X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Steam Deck: Håndholdt PC fra Valve


Svar Sortering
Bede-xBede-xSkrevet 16/07-21 10:45, rettet 16/07-21 15:45 
Valve har lavet en håndholdt PC, der kører SteamOS, men som selvfølgelig også kan køre Windows, hvis man vil. Q&A med Valve omkring hardwaren:

https://youtu.be/h9eihvhM_KE

IGN har prøvet den:

Se hele indlægget
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
158 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
la0sla0sSkrevet 01/03 22:49 
Ah fedt. Jeg kan anbefale at være på deres beta channel med steam deck updates, det har jeg været siden jeg fik min.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 04/03 16:07 
la0s>
Under Properties for spillet, så Compatibility, klik Force the use of a specific... og så i rullemenuen under, prøver du en anden. Jeg vælger som regel mellem Proton Experimental eller Proton 8.

Det virkede sku :D Tak !

Hvad bruger i eller kan anbefalde af dock? Har set der findes mange varianter men hvad er bedst og er der ting man skal undgå?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/03 10:48 
neros>
Det var med Sine Mora EX? Det burde jo virke og jeg kan se andre spiller det og viser det på YouTube.

Det er bare skæbnens måde at fortælle at du ikke skal spilde din tid med Sine Mora :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 05/03 15:17, rettet 05/03 15:20 
Jeg har den nedenfor. Den matchede mine specs, så du kan sætte en ok beefy oplader på (100w usb-c), og så ville jeg gerne have displayport med.

Der findes nogle docks som også har muligheden for at sætte en NVMe i, det har denne ikke, og jeg tænker ikke at det giver vældig meget mening, medmindre man enten bruger sin håndholdte som sin computer eller bare spiller mest når den er docked. Men ja smag og behag. Den her har virket fint.

Edit: Jsaux har også billigere docks, uden eksempelvis Displayport 6 in 1, og en 5 in 1 med én mindre USB-A.

Jsaux dock
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 06/03 12:22, rettet 06/03 12:23 
Hvis man skal ind i desktop mode og rode lidt rundt ville en større skærm for mig være bedst, og hvis jeg skal spille vertikale shmups i tate mode. Der synes jeg Steam Deck har en for lille skærm, og nej de shmups jeg bruger tid på fortiden findes ikke på Switch eller PS4/5 ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/03 12:24, rettet 06/03 13:55 
Sumez>
Det er bare skæbnens måde at fortælle at du ikke skal spilde din tid med Sine Mora :D

Synd det spil er blevet misforstået..Det er ikke verdens bedste men helt skidt er det da ikke :-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 07/03 08:52 
neros>
Hvis man skal ind i desktop mode og rode lidt rundt ville en større skærm for mig være bedst, og hvis jeg skal spille vertikale shmups i tate mode. Der synes jeg Steam Deck har en for lille skærm, og nej de shmups jeg bruger tid på fortiden findes ikke på Switch eller PS4/5 ;-)

Jamen det giver også super god mening. Jeg har også leget med min en del i desktop-mode med min skærm. Så det er super. Det er mere, at man tager noget hardware, som i hvert fald kæmper med, at vise de nyeste spil i 1280x800 og smider det op på en 1080p eller større skærm. Men der er shmups jo mindre krævende. Så synes da det giver så god mening.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 07/03 17:32 
Ja det har du nok helt ret i :-)
Bashful Neophyte
158 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig