X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS Vita


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 08/04-07 23:08 
Dette emne har nok været oppe et par gange før, men nu laver jeg lige en også :)

Den nye PSP 2 eller, som nogen kalder den - PSP v2...
Nogen som har hørt om en mulig udgivelses dato?
Den skulle være mere fix end den nuværende. Bl.a et indbygget kamera og så dropper de UMD-formatet.
Jeg er selv, ret så glad for min PSP. Har snart brugt en del penge på den, bl.a en m... Se hele indlægget


PSP v.2 - Info....
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 08/06-12 10:49 
Joystiq har en hands-on demo video af den kommende Vita integrations udvidelse til LBP2 (PS3).

Måske ikke det mest spændende demo umiddelbart men ser ud til at give en masse nye interessante muligheder til level designers hvis man har en Vita og PS3. Der medfølger traditionen tro en stak MM-designere baner med udvidelsen.

Artikel og video
BeanoBeanoSkrevet 19/06-12 17:33 
Uh!... savle!

I morgen udkommer Wipeout HD og Wipeout Fury udvidelserne til Wipeout 2048 på Vita. Har man allerede købt Wipeout HD eller Fury udvidelsen på PS3, er det gratis at hente det til Vita, og omvendt - nice!

Info om pakkerne...

WipEout Complete Game Pack
In the pack you will get both WipEout HD and Fury Single Player Campaign Modes. All 24 tracks – including 12 reverse tracks and 4 Zone Mode tracks. All 24 ships plus a Zone Mode Ship to choose from along with Full Cross-Play access at €12.99/£9.99.

WipEout HD Game Pack
This one includes the full Single player WipEout HD Campaign Mode. 12 tracks – including 8 reverse tracks to choose from, 12 ships plus a Zone Mode Ship and extended Cross-Play access €7.99/£6.49.

WipEout HD Fury Game Pack
In the pack is the full Single player WipEout HD Fury campaign Mode to get to grips with. 12 tracks – including 4 reverse tracks and 4 Zone Mode tracks, 24 ships to choose from plus a Zone Mode Ship and extended Cross-Play access at €7.99/£6.49.


Kilde
Alf81Alf81Skrevet 20/06-12 18:50, rettet 20/06-12 19:03 
Jeg forstår ikke helt... Altså, jeg har allerede HD og Fury på PS3. Kan jeg så spille så også spille dem på Vita? Det betyder vel stadig at jeg skal smide penge efter 2048?
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 20/06-12 19:11 
Ja, det er pakker til 2048, ikke Vita ports af Wipeout HD+Fury.
Alf81Alf81Skrevet 20/06-12 19:18 
Tak :) Fattede det ikke. Det ville ellers være pisse ace, hvis de gad/kunne det.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 20/06-12 19:21 
Det er det jo næsten også da begge campaigns og alle tracks er inkluderet :)

Men stadig kun 30fps og ikke så ultra sprød som HD.
Alf81Alf81Skrevet 20/06-12 19:29, rettet 20/06-12 19:29 
Nemlig! Gad bare ikke jogge rundt i det. Finder næsten på ingen måde 2048 interessant, netop pga det værk.
Ting om dét og pis.
CoreCoreSkrevet 20/06-12 22:31 
Sony skal sgu have et par points for deres freebies. Det har de været god til, især i forbindelse med markedsføringen af diverse PSP-launchs. Men også andre, heriblandt deres kompensation for Network-hacket. I sidste uge købte jeg Hydrophobia for en flad 10'er via en redeem-kode jeg fik posten.

BTW har jeg idag fået en kode, der giver mig mulighed for at købe Unit 13 for 143 kr. Det har jeg dog i forvejen, så hvis nogen har interesse i denne, kan man bare råbe op.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-12 12:20, rettet 20/07-12 13:01 
Jeg regner med at blive Vita-ejer inden for den nærmeste fremtid, og er derfor begyndt at overveje hvilket memory card jeg skal have med maskinen. Umiddelbart tænker jeg at 16GB er nok, men at jeg måske alligevel skal gå hele vejen og købe et 32GB kort. 2GB er rigeligt på min Nintendo 3DS men jeg går ud fra at de ting der er tilgængelige på Vita er en lidt anden størrelsesorden. Hvad har i andre siddende i maskinen, mangler i plads, og hvor meget fylder demoer, download-spil etc. sådan generelt?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 20/07-12 12:50 
Jeg har 16 GB, og har 5-8 PSP-spil, 2 "store" Vita-DL-spil (Ridge Racer, Wipeout), adskillige mindre (de gratis minispil & Motorstorm RC) og 11 tvungne spilinstallationer + 4-5 CD'er i musikmappen, og jeg mangler stadig ikke plads.

Så jeg syntes da at 16 GB er en god start, hvis man ikke gider besværet/merprisen ved at anskaffe sig et 32 GB-kort.

Jeg kan remse en mere præcis indholdsliste op i aften.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JmogJmogSkrevet 20/07-12 14:06 
Jeg har et 32GB kort og mangler mildest talt ikke plads selvom jeg har 3-4 PSP-spil, en del demoer (et par af dem over 1GB), flere fulde spil og en del mindre downloadspil.

Grænsen for hvor meget et Vita-spil kan fylde er 3.6GB, men de fleste kommer slet ikke i nærheden af den størrelse. Mange ligger omkring 1GB eller mindre. Så hvis du vil spare lidt penge kan du sagtens nøjes med 16GB. Du kan jo også altid re-downloade ting du sletter eller eventuelt bare lave backup til din PC. Jeg vil sige at decideret nødvendigt er 32GB nok kun, hvis man har tænkt sig at have store mængder musik, billeder og film på den udover alle spillene og demoerne. Jeg bruger kun min til spil og demoer og flyder i plads.

Hvis du vil have et 32GB kort, så overvej at importere fra Canada (videogamesplus.ca for eksempel). De er meget billigere derovre.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-12 14:15, rettet 20/07-12 14:26 
Tak for svarene!

Det lyder som om at 16GB er nok - jeg vil dog helst undgå for meget interaktion mellem PC og Vita som muligt. Jeg kan se at Amazon.co.uk også tilbyder 32GB kort til nogenlunde samme pris som VGPlus (ca. 550,- kroner).

To spørgsmål mere:

Hvilke DL-spil (ikke digitale retail-spil) er værd at bruge tid på?

Hvad ser i frem til på platformen? Jeg synes det er lidt småt med spændende titler i horisonten for resten af 2012.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 20/07-12 15:20 
Jeg kender ikke rigtig til noget fremtidigt jeg ligefrem ser frem til, det mest interesante for mig ligger nok blandt de eksisterende.

Jeg glæder mig dog til PS1-supporten, men startede alligevel med at være ret rasende over at det ikke var der fra start. Det burde den have været, så dens komme er ikke just et plus på Vitaens konto, og Sonys release-estimater på den digitale front, har ikke just vist sig tilregnelige tidligere, så jeg holder ikke vejret.

Jeg har også hørt et løst rygte om PS2-classic-support og et tilsvarende release af Final Fantasy X. Hvis der er hold i det, ser jeg meget frem til det.

Jeg selv har endelig (efter lang tids modvilje mod digitalt Indkøb kontra UMD-version, som ikke ville kunne bruges i Vitaen alligevel), fået købt The 3rd Birthday (er eller har lige været nedsat på PSN), DET glæder jeg mig til at prøve, når jeg har fået skubbet et par andre nye indkøb til side i spilkøen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 20/07-12 15:30, rettet 20/07-12 15:41 
Echelon VI>
Det lyder som om at 16GB er nok

Det afhænger af hvor digital du forestiller dig at gå? Hvis du køber dine spil fysisk, når det er muligt, kommer det nok til at holde årevis, men har du tænkt dig at gå digital, tror jeg hurtigt du løber tør. Jeg har 32GB, hvor omkring halvdelen er fyldt ud med en 15-20 spil(fra Minis til Vitaspil), et par apps og nogle demoer.

Echelon VI>Hvilke DL-spil (ikke digitale retail-spil) er værd at bruge tid på?

