X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS Vita


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/04-07 23:08 
Dette emne har nok været oppe et par gange før, men nu laver jeg lige en også :)

Den nye PSP 2 eller, som nogen kalder den - PSP v2...
Nogen som har hørt om en mulig udgivelses dato?
Den skulle være mere fix end den nuværende. Bl.a et indbygget kamera og så dropper de UMD-formatet.
Jeg er selv, ret så glad for min PSP. Har snart brugt en del penge på den, bl.a en m... Se hele indlægget


PSP v.2 - Info....
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/10-12 04:50 
Haha jeg havde helt glemt Let's Fish Hooked On! Det er Sega bass fishing til Vita. Det bliver jeg nødt til at have :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/11-12 19:43 
Loader PSVitaen hurtigst fra cartridge eller memorycard?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 04/11-12 19:51 
Jeg minder faktisk at cartridge er hurtigere end memory card, uden at kunne henvise til en kilde desværre :)
dRxLdRxLSkrevet 04/11-12 20:00 
Konsolkongen>
Loader PSVitaen hurtigst fra cartridge eller memorycard?

Svaret ser ud til at være at game cards er hurtigst:
http://www.gametrailers.com/side-mission/663/game-cards-vs-memory-cards-the-ps-vita-load-time-speed-challenge
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/11-12 20:20 
Nice :) Tak.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 05/11-12 22:08 
I got mad google skillz, yo!

LMGTFY
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-12 22:50 
Det er et døgns tid for sent at lave den :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 05/11-12 23:09 
Men det var den samme søgning jeg brugte i går. Gør det mere for at vise søgningen end at være spydig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-12 23:14 
Super :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AmbyAmbySkrevet 13/11-12 18:06 
Nu bliver jeg jo nødt til at købe en...

PS Plus til Vita
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 13/11-12 23:22, rettet 14/11-12 07:55 
Ikke dårligt :)

Den kommende 2.0 firmware har også fået Content Manager wifi-understøttelse så man ikke skal rode med kabler når man vil kopiere spil, saves, billeder, film, musik, etc. til/fra ens PC.
AmbyAmbySkrevet 15/11-12 10:10, rettet 15/11-12 10:11 
Egentlig bemærkelsesværdig at hverken Elgiganten eller Bilka har Vita på lager ude i butikkerne.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 15/11-12 11:13 
Det havde de (Elgiganten) ikke engang til lancering - kun udvalgte butikker tog dem ind.
AmbyAmbySkrevet 15/11-12 11:14 
Har man vurderet at det sikkert ikke vil være en succes i DK, og derfor gider man ikke tage nogle hjem? Virker lidt underligt?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 15/11-12 11:21 
Det hjælper i hvert fald ikke på eksponering og udbredelsen i DK at ElGiganten og Bilka ikke har varen på hylderne.
AmbyAmbySkrevet 15/11-12 12:02 
Håber da det kommer. Jeg har lige 1500 kr i kontanter, som jeg gerne vil bruge på en. Hvad koster de i gamestop?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 15/11-12 12:38 
Hvorfor ikke bare købe online fra ElGiganten eller Coolshop?
OlimarOlimarSkrevet 15/11-12 18:38 
47-1, det må være all time low for sony http://www.gamasutra.com/view/news/181594/3DS_outsells_Vita_47to1_in_Japan.php?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+GamasutraNews+%28Gamasutra+News%29#.UKUneoaoGbP
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/11-12 19:32 
Det ligner et ret skidt efterår for Vita. Assassin's Creed: Liberation var ikke det fantastiske spil jeg havde håbet, og Call of Duty: Declassified er ikke blevet sendt ud til anmelderne (de sider der selv har punget ud siger at det stinker). Det er Nihilistic (udvikleren bag Resistance: Burning Skies) der har udviklet det, så det vil ikke komme bag på mig, hvis det er ringe.

Europa får ikke Person 4: Golden før næste år, så jeg har valgt at importere fra USA. Det håber jeg kan holde lidt liv i maskinen herhjemme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ProzelProzelSkrevet 15/11-12 20:28 
Jeg læste også at CoD var udviklet siden Resistance blev sendt afsted. Det er satme ikke lang til at lave et spil, og slet ikke i den kaliber :/
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/11-12 20:39, rettet 15/11-12 20:40 
Nej, og det kan vist også i den grad mærkes.

Man ved den er gal når selv det officielle Playstation Magasin giver spillet under middel.

Det får nogle ret vilde smæk hos anmelderne...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 15/11-12 22:37 
Olimar>
47-1, det må være all time low for sony

Vild ratio, men siger mere om 3DS' flotte salgstal (187K) end Vita's da den længe har skrabet bunden i det område.
Også vildt at PSP med 12K enheder sælger 3 gange mere end Vita.
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 12:27, rettet 20/11-12 12:28 
FW 2.0 skulle lande i dag med PS+ understøttelse og ...

Web Browser
- Enhanced performance of the web browser along with improved support of HTML 5 and JavaScript.
- PS Vita users will have the ability to Tweet web page addresses.

Email
- PS Vita users will be able to check, read and send email directly from the system.

Content Management
- PS Vita users will be able to wirelessly transfer content between PS Vita and PC, in addition to browsing folders on PS3/PC and copying them to PS Vita.
- Display photos imported via PS3 and PC.

Settings for PSone classics
- PS Vita users will be able to assign controller buttons to touchscreen, rear touch pad and buttons on their system.
- Custom screen mode option for flexible screen size adjustment.

Webbrowseren skulle nu også virke mens et spil er startet.

Kilde
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/11-12 13:11 
Den er online nu!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/11-12 15:30 
Test og gennemgang af FW2.0

http://www.youtube.com/watch?v=yZfYq6y4jUM&feature=g-high-u
BeanoBeanoSkrevet 22/11-12 12:43, rettet 22/11-12 12:44 
Der er demoer af Jet Set Radio og Sine Mora på Vita Store - nydelig port af Sine Mora :)

Desværre ingen cross-buy af hverken JSR eller SM :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 01:31 
Findes der en metode til at få Vita'en til at lade være med at spamme hovedmenuen med ikoner fra spil hver gang man spiller noget nyt? Kan man vælge det fra eller på anden måde sortere i det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 08:29 
Nej, det eneste du kan gøre er at omarrangere dem eller slette. Hvis du sletter Vita titler mister du save data etc.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 09:13 
Det er godt nok dumt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 09:19 
Jeg har ikke fået så mange spil på een gang at det har været et problem, men det kunne være rart hvis man på hver side kunne angive en preferred software type, så de aut. bliver grupperet. Foldere ville også være nice.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 09:26, rettet 04/12-12 09:26 
Jeg har kun fem spil, et par demoer og dem der var gratis på shoppen. Det er allerede godt proppet og uoverskueligt. Det virker som om at de i forvejen har regnet med at maskinen ville floppe så meget at folk aldrig ville spille mere end en 2-3 spil på den... >_<

Hvorfor ikke bare en app til saves og DLC og en der kan launche det spil der sidder i maskinen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 09:29, rettet 04/12-12 09:31 
Ideen er at Live Areas kan bruges selv om du ikke har spillet i maskinen.

EDIT: Jeg forstår dog heller hvorfor saves skal være integreret i dem i stedet for separat (som med PS1 og PSP titler), så man kan slette ikonerne uden at miste save data.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 09:30 
Hvad betyder det? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 09:33, rettet 04/12-12 09:38 
LiveAreas er tænkt som en slags mini portal for hver spil, med nyheder fra udgiverne og opdateringer mht. ens venners aktiviteter i spillene.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 09:34 
Okay så er jeg med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 09:43 
Jeg så også gerne en form for indikering af hvilket spil der sidder i maskinen :O
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 10:14 
Man kan vidst sætte noget autostart til, så den automatisk starter spillet man har i maskinen, men det kunne jeg også forestille mig kunne blive mega træls efter et stykke tid hvis man skal tage spillet ud hver gang man tænder maskinen og vil noget andet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 04/12-12 10:15 
Ja :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/12-12 10:24 
Det mest trælse jeg har oplevet er at hvis maskinen er løbet tør for strøm så kan man ikke bare smide den til oplader og tænde den igen. Den vil ikke tænde uden der er en hvis mængde strøm på batteriet. Det er totalt smadret og jeg troede at min maskine var i stykker da jeg oplevede det. Hvad værre er så vil det nok betyde at når batteriet dør så kan man ikke længere spille på den. Ikke med mindre man kan købe andre batterier til den tid, eller kan lave et hardware mod der narer maskinen til at tro der er strøm på :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 06/12-12 01:29 
Ragnarok Odyssey og Dokuro kommer i vinter månederne på PSN:

http://www.eurogamer.net/articles/2012-12-05-ragnarok-odyssey-and-dokuro-confirmed-for-ps-vita-in-europe-this-winter
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JAAJAASkrevet 07/12-12 20:51, rettet 07/12-12 20:53 
Jeg ved nu, at der i forbindelse med julen vil tilkomme mig en Vita. I den forbindelse lige et par spørgsmål, jeg håber at få et par bud på.

1. Hvis man kun gider en region, hvilken er så bedst at vælge? Efter egen research, ser det umiddelbart ud til at være USA, med mindre man er mest interesseret i PSX spil (det er jeg ikke som førsteprioritet), men kan nogen oplyse mig om, hvordan det er at spille online med amerikanerne? Er der meget latenstid? Spiller man sammen med savlende, nazihyldende teenagere? Så vil jeg nemlig hellere vælge EU. Mit japansk er ikke godt nok til at vælge Japan. Asien? Ser umiddelbart ikke ud til, at de er bedre stillet end EU, men måske nogen ved bedre?

2. Nogen, der har fundet en virkelig god skærmbeskytter? Antifedtfingre, minimum reflekser og maksimum billedkvalitet?

Sig endelig frem!

Konsolkongen> Den vil ikke tænde uden der er en hvis mængde strøm på batteriet.

Det var dog virkelig, virkelig idiotisk og upraktisk.
JmogJmogSkrevet 07/12-12 22:56 
Maskinen er regionsfri, så fysiske spil kan du købe fra hele verden. Det er kun et spørgsmål om hvilken PSN du gerne vil have. Umiddelbart synes jeg ikke der er nogen betydelige forskelle og ser ikke nogen grund til at køre med den amerikanske fremfor den europæiske. Noget der er ret så vigtigt er, har du en PS3 i forvejen? Hvis du har PS Plus abonnement, eller overvejer et, så husk at det skal være samme det samme PSN ID, du bruger på begge maskiner, for at du kan udnytte abonnementet på begge.
JAAJAASkrevet 07/12-12 23:01, rettet 07/12-12 23:01 
Jmog>
Umiddelbart synes jeg ikke der er nogen betydelige forskelle og ser ikke nogen grund til at køre med den amerikanske fremfor den europæiske.

Tak for svaret.

Ingen PS3 mere, men overvejer PS Plus.

Grunden til at jeg overhovedet gider overveje USA, er prisen på downloadspil samt mest af alt at de får flere titler først. Det tror jeg ikke ændrer sig. Samtidig forventer jeg flere japanske spil lokaliseret til US end til EU - og i hvert fald hurtigere. Jeg gider det bare ikke, hvis det giver problemer med dårlig multiplayer.
BeanoBeanoSkrevet 07/12-12 23:46, rettet 07/12-12 23:49 
JAA>
Det var dog virkelig, virkelig idiotisk og upraktisk.

Bare roligt så slemt er det heller ikke. Det er kun et spørgsmål om et par minutter og ikke unik for maskinen.

Mere problematisk er opladning via USB som ikke virker med alle 3. parts USB opladere (iPad, iPhone, etc) eller porte. Men en af disse løser problemet, underligt nok:
http://www.ebay.co.uk/itm/USB-Cable-Power-Charge-Adapter-Converter-for-PS-Vita-/140771816479?pt=UK_VideoGames_VideoGameAccessories_VideoGameAccessories_JN&hash=item20c6a7741f


JAA>
2. Nogen, der har fundet en virkelig god skærmbeskytter? Antifedtfingre, minimum reflekser og maksimum billedkvalitet?

Jeg bruger nedenstående produkt som varmt kan anbefales. Sættes det på med forsigtighed så der ikke kommer luftbobler og støvpartikler under, kan det ikke ses.

http://www.zavvi.com/ps-vita-accessories/ps-vita-screen-protectors-x-2/10583772.html

Vedr. region, alle spil er regionsfrie så køb bare en EU/DK maskine og så kan du selv bestemme om du vil bruge den til US eller DK PSN konto. Du kan dog ikke skifte imellem PSN konto on-the-fly som på PS3.
JAAJAASkrevet 08/12-12 00:24 
Takker for info, Beano :)
BeanoBeanoSkrevet 11/01-13 15:18, rettet 11/01-13 15:20 
Sumioni: Demon Arts udgives som billig (€9.99) download titel i næste uge på EU PSN Store.

Info og trailer
BeanoBeanoSkrevet 11/01-13 18:00 
Velocity Ultra ...

http://blog.eu.playstation.com/2013/01/11/futurlab-reveals-velocity-ultra-for-ps-vita
happyEDhappyEDSkrevet 11/01-13 18:58 
Puha det ser godt nok uintereesant ud! 1000vis af Ihone/ipad ser sjovere ud.

En eller anden sælg mig lige til en vita, jeg gad godt at jeg godt gad den.
Jeg købte den den dag den kom ud men solgte den igen rimelig hurtig. Og nu her lang tid efter er der ikke noget som helst der gør at jeg skal købe en.
Maskinen er lækker syntes jeg, mangler bare spil!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-13 19:21 
happyED>
En eller anden sælg mig lige til en vita

Jamen hvordan?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/01-13 20:21 
happyED>
Puha det ser godt nok uintereesant ud! 1000vis af Ihone/ipad ser sjovere ud.

Øh Velocity som mini er da et genialt lille spil, så hvordan denne HD-ficering pludseligt er skidt, kan jeg ikke se.
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig