X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Evercade

Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/05-21 09:02, rettet 06/05-21 09:02 
Evercade

Det har vist ikke været nævnt på P:R før, men sidste år dukkede der endnu en retro-fokuseret håndholdt konsol op på markedet, kaldet Evercade. Der er efterhånden mange billige og suspekte Kina-dimser at finde som kan noget lign, men denne pla... Se hele indlægget
112 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/09 15:03 
Spændt på høre hvad de siger :)
Også om de svarer på dit 60hz option forslag.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09 15:05 
Ellers må jeg prøve at foreslå det på deres Discord. Jeg venter dog lige og ser hvad support siger til det før jeg spammer dem fra flere vinkler :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/09 15:44 
Jeg har lige foreslået det på Discord og e-mail :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09 15:51 
Haha :D

God stil, så er de nødt til at gøre noget ved det :)
BeanoBeanoSkrevet 11/09 15:56 
Næppe, men så har vi trods alt gjort det vi kunne ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/09 13:36, rettet 12/09 13:36 
De har svaret at de vil overveje muligheden for at låse hastigheden til 60Hz som jeg foreslår.

Men de mener også at maskinen er defekt og at jeg skal få den ombyttet, så jeg er ikke helt sikker på om de forstod at min oplevelse med spillene faktisk stemmer overens med de YouTube-videoer jeg har set.

Ikke desto mindre, så vil jeg prøve at få den byttet. Opstartsproblemerne tyder i hvert fald på at der godt kunne være noget galt, også selvom spillene vidst nok spiller som de bør :)
BeanoBeanoSkrevet 13/09 08:38 
Jeg fik dette svar:

"We set all the games to run at 50Hz PAL speed for consistency. The screen itself is still 60Hz but emulation runs at PAL speed."

Det er naturligvis noget vås.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09 09:11 
Ja det giver nul mening :O
SumezSumezSkrevet 13/09 12:47 
Altid betryggende når de folk der udgiver den slags har 100% styr på hvad de ting betyder :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Rush: Remastered, Shadow Tower: Abyss, Progear No Arashi
BeanoBeanoSkrevet 13/09 15:19 
Forhåbentligt ikke deres udviklere som sidder på supporten :D
slk486slk486Skrevet 14/09 09:37 
Beano>
Jeg fik dette svar:

"We set all the games to run at 50Hz PAL speed for consistency. The screen itself is still 60Hz but emulation runs at PAL speed."

Det er naturligvis noget vås.

Det er *forhåbentlig* noget vås, ellers er det da endnu værre end antaget, for så er vi jo i Playstation Classic område af dumhed :o
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/12 00:14 
I deres nye EXP demo video, omtaler de en ny "Dynamic Rate Control" Display option som lyder til at være det vi har efterspurgt :)

ca 6:40 inde...
https://youtu.be/sjbWBuU1rFg

Det forventer jeg kommer med i VS firmwaren også.
112 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig