X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grey Tuesday - musikfans slår igen


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/02-04 10:26, rettet 24/02-04 10:26 
I en protest mod pladeselskabernes brug af copyright som en måde at kontrollere og begrænse kreativitet, har adskillige websites valgt at lave deres sider grå i dag.

Det handler om det omstridte Grey Album - et remix projekt lavet af Jay-Z's Black Album og The Beatles' White Album.

P.S. Play:Right viser så igen at de er på forkant med udviklingen ;-)

Læs mere her
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 24/02-04 10:40 
Hvis jeg var Beatles, ville jeg nu også foretrække at mine ganske udmærkede sange ikke blev blandet med den slags lort. Det er selvfølgelig en personlig holdning/musiksmag, men jeg går nu ind for at kunstnere har mulighed for at beskytte det, de selv har lavet. At det så er pladeselskaberne, der sætter begrænsningerne er en anden sag, men man må altså gerne respektere Beatles..

Forresten er Play:Right nærmere blå.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 24/02-04 10:52 
Jeg må sgu indrømme at jeg finder mere af det Beatles har lavet som lort end Jay-Z.

De har da nogen gode sange, but I really cant see what all the fuzz is about.

De havde langt hår and so what?
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/02-04 11:11 
Må altså indrømme, at jeg er med Rites her.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PapandPapandSkrevet 24/02-04 11:14, rettet 24/02-04 11:15 
Enig med Sumez.

Edit: Så det er vidst et spørgsmål om smag og behag.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 24/02-04 11:31 
Nu er jeg heller ikke den store Beatles fan. Hvis man levede i samtiden var det vel muligt at se den store indflydelse de har haft på musik og ungdomskultur, men når jeg hører deres musik i nutiden, er der ikke meget specielt over det. Men det er i det mindste godt lavet og udmærket at høre på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 24/02-04 11:47 
Hvad de gjorde dengang ved jeg ikke SÅ meget om, men respekt for det ihvertfald.

Musikken er dog crap i mine ører :)
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 24/02-04 11:51, rettet 24/02-04 12:07 
De er mange årsager til deres daværende succes, og nuværende legendariske status.
Meget melodiske sange, interne stridigheder, alkohol- og stofmisbrug, samt selvfølgelig, at de fleste piger syntes de var for lækre.
Kort sagt, kvalitetsmusik og sladder.

Nu er jeg kun moderat Beatles-fan, men hvis man er rock-interesseret, så har de altså lavet nogle plader af meget høj kvalitet. Specielt de senere.
Den måde de blandede den simple og fængende melodi med det ofte ret avancerede arrangement, og ikke mindst deres brug af etniske instrumenter, var unik.
OkottaOkottaSkrevet 24/02-04 11:54 
Rites>
Hvad de gjorde dengang ved jeg ikke SÅ meget om, men respekt for det ihvertfald.

Musikken er dog crap i mine ører :)

Du er heller ikke så gammel, er du?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 24/02-04 12:09 
Måske ikke, Okotta.

Dog er -jeg- stadig intelligent nok, til at kunne checke folks profiler for sådanne information, før jeg stiller spørgsmål.

Du er heller ikke så hurtig, er du?
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 24/02-04 12:17 
Straks tror du jeg kritiserer dig.

*suk*

Jeg ved godt hvor gammel du er, og mit spørgsmål var ment, som at siden du ikke er særlig gammel, så er The Beatles nok ikke særligt interessant for dig.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/02-04 12:20, rettet 24/02-04 12:20 
Off-topic: Nu vi snakker alder - Så følte jeg mig dybt såret, da ingen ønskede mig tillykke d. 9/2.

*Sad face*

:-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 24/02-04 12:21, rettet 24/02-04 12:22 
Hvad snakker du om?

Hvad de gjorde for musikbranchen respekterer jeg, som sagt. Det eneste jeg ikke kan lide ved dem, har intet imod dem, er deres musik. Den siger mig ikke noget.
Jeg vil ikke elaborere på min mening om dem, da jeg ikke er i stand til at optage den opfattelse folk havde af dem dengang, men musikalsk er det meste af det imo kedeligt.

The Monkees syntes jeg derimod er grineren, og der snakker vi samme periode.

Så du kan ikke sige, at en "mangel på interesse" grundet min alder gør min mening mindre værd. -For jo, du prøver at underminere mig, når DU godt ved hvor gammel jeg er, men vil have et "offentligt svar", bare for at lade det usagte stå hen.

Born2Play: Ingen ønskede mig tillykke d. 11/2 :(
Men tillyke med din fødselsdag! :)
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/02-04 12:31 
Tak i lige måde :-D

Sætter Kamikaze på CD afspilleren - Det her er godt!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/02-04 12:36, rettet 24/02-04 12:37 
Nederen for The Beatles at The Monkees var et 100% koncept band, der udelukkende skulle lokke penge ud af lommerne på teenagers, ved at efterligne Beatles succes til mindste detalje.


Om man kan lide Jay-Z eller ej, er sådan set ligegyldigt for det principielle i historien.
EMI ville aldrig nogensinde have tilladt det album at blive lavet.
Og se nu hvilken opmærksomhed der er om deres musik - alene her på boardet.
Der er nok mange knægte der ikke rigtig kender til The White Album, men synes at Jay-Z er for fed, som nu vil få øjenene op for The Beatles. Det kan jo kun være en positiv ting.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 24/02-04 13:04 
Rites>
Hvad de gjorde for musikbranchen respekterer jeg, som sagt. Det eneste jeg ikke kan lide ved dem, har intet imod dem, er deres musik. Den siger mig ikke noget.

Så omformulerer jeg mit svar : Hvis du havde været ældre i dag, så havde du sikkert haft et andet forhold til The Beatles, udover at respektere hvad de gjorde for musikbranchen dengang.

Jeg er ikke gammel nok til at have været med i 60'erne, og jeg er ret sikker på, at havde jeg været det, så ville jeg osse se anderledes på The Beatles idag.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 24/02-04 13:30 
Om jeg havde en anden mening om dem, hvis de havde været en del af mine barndomsminder?

Ermm... Ja, det er sgu klart.
» a winner is you «
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/02-04 15:19, rettet 24/02-04 15:20 
slap af nu af, for suttan da. i er uenige, don't get personal!

EDIT: for lige at kaste min mening om beatles på bålet kan jeg jo afsløre, at min tagline er et beatles-citat...og jeg er 20. er jeg så gammel nok, okotta? ;)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dRxLdRxLSkrevet 24/02-04 16:03 
Hold da kæft der er vist nogle her der trænger til en lektion i klassisk dannelse. Man skammer sig ikke en gang over sin mangelfulde viden, men viser den nærmest frem som et prydsmærke.

Det er fint nok at en yngre generation definerer sig selv ved at tage afstand fra forældregenerationens værdier, men at dyrke uvidenhed og historieløshed er nok ikke det mest smigrende prædikat at sætte på sig selv.

Det handler selvfølgelig ikke om Beatles, men om hvorvidt man kan tillade sig at være dum/uvidende.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 24/02-04 16:15 
Ja, så downloadede jeg lige det omtalte "Grey Album". Undskyld jeg siger det, men sjældent har jeg hørt magen til lortemusik. Ja, dette er min personlige musiksmag, der spiller ind, så tag det som det er...

Med hensyn til Beatles, så synes jeg heller ikke vi bør diskutere dem mere men nærmere se på de historiske facts. De kunne nogle tricks :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 24/02-04 17:04, rettet 24/02-04 17:05 
Sumez>
Hvis jeg var Beatles, ville jeg nu også foretrække at mine ganske udmærkede sange ikke blev blandet med den slags lort.

Ironisk... Du er den samme type, som dem der for 35 år siden kaldte Beatle's musik for lort.

Jeg hverken forstår eller hører klassisk musik, men det gør det ikke dårligt.

Rap er rigtig musik, og det burde separeres fra det lort der florerer på MTV.
SumezSumezSkrevet 24/02-04 17:25 
Jeg hører MEGET moderne musik, såvel som klassisk og klassikere. Jeg hører også meget "eksperimenterende" musik, og ting der ligger meget langt fra den almene pop-definition. Jeg kan kun være enig med dig i at næsten alt der vises på MTV nu om dage er noget lort. Og det vil jeg ikke engang mene er en holdning, men et fakta (men sådan er der så meget).
At jeg synes rap er noget lort, vil jeg gerne indrømme, hvilket jeg også gjorde i min første post, skyldes min musiksmag. Der er noget (meget lidt) rap, jeg faktisk kan lide. Der er noget jeg ikke kan holde ud men gerne vil indrømme er kvalitet. Og så er der en del af det, jeg på ingen måde kan respektere. Jeg vil skyde på at Jay-Z står med et ben i anden og (nok mest) tredje gruppe, men kender det ærlig talt ikke godt nok til at udtale mig konkret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/02-04 17:28 
KTC>
... sjældent har jeg hørt magen til lortemusik.

he he - det kræver nok også at man har en interesse for genren?

Pladen er ikke interessant fordi det er Beatles med rap på.
Det er netop lavet uden at gå på kompromis - det er 100% hip hop.
Det er spændende er så, at hip hop normalt laves af Soul/Funk/Jazz og lignende.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 24/02-04 18:34 
Samme her, når der ikke er nogen der ønsker mig tillykke d. 24/2 :P
RitesRitesSkrevet 24/02-04 19:49 
Jeg har nu heller ikke den store interesse i The Grey Album. Ikke fordi jeg ikke kan lide Jay-Z eller Beatles musik (læs: ikke tekster), men fordi The Black Album sgu nok er bedst uden Beatles og The White Album bedst uden Jay-Z.

dRxL: Whatever?
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/02-04 20:03 
I trænger til at lytte til lidt Isley Brothers ;-)

The Isley Brothers
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 24/02-04 22:20 
dRxL>Hold da kæft der er vist nogle her der trænger til en lektion i klassisk dannelse.

Sådan skal dét siges!

Det er i orden at sige at Beatles ikke er ens yndlingsband, men bare at skære hele deres output over én kam og sige at
Rites>Musikken er dog crap i mine ører :)
selv med en smilie bag, tyder på at du ikke aner hvad du taler om.

Har du overhovedet hørt deres albums igennem?

Det ville ikke være en stor overdrivelse at sige, at det er Beatles der opfandt de genrer vi hører i populær (og knap så populær)-musikken i dag.

Beatles havde en enorm spændvidde, lige fra dét, der nok var et af de første Punkagtige numre, Helter Skelter, over i elektronisk eksperimenteren i Blue Jay Way og Tomorrow Never Knows, til de mest hjerteskærende velkomponerede popnumre som, Something og Penny Lane.

At Beatles er et af de bedste og mest indflydelsesrige bands nogensinde, er ikke til diskutere.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 25/02-04 04:27 
Jeg kunne ikke sige det bedre end Zzap!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 25/02-04 05:45 
Det håber jeg så sandelig at du kan, for det var det værste hø ever.

Ja, jeg har hørt og jeg har udpenslet min holdning, så selv de mest langsomme skulle have forstået den. Ser ud til at nogen er langsommere end jeg i min vildeste fantasi kunne drømme om.

Jeg har hørt det og jeg bryder mig ikke om det. Mine forældre har adskillige CDer og LPer med dem, så stop med at fyre crap af, bare fordi det lyder godt inden i dit eget hoved?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 25/02-04 07:49 
Du har tydeligvis ikke læst ordenligt efter..
Det er ikke bare et spørgsmål om at være vokset op med Beatles. Eller hvorvidt man overhovedet kan lide dem.
Uanset hvad du synes om deres musik, kan man sgu ikke benægte at de er geniale musikere, og at de har både klassikerstatus og historisk betydning og udgør inspiration for uendeligt mange efterfølgende navne.
Jeg er heller ikke spor fan af Beatles, men derfor kan jeg heller ikke benægte et faktum.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 25/02-04 09:40 
Sumez>
Uanset hvad du synes om deres musik, kan man sgu ikke benægte at de er geniale musikere, og at de har både klassikerstatus og historisk betydning og udgør inspiration for uendeligt mange efterfølgende navne.

Benægter hverken af de har klassikerstatus, historisk betydning og inspiration for mange kunstnere. Geniale musikere kan jeg så ikke være helt enig i, og det er også et spørgsmål preferencer.
» a winner is you «
tastasSkrevet 25/02-04 09:40 
Skal der drages en parallel, for at sætte tingene i relief, bliver der ofte brugt at the Beatles var dengang hvad Radiohead er nu. Dette kan selvfølgelig være svært at se med nutidige øjne, specielt hvis man ikke laver sammenligninger med den type musik der var, da the Beatles lavede deres albums, og hvad der var normalt.
Gør man det, begynder man at forstå hvorfor albums som 'Revolver', 'Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band', samt singler som 'Strawberry Fields' og 'Penny Lane', var eksperimenterende og i særdeleshed anderledes i forhold til hvad deres "konkurrenter" lavede.
At deres musik så samtidig også blev bredt accepteret, og solgte enormt er jo blot endnu mere imponerende :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/02-04 10:19, rettet 25/02-04 10:26 
Rites>
Jeg har hørt det og jeg bryder mig ikke om det. Mine forældre har adskillige CDer og LPer med dem, så stop med at fyre crap af, bare fordi det lyder godt inden i dit eget hoved?

Mine forældre er fra den tid og de har ikke én eneste CD/LP med dem. Det eneste Rites prøver at sige er, at bare fordi de var/er store - behøver ikke at betyde, at man skal elske dem. Simpelt ikke? :-)

Edit: Det er med Beatles som med GTA serien *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 25/02-04 10:28 
"behøver ikke at betyde, at man skal elske dem" > "behøver ikke at betyde, at jeg skal elske dem".

Folk kan gøre hvad de vil og hvis de vil elske Beatles, fordi nogen herinde siger man er dum hvis man ikke gør -uden argumenter- så er jeg egentlig ligeglad med dem.
» a winner is you «
Zzap!Zzap!Skrevet 25/02-04 12:17 
Jeg har det lidt på samme måde med Radiohead, som Rites har det med Beatles, jeg fatter ikke hvad folk ser i deres musik.
Er det "melodierne"? Er det teksterne? Eller det deres krukkede stil?

Jeg har lyttet deres "mesterværk", OK Computer igennem så mange gange som jeg kunne holde ud, og jeg fatter det stadigvæk ikke.
Jeg ved godt, at jeg ikke får nogen af jer til at indrømme det åbent, men hvis I skal være ærlige over for jer selv, Radiohead fans, er det så ikke lidt et tilfælde af kejserens nye klær?
Nyder I virkelig uforbeholdent at lytte til deres musik?
Lad nu være med at sende alt for mange brevbomber, tak. ;)

Egentlig tror jeg der er meget lidt populærmusik fra de sidste 10års tid, der vil blive husket i fremtiden.
De sidste ti år, har musikkvaliteten gennemsnitligt IMO. være langt lavere end ellers, måske på grund af pladebranchens kortsynede kapitalisme?

Selv grupper som Radiohead, der meget gerne vil anses for at være "indie" og alternative, er i lommen på pladeselskaberene og læner sig op af hvad de tror forbrugeren vil have, i stedet for at give dem det de ikke ved de vil have (og nej, jeg anser ikke Kid A eller Hail To The Thief, for at være beviser på det modsatte, tværtimod).
Born to kill space
kingsizekingsizeSkrevet 25/02-04 12:25 
Jeg vil give dig fuldstændigt ret Zzap, ja næsten i alt fald. Radiohead har ikke lavet en god plade siden The Bends, nu er det bare røvkedeligt!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
tastasSkrevet 25/02-04 13:12, rettet 25/02-04 13:13 
Nu var det heller ikke fordi at jeg var inkaneret Radiohead fan, at jeg lavede den sammenligning - jeg har blot hørt den brugt ofte, og jeg tror at folk som eksempelvis ikke kender så meget til historien om Beatles, vil have nemmere at forstå den "impact" de har haft, hvis det blev sat lidt i perspektiv. Om de er de rette at sammenligne med, ved jeg ikke... Men jeg vidste ikke rigtig hvad jeg ellers skulle tage...Måske er det fordi der ikke rigtig er nogle at sammenligne med i dag (Kom det fra den til gengæld inkarneret Beatles fan).

Forøvrigt, jeg har linket til en opgørelse som gaffa engang videre bragte om de 20 mest indflydelsesrige kunstnere. Det kunne måske være meget sjovt at se på, nu vi er ved at komme i gang med en rigtig diskussion :>

Bowie, Beatles, Radiohead - hvor er Pink Floyd? :(
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 25/02-04 13:20 
Interessant liste.

Bowie har klart status. Jeg kan dog på ingen måder se hvad Radiohead laver på andenpladsen. Det de laver er godt håndværk, men jeg kan ikke se det revolutionære i det. Nej, så skal vi hellere have Kraftwerk lidt højere på listen..
Jeg så også gerne Joy Division over Chemical Brothers. Og Beck fatter jeg ikke hvad laver på listen ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 25/02-04 16:54 
Sumez>
At jeg synes rap er noget lort, vil jeg gerne indrømme, hvilket jeg også gjorde i min første post, skyldes min musiksmag. Der er noget (meget lidt) rap, jeg faktisk kan lide.

Du må for min skyld gerne klage over indholdet, men teknisk set kan du ikke rakke det ned. Jeg kan ikke huske sidste gang Linking Park eller Britney Spears brugte metaforer og dobbeltrim i samme sætning. Lyrisk set er rap den mest avanceret genre.
SumezSumezSkrevet 25/02-04 17:13 
Jeg snakker udelukkende om musik. Jeg er ligeglad med lyrik (selvom det sagtens kan være et plus i en god sang).
Det er muligt at der er nogen der vil have god lyrik i deres musik (om Jay-Z så er god lyrik kan vel diskuteres, men lad os hellere lade være), men jeg synes faktisk ikke det er relevant i dette henseende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 25/02-04 17:21, rettet 25/02-04 17:28 
Jeg har respekt for, at listen er lavet på baggrund af input fra branchefolk, men de lever da for meget i nutiden...
Radiohead har uden tvivl været en enorm inspiration for mange nuværende musikere, men det er jo et alt for nyt band, til at det giver nogen mening at placere dem på andenpladsen :/

Og hvor er Nirvana? Det er immervæk primært deres fortjenste, at rockmusikken fik den opblomstring, som den stadig lever på :(
SumezSumezSkrevet 25/02-04 17:50 
Jeg tror listen er lavet hovedsagelig med henblik på musikalsk udvikling og nytænkning. Nirvana var kun ét af mange grungebands på deres tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 25/02-04 17:59, rettet 25/02-04 20:34 
Det er jeg godt klar over, men Nirvana var blandt de første, og helt klart et af mest nyskabende.
Desuden var der også mange bands, der spillede samme type musik som Radiohead, før de fik deres første kommercielle succes - de var bare en tand bedre end de fleste, og også lidt heldige, at komme frem på det rigtige tidspunkt...
SumezSumezSkrevet 25/02-04 18:19 
Jeg er enig mht. Radiohead. Har svært ved at se det nyskabende i deres musik.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TurricanTurricanSkrevet 25/02-04 18:27, rettet 25/02-04 18:28 
Du må for min skyld gerne klage over indholdet, men teknisk set kan du ikke rakke det ned. Jeg kan ikke huske sidste gang Linking Park eller Britney Spears brugte metaforer og dobbeltrim i samme sætning. Lyrisk set er rap den mest avanceret genre.

"I like-big-butts and I cannot lie,
you other brothers can't deny" (Sir Mix-a-lot)

Det synes jeg nu godt jeg kan rakke ned på....

Du generaliserer jo. Ovenstående rim er sku noget hø, ligesom der findes rap som er på et meget højere plan.

Og så angående det med den mest avancerede genre:

Tja, hvis vi snakker at fyre mest gøgl af sindssygt hurtigt og mega tight, og på off beats og alt det der, ja så giver jeg dig ret. Der er jeg sku også tit imponeret over rappernes evner med munden(behøver ikke misforståes...). Men rent indholdsmæssigt er der ikke nogen genre der skiller sig ud mere end andre.

Men det var måske også det du mente, jeg er bare ikke helt sikker.
The Gods pause for a moment...
RonaldoRonaldoSkrevet 25/02-04 18:33 
Lyrik er meget vigtigt i rap, derfor er det mere koncentreret. Jeg mener generelt, fordi generelt set er niveauet højere end andre genre.

Hvis du bevæger dig udover MTV, så er der spændende ting at hente.

The bling-bling era was cute but it's about to be done/
I leave ya full of clipse like the moon blocking the sun/
my metaphors are dirty like herpes but harder to catch/
like an escape tunnel in prison I started from scratch/

Jeg kan godt oversætte hvis det er for svært at forstå...

Indholdet er stadig meget af det samme, men sådan det er vel også gældende for denne nye generation af rock.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/02-04 18:43 
FreddiE>
The bling-bling era was cute but it's about to be done/
I leave ya full of clipse like the moon blocking the sun/
my metaphors are dirty like herpes but harder to catch/
like an escape tunnel in prison I started from scratch/

Wow! Hvem er det?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RonaldoRonaldoSkrevet 26/02-04 16:33 
Immortal Technique (søg på http://www.google.com)

Nummeret hedder Industrial Revolution og er fra albummet Revolutionary Vol 2:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000UX58E/qid=1077809378/sr=8-1/ref=sr_8_1/102-2686225-1912157?v=glance&s=music&n=507846
MajorPMajorPSkrevet 26/02-04 17:41 
Hører selv en del Immortal Technique. Den mand har de mest geniale tekster! Obnoxious er IMO hans fedeste nummer.

Derudover synes jeg også, at Pinnochio samplingen i Freedom of Speech-beatet er sjovt lavet. Han er super original!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig