X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kinect Star Wars


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/04-12 11:58 
Set i bakspejlet er er Tønder sagen, Muammar Gadaffi's diktatur og Adolf Hitlers systematiske jødeudryddelse tegn på at der findes sand ondskab i verdenen, men nu er Star Wars Kinect også udkommet.

Fra dag 1 tror jeg alle har forventet et halv-broken lyssværds spil hvor man bliver guidet igennem railsekvenser imens man svinger med armene og håber at noget sker på skærmen, men der er så meget mere i spillet....

Som Star Wars fan har man jo været med igennem tykt og tyndt og tyndt og tyndt, men når man ikke troede det kunne blive mere stødende over for fans a den klassiske trilogi, kan man nu danse som stjernerne fra filmene, til popmusik der er bastardiseret til at handle om Star Wars og med moves der hedder noget med Star Wars.

Her er 3 eksempler og jeg gør opmærksom på at der vil være meget stødende billeder:

http://youtu.be/vvKl8ZMQqFU

http://youtu.be/XfYZwQ0bOCA

Og det sidste nummer er en bastardisering af Village People's "YMCA" med titlen "Empire Today", som selvfølgelig betyder at George Lucas mener at skurkene i Star Wars universet er homoseksuelle og i forlængelse af dét mener at at ALLE homoseksuelle er skurke.

http://youtu.be/i4mqEJaP2fs


Kinect Star Wars er faktisk racisme.
SumezSumezSkrevet 03/04-12 12:01 
Nøj hvor er det vildt det spil! SSKT9!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 03/04-12 12:04 
Første april var i søndags. *facepalm*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/04-12 12:05 
Jeg overvejede kort at købe den bundle med en Star Wars tematiseret 360'er, men jeg syntes den er lige dyr nok.
SumezSumezSkrevet 03/04-12 12:05 
Wehner>
Første april var i søndags. *facepalm*

Jeg håber stadig på at Bo bare har været langsom i optrækket. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/04-12 12:07 
Desværre Morten... Ligesom 9/11 så sidder man i de første øjeblikke og tror at det noget der ikke er sket i virkeligheden og at det kun er en ond drøm, men Kinect Star Wars er her....
SonicSonicSkrevet 03/04-12 14:15 
Hold da op hvor ømt. Håber de brænder nalderne på det ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
silverstarsilverstarSkrevet 03/04-12 14:48 
Tænk nu hvis dette var George Lucas' oprindelige vision af Star Wars, og teknologien først nu er nået til et stadie, hvor det kan realiseres :)

Sad, Lucas, sad indeed...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 04/04-12 09:04 
Pinligt så store summer og kæmpe udviklingsteam kan producere noget så pinligt og skide så højt og helligt på franchisen. Jeg havde ikke forventet noget godt men alligevel rystet over hvor ringe resultatet åbenbart blev.

Dog Turd - The Review
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/04-12 10:03 
Spillet ser utrolig latterligt ud, men jeg synes lige man skal huske på, at Lucas fra begyndelsen har lavet alt muligt plat med franchisen.

Der er den famøse Christmas Special, som han godt nok har forsøgt at få lagt i graven.
Star Wars opfandt jo som sådan merchandise, og jeg er ret sikker på, at på det tidspunkt, var der folk, som synes at ideen om at lave legetøj baseret på en seriøs film, var lige så latterligt, som vi synes det er at lave "Princess In A Battle".
Vi er ikke så udsatte for det herhjemme, men andre steder i verden, har man kunne købe alskens variationer af slik og morgenmadsprodukter osv. med Star Wars branding.


Det er faktisk mere interessant IMO, at fokus stadig er på Han, Luke og Leia - OT. Jeg ville tro at målgruppen til dét spil, var betydeligt mere bekendt med prologen og endnu mere med Clone Wars tegnefilmene.

Og så er jeg ked af, at en så lækker Limited Edition konsol, som jeg virkelig brænder for at eje, skal kædes sammen med sådan et skod spil :-(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-12 10:10 
Jeg vil sige at den julespecial fra 1978 var mere seriøs end dette spil :D
WehnerWehnerSkrevet 04/04-12 10:47 
Jeg har de to Ewok-film. Der er bl.a. en papmacheedderkopper, men kan se bliver trukket i en snor. SeventhSun har en vis pointe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-12 11:04 
Jeg syntes det lugter som en dårlig undskyldning at det er mere acceptabelt fordi der er lavet billige spin-offs, omfattende merchandising, etc. Det er ikke ligefrem en nyhed.
SumezSumezSkrevet 04/04-12 11:10 
SeventhSun>
Jeg ville tro at målgruppen til dét spil, var betydeligt mere bekendt med prologen og endnu mere med Clone Wars tegnefilmene.

Er der virkelig nogen der er det?!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/04-12 12:55 
Beano>
Jeg syntes det lugter som en dårlig undskyldning at det er mere acceptabelt fordi der er lavet billige spin-offs, omfattende merchandising, etc. Det er ikke ligefrem en nyhed.

Det er ikke nogen undskyldning - som sagt ser spillet latterligt ud.

Men folk opfører sig som om et er første gang, at der bliver lavet noget plat / kun for at tjene penge med Star Wars logo og figurer på.

Jeg kan ikke se forskellen på det her spil og C-3PO morgenmad.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-12 12:56 
Det kan jeg godt :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/04-12 13:00 
Sumez>
SeventhSun>
Jeg ville tro at målgruppen til dét spil, var betydeligt mere bekendt med prologen og endnu mere med Clone Wars tegnefilmene.

Er der virkelig nogen der er det?!

Øh selvfølgelig.

Episode III er nu 7 år gammel.
Hvor mange 10 - 30 år gamle film så du, da du var barn?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-12 13:07 
Da jeg var barn så jeg masser af gamle S/H film. Ikke at det beviser noget i forhold til nutidens unge generation - kun at jeg er en gammel plut :)
SumezSumezSkrevet 04/04-12 13:07 
SeventhSun>
Hvor mange 10 - 30 år gamle film så du, da du var barn?

Mon ikke det har udgjort omkring halvdelen? 30 år gammelt var nok i overkanten i 80'erne, men det er da meget mere normalt i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig