X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gears of War: Judgment


Svar
WehnerWehnerSkrevet 27/06-13 12:38 
Er der nogen herinde, der har spillet det? Hvad synes I om det?

Det er indtil videre blevet forbigået i total stilhed på P:R, men nu er det sommerferietid, og jeg er fristet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 27/06-13 13:30 
o_O

Det var i hvert fald gået helt hen over hovedet på mig at der er kommet et nyt GOW spil. Er der tale om en billig cash-in udgivelse, siden det har været så diskret?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/06-13 13:38 
Det er jo spørgsmålet. Det ligger ganske pænt, hvad anmeldelser angår, men jeg har ikke haft tid til at læse dem endnu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 27/06-13 13:39, rettet 27/06-13 13:40 
Efter hvad jeg har læst er det en blanding mellem GoW og Bulletstorm, med det kedelige Gears univers som backdrop. Der er en simpel campaign, men ellers er alle levels baseret på scoring.
j/k
SumezSumezSkrevet 27/06-13 13:40 
Det lyder egentlig ganske fornuftigt synes jeg :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/06-13 13:41 
Ja, bortset fra at Gears universet er virkelig kedeligt :)
j/k
SumezSumezSkrevet 27/06-13 13:43, rettet 27/06-13 13:43 
True, men det har nok bølle-brodude-humor til at det er underholdende for mig. Ved ikke om der er ufrivilligt, men uanset virker det. Jeg var stærkt underholdt af 2'eren. Bulletstorm virker for mig som om det prøver for hårdt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 27/06-13 13:45 
Jeg var nu også ganske underholdt igennem både 1, 2 og delvist 3 :)
j/k
SumezSumezSkrevet 27/06-13 13:49 
Vi grinte i hvert fald rimelig meget gennem den her scene :D http://www.youtube.com/watch?v=KkzsPgJvlFs
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/06-13 13:57 
Jeg kan rigtig godt lide universet, som jeg ikke mener er kedeligt. Og så er jeg meget vild med fodtøjet overordnet set.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 27/06-13 14:00, rettet 27/06-13 14:00 
Fodtøjet??

Gears of War: Judgment

I fremtiden render alle soldater rundt i new rock eller buffalo-støvler. Det ved alle. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 27/06-13 14:06 
Præcis. ♥ New Rock.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/06-13 09:57 
Wehner>
Er der nogen herinde, der har spillet det? Hvad synes I om det?

Det er slet ikke noget dårligt spil, på mange måder har det sine egne nye kvaliteter. For fokus er helt klart skiftet fra de tidligere spil.
Før var der noget "Halo i 3. person" over Gears of War. Man skulle bruge taktik og positionering for at overvinde de relativt intelligente fjender.
Nu er det langt mere et shooting gallery on rails. Med masser af pointsystemer du kan måles på.

For at citere min egen anmeldelse:
Det kan virke som en subtil forandring, men effekten af dette fokus på highscore er som en moderne version af grilbarernes klassiske skydespil. I stedet for en storslået historie, som man skal skyde sig vej igennem, så er dette afmålte bidder af action, som skal spilles igen og igen, for at opnå den perfekte score.

Det er ikke helt så hjernedødt bøvet som Bulletstorm - som efter min mening er spild af tid. Men det er en noget mere letbenet version af Gears of War.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 28/06-13 10:03 
SeventhSun>
Nu er det langt mere et shooting gallery on rails. Med masser af pointsystemer du kan måles på.

Noget i retningen af The Club?
WehnerWehnerSkrevet 28/06-13 10:11 
Spændende. Jeg bestilte det i hvert fald sammen med Allans Colonial Marines og lidt andet guf fra Amazon i går.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 28/06-13 10:38 
IMO er livet for kort til så dårlige spil. Selv på tilbud.
slk486slk486Skrevet 28/06-13 10:55 
Det er en collectors edition, med Aliens figure, etc., så der kan findes anden glæde i pakken end spillet.
Ellers er jeg enig, bortset fra at nogle dårlige spil kan være langt mere underholdende end nogle "gode" spil.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 28/06-13 10:57 
Denne tråd holder vil til Gears of War. Der er allerede en (lang) Colonial Marines-tråd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 28/06-13 11:05 
Jeg talte om både Gears of War: Judgment og CM.

Begge er tidsspilde.

Hvorfor ikke bare købe The Last Of Us?
WehnerWehnerSkrevet 28/06-13 11:11 
Fordi jeg skulle bruge et coop-spil til at gennemføre i sommerferien med en af mine venner og i øvrigt, som også nævnt, er glad for Gears-universet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 28/06-13 11:13 
Har nogen da sagt at gow:j er dårligt?

SeventhSun>
Det kan virke som en subtil forandring, men effekten af dette fokus på highscore er som en moderne version af grilbarernes klassiske skydespil. I stedet for en storslået historie, som man skal skyde sig vej igennem, så er dette afmålte bidder af action, som skal spilles igen og igen, for at opnå den perfekte score.

Det lyder jo vildt genialt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/06-13 11:54, rettet 28/06-13 11:57 
Ja, jeg synes bare ikke gameplayet i GoW er godt nok til at spille samme level igen og igen.
j/k
SumezSumezSkrevet 28/06-13 11:58 
Tjaa, i f.eks. Horde mode fungerer det overraskende godt synes jeg. Ved ikke hvor meget de har ændret gameplaymæssigt, men der må vel være nogle ting, hvis de har kunnet indføre et highscore-system.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/06-13 12:19 
Formentlig. Jeg har også tænkt mig at give det en chance, men ikke endnu.
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/06-13 16:40 
Beano>
Noget i retningen af The Club?

Det ved jeg ikke, har aldrig prøvet The Club :-(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 29/06-13 06:36, rettet 29/06-13 06:38 
The Club var fandeme godt. Må kunne fås til under 100,- i dag.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 14/07-13 12:49 
SeventhSun>
Det kan virke som en subtil forandring, men effekten af dette fokus på highscore er som en moderne version af grilbarernes klassiske skydespil. I stedet for en storslået historie, som man skal skyde sig vej igennem, så er dette afmålte bidder af action, som skal spilles igen og igen, for at opnå den perfekte score.

Spot on. Men samtidig kan det sagtens også spilles som et (lidt svagere) Gears of War-spil, hvor man primært tænker i kampagne. Det giver godt med alle udfordringerne, og Playkid og jeg har moret os fint. Opbygningen giver den der "lige én lille bane til"-fornemmelse hele tiden.

'Aftermath' låses op efter et stykke tid. Det er et ekstra kapitel til Gears of War 3, hvor man ser, hvad Cole & co. foretager sig helt til sidst, mens man styrer Fenix & co. på øen. Naturligvis ikke så storslået og episk som hovedkampagnen, men solidt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig