X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation 5-tråden (PS5)


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/04-18 09:55 
Jeg syntes det er passende med seperat tråd til dette.

Faldt i dag over nedenstående leak, muligvis fup.

PlayStation 5-tråden (PS5)

Lidt kedeligt hvis PS4 titler kræver en patch for at kunne køre på PS5.
1'305 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 30/04-21 19:18 
Det er en meget lille del af de 8 millioner, men scalpermarkedet viser også bare efterspørgslen er enorm.
DunwichDunwichSkrevet 01/05-21 09:29 
Hvis det er et chip problem, at der ikke kan produceres PS5 konsoller i et tempo, så de kan komme ud i butikkerne, hvorfor kan der så produceres Xbox konsoller, som sagtens kan komme ud i butikkerne?

Jeg har ikke undersøgt det særligt nøje, men hvis man ikke kan producere nok chips til PS5 produktionen, hvorfor kan man så til Xbox ditto'en?
EltanEltanSkrevet 01/05-21 09:57 
Måske der ikke er så stor efterspørgelse på Xbox og den ikke sælger i noget nærheden af samme mængder?
JmogJmogSkrevet 01/05-21 10:09 
Xbox har samme produktionsproblemer, men efterspørgslen er ganske rigtigt mindre. Den er dog høj nok til at ingen har dem fast på lager.

AMD har selv meldt ud, at de ikke vil kunne møde konsolproducenternes efterspørgsel før tidligst andet halvår 2021.

Hvad man kunne kalde normale forhold, hvor vi kan vade ind i enhver Elgiganten eller Fona og finde konsoller på hylderne vil nok først være næste år.
BeanoBeanoSkrevet 01/05-21 15:28 
Eltan>
Måske der ikke er så stor efterspørgelse på Xbox og den ikke sælger i noget nærheden af samme mængder?

Præcist, salgstrenden fra sidste generation ser ud til at fortsætte.
PapandPapandSkrevet 02/05-21 03:10 
Jeg har nu kigget længe efter en Xbox Series X uden held. De få danske forhandlere som har den inde, sælger den til langt over vejledende. Så problemet må jo være det samme.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 02/05-21 11:46 
Det er lidt mindre. Elgiganten har dem engang imellem på deres hjemmeside et par dage - det var sådan jeg fik min. Ingen har PS5 i mere end et par minutter.
jaesjaesSkrevet 02/05-21 14:05 
Mht. Returnal, så kan det være relevant, inden et eventuelt køb, at læse lidt om, hvordan det gemmer progressionen:
https://www.polygon.com/22412758/returnal-ps5-how-to-save-debate-housemarque-update
https://www.dualshockers.com/does-returnal-have-mid-run-save-points-how-to-save-your-game/

Housemarque hinter, at der måske kommer patch.

Jeg kommer i hvert fald til at afvente.
Jeg er ok med permadeath, men jeg er ikke ok med at spillet tvinger mig til at spille i timevis uden at kunne gøre andet end at sætte konsollen på pause.
JmogJmogSkrevet 02/05-21 16:42 
Hmm, er det ikke meget normalt for genren? Hades havde da heller ingen save funktion.
JmogJmogSkrevet 02/05-21 16:45 
Digital Foundrys seneste video om Returnal er i øvrigt savlfremkaldende og minder mig endnu engang om hvor pissenederen det er at PS5 ikke er til at finde.

At jeg gik glip af bedre versioner af spil jeg har spillet før... irriterende, men tåleligt. Men helt nye spil som kun kan spilles på PS5? Argh!

(NB: Misforstå ikke, jeg er ikke spor ærgerlig over at spillet ikke findes til PS4. Kun over at jeg ikke kan købe den hardware spillet er lavet til)
jaesjaesSkrevet 02/05-21 20:21 
Jmog>
Hmm, er det ikke meget normalt for genren? Hades havde da heller ingen save funktion.

Jeg har ikke spillet Hades, men det lader til, at det har:
https://hades.fandom.com/wiki/Saving_your_Progress

Blander du evt. permadeath, og det at gemme sammen?

Roguelikes er traditionelt set opbygget således:
- Du kan gemme, når du vil (men har kun ét save slot)
- Når du dør slettes dit save game - dvs. du kan kun reloade, hvis du forlader spillet inden du dør

Der er en del variationer i gemme-systemerne, specielt i nyere spil, men det "hårde" ved roguelikes har traditionelt set ikke handlet om ikke at kunne gemme, men, at dit save game slettes, når du dør.
DunwichDunwichSkrevet 02/05-21 20:50 
Jeg er ved at se Giantbombs to timers quicklook, af Returnal, og begynder at få tanken, at folk primært er meget interesserede i spillet, fordi det er den eneste nye eksklusive titel til PS5, og ikke den eksklusive titel til PS5, de reelt behøver og/eller har lyst til at spille.

Roguelikes er en ekstrem snæver genre, og ikke lige det man forbinder med killerapp's, a la Halo til Xbox feks; FPS'ere kan nærmest spilles af alle, og er så tilgængelige og populære, at man ikke kan undgå, at ramme plet med sådan en titel, hos ens publikum. Men en roguelike, på en 5000 kr's ny mainstream konsol, som ovenikøbet har så kringlet et feks savesystem, permadeath osv - det signalerer ikke ligefrem et spil vi vil have, at størstedelen af Install-basen skal kunne spille. Det er lidt af en (stor) satsning, med sådan et spil, på en ny konsol

Jeg indrømmer, at jeg ikke forstår PS5'en; Den kom ikke med et par AAA titler til launch, og ud af de titler den kom med, kunne de fleste spilles på PS4. Demon's Souls var nyt, men selv det, er også så snæver en titel, at det må formodes og forventes, at man ikke tænker det ligefrem sætter ild til salgstallene. Er det en Dreamcast Sony har villet lave her? Er det et bevist træk, at de har villet lave en så snæver konsol som muligt, for at forsøge at gøre den primært for det ekstra hardcore segment, som helst vil have niche titler og den slags, som mainstream publikummet er komplet ligeglade med?

I og for sig, forstår jeg heller ikke Series S/X, og de samme argumenter kan bruges mod dem. Men så er det bare sådan konsol branchen fungerer i dag; Det handler ikke om eksklusive spil, men om crossplay og samhørighed, spillere i mellem. Det nager mig måske bare lidt, at Sony, modsat Microsoft, ikke helt har forstået det på samme måde, og mest tænker i penge, og ikke de ovenfor nævnte crossplay og spiller samhørighed, platforme imellem, men prøver at lancere en snæver roguelike, som the next big thing. Gad vide hvor meget de forventer den skal sælge, for at retfærdiggøre dens eksistens.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-21 22:51, rettet 02/05-21 22:56 
Jeg tror du glemmer at der er en verdensomspændende pandemi i fuld gang stadigvæk. Det er blevet sværere at udvikle spil hvis det hele skal foregå hjemme fra.

Det er korrekt at Sony ikke har mange eksklusive titler til PS5, det er virkelig en skam, men Xbox har mig bekendt slet ingen? Den eneste tiltalende feature den maskine har er potentielt bedre backwards compatibility, men det virker lidt vildt at købe en ny maskine for at spille 360-titler. Indtil videre lader det ikke til at Microsoft har tænkt sig at skifte kurs, så jeg frygter at der heller ikke kommer en skid til Series X!S, ligesom med Xbox One.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/05-21 02:36 
The Medium og Falconeer er vist de eneste rene Series S/X eksklusive titler tror jeg.
JmogJmogSkrevet 03/05-21 02:48, rettet 03/05-21 02:50 
jaes>
Jmog>
Hmm, er det ikke meget normalt for genren? Hades havde da heller ingen save funktion.

Jeg har ikke spillet Hades, men det lader til, at det har:
https://hades.fandom.com/wiki/Saving_your_Progress

Huh, det var satans. Har vel spillet 20-30 timers Hades og anede ikke man kunne quitte og reloade til det rum man var kommet til. Havde slet ikke overvejet det som en mulighed. Kan dog heller ikke se hvad jeg ville bruge det til. Ville kun give mening, hvis man ville skifte over til et andet spil i en periode, men så ville man fuldstændigt fucke det run. Spillet er alt for udfordrende og refleksbaseret til at man kan holde en lang pause fra det og så hoppe ind igen halvvejs gennem spillet. Man vil få megatæv.

Nå, men det var så en dårlig sammenligning. Hvad med Dead Cells? Der var da heller ikke nogen mulighed for at savequitte midt i et run. Hvilket i en tid med sleep mode virkelig ikke er noget jeg kan se et problem med. Måske lige bortset fra husholdninger, hvor flere deles om samme konsol. Der kunne det være et issue.

Så vidt jeg har kunnet se i diverse videoer rundt omkring så autosaves boss-completion, så man skal ikke engang slå den samme boss mere end én gang. Så det er ret venligt overfor folk der ikke er vant til roguelites.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-21 06:55 
Jmog>
The Medium og Falconeer er vist de eneste rene Series S/X eksklusive titler tror jeg.

Jeg huskede The Medium som Xbox One også, men jeg blander det nok sammen fordi det vidst nok kører 30fps :)

I øvrigt super forvirrende mht spiludgivelser på Series X!S. Var i sidste uge nødt til at undersøge om der overhovedet fandtes fysiske Xbox Series-spil, eller om det hele var digitale upgrades fra Xbox One. Det gør der heldigvis. De gør det ikke nemt med deres grimme covers der er utroligt svære at skælne fra hinanden :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/05-21 07:50 
Jmog>
The Medium og Falconeer er vist de eneste rene Series S/X eksklusive titler tror jeg.

Er de begge ikke også ude til PC?
BeanoBeanoSkrevet 03/05-21 08:10, rettet 03/05-21 08:12 
Dunwich>
Jeg er ved at se Giantbombs to timers quicklook, af Returnal, og begynder at få tanken, at folk primært er meget interesserede i spillet, fordi det er den eneste nye eksklusive titel til PS5, og ikke den eksklusive titel til PS5, de reelt behøver og/eller har lyst til at spille.

Klart en titel får mere opmærksomhed når det er eksklusivt - men det er også et tveægget sværd. På den ene side er der ekstra omtale og hype, på den anden, bliver nogle personer overkritiske (ofte uden at have prøvet spillene), og sites kan nemmere finde på at click-baite f.eks. via lave scores. Intet nyt under solen.

Personligt holdt jeg øje med det fordi det var fra Housemarque som laver fede arcade shooters og dette er deres første større titel og ny IP. Positivt de har formået at bibeholde det skarpe shooter gameplay men pakket ind i noget man forbinder med AAA spillene - det spiller bare skidegodt! Også positivt at Sony har financieret projektet i en tid hvor også de tager mindre og færre chancer. Prissætningen er dog en fejl imo.

Mht. save-system, så skal det nok komme, men også lidt hysterisk så stor historie det er blevet. Selv har jeg til gode at have et timevis langt run, men det er så pga. mine manglende skills :/
Dog vil jeg anbefale at slå auto-update fra på konsollen hvis man sætter spillet på pause - ellers risikerer man spillet lukkes ned i rest-mode hvis der kommer et title update.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/05-21 08:12 
Beano>
Jmog>
The Medium og Falconeer er vist de eneste rene Series S/X eksklusive titler tror jeg.

Er de begge ikke også ude til PC?

Jep! Begge er i hvert fald på Game Pass (PC), kan jeg se i både MS Store og Xbox app'en. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 03/05-21 13:56, rettet 03/05-21 14:03 
Dunwich>
Jeg er ved at se Giantbombs to timers quicklook, af Returnal, og begynder at få tanken, at folk primært er meget interesserede i spillet, fordi det er den eneste nye eksklusive titel til PS5, og ikke den eksklusive titel til PS5, de reelt behøver og/eller har lyst til at spille.

Sådan er det vel altid ved nye generationer, synes jeg.
Ofte trækker launch-"vinduet" overraskende lang tid, fordi folk er noget tid om at omvende sig, og den nye generation ikke helt er standarden endnu, et efterslæb der i virkeligheden sagtens kan tage et år eller mere. Og folk der ejer de nye maskiner, omfavner titler og genrer de normalt ikke ville, eller spil som i virkeligheden ikke er særlig gode, for at kunne "retfærdiggøre" deres køb.
På PS4 var det bl.a. det ufatteligt middelmådige Shadow of Mordor, og det der Killzone-spil, som vist er udmærket hvis man er til genren... på Nintendo DS husker jeg at folk var unødvendigt begejstrede for Pac n Roll :P

Jeg synes egentlig det er fedt at det på PS5 er spil som Demon's Souls og Housemarque's nyeste udspil. Det er nok ikke det værste folk kan "tvinges" til at spille.
Er heller ikke helt enig i at "roguelikes" er "niche". Jo, hvis du vil have en call of duty agtig killer app, så er det klart et noget mindre segment. Men den type spil er utroligt succesfulde for tiden, så det er ikke en dårlig ekslusiv at have, hvis spillet går hen og bliver populært.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/05-21 14:06 
Beano>
Dog vil jeg anbefale at slå auto-update fra på konsollen hvis man sætter spillet på pause - ellers risikerer man spillet lukkes ned i rest-mode hvis der kommer et title update.

Det er da alligevel et kæmpe argument for aldrig nogensinde at bruge den funktion :S Kan man ikke sætte konsollen til ikke at lave auto-updates mens spil kører?

Standby-funktionen på Switch fungerer så upåklageligt at jeg har fanget mig selv i at bruge over 70 timer på spil uden nogensinde at se titelskærmen mere end én gang.
Det er fantastisk bare at kunne tænde maskinen og så være i gang med at spille, ligesom "i gamle dage". Ikke en masse unødvendige loadtider og ligegyldige logoer der ikke kan skippes. Det er selvfølgelig noget mere kritisk på en konsol der også er en håndholdt, men jeg ville egentlig forvente at de andre platforme godt kunne matche den funktion i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/05-21 14:23 
Sumez>
Det er da alligevel et kæmpe argument for aldrig nogensinde at bruge den funktion :S Kan man ikke sætte konsollen til ikke at lave auto-updates mens spil kører?

Jo, det er det jeg anbefaler :)


Sumez>
Det er selvfølgelig noget mere kritisk på en konsol der også er en håndholdt, men jeg ville egentlig forvente at de andre platforme godt kunne matche den funktion i dag.

Jo både PS4 og PS5 har rest-mode mens XBSX/S har noget resume halløj pr. titel svjv.
slk486slk486Skrevet 03/05-21 16:10 
Ja, X!S har resume for flere titler.

I øvrigt føles Returnal helt fantastisk at spille, ihvertfald i kortere segmenter. Det kan godt være det taber på den lange bane, men det plejer Housemaques spil trods alt ikke at gøre :)
j/k
JmogJmogSkrevet 03/05-21 19:01, rettet 03/05-21 19:01 
Beano>
Jmog>
The Medium og Falconeer er vist de eneste rene Series S/X eksklusive titler tror jeg.

Er de begge ikke også ude til PC?

Må indrømme jeg ikke rigtig tæller pc med. For det første er jeg ligeglad med spil til PC, så jeg tænker altid kun i konsol-eksklusiver - i dette tilfælde om det var eksklusivt til den specifikke generation.

Og i øvrigt... er der overhovedet nogen der laver spil til Series X/S som ikke også kommer til PC? Det virker som om alt first party er planlagt til begge dele, så mon ikke third party vil gøre det samme. Det giver jo økonomisk mening.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-21 22:44 
Det må du gerne syntes, men det er bare ikke "ren" indsæt-platform-her eksklusivt hvis det findes til andre platforme - ligger ligesom i ordet.
JmogJmogSkrevet 03/05-21 22:53, rettet 03/05-21 22:55 
Klart, men jeg tænkte at vi i denne sammenhæng snakker om spil der kræver den nye konsol kontra en multigenerationstitel.

Det er jo oftest enten det eller “findes det på både en Sony og MS konsol eller kun en af den”, der menes.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-21 22:59 
Fair nok ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-21 08:01, rettet 06/05-21 08:03 
Tak Sony, for at lyve om at jeg skulle være sådan en der preordrer noget som helst digitalt… :O

https://cdn.discordapp.com/attachments/484762990378352674/839529926448906270/image0.jpg

Jeg har 24 venner på min konto og hos mig står der også at 9 af dem skulle have preordret Resident Evil VIII digitalt, det passer med sikkerhed heller ikke.

Gad vide om det er en bug og der blot vises alle os der har prøvet en af demoerne, eller er det mere udspekuleret for at få et produkt til at virke mere interessant og dermed generere større salg?

Jeg har ganske vidst bestilt Resident Evil, men først i går og fysisk for fanden da! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/05-21 08:40 
Hvor står der at du selv har forudbestilt?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-21 08:45, rettet 06/05-21 08:52 
I det billede jeg linker til vises mit ikon.

EDIT: Det er naturligvis ikke mit billede, men et jeg fik tilsendt af en ven som heller ikke forstod hvad der foregik :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/05-21 08:54 
Hmm, det er da et pissedårligt billede. Det er zoomet så langt ind, at intet fortæller, at ikonet betyder at ejeren har preordered.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-21 09:00 
Hvad mener du?

“Friends who preordered: 8”, og så er mit ikon vist. Det er da soleklart at det fremstår som om jeg skulle være en af de otte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 06/05-21 09:02 
Hmm, jeg ville have brug for at se hele siden for at vurdere det. Jeg ville bare tro det betød 8 venner af den konto.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/05-21 09:06 
Hvorfor skulle de vise min kammerat at otte af mine venner har forudbestilt spillet?

Det giver slet ingen mening :D


Sådan her ser det ud hos mig:
https://cdn.discordapp.com/attachments/484762990378352674/839582886251200532/image0.jpg
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/05-21 09:07 
Mener han ikke bare at han er sikker på han ikke har 9 venner som har preordered? :)
JmogJmogSkrevet 07/05-21 07:31 
Konsolkongen>
Hvorfor skulle de vise min kammerat at otte af mine venner har forudbestilt spillet?

Det giver slet ingen mening :D

Ah, jeg troede ikonet var din kammerats.
JmogJmogSkrevet 07/05-21 07:37 

Hvordan ser en lignende skærm ud på andre spil, som der muligvis kunne være nogle af dine venner, der har preordered?

I øvrigt, der havde vel ikke været en 599kr knap, hvis den troede du havde preordered?

Det fulde billede gør det i øvrigt mere forvirrende for mig, hvorfor du tror, at siden viser du har preordered :-D. Den viser ikonet for den person hvis venner (den påstår) har preordered.
JmogJmogSkrevet 07/05-21 07:39 
Øjeblik, måske snakker vi forbi hinanden. Det sidste billede du postede, er Ellie avataren dig eller din kammerat?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-21 09:52, rettet 07/05-21 09:54 
Første billede fik jeg tilsendt af min kammerat som ikke forstod at jeg skulle have forudbestilt digitalt. Det er mit ikon på billedet, som jeg selv har uploadet og som kun er synligt for venner. Derfor er det oplagt at det ligner at jeg skulle være en af de otte der har forudbestilt.

Det er naturligvis ikke tilfældet. Pre-orders er for fjolser og ISÆR pre-orders af digitale spil som slet ikke giver mening.

Jeg forstår ikke forvirringen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 07/05-21 16:00 
Jeg forstår så ikke hvorfor dit ikon overhovedet vises. Hvorfor dit?

De må så have kodet det til at vise et ikon for en af ens venner. I stedet for at tage det fra listen over venner der har preordered. Men det er stadig tumpet at vise et avatar ikon, når det er mere end én person. Især når vedkommende ikke engang har preordered.

Så deres kode er nok sat til:
-Hvis venner har forudbestilt, vis antal.
-Vis avatar ikon fra en tilfældig ven.

Sjusket.

Ja, det eneste tilfælde hvor preorderes af digitale spil kan give mening er hvis man får en meningsfuld preorder bonus. Og man er ret, RET sikker på, at man vil kunne lide spillet uanset anmeldelser.

Tror jeg aldrig har set en preorder bonus af betydning (fuck af, skins og unlocks!) bortset fra de tilfælde hvor man får et helt ekstra spil med. Doom Eternal (Doom 64), Ace Combat 7 (Ace Combat 5 eller 6). Så begynder det at give mening.

Men at give fuld pris PÅ FORHÅND uden at have læst anmeldelser, og så får man ikke engang noget rigtigt for det, det er skørt.
3of193of19Skrevet 07/05-21 17:43 
Det kunne også være noget databeskyttelse ikke at vise præcis hvem der har bestilt et bestemt spil?
JmogJmogSkrevet 07/05-21 19:05 
Men det gør jo stadig ikke at det giver mening at vise ikon for én specifik person udfor antallet.

og så også lige det at han åbenbart ikke er en del af listen :-D
WehnerWehnerSkrevet 12/05-21 14:16 
Min PS4 står på standby derhjemme. Er det noget med, at jeg kan tænde den på afstand? Synes nemlig ikke altid den automatisk henter de opdateringer, jeg har bedt den om.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 12/05-21 15:21 
PS4 (?) kan godt tændes og slukkes remote via PS app'en (hvis det er slået til og app sat op).
Hvis updates ikke hentes automatiskm kan det skyldes andre ting - f.eks. ikke opdateret firmware eller update auto-download er slået fra i rest-mode.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-21 20:37, rettet 20/05-21 20:40 
Også Ys IX har fået en opdatering som betyder at spillet på PS5 nu kører 4k. Rigtig fedt at også mindre titler får disse forbedringer :)

https://www.psu.com/news/ys-ix-monstrum-nox-update-1-02-out-now-includes-ps5-4k-resolution-support-and-fixes-lingering-issues/

Jeg gad ikke lave en specifik Ys IX-tråd bare for at fortælle det, men en stor anbefaling herfra hvis man er til spil der ligner noget fra PS2-dagene, har gameplayet i fokus og kickass musik :)

EDIT: Vil også tilføje at Ys VIII er ved at stikke helt af i pris, i hvert fald amerikanske udgivelser, så det er nok med at få købt fysisk hvis man er interesseret :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 21/05-21 11:40, rettet 21/05-21 11:43 
Er Ys 9 udkommet på engelsk?! Og hvordan er det forbigået mig fuldstændig?

EDIT: Har vist haft kig på Switch udgaven, og den kommer stadig først til juli.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-21 11:47, rettet 21/05-21 11:48 
Lad være med at købe den. Hvis det er som VIII er det kun omkring 30 frames og det vil være ødelæggende for spillet. Har hørt at IX har svært ved at holde 60 frames på Pro hvilket er sørgerligt, men så har Switch da slet ingen chance :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 21/05-21 12:14 
Nej det lyder både overraskende og ærgerligt. Det ligner ikke et spil der burde presse maskinen særlig hårdt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 01/06-21 11:56 
Nå nu er der lodtrækning fra elgiganten igen på PS5 digital.
Nogen der vil bytte med en med disk, hvis jeg får tilbudt en?
Soren47Soren47Skrevet 01/06-21 16:28 
Det er vist kun folk som har været med i lodtrækningen i lang tid og som endnu ingen har fået.
1'305 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig