2051. |
|
Rigtig godt kampsystem, og flot Disney-esque grafik. Historien lægger op til meget mere. Men spillet falder desværre pladask på halen på sidste bane, der er intiklimatisk og yderst kedelig. |
Hulle |
2 |
6,3/10 |
2052. |
|
Ved første indtryk en stor skuffelse. Spillet er langt fra at være lige så let tilgængeligt som toeren, men gider man bruge tid kan det være ret sjovt. Bygget op om air juggling på godt og ondt. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2053. |
|
Charmerende spil, der lever på, at Maw'en er ret sjov, og det er skægt at få den til at vokse sig større. Reel udfordring er der ikke, og styringen er ikke fantastisk, men formår dog at underholde. |
Goodtimes |
2 |
6,3/10 |
2054. |
|
Virkelig overraskende underholdende platformspil fra en tid hvor den slags spil blev set som "Mario-kloner". Festlig musik og absurd fysik, velgjort og sjovt! |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2055. |
|
Forbedret på alle punkter sammenlignet med forgængeren. Ikke nok til og være blandt de bedste i genren, men stadig ganske sjovt. |
Bede-x |
2 |
6,3/10 |
2056. |
|
Desværre slet ikke så tight i banedesignet som Megaman Zero, og spillet er på totalt uforståelig vis blevet påført et kortsystem, der er blottet for logik og fører til masser af spildt tid. |
JAA |
2 |
6,3/10 |
2057. |
|
Hvis et spil konstant er bange for at spilleren ikke ved præcis hvor de skal hen, er det så et rigtigt Metroid-spil? Kortet er imponerende lavet, men forråder formålet med denne form for spildesign. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2058. |
|
Fik gennemført 1'eren og næsten også 2'eren, men måtte give op tilsidst grundet kedsomhed og frustration over ikke at vide hvor jeg skulle hen. |
KroeboCop |
2 |
6,3/10 |
2059. |
|
Hele 24 retrospil lyder umiddelbart som guf. Men valget er faldet på ældgamle spil, der knap er spilbare i dag. Man burde primært have valgt spil fra 1986-1990 i stedet. |
Wehner |
2 |
6,3/10 |
2060. |
|
Ligger langt fra originalen. Historien er kedelig, og det samme gælder mange af missionerne. Der mangler flow. Spillet mangler charme som det første ellers havde. Grafisk også lidt skuffende. |
enfen |
2 |
6,3/10 |
2061. |
|
Ser man bort fra det retarderede cover, har vi her et af de bedre spil til Amiga'en. I sin tid var det fedt, fordi det var blodigt, men nu til dags er det multiplayerdelen der holder det kørende. |
kidcaffeine |
2 |
6,3/10 |
2062. |
|
Underholdende undervejs, men bliver hurtigt for kunstigt og for ligegyldigt. I høj grad baseret på adrenalinsus frem for styring. Sjovt i multiplayer, men lav genspilningsværdi. |
quad |
2 |
6,3/10 |
2063. |
|
Ekstremt simpel, om end vanedannende. Der er massevis af baner at give sig i kast med. Co-op er rigtig sjovt. En lækker, minimalistisk grafisk stil. Kan dog være utilgiveligt svært. |
Wikzo |
2 |
6,3/10 |
2064. |
|
Den store mængde arbejde der er lagt i det, får det til at fremstå indbydende og organisk, mens et sandt bombardement af gentagelser i missionerne forsøger at ødelægge det hele. Det lykkedes dog ikke. |
Bede-x |
2 |
6,3/10 |
2065. |
|
Næsten på højde med Shattered Soldier, men en anelse mere ensformigt, og med alt for mange brud i flowet, hvilket ikke klæder serien. Dog stadig et rigtig genialt spil, der kan spilles igen og igen. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2066. |
|
Et solidt actionspil der føles som et Ghostbusters-spil bør. Udfordringen er meget solid uden at være specielt uoverkommelig. Lidt simpelt spil alt i alt, men sjovt så længe det varer. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2067. |
|
Arkade-styringen, de mange touchdown og glæden ved at smadre amerikanere over XBL gør dette til min favorit i genren. Desværre er Buggen som Paasch nævner et problem over Live mod ukendte modspillere. |
quad |
2 |
6,3/10 |
2068. |
|
Udmærket lille tidsrøver. Foruden klassisk street-nfl, så er der også andre og sjovere minispil indbygget. Helt klart sjovest med flere spillere. |
DeluxScan |
2 |
6,3/10 |
2069. |
|
En stor omgang rod der ikke kan måle sig med flere af de ting etteren gjorde bedst. Meget ambitiøst, men store dele når aldrig helt i mål. Trivielle fetchquests er hovedparten af spillet. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2070. |
|
Painkiller er en old school shooter fanget i en moderne krop. Et lækkert arkade fix, som imponerer med sine gennemtænkte våben og fjender. Man kan sagtens lære en gammel hund nye tricks. |
Hulle |
2 |
6,3/10 |
2071. |
|
Minder meget om det første, og alligevel ikke. En mere mørk atmosfære, bedre animationer, bedre karakterbalance og forskellige power-ups. Stadig et godt valg på PSX og humoren er ligeså "sjov". |
Mads |
2 |
6,3/10 |
2072. |
|
Trods alderen er spilkonceptet stadig forfriskende og uopdyrket territorie. Historien er spændende og personerne velintegrerede, så man lever med de tekniske mangler og nogle helt urimelige bosskampe. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
2073. |
|
Okay forsøg på at blande horror og rollespil. Desværre bliver det aldrig specielt uhyggeligt. |
Sephiroth |
2 |
6,3/10 |
2074. |
|
Onlinedelen for op til seks spillere er en slags moderne Gauntlet med en del dybde i kampsystemet. Spillet er utilgængeligt og har et dårligt interface, men man vænner sig til det. |
Wehner |
2 |
6,3/10 |
2075. |
|
Originalitet i et kampspil. Og endda fra Capcom. Man tror det næppe... Godt og sjovt, men på alle måder overgået af 2'eren. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
2076. |
|
En ganske ligegyldig udgivelse i PES-serien. Der er kun forringelser i forhold til den forrige udgave, og der er intet next-gen præg over hverken grafik eller gameplay. Det er dog stadig ganske sjovt. |
Chrono |
2 |
6,3/10 |
2077. |
|
Bevarer forgængernes stil og overordnede charme, men uden at bidrage. Mange gåder er kun variationer over tidigere, og historien folder sig først ud til sidst, og svigter dermed oplæggets potentiale. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
2078. |
|
Ekstremt underholdende shooter. Man kan bruge timevis på at eksperimentere med, hvilken påvirkning det har at kaste med fjender og omgivelser. |
Hulle |
2 |
6,3/10 |
2079. |
|
Punch-out til Wii er på alle gameplay mæssige områder dårligere end Super Punch-out til SNES. Det skal dog ikke forhindre det i at stadig være solid underholdende, specielt pga Wii moten. |
Azzkikr |
2 |
6,3/10 |
2080. |
|
Et af mine favorit C64 spil, og så fik jeg det endda aldrig gennemført (tror jeg). Lækker musik, og et simpelt gameplay der aldrig blev kedeligt. |
Chrono |
2 |
6,3/10 |
2081. |
|
Et af mine favorit C64 spil, og så fik jeg det endda aldrig gennemført (tror jeg). Lækker musik, og et simpelt gameplay der aldrig blev kedeligt. |
Chrono |
2 |
6,3/10 |
2082. |
|
Faktisk et udmærket forsøg på en efterligning af Rambo 3 universet til spil. Simpelt gamplay lidt i stil med Commando dog med lidt flere valgmuligheder i våben som f.eks den berømte flitsbue. |
neros |
2 |
6,3/10 |
2083. |
|
Et af mine favorit C64 spil, og så fik jeg det endda aldrig gennemført (tror jeg). Lækker musik, og et simpelt gameplay der aldrig blev kedeligt. |
Chrono |
2 |
6,3/10 |
2084. |
|
Imponerer med sit tekniske ego og cinematiske kvaliteter - ikke originalitet eller innovativt gameplay. Nyd spillet som en solid og underholdende actionfilm. |
millennium |
2 |
6,3/10 |
2085. |
|
Ganske underholdende og stemningsfuldt, men gameplayet virker en anelse gammeldags, selv i forhold til andre spil fra samme periode. Desuden lugter det lidt for meget af metervare. |
KillerBean2 |
2 |
6,3/10 |
2086. |
|
Underholdende arkade-bilspil, der er lidt for lille efter dagens standarder. |
Bede-x |
2 |
6,3/10 |
2087. |
|
Et prisværdigt forsøg på at kombinere action og strategi. Desværre bliver de to dele lidt for simple til, at det rigtigt er sjovt. Grafikken er meget svingende, men lyden er til gengæld ret god. |
SeventhSun |
2 |
6,3/10 |
2088. |
|
Imponerende forståelse for nogle af verdens bedste film. Jank ad pommeren til, men stadig sjovt. Lidt ensformigt mod slut. Teknisk svinger det mellem helt vanvittigt og ret skidt. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2089. |
|
Ud over at være betydeligt dyrere end de andre versioner, så mangler halvdelen af spillet, da bonus kampagnen ikke findes på PC. Bortset fra dèt så vellavet som de andre udgaver. |
Bede-x |
2 |
6,3/10 |
2090. |
|
Endnu et tilbageskridt for serien, der primært skyldes at samleriet nu har taget sådan overhånd at det tangerer latterligt. Underlig pacet for al skyderi er lagt mod slutningen, ellers fint. |
Konsolkongen |
2 |
6,3/10 |
2091. |
|
|
|
2 |
6,3/10 |
2092. |
|
Spillet er på den ene side en af de bedste af slagsen på PSP, men blegner i sammenligning med de uovertrufne SH titler på PS2. Lydsiden gør dog underværker. SH:O kan kun spilles med høretelefoner. |
phoenixdk |
2 |
6,3/10 |
2093. |
|
Middelmådig efterfølger til Sim City 2000. Der er ikke de helt store udfordringer i spillet, og det bliver hurtigt meget trivielt og kedeligt. |
APH |
2 |
6,3/10 |
2094. |
|
Udmærket Metroidvania med en god balance mellem kamp og puzzles - selv om begge kunne udføres bedre - og tillige meget stort for genren. Er en smule sløvt og også en anelse for bøvlet til tider. |
Bede-x |
2 |
6,3/10 |
2095. |
|
Sega har endelig fundet den ÆGTE Sonicrytme frem igen. Banerne er dog ikke nær så unikke og fornøjelige som i sin tid, og charmen savnes stadig. Spillets "historie" er blot et irritationsmoment. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2096. |
|
Det bedste af de klassiske spil i serien. Det hele hænger bedre sammen og der er ikke så mange åbenlyse svagheder. |
RJK |
2 |
6,3/10 |
2097. |
|
Et rigtig morsom racerspil, der udmærker sig ved ekstrem høj fart og lækker styring. Disse elementer gør i sig selv spillet værd at spille, men så er der heller ikke meget mere at komme efter. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2098. |
|
Et rigtig morsom racerspil, der udmærker sig ved ekstrem høj fart og lækker styring. Disse elementer gør i sig selv spillet værd at spille, men så er der heller ikke meget mere at komme efter. |
Sumez |
2 |
6,3/10 |
2099. |
|
Vertikal shmup med grafik og lyd på linje med de bedste til DC. Gameplayet er funktionelt på plads, men hæmmes af nogle små uheldige designvalg. Dog et imponerende DC spil og et oplagt samlerobjekt. |
Per S |
2 |
6,3/10 |
2100. |
|
Det hele føles lidt tomt og ensformigt. Bosserne var lidt kedeligt lavet, når man sammenligner med de andre SNES udgaver. |
KroeboCop |
2 |
6,3/10 |