X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Steam Deck: Håndholdt PC fra Valve

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-21 10:45, rettet 16/07-21 15:45 
Valve har lavet en håndholdt PC, der kører SteamOS, men som selvfølgelig også kan køre Windows, hvis man vil. Q&A med Valve omkring hardwaren:

https://youtu.be/h9eihvhM_KE

IGN har prøvet den:

Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
105 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/04 13:44 
Rigtig sejt. Det virkede også som en underlig feature at udelade netop til PC-folket :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 28/04 08:44 
Refresh rate switching er ude nu for beta brugere:

There is a new slider in the Quick Access Menu > Performance tab that allows you to choose a screen refresh rate between 40-60Hz

The framerate limit slider values will update accordingly, and will include 1:1, 1:2, 1:4, or uncapped framerate options.

https://steamcommunity.com/app/1675200/discussions/0/3269060419612777126/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04 09:18 
Hvis Nintendo vælger at fortsætte med en ny Switch ville det være fedt hvis skærmen på den kunne det samme, eller rigtig VRR.
Bede-xBede-xSkrevet 28/04 12:06, rettet 28/04 12:08 
Ja, det ville være sejt. Nintendo skal dog passe på, at det ikke bliver for kompliceret for en mainstream maksine, hvor Steam Deck er mere målrettet en specifik niche, selv om kategorien nok skal blive en fast og større bestanddel af PC markedet fremover. Jeg har mine tvivl om, at Nintendo ser brugerhåndteret refresh rate switching som en positiv ting. Microsoft og Sony ville sikkert gøre det, hvis de stadig var i markedet og især Microsoft burde overveje en håndholdt, men de synes alt for fokuseret på, at mobile gaming skal løses med streaming.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04 21:19 
Jeg tænkte ikke på brugerdefineret refresh rate, men noget udviklerne kunne definere pr titel. Det ville nok give den bedste brugeroplevelse.

Det kræver selvfølgelig at Switch 2-spil kan komme op på 40 frames eller højere. I så fald ville almindelig VRR eller Gsync til docked også være en meget kærkommen tilføjelse.

HDR ville også klæde Nintendos spil. Jeg tror mange af dem ville være rigtig flotte med det.
105 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig