X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassins Creed III


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 15/02-12 20:04 
Ubisoft har annonceret Assassins Creed 3 og det står til at udkomme den 30. Oktober

CEO Yves Guillemot delivered the news in a conference call with investors this afternoon.

"Assassin's Creed 3 is the true next generation of both the Assassin's Creed brand and interactive entertainment/storytelling in general," the exec said (via Joystiq).Se hele indlægget


Nyheden på CVG
78 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 30/10-12 15:10 
Jo.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 30/10-12 15:18 
Pyha, så er jeg heldigvis fuldstændig kold.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 30/10-12 22:05 


Gametrailers anmeldelse
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/10-12 23:36 
Der er åbenbart mange bugs og glitches efter hvad jeg har læst rundt omkring, men det bliver patchet efterhånden, sådan foregår det jo nu omdage.

Jeg havde egenligt tænkt mig at købe det her spil på release for at give serien en ny chance, men det skræmmer mig lidt hvis det virkelig tager 20 timer for at gennemføre spillet på 60%~.

Det lyder vildt, for så må der godt nok være trivielle fyld mission til den helt store guld medalje.

Det ser ellers godt ud og settingen er interessant, desværre er person galleriet noget af det absolut ringeste i nogen større spilserie i spilhistorien.

Jeg ved snart ikke, 399 kr for en spiloplevelse der med stor sandsynlighed er sjov de første 4 timer hvorefter de næste 16 er gentagelse efter gentagelse renden fra A til B og tilbage til A igen. Man kan håbe på at historien fanger lidt bedre end i forgængerne, selvom det er svært at forholde sig til med en så intetsigende hovedperson som Desmond.

Må hellere sove på det.
BeanoBeanoSkrevet 31/10-12 05:22, rettet 31/10-12 07:40 
Azzkikr>
Der er åbenbart mange bugs og glitches efter hvad jeg har læst rundt omkring, men det bliver patchet efterhånden, sådan foregår det jo nu omdage.

Hvis du kigger lidt op kan du se der er en stor day 1 patch.

Azzkikr>
Jeg ved snart ikke, 399 kr for en spiloplevelse der med stor sandsynlighed er sjov de første 4 timer hvorefter de næste 16 er gentagelse efter gentagelse renden fra A til B og tilbage til A igen. Man kan håbe på at historien fanger lidt bedre end i forgængerne, selvom det er svært at forholde sig til med en så intetsigende hovedperson som Desmond.

Du er altid så herlig optimistisk... :D
SumezSumezSkrevet 31/10-12 08:52 
Assassin's Creed er tydeligvis den spilserie, Azzkikr er mest passioneret omkring selvom han konstant prøver på at være ligeglad. :P

Jeg var slet ikke klar over as AC3 kom ud allerede?? Troede det hed en gang i næste år :P Det går lige hurtigt nok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/10-12 08:56 
Det har været næsten 3 år undervejs :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-12 08:57 
Azzkikr>
Det ser ellers godt ud og settingen er interessant, desværre er person galleriet noget af det absolut ringeste i nogen større spilserie i spilhistorien.

Halo og Fifa.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 31/10-12 09:45 
At dømme efter de første scores, så skuffer det faktisk lidt: http://www.gamerankings.com/xbox360/621797-assassins-creed-iii/index.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 31/10-12 10:09, rettet 31/10-12 10:09 
Konsolkongen>
Azzkikr>
Det ser ellers godt ud og settingen er interessant, desværre er person galleriet noget af det absolut ringeste i nogen større spilserie i spilhistorien.

Halo og Fifa.

Ja, det irriterer mig også voldsomt, at spillerne i Fifa ikke har noget fornuftigt at sige. Deres replikker lyder som om de er indtalt i en telefonboks og fortællingen er, udover et par twists hen mod slutningen, den samme år efter år. Jeg tror bare ikke rigtig på Bendtner, når han fører bolden frem. Hans motivation for at være på banen bliver aldrig fortalt og han ender derfor som en tom skal. Heldigvis er verdenen stadig interessant, men jeg kunne bare godt tænke mig at de prøvede en ny setting. Måske noget med drager eller aliens?
SumezSumezSkrevet 31/10-12 10:13 
Baldur's Goal
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/10-12 10:39, rettet 31/10-12 11:45 
Goal Of Duty: Modern Footwear med zombie-mode

(undskyld)
HeroldHeroldSkrevet 31/10-12 11:28 
Midfield of Honor: Goalkeeper
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/10-12 12:37 
Jeg kan godt lide hvor den tråd er på vej hen :-)

Goals'n'Goblins
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/10-12 12:43 
Goal Theft Auto
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 31/10-12 13:16 
Ultima Offside?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 31/10-12 13:29, rettet 31/10-12 13:34 
Goal of War: Not Fair Play.

(Er jeg landet på Rock, Paper, Shotgun?)

(Eller Rock, Pun, Shotgun (tihi) ).
dRxLdRxLSkrevet 31/10-12 13:43 
Rapelay: 11 Greatest Holes

baggrund:
http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Nicklaus'_Greatest_18_Holes_of_Major_Championship_Golf
http://en.wikipedia.org/wiki/Rapelay
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CronossCronossSkrevet 31/10-12 13:55 
Assassins Creed III
CronossCronossSkrevet 31/10-12 14:15 
Ok, tilbage til topic:


Assassins Creed III
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/11-12 07:59, rettet 09/11-12 10:09 
Jeg læste artiklen herunder med ni ret graverende kritikpunkter af ACIII. Er der nogen der er i gang og kan give nogle forløbige indtryk? Hvordan holder det sammenlignet med Batman Arkham City?

Artikel
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 09/11-12 09:45 
Hmmm... syntes artiklen går udelukkende efter den kritiske vinkel. Det er ikke noget mesterværk men syntes heller ikke det står så slemt til - langt fra.

Jeg har spillet PS3 udgaven ca. 19 timer og vil tro jeg er ca. 60-70% igennem hoved historien. Har været rigtigt godt underholdt men der er frustrationer undervejs - det er trods alt stadig et AC spil. Jeg er ikke stødt ind i direkte fejl eller crashes endnu, dog elementer som kunne være mere poleret. Snakken om fejl i diverse anmeldelser virker hysterisk, i hvert fald må day 1 patchen have afhjulpet det meste.

Af mine kritikpunkter er det primært stealth system som stadig er halv-broken til tider og man ofte bare ender ud med brute-force at slagte løs på missionerne, og man stadig ikke har en måde man kan krybe eller gå ned i knæ på f.eks. tage for at mindske chancen for at blive opdaget. Skuffende de ikke har revideret det.
Kampsystemet er forbedret og bliver sjovere med lidt øvelse, men igen ikke forbedret nok - for meget slo-mo og temposkifte som irriterer mig lidt. AC gjorde det bedre. Håndkamp er rigtigt skod, har også kun skulle bruge det 2-3 gange undervejs indtil videre.
Et andet frustrationselement som heller ikke er elimineret (eller bare minimeret), er at det er for nemt at komme til at gribe fat i omgivelserne når man køber rundt, specielt i byerne hvis man skal løbe rundt i de snævre sidegader og lign. Stodderen har lim på hænderne!

Interfacet/menuer virker lidt kluntede i starten men langt fra nogen katastrofe. Kortet og våbenvalg kunne være mere intuitivt men har ikke haft problemer med loading af det på PS3 (1-2 sekunder at åbne kortet).

Skydevåben (musketter, pistoler, bue, etc) fungerer fint. Jeg forstår ikke at de kritiserer det for at være langsomt. En musket og pistol i perioden tog lang tid om at affyre og specielt lade. Jeg syntes det er fedt at det tager langt tid at lade skydevåben og at buen er hurtigere. At man skal trykke trekant/Y for at skyde? AC er ikke et FPS og der var ikke AK-47'er i 1770'erne!

Jagtsystemet har jeg ikke helt forstået pointen med. Man finder spor som markerer en bestemt bytte man så kan jage og slagte, men ofte render dyrene alligevel bare rundt som man bare kan rende hen til og hakke uden for meget pjat. Eller har jeg misset noget?

Søslag fungerer fortræffeligt, underholdende og er imponerende lavet grafisk.

Hesteridning er i orden. Ikke helt på RDR's niveau, men betydeligt bedre end f.eks. Skyrim. Dog for det meste næsten lige så hurtigt at rende rundt til fods, så ikke nogen stor fordel ved at ride.

Fjende AI virker ca. på niveau med de tidligere spil. Jeg har i hvert fald ikke observeret nogen større forbedringer.

Nu vil jeg ikke spoile noget mht. historien men det er korrekt at spillet tager nogle timer før det "rigtigt" går i gang (for mig ca 6 timer) og kan føles træt i starten, specielt hvis man bare vil i gang. Men jeg syntes egentligt det er til spillets fordel og havde en velfungerende "twist". Jeg var så også forberedt på den langsomme start.

Med den nye engine har spillet fået et stort grafisk løft, specielt i vildnisset som er lækkert lavet og sjovt bare at rende rundt og finde skatte, fjer, udsigtsposter, osv. Frameraten er ikke optimal i byerne når der er mange personer på gaden og tæt bebyggelse, omvendt flyder det godt i vildnisset og langt det meste af spillet. På 360 skulle frameraten være lidt bedre i byerne mens det så halter en smule i vildnisset. Der er lidt pop-up af personer og dyr nogle steder. Der er ingen tearing overhovedet som det første AC spil - både på PS3 og 360. TAK!

Så indtil videre er jeg rigtigt godt underholdt. Det er desværre ingen revolution for serien pga. kerneelementerne som stadig trænger til en overhaling, men de nye elementer fungerer fremragende for det meste.
Jeg syntes ikke man skal lade sig skræmme væk af Kotaku's rant. Kan man li' de tidligere spil i serien, er dette et must-buy. Omvendt, hvis man fandt dem frustrerende og kedelige, vil 3'eren være et fejlkøb.
SumezSumezSkrevet 09/11-12 10:07 
Jeg ved heldigvis lidt nok om den amerikanske... britiske? koloni-noget.. den.. den der krig, spillet foregår i, til at gump-faktoren får nogen som helst indflydelse på mig, men jeg kan godt høre at det lyder ret dumt, det han beskriver i artiklen. :) Jeg synes dog også det var dumt at Machiavelli skulle være en af Ezio's krigskammerater, men til gengæld synes jeg de ramte en personlighed der passer så godt på de værker og den historie, man forbinder ham med, at det var en stor fornøjelse at møde ham "in person". :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 11/11-12 16:08 
Beano>
Nu vil jeg ikke spoile noget mht. historien men det er korrekt at spillet tager nogle timer før det "rigtigt" går i gang (for mig ca 6 timer) og kan føles træt i starten, specielt hvis man bare vil i gang. Men jeg syntes egentligt det er til spillets fordel og havde en velfungerende "twist". Jeg var så også forberedt på den langsomme start.

Jeg grinder på livet løs, og er lige blevet færdig med sekvens fire. Er det efter den, spillet begynder for alvor? Indtil nu har det godt nok været slooooooow.

SPOILER-TEKST:
Sekvens fire slutter med at man lige har fløjet rundt som en ørn og nu forlader indianerbyen
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/11-12 17:21 
Du nærmer dig :)
WehnerWehnerSkrevet 11/11-12 20:37 
Det håber jeg efterhånden også rigtig meget på :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 11/11-12 23:56, rettet 15/11-12 15:09 
Jeg tror så småt, det begynder at blive underholdende nu. Det er ekstremt modigt* af Ubisoft at have SÅ lang en intro. Jeg har ikke siddet med et stopur, men jeg gætter på, man skal investere mindst fem-seks timer, før spillet starter.

*og med modigt mener jeg dumt
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/04-13 00:36 
Jeg blev helt færdig med spillet her i min forsinkede påskeferie. Når det fungerer, er det superlækkert, og søslagene virker egentlig glimrende. Omvendt så kommer der adskillige sekvenser, hvor man ikke som sådan spiller, men bare trækkes rundt og skal trykke på en knap i ny og næ.

Historien er lækker, og spillets setting føles frisk. Det giver virkelighed noget, at man ikke har spillet under uafhængighedskrigen før.

Men man sidder lidt tilbage med spørgsmålet: "Hvorfor sænke kvaliteten her, når Ubi kunne holde niveau tre toere i træk?".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
78 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig