X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netflix er kommet til Danmark


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-12 11:40 
Netflix er lige kommet til Danmark, hvilke er noget jeg har gået og glædet mig til i noget tid.
Det er video on demand og for at kontekstualisere det lidt så er det "Spotify med film", hvilket vil sige at man betaler 79 kr om måneden for at se alt hvad man vil af film og serier med Danske undertekster.

Der er Apps til de forskellige smartphones og tablets men PS3 og... Se hele indlægget
290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-12 17:19 
Jmog>
Ok, på MIT Panasonic TV er de hvide ;-)

Så er dit nok bare bedre :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 17/10-12 17:37 
Verdens største i antallet af brugere, men bestemt ikke når det gælder indhold, hvis jeg skal dømme efter en times leg med tjenesten.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 17/10-12 17:43 
Så prøv at kigge på den amerikanske udgave. Større udvalg findes kun hos tjenester der tager penge per afsnit eller film (Vudu, iTunes).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/10-12 17:52 
Jeg tror verden ville gå under, hvis jeg for 79,- kroner om måneden fik lige hvad jeg ville have af film og serier... Den største hurdle er jo forhandlingerne med det danske marked, da de jo tydeligvis ikke bare kan klaske undertekster på noget de har rettighederne til i et helt andet land :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 17/10-12 20:06 
Darkbeat>
Nååh hos Unblock-us ok.

Virker fint på min ene PS3 så jeg antager problemet er helt løst nu :)

Så jeg kører nu DK Netflix på min iPad og Apple Tv mens jeg er på US Netflix på PS3 via een og samme Netflix konto. Så jeg kommer nok med på Unblock-Us vognen også :D

Dog en observation - selv om jeg er på US Netflix, er der ingen kø-muligheder, så den slags features binder sig nok på kontoen og ikke DNS?
ChronoChronoSkrevet 17/10-12 20:11 
Hvordan gør du Beano? Jeg har længe haft US Netflix og UnblockUS, men nu vil jeg gerne køre DK Netflix også. Det eneste sted jeg får DK Netflix nu, er på min PC hvis jeg fjerner UnblockUS fra routeren. Alle andre steder (iPad og PS3) beholder US Netflix. Skal jeg lave en DK Netflix konto?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-12 20:12 
Men Netflix kontoen har du lavet på den danske side eller hvordan?
ChronoChronoSkrevet 17/10-12 20:13 
Nej, den er gammel - lavet på Netflix.com for flere måneder siden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 17/10-12 20:29, rettet 17/10-12 20:31 
Jeg har kun angivet unblock-us DNS på min PS3, altså efter jeg fik trial til at virke på min W7 PC. PC kører igen via standard DNS.
Netflix kontoen blev oprettet i går inden jeg begyndte at rode med unblock-us, så det er en dansk konto.
DNS styrer om man er på US, DK, etc. Netflix, ikke kontoen.
JmogJmogSkrevet 17/10-12 20:29 
Chrono>
Hvordan gør du Beano? Jeg har længe haft US Netflix og UnblockUS, men nu vil jeg gerne køre DK Netflix også. Det eneste sted jeg får DK Netflix nu, er på min PC hvis jeg fjerner UnblockUS fra routeren. Alle andre steder (iPad og PS3) beholder US Netflix. Skal jeg lave en DK Netflix konto?


Hvilket device vil du gerne køre DK Netfix på? Hvis det er PS3'en, så slå US DNS'en fra i routeren (og sæt den ind i de devices der skal køre US), slet Netflix app'en fra PS3'en og hent den igen fra PSN mens du kører med dansk PSN konto.

Prøv at logge ind i den derefter. Det skulle undre om ikke den så kørte DK Netflix.
JmogJmogSkrevet 17/10-12 20:35, rettet 17/10-12 20:37 
Chrono, jeg har selv amerikansk konto, som blev oprettede for flere måneder siden. Jeg har lige logget ind i min amerikanske Netflix app (hentet via US PSN konto) på min Vita, som kører med dansk PSN konto nu. Vitaen står til dansk DNS og jeg får fint den danske Netflix.

Lyder som om det er samme scenarie du har, bare på PS3, så det burde virke. Reinstall af app'en er nok vejen frem.
ChronoChronoSkrevet 18/10-12 00:00 
Jeg har fundet problemet nu. Jeg har faktisk indholdet fra den danske Netflix på min PS3 - det er bare selve programmet der er engelsk. Just for Kids sektionen (som er grunden til at jeg vil have den danske Netflix) er dog udelukkende på engelsk, men jeg kan vælge en film derinde og så gå tilbage til den almindelige sektion og skifte sprog til dansk. Lidt besværligt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 18/10-12 07:47 
Måske sprogindstillingen på konsollen som styrer det?
ChronoChronoSkrevet 18/10-12 08:20 
Nej, den er også sat til Dansk.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-12 13:22 
Naiera>
Sjette sæson af Big Bang Theory koster 260,-. Som sagt, det løber hurtigt op.

Ca. 260 kr mere end den serie er værd så :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 18/10-12 13:30, rettet 18/10-12 13:34 
Det er nok værd at holde øje med Yousees kommende Youbio, der lanceres til november til samme månedlige pris, og, i følge Yousee, er indholdet meget større end hos Netflix.

http://beep.tv2.dk/s%C3%B8g/youbio

EDIT: Forresten er det kun HBO, som har nævnt en pris - Yousee har kun sagt, at prisen bliver konkurrencedygtig.
NaieraNaieraSkrevet 18/10-12 13:41 
En vigtig parameter, ud over indholdet, er også kvaliteten heraf. Hvis det bliver ligesom ViaPlay kan det vel være ligemeget hvor meget YouBio kommer til at byde på :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 18/10-12 14:55 
Klart, også derfor der skal "holdes øje" og ikke insta-købes :) De har forhåbentlig også en måneds prøvetid...
BeanoBeanoSkrevet 18/10-12 21:55 
Flatpanels har lavet en udemærket oversigt over enheder der understøtter Netflix:

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1350553826

Kan det passe at 360 ikke understøtter 1080p streaming?
NaieraNaieraSkrevet 18/10-12 22:16 
Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 22/10-12 10:57 
Lader til Netflix har problemer i øjeblikket pga belastning. Lørdag og søndag fik jeg flere gange "You cannot watch from this Location " fejlen da jeg forsøgte at starte en film fra US Netflix. I går skulle jeg en enkelt gang forsøge 4-5 gange før det lykkedes.

Unblock-us skriver lidt om det:
http://support.unblock-us.com/customer/portal/articles/796184-netflix-com-player-error-you-cannot-watch-from-this-location
SumezSumezSkrevet 22/10-12 10:59 
Med min danske konto og danske DNS har jeg ikke haft nogen problemer overhovedet. :)
Og det på trods af at min Fullrate forbindelse på alle andre mulige måder har problemer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 22/10-12 11:04, rettet 22/10-12 11:07 
Jeg havde heller ingen problemer... indtil lørdag og søndag. Men heller ikke hele lørdag og søndag jeg havde problemer. Med Dansk DNS rammer du vist heller ikke US servere svjv. Jeg har heller ikke haft problemer via Dansk Netflix.
jaesjaesSkrevet 29/10-12 17:22 
Hvis man tilmelder sig HBO Nordics nyhedsbrev inden 31/10, får man den første måned gratis:
http://hbonordic.com/dk

Kilde/forklaring:
https://twitter.com/HBOdk/status/260368645761404928/photo/1/large

Vær dog opmærksom på, at HBO Nordic kommer til at køre med en bindingsperiode på 6 måneder.
millenniummillenniumSkrevet 30/10-12 08:44 
Der er pænt stor begejstring på sønnikes værelse, efter vi opdagede Netflix app'en i Wii Store.

Nu kan han se Bakugan non-stop....
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 09:17 
Vedr. HBO, er der kommet info om hvilke platforme de vil understøtte fra dag 1?

ATV, iPad/iPhone, PS3, 360, etc.
NaieraNaieraSkrevet 30/10-12 12:11 
ATV kommer ikke med det samme.

Den der eksklusiv-aftale med Samsung kan i øvrigt sørge for at det KUN kommer på deres dårlige produkter i de første seks måneder. Som jeg har forstået det. Jeg håber selvfølgelig at jeg tager fejl.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 12:12 
Effektiv måde ikke at få kunder på - skidesmart!
NaieraNaieraSkrevet 30/10-12 12:23 
Hul i hovedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 31/10-12 09:11 
Ja, jeg elsker også at se film, mens jeg kører på min All Terrain Vehicle. :-P
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 04/11-12 17:00 
Jeg tager det i mig igen at det til børn ikke er på dansk. Alle serier for børn er med dansk tale, og filmene kan jeg også slå over på dansk tale på min iPad2 og bærbar, men ikke på mit Apple TV2? Nogen der oplever samme problem?

Prøvede idag at starte Drengen og Jernkæmpen på min iPad, og her kunne jeg vælge dansk tale. Prøvede derefter at se et afsnit af Inspector Gadget, og her kunne jeg slå over på engelsk tale, på min iPad. På mit Apple TV kan jeg kun vælge hvilke undertekster jeg vil have? Drengen og Jernkæmpen var med engalsk tale, men Inspector Gadget med dansk, og kunne som sagt kun vælge hvilke undertekster jeg ville have?

Er der en funktion som jeg overser på Apple TV?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 04/11-12 23:20 
Jeg gætter på Netflix app'en tager sig af boksens systemindstillinger - det gør den i hvert fald for om undertekster skal være på automatisk. Prøv at se om ikke der er en indstilling der for prefered audio language.
spectrespectreSkrevet 05/11-12 06:48 
Jeg har sat den til dansk. Snakkede med deres support igår, på engelsk, og det var sq op ad bakke. Brinnay kunne ikke kende forskel på spoken language og subtitles :-/

Hun kom frem til at app'en på apple tv i de nordiske lande skulle have en patch der kommer i starten af 2013.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 05/11-12 09:24 
Keep me posted.

Jeg overvejer at købe AppleTV, fordi vi allerede nu bruger netflix ret meget (på PS3 og Wii), men hvis der er bøvl med sprog vil jeg lige holde igen.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 05/11-12 14:57 
Ahh, det giver egentlig mening. Den Nordiske Netflix app er speciel i og med at den understøtter flere lydspor og skift mellem disse. Det gør den amerikanske ikke og Netflix App'en på en Apple Tv boks (også i DK) har den amerikanske app indbygget.
millenniummillenniumSkrevet 05/11-12 15:03 
Troede alle amerikanske afspilningsmedier var, som minimum, optimeret til english, spanish & french (taget deres indbyggere i betragtning)
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 05/11-12 15:27 
Boksen kan skam sagtens, det er app'en der ikke kan. Hvorfor den ikke er blevet opdateret til en nyere udgave er et rigtig godt spørgsmål.
BeanoBeanoSkrevet 05/11-12 15:30 
Jeg tror godt app'en kan men bare er blokeret på samme måde som den kø funktion vi heller ikke har adgang til selv om Amerikanerne har (også på ATV).
HankyHankySkrevet 05/11-12 18:29 
Alt hvad jeg har set af animationsfilm, tegnefilm m.v. på min AppleTV (3rd gen) har været med danske tale. Netflix var ikke indbygget fra start af, og skulle hentes med en opdatering af boksen.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-12 19:52 
Netflix dukkede automatisk op på min ATV uden jeg skulle opdatere. Svjv er Netflix en del af firmwaren og låses bare op.
millenniummillenniumSkrevet 18/11-12 13:09 
Jeg har netop købt AppleTV og det kører fint med Netflix. I forholdt til app'en på PS3, så er oversigten måske ikke helt så god, og på PS3 afspiller den også automatisk næste afsnit af en serie. Det gør AppleTV ikke, men det er en minor svaghed.

Mht.l lydspor, så er det samme muligt som på PS3, men som ofte har Apple kontrollen nogle skjulte funktioner. Man kan kun vælge sprog/tekster efter filmen er startet, ved at holde midter-knappen nede på remoten. På PS3 vælger man sprog og tekster inden filmen starter, hvilket virker bedre rent usability-mæssigt.

Men kort sagt, så kan man roligt købe AppleTV til sit NetFlix abonnement. Der er ingen forringelser.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 18/11-12 13:28 
Og så er ATV instant-on og bruger kun 4 watt i drift :)
millenniummillenniumSkrevet 18/11-12 15:44 
Netop. Meget mere økologisk. :)
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-12 17:13 
Under min konto på netflix hjemmesiden står der "Du deltager i øjeblikket i et særligt program og bliver ikke debiteret." og "Næste faktureringsdato: 01/03/2013". Hvordan kan det være?
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 18/11-12 17:25, rettet 18/11-12 17:25 
Hvis du har Spotify, kan det måske være derfor, da man kunne få Netflix gratis resten af året, hvis man havde Spotify. Det virkede dog som at man aktivt skulle gøre noget for det virkede, men ved ikke så meget om det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-12 17:26 
Det har jeg ikke og har ikke haft :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 19/11-12 11:14 
Jeg kører med Spotify tilbuddet, og regner ikke med at se rudekuverten før til januar. :)
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 06/12-12 23:52, rettet 07/12-12 00:16 
jaes>
Det er nok værd at holde øje med Yousees kommende Youbio, der lanceres til november til samme månedlige pris, og, i følge Yousee, er indholdet meget større end hos Netflix.

De har lanceret en beta. Har meldt mig til, og håber det rykker lidt mere, når de starter rigtigt ;)

Der er gratis prøveperiode frem til 1/2-13. Ingen binding.

http://yousee.dk/YouBio.aspx

EDIT: Beta lyder ikke til at køre så længe igen, så man skulle gerne kunne nå at tjekke den færdige tjeneste ud i prøveperioden.
millenniummillenniumSkrevet 07/12-12 08:59 
Men, man skal vel stadig købe deres #%&€/# YouBio boks, hvis man ikke er kunde hos YouSee (Som jeg aldrig ville røre med en ildtang)?
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 07/12-12 12:21, rettet 07/12-12 12:25 
Lige nu er der tilsyneladende ikke så mange muligheder - computer/computer koblet til tv, iPhone/iPad (har læst man kan sende signalet videre til Apple TV) og en (to?) af YouSees bokse. Der har også være snak om at nyere tv fra vist Samsung og LG også understøttes, eller vil være det senere. Det virker ikke som at de har planer om at være specielt lukkede, og de har fx også interesse i at få en app på konsollerne.

EDIT: Der er en Android app på vej.
290 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig