X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV-tråden


Svar
SephirothSephirothSkrevet 02/08-07 23:12, rettet 02/08-07 23:13 
Ikke fordi der er mangel på store spil dette efterår, men det kommer nu alligevel som en overraskelse. Og det bliver næppe den første store udgivelse, der rykkes til næste år.

Link
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 15:09, rettet 09/06-08 15:11 
Tæller det? ;)

...med een vurdering?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-08 15:13 
Der er jo flere der har skrevet 7/10...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-08 15:14 
Beano>
Hvor ser du beskrivelse af P:R skalaen ?


P:R karakter-beskrivelser
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 15:17 
Takker - så den lige og iflg. den skala er spillet ret 9/10 da 10 betyder perfekt og det er GTA4 ikke.

Har også lavet en vurderig af den så det grimme 7 tal ikke skulle stå alene ;)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/06-08 15:19 
Jeg må give Beano ret. Spillet fortjener de høje karakterer, hvis ikke 10/10 så ihvertfald 9/10.

At spillet ikke tiltaler alle har jeg fuld forståelse for, men en karakter som 5/10 vidner vist om, at man bare ikke kan lide genren/serien og derfor fokuserer næsten udelukkende på de mangler spillet naturligvis også har, fremfor alt det spillet gør rigtigt. Af samme grund ville jeg meget nødigt begynde at uddele karakterer til JRPG'er :)
(...)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-08 15:19, rettet 09/06-08 15:20 
Echelon VI>
GTAIV's største problem er i mine øjne de mange timer det tager, inden alle muligheder er fremlagt åbent for spilleren.

Det har taget mig (kun!) ca. 55 timer at gøre stort set alt, hvad der er værd at gøre i singleplayer-delen. Givet, jeg har ikke scoret samtlige kællinger, og jeg har heller ikke skudt 200 flyvende rotter, men jeg har gennemført samtlige 90+ missioner, alt ekstragejlet, stunthop osv. og der er ikke andet tilbage end at gentage ting, jeg allerede har gjort mindst én gang før. Selvfølgelig kan jeg stadig støde på nye småting ved blot at køre gennem byen på må og få, men der er ikke noget decideret mål-drevet tilbage at foretage sig.

Multiplayer-delen siger mig ikke så meget, og jeg er ikke sikker på om jeg nogen sinde kommer i gang med den del. (Der er andre vigtigere spil at lege med).
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-08 15:22 
Beano>
Har også lavet en vurderig af den så det grimme 7 tal ikke skulle stå alene ;)

Altså jeg snakkede om de umildbare vurderinger folk her i tråden er kommet med :) Darknon, Hykotakeman og Playkid har sagt 7.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 15:27, rettet 09/06-08 15:30 
Jow jow... men hvad med alle som har ratet spillet højere - skal de ikke tælles med?

EDIT: Det er jo ikke som om spillet er blevet ringere eller folk har ændret mening siden launch, men måske mere fordi at personer der forvejen ikke bryder sig om GTA, endeligt har fået spillet 4'eren og skuffet over det stadig er GTA (surprise!).
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-08 15:29 
Jo jo... men så skal du også tælle Charters og min 5/10 med og så ligger vi stadig meget tæt på et 7-tal i gennemsnit.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 15:38, rettet 09/06-08 15:40 
Har ikke turde gætte på folks vurderinger (ud fra udtalelser) og regnet på et gennemsnit, men mit indtryk er at 7/20 ikke er normen af vurderingerne i denne tråd.

5/10 (=middelmådigt) er IMO helt hen i vejeret og tangerer en provotation end reel objektiv mening - sorry men du lød altså meget forudindtaget inden du fik spillet ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/06-08 15:40 
Så har du ikke læst tråden igennem. Jeg havde håbet på et 7-8/10 spil...
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 15:41 
Ok, surt du blev skuffet :(

Jeg blev omvendt positivt overrasket - havde forventet mindre "mere-af-det-samme-men-i-HD" ;)
happyEDhappyEDSkrevet 09/06-08 15:58, rettet 09/06-08 16:00 
Jeg må altså også sige at efter mange timers spil, må sige at jeg er sku lidt skuffet.

Inde jeg siger mere skal det siges at jeg har spillet alle GTA spillende siden GTA 1 til PS1.

For mig må jeg også sige at det er et 8 tal hvis ikke det er et stort 7 tal.

Spillet er bare blevet hypet alt for meget.

Syntes ikke der er noget spring fra GTA fra de tidlige GTA'er. Ja ok det er bedre grafik, men det skulle det også gerne være da vi er hoppet en generation op, men så flot er det altså heller ikke. Faktisk er der rigtig mange glitches jeg syntes jeg ikke har set i spil siden "vi" rykkede op til 360 og PS3.

En anden ting er at ja det er en stor by, men hvor mange forskellige biler er der, og er de ikke lidt kedelige. Og har man først "lånt" en bestemt bil, så vrimler byen med den samme slags bil, indtil man finder en anden, så vrimler byen med den.

En anden ting er kontrollen. Det har aldrig været GTA's stærke side. Men de må da snart have kunne kopiere nogle andre der laver en god styring. Det er blevet bedre ingen tvivl, men helt ærlig så er det bare ikke godt nok.

Så det ikke bliver en for lang handling, vil jeg bare lige kort nævne andre.

Alt for begrænset hvor mange bygninger man kan gå i.
Tøj udvald for småt.
Våben er de samme som altid har været der.

Historien er bedre end forgående GTA spil, men ikke på højde med så mange andre spil.
Ved godt man ikke kan få alt, men syntes faktisk at det virke skrabet, ja det er en stor by, men man kan ikke rigtig bruge byen til noget.
Det bliver bare de samme missioner igen og igen.



GTA er et godt spil noget for sig selv, men ikke et 9 eller 10 tal.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-08 15:58 
Beano>
Det er jo ikke som om spillet er blevet ringere eller folk har ændret mening siden launch...

Det kan da meget let være tilfældet. Hvis du spurgte folk efter kun 5-10 timers spil, ville størstedelen nok rate 1-2 højere fordi de var så vildt overvældede. Men der er jo en god grund til, at man først burde rate/anmelde spil, når man har gennemført og mere eller mindre har prøvet alt hvad spillet byder på.
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 16:22, rettet 09/06-08 16:26 
Jeps - men omvendt kunne en vurdering også blive bedre. Jeg var umiddelbart ret skuffet over spillet (fokuserede meget på de negative tekniske sider) men blev langt mere positivt stemt efter ca. 5-7 timer... go figure ;)

happyED>
En anden ting er at ja det er en stor by, men hvor mange forskellige biler er der, og er de ikke lidt kedelige. Og har man først "lånt" en bestemt bil, så vrimler byen med den samme slags bil, indtil man finder en anden, så vrimler byen med den.

Enig - men det er sikkert et memory og/eller rendering issue (flere biler=mere hukommelse) og ikke en egentlig bug. Dog stadig skørt at se på ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/06-08 17:07, rettet 09/06-08 17:07 
Hyakotake>
Det har taget mig (kun!) ca. 55 timer at gøre stort set alt, hvad der er værd at gøre i singleplayer-delen.

Jeg tror du misforstår mig. Jeg har intet at sætte på spillets længde. Kritikken går mere på at nogle væsentlige elementer introduceres flere timer inde i spillet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PlaykidPlaykidSkrevet 09/06-08 17:24 
Sumez>
Beano>
De gamle GTA spil syntes jeg havde mange frustrende missioner der ødelagde lysten pga. tåbelig kamera og targering system, og jeg fuldførte aldrig nogen af spillene.

Det gør bestemt en stor forskel for mig, hvis de endelig har forbedret dette, for det irriterer mig meget ved samtlige tidligere spil.

Jeg kan ikke huske kamera kontrollen i de gamle spil.
Men det Beano skriver ovenover, er min opfattelse af de ting i GTAIV.
Kameraet auto-centrerer automatisk, det er meget irriterende hvis man gerne vil kigge på byen, eller bare orientere sig, når man går. Og det kan ikke ændres i spillet.
Coversystemet er elendigt, foruden at det glitcher/ikke virker, targeter det også civile i missioner og er generelt bare meget irriterende at bruge.
Man da kan heldigvis slå det fra, og det har også hjulpet i en del situationer, men auto aim kan også være ret fatalt nogle steder.
Derfor var jeg nødsaget til at slå det fra/til mange gange under spillet, og det var til slem irritation hver gang.

Dating, byture og de tiltag der ellers har været i spillet. Det er alt sammen godt de har fået med, det er bare så overfladisk, og derfor super kedeligt når man lige har fået prøvet dem et par gange. Havde det være udbygget noget mere havde det nok godt kunne hjælpe lidt på karakteren.

Jeg mener stadig 7/10 er meget passende.
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 09/06-08 20:15 
Det viser jo bare at folk er forskellige. Jeg har ingen problemer overhovedet haft med alt det du nævner, Playkid. Det hele virker som det skal hos mig. Det auto-centrerende kamera ville jeg ikke undvære. Coversystemet har ikke voldt problemer hos mig - hvis det har, har det kun været min egen fejl.

Jeg kan dog godt følge dig i at Dating osv. godt kunne have været udbygget mere.

Der hvor jeg til stadighed falder på halen, er spillets multiplayerdel. Det er lige hvad serien altid har manglet - det virker ikke optimalt endnu, desværre - men når det gør, så morer jeg mig mere end noget andet spil på Xbox'en har formået.

For mig er det stadig 9-10/10 - det bliver svært at gøre meget bedre. Jeg er dog spændt på hvad der sker med Saints Row 2 - det ser ikke ringe ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/06-08 20:47 
Enig i at auto-centrering af kamera er ret trals og der burde være en option til at slå det fra. Det har dog mest irritereret mig i multiplayer.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-08 21:41 
3 ting jeg gerne havde set:

- Autocentrering fra/til/flytbart-time-delay-option/whatever!
- Kamera-fastlåsning under bilkørsel. Vinklen er LIDT for flad til min smag, så jeg ville gerne have kunne fastlåse den på f.eks. 10 grader "højere oppe" i stedet for at være tvunget til at mikrocentrere med højre stick konstant!
- Bil-stats! Af et spil med så relativt stort fokus på bilerne forstår jeg jeg intet af, at der ikke er en stor fed database under options, hvor man kan se bil-stats som accelleration, hit points og topfart og alskens andet gejl. Evt også mulighed for at vælge en bil i kartoteket og den derefter vil lyse op på radar, så man lidt lettere kan finde en given bil, man lige har lyst til at lege med.
jaesjaesSkrevet 21/06-08 18:41, rettet 21/06-08 18:46 
Beano>
...men hvad er det du savner i genren?

Sumez>
Tja, jeg synes historien i de tidligere (igen, Vice City som pejlepunkt) var fin nok, og den eneste egentlige drivkraft.
Problemet er når selve gameplayet føles som arbejde der skal udføres før man kan nå videre i historien.

Jeg har det nok lidt som Sumez og ser det lidt som en problematik med kerne i sandkassespillet som genre. Det er svært at integrere gameplayet i spilverdenen og historien på en interessant måde med tilpas variation og naturligt flow, i rendyrkede sandkassespil. Derved ender gameplayet efter min mening ofte med at føles som en række mere eller mere mindre tilfældige opgaver, i de værste tilfælde som minispil. I Bully var det specielt tydeligt.

Så kan jeg bedre lide semi-frie spil som Mass Effect, hvor man mere eller mindre kan rejse frit rundt, men hvor hver planet har en semi-lineær struktur. Det gør også udforskningen mere interessant end i sandkassespil, da udviklerne kan gå efter "hvad gemmer der sig bag næste hjørne"-princippet. [EDIT: Derudover er det naturligvis lettere at flette scriptede events ind i udforskningningen i mere lineære spil] :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/11-10 16:17 
Nu står der så meget i trådene, så kan nok ikke finde det. Men hvordan er det med co-op, jeg har spillet GTAIV da det kom og syntes det der ville gøre spillet meget sjovere var hvis man kunne co-op i det, hvilket man kan, men det jeg vil vide er om det kan betale sig at købe det for kun at spille co-op delen, eller er det ikke så langt, for det har vel ikke noget med story mode at gøre vel?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/11-10 16:34 
Jeg mener kun der er en 3-4 co-op missioner i spillet. Dem spillede jeg igennem et par gange med Core herinde fra. Helt sikkert det sjoveste overhovedet ved GTA, men fuldstændig ligsom grundspillet fungerede det ad helvede til også.

Det er meget korte missioner og ingen af dem var specielt gode. Det er ikke pengene værd IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/11-10 16:42 
Ok. så må jeg håbe det kommer næste gang i serien :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/09-12 15:00 
Hmm, jeg har virkelig svært ved vurdere, om jeg skal installere det her spil på min PC :/

Spillet er selvfølgelig forpestet med noget Windows Live -crap, så hvis jeg kaster mig ud i det, bliver disken pludselig bare til pynt. Jeg gider virkelig ikke at skulle konstatere, at spillet er noget lort og så få den bonus, at jeg ikke kan komme af med lorten igen.

Jeg synes GTA3 er okay, og jeg er fuldstændig pjattet med Vice City. San Andreas syntes jeg dog var virkelig elendigt. Det lortebrune farvetema var ret så trist, og køretøjerne føles som kanoer, man padler gennem budding.

Hvordan er 4'eren? Er den sådan lidt arcade-agtig på den fede måde li'som Vice City, eller er den fortsat ud ad den samme uheldige tangent som San Andreas?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 11/09-12 15:02, rettet 11/09-12 15:02 
Jeg synes Vice City er umådeligt kedeligt, og kunne ikke holde mig fanget af det. GTA4 tilbyder langt mere indlevelse. Jeg er ikke den store fan af serien, og at spille det føles stadig som ulønnet arbejde, men vil mene at 4'eren trods alt er et væsentlig bedre spil end Vice City.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ProzelProzelSkrevet 11/09-12 15:11 
GTA 4 er ingenting ift. Vice City. Hvis du synes San Andreas er slemt, så skal uden tvivl lade GTA 4 være.
jaesjaesSkrevet 11/09-12 15:11, rettet 11/09-12 23:29 
De første 8-9 timer er hvert fald mest lort, så du skal være lidt tålmodig. Stoppede selv efter ca. 10 timer, da der kom bedre sager i vejen, og er aldrig vendt tilbage. Spillet løsnede dog grebet lidt, så det bliver sikkert bedre. Det går bare så sløjt i starten, gameplaymæssigt. Historien er fin nok, men der er stadig lidt for meget "løs 19 opgaver for gangsta A, som sender dig til gangsta B for at løse 17 mere". Og når opgaverne så behandler spilleren, som var han/hun tabt på en bowlingbane meget længe, ja, så bliver det hele lidt trist.

EDIT: Altså, det var allerede bedre den sidste times tid, jeg spillede.
SumezSumezSkrevet 11/09-12 15:18 
jaes>
Historien er fin nok, men der er stadig lidt for meget "løs 19 opgaver for gangsta A, som sender dig til gangsta B for at løse 17 mere".

Det er så heller ikke anderledes end Vice City og alle andre spil i serien siden 3'eren :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-12 15:19 
GTAIV er helt forfærdeligt. Hvis du ikke kunne klare køretøjernes kontrol i San Andreas (som også er et helt forfærdeligt spil) så kan du slet ikke i GTAIV, der brokede de det helt ud...
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 11/09-12 15:21 
Stand-alone-udvidelsespakkerne 'The Lost and Damned' og 'The Ballad of Gay Tony' er faktisk imo. væsentligt mere underholdende end hovedspillet, hvad hovedhistorien angår. Man kan selvfølgelig bare gå gung-ho-crazy i alle versioner af spillet, men det bliver dog ret hurtigt kedeligt.
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 11/09-12 15:22 
Jeg havde ingen problemer med køretøjernes kontrol i GTA IV. At spillet er langt og kedsommeligt er én ting, men at en bil ikke opfører sig fuldstændig som en ægte bil eller hvad problemet er, er ikke noget jeg lader slå mig ud. :P Men jeg har så heller aldrig prøvet at køre en rigtig bil, ved ikke om det gør en forskel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/09-12 15:23 
Jeg kan kun lide realistiske spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/09-12 15:24, rettet 11/09-12 15:26 
Jeg elsker Vice City for den fantastiske karikerede 80'er-stemning og for det helt igennem geniale soundtrack. Bedre håndplukket udvalg af musik skal man lede længe efter. Desuden er Vice City det eneste 3D GTA, jeg har prøvet, hvor styringen føles nogenlunde spot on.

Mht. ulønnet arbejde, så har jeg lige brugt over 100 timer på Just Cause 2, hvor jeg endte med at føle mig som en indisk tekstilarbejder. Jeg synes slet ikke, GTA-spillene er slemme på det punkt.

Jeg er mere interesseret i, hvordan 4'eren føles i forhold til de gamle. Hvis det hele bare er brunt-i-brunt og køretøjerne sejler rundt på vejbanen, orker jeg det simpelthen ikke.

EDIT: Shit, så kom der lige 7 indlæg mens jeg skrev mit eget :D
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/09-12 15:34 
Sumez>
Jeg havde ingen problemer med køretøjernes kontrol i GTA IV. At spillet er langt og kedsommeligt er én ting, men at en bil ikke opfører sig fuldstændig som en ægte bil eller hvad problemet er, er ikke noget jeg lader slå mig ud. :P Men jeg har så heller aldrig prøvet at køre en rigtig bil, ved ikke om det gør en forskel.

Det er også det direkte modsatte, der er mit problem. Jeg kan godt lide kontrollen i Vice City fordi den er urealistisk og arcade-agtig. Når jeg hopper ind i en bil, skal jeg bare fra A til B mens der sker en masse crazy shit. Jeg er fløjtende ligeglad med, om det føles realistisk. Det skal bare være sjovt. Det fattede de ikke en hat af, da de lavede San Andreas.

Jeg tror bare, jeg sælger 4'eren videre, inden jeg når at gøre den bricked.
AV Intelligent Terminal
la0sla0sSkrevet 11/09-12 18:04 
Biler bevæger alt for sejlende og wobbly til min smag, de skrider ud for et godt ord, og man skal endelig passe på med at modjustere. Jeg havde håbet på meget mere tight arcadestyring, men ingen kage til Lars.
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 11/09-12 19:33 
Jeg elskede det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/09-12 20:53 
YELLOW CAR!

Har slet ikke tal på, hvor mange timer GTA IV + expansions har slugt af min tid på X360, men før eller siden bliver det gentaget, når jeg engang kommer igang med PC versionerne - Uanset om det bliver med eller uden mods. :D

Når det er sagt, så er Vice City dog stadig min favorit i hele GTA serien - Skal dog ikke kunne sige om jeg ville hade kontrollen hvis jeg skulle spille det igen i dag. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 11/09-12 23:29 
Sumez>
jaes>
Historien er fin nok, men der er stadig lidt for meget "løs 19 opgaver for gangsta A, som sender dig til gangsta B for at løse 17 mere".

Det er så heller ikke anderledes end Vice City og alle andre spil i serien siden 3'eren :)

Og? Det gør det da ikke mere positivt ;D
SumezSumezSkrevet 11/09-12 23:57 
Nej, ikke i min bog, det er helt klart min største beef ved serien. Men hvis han godt kunne lide Vice City, er han vel obs på det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/09-12 09:27 
Nu har playrighters selvfølgelig lov til at have deres mening, men det skal siges at spillet fik vanvittigt gode anmeldelser da det kom, og metacritic scoren ligger nu på 90%.

Det er klart mere "realistisk" eller seriøst i sin umiddelbare historie end de tidligere spil, men under overfladen er der stadig masser af gøgl og pjat. Og man kan jo altid bare lave rav i den selv, hvis man har lyst.

Spillets største "achievement" i mine øjen, er at de har fået lavet en langt mere levende og sammenhængende verden.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 13/09-12 10:00, rettet 13/09-12 10:01 
SeventhSun>
Nu har playrighters selvfølgelig lov til at have deres mening, men det skal siges at spillet fik vanvittigt gode anmeldelser da det kom, og metacritic scoren ligger nu på 90%.

San Andreas ligger på 93-95


SeventhSun>
Spillets største "achievement" i mine øjen, er at de har fået lavet en langt mere levende og sammenhængende verden.

Det var også det der holdt mig gående. I Vice City og GTA3 synes jeg bare spillet føles som en stor død kulisse, det føltes som et stort gulv med nogle forhøjninger rundt omkring i form af bygninger, det føltes ikke som en by. Det gør det i GTA4. I hvert fald så længe man ikke prøver at komme ind i nogen bygninger, der ikke er en del af historien. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 14/09-12 02:33 
Jeg gik lynhurtigt død i San Andreas, men har gennemført GTA III, Vice City, GTA IV og de to DLC pakker.
Umiddelbart minder områder og design i GTA IV mig mest om GTA III, men Gay Tony er faktisk ret tæt på Vice City på mange måder.
Gameplay er på nogle punkter trivielt, men jeg havde faktisk en god oplevelse med spillet og var fanget nok til at jeg gad at gennemføre det. De "sociale" aspekter med spillets NPC'er kan man dyrke eller lade være. Jeg legede lidt med det, men det er ikke det man skal spille det for.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 14/09-12 09:05 
Jeg gennemhøvlede GTA III og Vice, indtil der næsten ikke var mere at gøre. Jeg var opsat på at gøre det samme i San Andreas, men gik død efter lang tid. Det var stort, men der var ikke noget interessant at finde. GTAIV har jeg stadig kun spillet i sammenlagt en time. Jeg gad ikke bruge tid på at lære spillets mobiltelefon og andre funktionaliteter. Jeg tror dog stadig, at hvis jeg lige kan overkomme den første indlæringskurve, venter der sig et glimrende spil.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 15/09-12 15:07 
Sumez>
Men hvis han godt kunne lide Vice City, er han vel obs på det. :)

Svært at vide, så nævnte bare hvad der IMO er negativt ved spillet.
595 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig