3 |
5,6/10 |
3505. |
|
Underholdende multiplayer, omend jeg bedre kunne lide strukturen i MW2. Et hav af forskellige gamemodes sikrer en fin variation, så her er spil til mange timer. Singleplayer er ren lort. |
Konsolkongen |
3 |
5,6/10 |
3506. |
|
Som Capcoms andre Disney-spil virker det forhastet og ret halvhjertet, trods en solid produktionsværdi. Især som en 2'er fremstår det utroligt uambitiøst, uden nogen tilføjelser. |
Sumez |
3 |
5,6/10 |
3507. |
|
Singleplayer delen er ret dårlig og bør kun ses som træning til multiplayer. Multiplay er på mange måder ret originalt, mens selve kampene er ret trivielle. Robotbyggeriet er godt. |
Konsolkongen |
3 |
5,6/10 |
3508. |
|
Ingen af de to bærende dele er gode nok til at bære spillet, og på den vis bliver det hurtigt meget kedeligt og ligegyldigt. Huskes mest for at være forgænger for den sublime toer. |
la0s |
3 |
5,6/10 |
3509. |
|
Et tidligt eksempel på at malke et brand - nærmest samme spil som det første Donkey Kong. |
Kamek |
3 |
5,6/10 |
3510. |
|
Udfordrende og underholdende spil, der i hvert fald holdt mig fanget, og stadig står som en god oplevelse, omend jeg tvivler stærkt på nogen holdbarhed i dag. Fint. |
la0s |
3 |
5,6/10 |
3511. |
|
Absolut dårligste Fifa-titel nogensinde. Fysikken fungerer på ingen måde, grafisk forældet, og med en horribel styring. Det kunne kun blive bedre efter dette trafikuheld. |
Cronoss |
3 |
5,6/10 |
3512. |
|
Fandt begge to interessante og underholdende at spille, men det kan mærkes at det er af ældre dato, og at det nok ikke er noget for folk der ikke tænder på Final Fantasy og/eller retro-rpg. |
Darken |
3 |
5,6/10 |
3513. |
|
Sjovt spil med en fantastisk kælen for detaljerne. Men som i alle senere Kirby-spil, eksisterer de fleste mekaniker for helt at forbigå de fleste af spillets udfordringer, der derfor er alt for nemt |
Sumez |
3 |
5,6/10 |
3514. |
|
I sin tid blandt det ypperste. En re-gennemspilning afslører, at der bag den grimme grafik stadig ligger et godt men utilgivende spil, selvom man ikke længere går i 7. og sidder med en ordbog. |
Wehner |
3 |
5,6/10 |
3515. |
|
I sin tid blandt det ypperste. En re-gennemspilning afslører, at der bag den grimme grafik stadig ligger et godt men utilgivende spil, selvom man ikke længere går i 7. og sidder med en ordbog. |
Wehner |
3 |
5,6/10 |
3516. |
|
Som lightgun shooter findes der absolut bedre alternativer på Wii. Ikke engang den medfølgende Zapper er pengene værd i modsætning til andre 3. parts alternativer på markedet. Dog er prisen lav. |
Hulle |
3 |
5,6/10 |
3517. |
|
De slørede for- og baggrunde er godt forsøg på at understrege hvilket plan man befinder sig på uden 3D selv om det ikke virker lige godt alle steder. Hvorfor ingen controller support ud af æsken? |
Bede-x |
3 |
5,6/10 |
3518. |
|
Flot grafik for sin tid og det første Shmup spil på DS'en. Forusiglig gameplay gør spillet til en søvndyssende oplevelse, når aldrig at helt genskabe hvad man forventer af shmups genren, men prøver. |
T.L.O |
3 |
5,6/10 |
3519. |
|
Indholdet er tyndere end skummetmælk, selvom der, trods alt, er nogle underholdende timer gemt i en ellers fin arkadepræget flysimulator. |
Nuclear Deter... |
3 |
5,6/10 |
3520. |
|
2D udgaven her på er mega fedt, men man kan ikke save highscoren og det er sort, for det kan man 3D versionen som også er på skiven. Kom igennem det efter nogle gange og det var alt for let. |
KroeboCop |
3 |
5,6/10 |
3521. |
|
Udemærket efterfølger til det noget kikset SC3000. Spillets grundkerne ligner forgængerene i serien, men nye elementer er tilføjet, der giver spillet mere dybte. Spillet bliver dog hurtigt trivielt. |
APH |
3 |
5,6/10 |
3522. |
|
Ganske vellykket set i forhold til tegneserien, men desværre også noget ubalanceret mht sværhedsgraden. Særligt slutbossen er uforholdsmæssigt svær. |
Bede-x |
3 |
5,6/10 |
3523. |
|
Efter et vist plottwist går historien agurk, og spillet ændrer fuldstændig karakter. Ellers et ganske udemærket RPG med et godt kampsystem, men samtidig et kedeligt og klichéfyldt persongalleri. |
Sephiroth |
3 |
5,6/10 |
3524. |
|
Grundlæggende interessant og stemningsfuldt. Bedre styring og puzzles end Syberia, men det er mere fra dén skuffe. Man lever sig aldrig rigtigt med eller forstår personerne. Slutningen skuffer stort. |
RJK |
3 |
5,6/10 |
3525. |
|
Da både historien, karakterene og gøremålene er uinteressante, er det godt at kampene i det mindste holder. Et stykke tid. Derefter forbavses man over, hvor lidt der ofte sker på slagmarken. |
Bede-x |
3 |
5,6/10 |
3526. |
|
Rimelig ensformigt gameplay. Det kræver at man er star wars fan hvis man virkelig vil bruge tid på at sætte sig ind i dette spil og gennemføre det. |
Marcus |
3 |
5,6/10 |
3527. |
|
Flot GBA version, men giver ingen mening at spille det når skal bruge 6 knapper, manglede også lidt et joysticket. |
KroeboCop |
3 |
5,6/10 |
3528. |
|
Det er en dejlig cartoon-stemning, og gudskelov for det! Det er faktisk en helt god variation i banerne, men da de sjove baner ofte er overe på 0,5, bliver genspillingsglæden markant forkortet. |
Monkeyboy |
3 |
5,6/10 |
3529. |
|
For nogen vil det være for langt ude. For andre for ensformet. For mig er det god afslappende underholdning. |
Bede-x |
3 |
5,6/10 |
3530. |
|
Genbrugsgameplay i nye omgivelser. Spillet fungerer for størsteparten og er generelt underholdende, men efterlader konsekvent en fornemmelse af ufærdighed og tvivlsom teknik. |
RJK |
3 |
5,6/10 |
3531. |
|
UT2003 virker mest af alt som en halvhjertet efterfølgelse til det orginale UT. Spillet har sine kvaliteter, men helt sikkert også sine fejl og mangler. F.eks. en noget tvivlsom styring. |
APH |
3 |
5,6/10 |
3532. |
|
Selvom spillets western-tema er uvant i japanske RPG'er, er resten af eventyret et helt igennem ordinært. Det hele bliver alt for hurtigt kedeligt, selvom dialogen og grafikken er udemærket. |
Nuclear Deter... |
3 |
5,6/10 |
3533. |
|
Stilmæssigt nyskabende fremtidsracer med godt gameplay. Svævefornemmelsen er overbevisende og link-muligheden gør kun spillet bedre. |
Bede-x |
3 |
5,6/10 |
3534. |
|
|
|
3 |
5,3/10 |
3535. |
|
Rares modige bud på sin egen genre fremstår, trods visse problemer, meget vellykket. Det er sjovt, og heldigvis meget ligetil, at bygge sine egne maskiner. Desværre er ikke alle missioner lige gode. |
Goodtimes |
3 |
5,3/10 |
3536. |
|
Udskiller sig på baggrund af yderst voldige scener som passer godt. AI'en trækker ned. MP er copy-paste fra CoD 4 + lidt tilføjelser, gode såvel som dårlige. |
Baze |
3 |
5,3/10 |
3537. |
|
Dungeon crawler der har enkelte nye idéer, men ellers er særdeles gammeldags, meget tidskrævende og bare gennemgående hardcore. For genrefans er der masser af timers spil (eller spild, om man vil). |
RJK |
3 |
5,3/10 |
3538. |
|
Rigtig fin railshooter med masser at unlocke, og rig på selvironi. Man savner selvfølgelig en rigtig lightgun, men når det ikke kan være anderledes er det okay på Wii. |
Konsolkongen |
3 |
5,3/10 |
3539. |
|
Ikke så avanceret som de senere titler. Trods til tider store baner, mangler den stealth muligheder. Det er ikke et must at spille, da storien bliver "opsummeret" i de andre spil. |
Darken |
3 |
5,3/10 |
3540. |
|
Mit yndlings bilspil til amigaen. Især var bane-editoren nået af det bedste (og simpleste) jeg har set. |
Dizzy |
3 |
5,3/10 |
3541. |
|
Det kunne have været fantastisk, men som det er nu så er det hovedsageligt styringen der er god. Kun de første baner har visuel charme, og konceptet med at rulle med små dyr er slet ikke udnyttet nok. |
Chrono |
3 |
5,3/10 |
3542. |
|
Fulgte ikke med i historien. Kontrollen i spillet er underlig og er lige noget man skal prøve at vene sig til, selvom det aldrig lykkes helt for mig, |
KroeboCop |
3 |
5,3/10 |
3543. |
|
Klart den svageste titel i serien, men stadig grundpille for et godt koncept. Mega Man universet er på en og samme tid både cool og cute. Spillet mangler variation. |
SøgAArd |
3 |
5,3/10 |
3544. |
|
Klart den svageste titel i serien, men stadig grundpille for et godt koncept. Mega Man universet er på en og samme tid både cool og cute. Spillet mangler variation. |
SøgAArd |
3 |
5,3/10 |
3545. |
|
Masser af spildt potentiale. Kampene er for det meste halvkedelige og indeholder alt for mange irritationsmomenter. Historien prøver måske nok, men er i sidste ende svær at leve sig ind i. |
Goodtimes |
3 |
5,3/10 |
3546. |
|
Konceptet er præget af gimmicks, som slet ikke holder til en udgivelse. Sjovt de første 10 min., derefter begynder det pludselig at dæmre for én, hvor ligegyldigt spillet egentlig er i det lange løb. |
Pieyanthikos |
3 |
5,3/10 |
3547. |
|
Udssenet snyder! Plok kaster med sine arme og ben som en anden Rayman. Han skal besejer et utal af fjender der befinder sig et en uendelig række af baner, der stille og roligt stiger i sværdheds grad! |
Monkeyboy |
3 |
5,3/10 |
3548. |
|
Meget større end forventet. På trods af en omfattende historie og masser af interaktion mellem helte og skurke, lever C:V aldrig helt op til forgængerne. Grafisk virker alting meget stift. |
Goodtimes |
3 |
5,3/10 |
3549. |
|
Et halvkedeligt spil. I starten virker det godt med angrebene og grafikken, men man opdager hurtigt at det er temmelig ensformigt. Der er et meget lavt antal fjender og man bruger næsten kun ét angreb |
Marcus |
3 |
5,3/10 |
3550. |
|
Monotont kampspil med få bevægelser og fjendetyper, samt et overflødigt opgraderingssystem, afløses sparsomt af simple scriptede sekvenser. Teknisk føles antikkens rom storslået. Det gør spillet ikke. |
Bede-x |
3 |
5,3/10 |