X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Guitar Hero II + III


Svar
KeenKeenSkrevet 27/07-07 20:33, rettet 27/07-07 20:33 
Hvilken konsol skal jeg vælge at købe spillet til, hvordan er det med ekstra content til 360 versionen, og er der nogle forskelle ellers? har hørt noget med problemer med guitaren til 360eren...

På forhånd tak...
229 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
KeenKeenSkrevet 27/07-07 20:33, rettet 27/07-07 20:33 
Hvilken konsol skal jeg vælge at købe spillet til, hvordan er det med ekstra content til 360 versionen, og er der nogle forskelle ellers? har hørt noget med problemer med guitaren til 360eren...

På forhånd tak...
dpldplSkrevet 27/07-07 20:43, rettet 27/07-07 20:44 
Tro probemmet der var, er lavet nu. Eneste jeg mener der er tilbage er, deletet band = corrupt data.

Er ikke så meget ekstra content (4 pakker med GH1 samge tro jeg) og de er syge dyrer.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KeenKeenSkrevet 27/07-07 20:49, rettet 27/07-07 20:49 
hvad mener du med deleted band og corrupt data?!
CoreCoreSkrevet 27/07-07 21:00, rettet 27/07-07 21:01 
360 Fordele:

HD - Det er ikke verdens kønneste spil alligevel, så grafikken betyder reelt set meget lidt, men skriften er behageligt skarp på et HDTV.
Achievements - Alle kan godt lide at blære sig.
Lækker lang rem til guitaren - Så man rigtig kan trashe igennem med en guitar om knæene.
Flere numre - Ikke særlig gode, men de er der, og bidrager til variationen.

Online co-op? Er der det? Har egentlig ikke en gang kigget efter selv, tjekker det næste gang det er på ;)



360 Ulemper:

Uheldig udformning af guitaren - Den ser fed ud, det er helt sikkert, men dens kreative former kan også være til gene.
Åndsvage start/select/back-knapper - De er meget mindre og bliver let væk for fingrene, hvis man skal pause i en fart (her er dog X-knappen (Live-knappen) der også aktiverer pause-tilstand).
DL Content - 45 kroner FOR TRE NUMRE!!! Der i øvrigt alle sammen er at finde på det første Guitar Hero, der kun kan købes som standalone-version til PS2.



PS2 Ulemper:

Fraværet af alle 360'erens fordele.



Playstation 2 Fordele:

Standalone-version af Guitar Hero.
Guitar Hero: Rocks The 80's udkom idag, standalone, eksklusivt.
Fraværet af punkterne i 360 ulemper.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 28/07-07 00:15 
Core>
Online co-op? Er der det? Har egentlig ikke en gang kigget efter selv, tjekker det næste gang det er på ;)

Desværre ikke - kun old skool.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 27/08-07 21:24 
Er der nogen der ved om jeg kan bruge 360-controlleren til at spillet PS2 Guitar Hero på min PS3?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/08-07 21:26 
Det ville undre mig meget hvis du kunne.

Det er godt nok et USB stik, men den er jo alligevel skræddersyet til 360.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GreaseballGreaseballSkrevet 27/08-07 21:31 
Det rygtes at sangene fra Rock the 80' skulle komme som DL til 360. Ellers kommer der da nogen nye sange i ny og næ på LIVE. Ok så der er kun kommet 4 fra My Chemical Romance.

Har set nogen sjove nummer til PS2 udgave på YouTube men det kræver vist nok en chippet maskine ;)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/08-07 23:34 
Nogen, der ved om man kan få en GH controller alene nogen steder? Altså uden spillet? Og i såfald hvor meget sådan en spade koster?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/08-07 23:37 
349 i EB games. Det koster både den alm. og den trådløse.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/08-07 23:36 
Tak. Jeg kom dog af med 399 i EB Århus for en ikke-trådløs.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/08-07 23:48 
Nå ja, det er jo også i jylland :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/08-07 23:57 
ROFLCOPTER!!!1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/09-07 09:05 
For lige at live denne tråd op igen, er der så nogen, der ved hvornår GH3 udkommer?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 27/09-07 09:13 
Play.com siger d. 26 oktober men jeg tror ikke den har fået en fast dato endnu.
SumezSumezSkrevet 27/09-07 13:44 
Det er den dato der står på deres hjemmeside, mon ikke man kan forvente at den er nogenlunde den samme i staterne og Europa hvad angår denne udgivelse?

Og er play.com det billigste sted at bestille det til X360 inkl. trådløs guitar, når man bor i Danmark?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/09-07 18:33 
De nye guitarer ser desuden ret blærede ud...

GH3 Les Paul guitars
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 27/09-07 23:10 
De ville være fede med noget smart blåt space-lys.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/10-07 20:02, rettet 07/10-07 20:02 
Play har sat udgivelsesdatoen til d. 30/11 nu - kan det virkelig passe??
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HankyHankySkrevet 07/10-07 20:26 
Det er også hvad de siger hos EB og GAME. Mon ikke :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/10-07 17:09 
Øv... :-(
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 18/10-07 22:07, rettet 18/10-07 22:07 
GH3 demo til dem, der vil bruge penge på det nye Tony Hawk...eller selv vil downloade den!

Download. Burn. Play!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CoreCoreSkrevet 24/10-07 18:18 
Fortsat OT-snak fra Xbox Live-tråden

Så gik der smagskrig i den ;)

Jeg syntes faktisk at de (især med 1'eren) slipper ret godt fra blandingerne, og jeg ser det helst tungest muligt, hvis jeg havde valget. Selvom jeg dengang det første udkom, næsten primært spillede det, for at spille Pantera, gik det hurtigt op for mig, at selvom man gerne vil have favoritterne med, har genren (eller nummeret) ikke nødvendigvis noget at gøre med om de er sjove at spille.

Efter 2'eren har jeg købt adskillige Lamb Of God og All That Remains-plader efter at have hørt dem i GH, og jeg overvejer faktisk at skulle lære My Chemical Romance (som i øvrigt KUN er at finde på Xbox-versionen) bedre at kende efter at have hørt Dead!

Jeg er glad for at Slipknot er med, gladere for at Disturbed er og totalt oppe over at Killswitch Engage er.

dpl du har da dit Dragonforce (hvorfor skal al heavy du gider at høre egentlig synge af mænd med falsetstemmer og kvinderøst?). Vi har et eller andet sted en eller anden form for favorit (med undtagelse af Sumez, der tilsyneladende hader al musik der spilles på guitar), og jeg syntes at mixet passer fint.

Jeg ønsker mig dog derimod, en ingame "change disc"-funktion, som vi kender den fra Singstar.

Tråden hvor al balladen startede.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 19:51, rettet 24/10-07 19:53 
Core>
...selvom man gerne vil have favoritterne med, har genren (eller nummeret) ikke nødvendigvis noget at gøre med om de er sjove at spille.

Det har du selvfølgelig ret i. Lamb of God eks. har jeg ikke hørt særlig meget af i forvejen, men det er sjovt at spille netop fordi det er så tricky. Men heldigvis er "mother" både sjovt at spille og et super fedt nummer :-)

Core>
...og jeg overvejer faktisk at skulle lære My Chemical Romance bedre at kende efter at have hørt Dead!

Hvis du er til Pantera, Lamb of Gob, All that Remains, Slipknot, Disturbed og Killswitch Engage, hvad i alverden er det så der tænder dig ved My Chemical Romance??
Som jeg ser det er det bare en gang highschool drengerock af værste amerikanske moderne green day skuffe.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dpldplSkrevet 24/10-07 20:36 
Hov hov. Læse hvad jeg skrev:p.
Dragonforce er den dårlige ende af power/speed metal. Deres guitarist er alt for meget "se jeg kan spille hurtig". Den gode ende er sonata arctica, blind guardian, stratovarius, helloween, hammerfall og et smule mere. Så jeg er skuffet dragonforce er med, sammelignet med hvad der er af andre bands.
(dragonforce er ofte det band, "nubs" vælger og så tro af det bedste :/. Og de synger skod iforhold til de andre også )

Fra hele GH2 er det kun My Chemical Romance jeg virkelig hader og har ingen respect for. Rest er jeg ellers tilfreds med. Og i 3´eren er slipknot det værest, men må dog indrømme det er langt bedre end My Chemical Romance. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 20:43 
Hvad er det der er skidt ved Slipknot? Er det for larmende, eller...?
Ikke fordi jeg er Slipknot-fanboy, men når du nu ér til metal, så blir jeg lidt nysgerrig når du synes Slipknot er slemt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-07 20:49, rettet 24/10-07 21:00 
Jeg er også til Metal og den slags, men jeg finder også Slipknot utroligt ringe. Det er svært at sætte en finger på præcis hvad der gør det ringe da jeg ikke har hørt ret meget. Jeg synes bare det er for rodet. Jeg har det på samme måde med Korn og Metallica.

Linkin Park, Disturbed, Papa Roach, Ill Nino og Stone Sour er guld.

(Stone Sour er i øvrigt også med forsangeren fra Slipknot, hva sker da?)

My Chemical Romance synes jeg dog ret godt om. Før jeg hørte metal var det mest punk-rock ala Green Day, Good Charlotte, Goldfinger og den slags fis... :) MCR tar det jeg godt kunne lide fra den genre og gør den slags værd at høre igen.

Core>
Efter 2'eren har jeg købt adskillige Lamb Of God og All That Remains-plader...

Jeg har også overvejet at købe All That Remains pladen. Måske lige på grænsen til at være for hårdt for mig, men ellers fantastisk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 24/10-07 21:00, rettet 24/10-07 21:01 
For larmende, hmmm passer på en måde. Synes bare den måde han synger på er meget dårlig.

Altså sange som before i forget(med i GH3), er en del bedre end deres gamle sange. Men deres guitar lyder bare ikke rigtige for mig. og så hader jeg sange der føles mørk/onde(den her del er altid svært at forklar)

Altid bedre kunne lide power med dens "epic feel", melodic lyd og ofte fantasy fuldt music.

Skal så siges min smag ellers dækker en del metal. Alt fra iron maiden, hammerfall, dio, dream theater, mega death og manowar.(og en del mere, jeg ikke lige kan huske. Men stadig er meget det music også hvor power metal stammer fra i sidste ende)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:04 
Så vil jeg vove at påstå at du ikke til metal, men til alternativ rock med tendens til alternativ metal ("nu-metal"). For Slipknot er virkelig ikke ren og skær metal, men alternativ metal (nu-metal), og har kun del-elementer fra mere "alm." metal.
Alternativ metal og nu-metal er virkelig et stort område, og en besværlig diskussion at starte op, da grænserne er udtværrede og svært definerbare, for eksempel kan både Korn og Disturbed klassifiseres som alternativ metal / nu-metal, men jeg synes da stadig der er væsentlig forskel på deres individuelle stil.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-07 21:06 
Hvem er det indlæg rettet mod?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 24/10-07 21:08, rettet 24/10-07 21:08 
Må være dig. fordi intet i mit indlæg tyder imod nu-metal.>< Er faktisk begyndt at hade det lidt (nok mere fordi jeg træt af det)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 24/10-07 21:10 
Konsolkongen>
Jeg er også til Metal og den slags

Nej du er ej Konsolkongen, du er til Linkin Park :)

Jeg synes de skulle tage noget Steve Morse Band/Dixie Dregs. Der kan alle de andre guitarister rent teknisk godt lægge sig - og det ville også være fint for os musikere, at de inkluderede noget, der er så svært, at man ikke selv kan spille det rigtigt, så der er en pointe i det for os også :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-07 21:10, rettet 24/10-07 21:19 
dpl>
Må være dig. fordi intet i mit indlæg tyder imod nu-metal.>< Er faktisk begyndt at hade det lidt (nok mere fordi jeg træt af det)

Ja sådan forstår jeg det også :)

Azalon>
Så vil jeg vove at påstå at du ikke til metal, men til alternativ rock med tendens til alternativ metal ("nu-metal").

Det passer i hvert fald meget godt på mig. Jeg siger normalt bare at jeg hører Metal fordi det lyder sejere ;)
"Rigtig Metal" hører jeg også, jeg er dog ret kræsen med det, synes dog der er meget lort imellem. Jeg tror du har helt ret, Nu-metal er nok mere mig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:11, rettet 24/10-07 21:15 
dpl>
og så hader jeg sange der føles mørk/onde(den her del er altid svært at forklar)

Det er ellers en meget stor del af den tungere ende af metallen, og Slipknot synes jeg kun "smager" på dybden af hvad så mange andre bands kan levere.
Slipknot er meget mere "aggressivt" end det er "ondt".

dpl>
Altid bedre kunne lide power med dens "epic feel", melodic lyd og ofte fantasy fuldt music.

Hver deres smag, men damn det blir sgu da femset i længden når en mand ikke må brøle, men resolut vælger skønsang.
Jeg kan sagtens høre powermetal, har hørt en del, men hvor er det da rart at høre noget andet en gang imellem som er så meget tungere, og har SÅ meget mere nosser.

dpl>
mega death

Megadeth ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:13 
Wehner>
Der kan alle de andre guitarister rent teknisk godt lægge sig

Hvilke andre guitarister mener du lige?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 24/10-07 21:13 
'Alle' skrev jeg ikke det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-07 21:15, rettet 24/10-07 21:15 
Wehner>
Nej du er ej Konsolkongen, du er til Linkin Park :)

Med "og den slags" mener jeg undergenrer som Nu-metal. Det vil jeg mene LP hører under.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:17, rettet 24/10-07 21:18 
Wehner>
'Alle' skrev jeg ikke det :)

Så det du siger er at eks. metal guitarister ikke er særligt tekniske?
Giv mig et godt et eksempel på det band du nævner, jeg kender det faktisk ikke. Et nummer på youtube/myspace ... you name it :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dpldplSkrevet 24/10-07 21:18, rettet 24/10-07 21:20 
Azalon>

Megadeth ;-)

Ikke dem jeg hørt mest (men min bror er stor fan), så let nok at få navnet forkert. :P
For mig personlig er den vigtige del af metal ting som Iron maiden og Stratovaruis(de var jo med til at start power metal her). Hvilket enlig er de bands der var med til hjælpe mig med at finde min metal smag.(vil ikke kalde dem for "aggressivt" og "ondt")
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:21 
Konsolkongen>
Det passer i hvert fald meget godt på mig. Jeg siger normalt bare at jeg hører Metal fordi det lyder sejere ;)
"Rigtig Metal" hører jeg også, jeg er dog ret kræsen med det, synes dog der er meget lort imellem. Jeg tror du har helt ret, Nu-metal er mere mig.

Hehe fair nok. Det er også langt lettere når du snakker med folk som slet intet kendskab, eller indsigt, har til/i metallen. Synes godt nok jeg har prøvet et par gange at folk reagerer som de tror Dizzy Mizz lizzy er metal, hehe.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-07 21:25, rettet 24/10-07 21:26 
Jeg tror det er meget forskelligt hvordan folk deler musik op i genrer. Musik som måske var meget hårdt for 20 år siden vil jeg måske definere som alm. rock musik i dag. Kiss er måske et meget godt eksempel. Min far mente i hvert fald det var for hårdt for ham dengang. Hvis man sammenligner med den musik han hører så er det. For mig er det bare en god gang klassisk rock :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:29 
dpl>
.. og Stratovaruis(de var jo med til at start power metal her).

For dig mener du vel. For for powermetal kommer de ikke særlig tidligt ind i udviklingen, de gjorde bare brugen af keyboard langt mere udbredt.
Sjovt nok var mit første rigtige kendskab til den episke powermetal også Stratovarius (damn 4000 Rainy nights er jo egentlig ret fedt, hehe), men jeg havde lang tid i forvejen hørt Manowar og Halloween, men det fængede bare ikke lige helt så meget.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 24/10-07 21:30 
Azalon>
Så det du siger er at eks. metal guitarister ikke er særligt tekniske?

Slet ikke. Der findes dygtige musikere i alle genrer. Steve Morse ligger bare en tand over de fleste (eller alle :)). Det undrer mig, du ikke kender ham, for han er sådan en rigtig musiker-musiker - det er helt klart blandt os, han har sit største publikum og han har været med siden 70erne. Han er kendt for overdreven brug af sekstoler, hvilket eksempelvis kan høres her, men jeg synes der er andre numre, hvor han spiller federe:

http://www.youtube.com/watch?v=Mk_GMvIea6s

Udover Steve Morse Band og Dixie Dregs har han også spillet med Kansas og Deep Purple.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:32 
Konsolkongen>
Jeg tror det er meget forskelligt hvordan folk deler musik op i genrer...

Sandt, men det er nu meget rart at være enige og rådføre sig med udbredte kilder, eks. allmusic.com og wikipedia. Så går man ihf ikke helt galt i byen. Mht hvor "hårdt" man oplever det, tror jeg er langt mere individuelt fra person til person.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-07 21:34 
Personligt bruger jeg Core. Han har haft meget stor indflydelse på min musiksmag de sidste par år. Meget af det han hører er alt for hårdt for mig, men det han har anbefalet har som regel ramt plet ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 24/10-07 21:35 
Jeg savner noget Dire Straits, BB King, Erik Clapton, steve Vai, Knud Møller. Jeg snakker om de bedste af de bedste :-)
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 24/10-07 21:36, rettet 24/10-07 21:38 
Ikke kun for mig. Snuppet det her fra wiki (af mangel på viden om hvordan det kom til)
"This style emerged in 1980s Europe with Germany's Helloween and Finland's Stratovarius with a strong focus on melody and uplifting, positive themes. Helloween mixed fast palm muted speed metal riffs with high pitched clean vocals and guitar inspired by bands like Iron Maiden."
Og alle 3 bands (manowar, strato og helloween) er ca. fra samme tid.

Da jeg bedste kan lide "European/melodic power metal", men noget classic power metal, som manowar er nu også godt.(altid haft svært med at finde ud af om de er power, eller bare heavy metal generelt ><)

Nu er det min tid til at rette dig. De hedder Helloween :p. (keeper of the seven keys part 1 ligger lige ved siden af mig ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:38 
Wehner>
Slet ikke. Der findes dygtige musikere i alle genrer.

Ååh det var godt, troede lige vi sku ud i "sådan" en diskussion, hehe ;-D

Men tak for link, jeg tjekker det ud...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
WehnerWehnerSkrevet 24/10-07 21:43 
Jeg har faktisk selv spillet heavy i nogle år :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-07 21:51 
dpl>

Åhh ja for søren. Helloween. Tror nu mere det var en tastefejl end reel viden om hvordan navnet staves, hehe ;-)

Men det kan godt være at både Helloween og Strato stort set er fra samme tid, men Helloween havde en deal og var pladeaktuelle allerede i 85, hvor Strato først kom med deres debut album op mod 90'erne. Og vi må ikke glemme at metallen var i rivende udvikling i 80'er, eksempelvis fra Judas Priest's "british steel" til "painkiller".
Tror nu det er ret subjektivt hvordan man oplever det, alt efter hvad man har stiftet bekendskab med, og hvor tidligt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
229 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig