X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince Of Persia HD Collection

Svar
BeanoBeanoSkrevet 05/10-10 21:42, rettet 05/10-10 21:43 
Endnu en HD port/remake collection på vej - denne gang Prince Of Persia spillene The Sands of Time, Warrior Within og Two Thrones.

Udkommer i Europe d. 19. november på PS3. Ikke noget om 360 udgave endnu.

Det er også rygter om en Splinter Cell trilogi HD-udgivelse, men pt. kun rygter.

"Ubisoft announces Prince of Persia HD collection for PS3"
WehnerWehnerSkrevet 05/10-10 22:22 
Jeg ville ikke have noget imod endelig at få spillet Sand of Time og så endda opdateret. Chaos Theory ville også være lækkert.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 05/10-10 23:11 
Prince of Persia HD Collection udkommer kun i Europa.

http://kotaku.com/5656410/prince-of-persia-hd-collection-is-europe-only-in-3d-royally-ugly
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/10-10 12:40 
Kun PS3, kun EU?

Hvorfor dog det?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 06/10-10 13:36 
Jeg tror nu nok det dukker op på 360 og bare er tidseksklusivt - derfor jeg har postet det som multiplatform ;)
WehnerWehnerSkrevet 06/10-10 13:56, rettet 06/10-10 13:56 
Det ville være meget ulig lige præcis Ubi i hvert fald.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/10-10 17:13 
SeventhSun>
Kun PS3, kun EU?

Hvorfor dog det?

Hmm ved ik mht PS3, men med mindre jeg husker forkert, så kunne NTSC markedet køre HD med component kabler, hvilket ikke var muligt på PAL markedet, dengang. Ihf med Xboxen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-10 17:15 
Xbox versionen af Sands of Time og Warrior Within mener jeg kun er 480p hvis det er dem du tænker på?
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 06/10-10 17:33 
Fedt med alle de nye HD udgivelser. Så mangler vi bare Capcom's Onimusha serie i HD. Så ville jeg blive fuldstændig balstyrisk :D
Bashful Neophyte
JonassoeJonassoeSkrevet 06/10-10 18:54 
Føler at jeg er gået glip af noget, da jeg aldrig har prøvet trilogien, så denne opsamling glæder jeg mig da helt bestemt til =D
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
millenniummillenniumSkrevet 07/10-10 08:23 
Venter stadig på Metal Gear Solid HD reboot. Uanset de grafiske egenskaber for MGS 2, 3 og 4 så synes jeg stadig at den første var bedst.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 07/10-10 08:35, rettet 07/10-10 08:36 
Eftersom de allerede har lavet én "reboot" af det spil, kommer der nok ikke en ny lige foreløbig. :)
Og omkring 50% af Solid var jo i forvejen remakes af elementer fra 2'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/10-10 09:11, rettet 07/10-10 09:11 
Tror han mener HD udgave af MGS1 og ikke de gamle MG spil?

Jeg så også gerne en HD collection med MGS1+2+3 :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-10 09:21, rettet 07/10-10 09:23 
Sumez mener nok at der allerede er lavet en remake af MGS1 i form af MGS Twin Snakes på GCN. Store dele af MGS1 er også bare Metal Gear 2, men i 3D så vidt jeg har forstået.

Jeg brød mig ikke om Twin Snakes. Spillet var teknisk dårligt og kontrollen blev jeg aldrig venner med. Jeg har faktisk aldrig gennemført etteren :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/10-10 09:49 
De kunne passende tage udgangspunkt i Twin Snakes i en HD udgave og så rette op på de ændringer som fans evt. ikke brød sig om :)
SumezSumezSkrevet 07/10-10 10:13, rettet 07/10-10 10:13 
Virkelig? Jeg kan slet ikke se problemet i Twin Snakes, kontrollen var som i originalen, men med flere at MGS2's elementer, som fungerede fint. Jeg var egentlig skeptisk i og med at det var udviklet hos Crystal Dynamics og alt var lavet forfra inkl. dialogen. Men skuespillerne, som jo er de samme som i originalen, gør det ligeså perfekt som altid, og selve spillet er på alle måder som originalen "bare forbedret", så de problemer man burde kunne have med det, forekommer som jeg ser det også i PS1-spillet.

Iøvrigt synes jeg det er sjovt hvordan alle fjenderne i Twin Snakes gør en dyd ud af at gå hen til et gelænder og falde udover kanten for den dramatiske effekt når de dør, hvis de er bare nogenlunde i nærheden af et.
BeanoBeanoSkrevet 07/10-10 11:21, rettet 07/10-10 11:22 
Jeg kritiserer ikke TS - skrev ændringer som fans EVENTUELT ikke brød sig om - kunne jo være der var noget :)
millenniummillenniumSkrevet 07/10-10 11:44 
Altså - jeg sagde bare at jeg gerne ville have en MGS reboot til PS3. :-P
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 07/10-10 11:45 
Beano>
Jeg kritiserer ikke TS - skrev ændringer som fans EVENTUELT ikke brød sig om - kunne jo være der var noget :)

Det var også ment til Konsolkongen :)
BeanoBeanoSkrevet 07/10-10 11:49 
Ok det giver mere mening :D
BeanoBeanoSkrevet 07/10-10 11:50 
millennium>
Altså - jeg sagde bare at jeg gerne ville have en MGS reboot til PS3. :-P

HD ports er ikke en reboot IMO ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig