201. |
|
En pakke med tre fantastiske spil, hvor især Peace Walker skiller sig ud, med sit spændende og brede gameplay. Selvom opdateringen er sparsom, er autenciteten høj og tro mod originalerne. |
21/03-12 |
8/10 |
202. |
|
Det glimrende gameplay redder et spil der historie- og fortællemæssigt lader meget tilbage at ønske. Synd, for man får en god fornemmelse af hvad det kunne være blevet til. |
25/10-15 |
7/10 |
203. |
|
Et eksempel på hvad MGS er uden en episk fortælling, og storslåede filmscener. Et dybt gameplay, hæmmes voldsomt af elendig kontrol og uheldige design-beslutninger. Grafikken kunne være bedre. |
12/03-09 |
5/10 |
204. |
|
Det er detaljerne der gør Metro 2033 tilpas anderledes og interessant til at det skiller sig ud fra mængden. Stemningsmættet, klaustrofobisk og yderst øst-europæisk. |
30/04-11 |
7/10 |
205. |
|
Last Light bliver i sidste ende lige formularisk nok, selvom gameplayet er skruet fornuftigt sammen. Spillet er fortællemæssigt ret rodet, og det hele ender pludseligt slut prut finale. |
09/04-15 |
6/10 |
206. |
|
Nemesis-systemet er en enlig men stærk innovation, der gør Shadow of Mordor til mere end bare en klon af Arkham-spillene. |
24/10-14 |
7/10 |
207. |
|
Historien, og især humoren sat sammen med et sammensurium af mytologi gør de tydelige alderdomstegn lette at overse. En anelse utilgængeligt. |
15/05-12 |
7/10 |
208. |
|
Bejeweled med et twist, der på trods af navnet, har meget lidt med resten af Might and Magic at gøre. Simpelt nok til at alle kan være med, dybt nok til at øvede udfordres. |
06/06-10 |
7/10 |
209. |
|
Spillet har stil men er lukket i sit udtryk og det fremstår derfor lidt annonymt. Først på de sene baner begynder sværhedsgrad, mekanik og banedesign at gå op i en højere enhed. |
10/07-12 |
6/10 |
210. |
|
En bleg imitation af forlægget, der ikke nærmer sig hvad stemning, udforskning, design og kontrol angår. Egne ideer virker overgjort komplekse, og bidrager ikke umiddelbart positivt til oplevelsen. |
23/02-22 |
5/10 |
211. |
|
Trods det postapokalyptiske forlæg en relativt unik verden, tilsat rigelige mængder Xcom. Trods et gedigent gameplay, føles spillet i sidste ende for langt, og gentagelserne bliver for mange. |
12/07-19 |
7/10 |
212. |
|
Rise of a Ninja er ikke fejlfrit, men et friskt bud på genren, og er tilpas anderledes til at de ca. 20 timer sluges råt. Naruto-stemningen er desuden tilstede hele vejen igennem. |
09/04-08 |
7/10 |
213. |
|
Ubi har valgt at droppe alt hvad der gjorde originalen underholdende, og erstatte anden halvdel af eventyret om den unge Naruto med linearitet og afvigelser fra hvad der faktisk fortælles i animéen. |
28/10-09 |
5/10 |
214. |
|
Måske franchisens svageste udgivelse. Elementerne synes ude af balance, og har ikke meget af den velkendte Nintendo-fajance. Grafisk er der desuden tale om lidt af en katastrofe. |
12/03-13 |
5/10 |
215. |
|
Spillets charme og flotte grafik kan desværre ikke rykke meget ved at kampsystemet ultimativt ikke fungerer og at pacingen er helt i skoven. Alt for meget grind! |
11/06-14 |
5/10 |
216. |
|
Et virkeligt godt bud på et evolutionært hop, der med afsæt i genrens rødder både føles klassisk og moderne. Kravet om gentagne gennemspilninger for at få det hele med, er dog for groft. |
16/05-19 |
7/10 |
217. |
|
Historien meget amerikansk, uden synderligt meget på hjerte, og dialogen så udpræget et eksempel på produktionens samtid, at det ofte bliver distraherende. |
31/03-17 |
6/10 |
218. |
|
Et helt nyt udspil i Gaiden serien, der i voldsom grad hæmmes af et kamera, som sjældent tillader spilleren et ordentlig overblik. Den simple geometri lader noget tilbage at ønske grafisk. |
18/07-09 |
5/10 |
219. |
|
En håndfuld mini-spil eller to med Nintendo-fernis, der varierer meget i kvalitet. Man undres over manglen på online multiplayer, der ellers ville være oplagt indholdet taget i betragtning. |
08/04-14 |
6/10 |
220. |
|
Nintendogs har et kæmpe potentiale, men formår ikke at udnytte det. Alt for store begrænsninger i forhold til hvor meget og hvor tit hundene kan trænes. Trivialiteten sætter i sidste ende hurtigt ind. |
28/01-06 |
6/10 |
221. |
|
Kan man nøjes med et virkelig skarpt drejet gameplay, er Nioh et fantastisk produkt. Desværre halter banedesign, det visuelle, og fjende- og encounter-design gevaldigt. |
18/07-17 |
6/10 |
222. |
|
Et uendeligt antal solsystemer kan besøges, men repetitionen er så ekstrem, at det virker omsonst. Der er alt for langt mellem de interessante opdagelser. |
27/07-17 |
5/10 |
223. |
|
Et spil med lækker visuel stil ødelægges af et free-roaming koncept langt under standard. Beat'em up delen er yderst velfungerende, omend noget repitativ, og heldigvis uden for megen motion-control. |
29/03-09 |
6/10 |
224. |
|
Et stemningsmættet sci-fi epos, der på en gang låner med arme og ben, og føles unikt, ud fra fortællerperspektivet. Glimrende audiovisuel side. |
18/02-21 |
8/10 |
225. |
|
Man mærker hvordan Rutger Hauer har måtte indspille uden instruktion, mens man forsøger at navigere i forvirrende mørke labyrinter, hvor alt konstant og konsekvent vendes på hovedet igen og igen. |
16/05-19 |
5/10 |
226. |
|
Længden er kort, historien sød og gameplayet eksperimenterende på grænsen til det frustrerende. Et kig værd hvis man har lyst til at prøve kræfter med noget anderledes. |
24/04-16 |
5/10 |
227. |
|
Genren er nået meget længere end hvad Just Add Waters visioner rakte til i 2005, og Stranger's Wrath fremstår derfor gammeldags, linært og ensidigt i sit fokus på forskellig ammunition. |
25/08-12 |
5/10 |
228. |
|
Flot filmisk spil med et fængende gameplay. Historien er godt fortalt, gennem de flotte mellemsekvenser. Dog er konverteringen dårlig, og stemmeskuespillet bliver aldrig helt godt. |
09/05-04 |
8/10 |
229. |
|
I bund og grund et kerneeksempel på at godt spildesign ikke er at fjerne kontrollen fra spilleren til fordel for iscenesættelse. |
25/06-16 |
5/10 |
230. |
|
Den konstante retur til start tjener ikke spillet særligt godt, og bryder den fordybelse, spilleren opfordres til at lægge i projektet. |
14/07-20 |
6/10 |
231. |
|
Starter godt, men bliver i sidste ende trægt på grund af den store mængde genbrug, lave sværhedsgrad, og dårlige balance. Fine karakterer. |
23/12-19 |
6/10 |
232. |
|
Forlægget har masser af potentiale, hvilket desværre tabes fuldstændig på gulvet, på grund af en fustrerende høj sværhedsgrad. Rytme-delen er direkte istykker, og mistolker spillerens input. |
18/11-08 |
5/10 |
233. |
|
Det ensformige gameplay kombineret med den unødvendigt snirklede og indforståede historie, der mestens bliver fortalt gennem vægge af tekst, afholder et ellers flot spil fra andet end middelmådighed. |
03/01-13 |
5/10 |
234. |
|
Æstetikken og stemningen fortabes i hvad der føles som en håndfuld løst sammensatte demoer, snarere end en konkret sammenhængende produktion. |
07/11-22 |
4/10 |
235. |
|
Et spil der udskiller sig fra andre rytmespil, ved at placere sig i noget der kunne ligne et RTS. Sværhedsgraden er dog meget svingende, og spillet generelt for ubalanceret. |
16/09-08 |
6/10 |
236. |
|
Alt for få positive træk, formår ikke at trække bare det mindste op for det dårlige spildesign, der gør oplevelsen yderst triviel. |
30/04-11 |
3/10 |
237. |
|
Præsentationen halter i en konvertering der ellers ligger tæt på originalen, og trods alt enkelte forbedringer. Formlen ender med at være ret ensformig, selvom de sociale relationer er spændende. |
26/10-12 |
6/10 |
238. |
|
80 fantastiske timer der binder spiller og verden sammen gennem en simulationsdel der viser sig at være det bærende element i spillet med dybe og ikke mindst charmerende karaktere. |
02/02-13 |
8/10 |
239. |
|
Point 'n' click møder animé. Underholdende men meget linært gameplay, der kræver at spilleren bruger hovedet. Godt manus, og underholdende scener er med til at holde spilleren til fadet. |
21/06-06 |
7/10 |
240. |
|
Den charmerende stil står i kontrast til de store masser af let undværlige pikmins. Tidspresset hæver sværhedsgraden tilpas så man udfordres. |
12/07-12 |
7/10 |
241. |
|
Indholdet er tyndere end skummetmælk, selvom der, trods alt, er nogle underholdende timer gemt i en ellers fin arkadepræget flysimulator. |
19/11-12 |
6/10 |
242. |
|
En rigtig god Chu Chu Rocket-klon der både udvider konceptet og vender det på hovedet. |
05/01-16 |
8/10 |
243. |
|
Efter gennemførsel sidder man tilbage med store følelser i brystet, og en fornemmelse af hvor få spil der formår at fortælle en god historie. Imponerende fra så ukendt en udvikler. |
21/04-20 |
8/10 |
244. |
|
Herligt spil, med et udfordrende gameplay, der på en gang er hjernegymnastik, en humorfyldt og velfortalt historie, samt en smule eksplorativt - Glimrende. |
01/04-12 |
8/10 |
245. |
|
Prey bringer en række nye elementer til gådeløsning i et FPS, men banerne er desværre for ensformige. Historiens drejning er interessant, men bliver desværre først rigtigt spændende til sidst. |
29/07-07 |
6/10 |
246. |
|
Banedesignet er fantastisk, men den grafiske stil,våbene, fjendedesignet, og historien er simpelthen for generisk. |
07/07-17 |
6/10 |
247. |
|
En smuk og drømmende verden, med et lidt for kraftigt strejf af Amerika, til at være rigtigt eksotisk. Pacingen er helt i skoven, og de mange gentagelser skaber for tidligt en triviel følelse. |
31/03-10 |
6/10 |
248. |
|
Endelig er arven blevet videreført som den burde. Lækkert at hoppe, springe, kravle og krybe rundt på forhindringerne som lægger op til akrobatik. Dog er spillet en kende kort, og historien lidt lala. |
17/07-04 |
8/10 |
249. |
|
Historien forplumres af endimensionelle karakterer der flyder sammen i spillets naive dialog. Kampsystemet er interessant, men udforskes ikke rigtigt til fulde, og ender med at være kedsommeligt. |
27/05-12 |
5/10 |
250. |
|
Fantastisk grafik i 60 fps. Gameplayet er i fokus, men indfrier ikke rigtigt potentialet, mens der i historien aldrig sættes noget på spil, og det hele ender med at være meget lidt involverende. |
14/01-12 |
6/10 |