Ud over diverse gimmicks og en for lav framerate er Mutant Blobs Attack en meget vellavet platformer du bør købe. Andre vil nok sige Motorstorm RC og Super Stardust Delta.

Echelon VI>Hvad ser i frem til på platformen? Jeg synes det er lidt småt med spændende titler i horisonten for resten af 2012.

Jeg synes ikke det ser så slemt ud, taget i betragtning af at vi er i første år, selv om de mangler nogle spil at sælge platformen på. Her er nogle af dem jeg ser frem til:

Assassin's Creed Liberation: Ass Creed 3 fik mig lidt op at køre på E3 og Vita udgaven ser ud til at komplimentere det glimrende.
Persona 4: Er man til dungeon crawlers er der ikke nogen vej uden om Persona 3 og 4.
Zero Escape: Virtue's Last Reward: Efterfølger til 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors.
Sound Shapes: Musik platformer der har set ret overbevisende ud ved diverse fremvisninger.
Soul Sacrifice: Ved ikke helt hvad man skal forvente, men det ser interessant ud på screenshots.
Earth Defense Force 3 Portable: Ny udgave af 360 klassikeren.

Og nogle måske spil:

Phantasy Star Online 2
LittleBigPlanet Vita
Ragnarok Odyssey
Sly Cooper: Thives in Time
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 21/07-12 17:52 
Sound Shapes udkommer d. 8. august.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/07-12 20:48 
Endnu engang tak for svarene.

Jeg beklager jeg ikke har fået svaret, men jeg har holdt fødselsdag i et sommerhus i nordjylland, i egn blotlagt for muligheder med hensyn til internet. Til gengæld er jeg henover weekenden blevet Vita-ejer :)

Jeg regner med at købe fysiske kopier der hvor det er muligt, så det lyder som om at 16GB er nok. Jeg vil prøve at finde en fysisk butik hvor de sælger et memory til nogenlunde rimelige penge - vil Elmutanten være det bedste sted at prøve? Jeg regner desuden med at købe Gravity Rush, da det virkende som det mest originale til maskinen pt.

Persona 4 glæder jeg mig meget til - det blev aldrig rigtigt til noget på Playstation 2 selvom spillet er i samlingen. Soul Sacrifice har jeg også kig på - det er Inafune der står bag, er det ikke?

Jeg håber snart der kommer support af PS2-classics.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 23/07-12 00:02 
Echelon VI>
Jeg håber snart der kommer support af PS2-classics.

uha, det skal du nok ikke have store forventninger til sker snart. Det er MEGET svært for en PS3 at softwareemulere en PS2, hvilket er grunden til at så få PS2-titler kan findes på PSN. For Vita vil det være endnu sværere.

Vi kan dog håbe på HD remakes, der også laves i en Vita version, men store mængder af dem kommer der nok ikke.
3of193of19Skrevet 23/07-12 00:42 
Hmm, prisforskellen til Tyskland er jo sindsyg.
Skal ned og besoege familien naeste uge og overvejede lidt at bestille en Vita fra Amazon og faa den sendt til dem, istedet for her for at slippe for DK moms.
En PS Vita 3G med 16GB memory kort ville koste 2055 Dkr med forsendelse.
Skulle jeg koebe den i DK fra f.eks. coolshop ender det med knap 2900 kr. Det ER fandme fristende...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/07-12 13:05 
Nu har jeg kørt Odense tynd de sidste tre timer, og jeg blev en anelse irriteret til sidst. Der er jo INGEN steder der sælger Vita overhovedet. Jeg var i: 2 x Fona, 2 x Elgiganten, Bilka, Kvickly, Expert, Stereo Studio, Axel Music, Blockbuster, Sony center og Gamestop. Gamestop havde selvfølgelig memorykort i alle størrelse, men til urimelige penge og en håndfuld spil. Bilka havde fire spil og en ordentlig røvfuld 4GB memorykort til 149,- som jeg endte med at købe et eksemplar af, og intet andet. I resten af butikkerne var der intet at finde, og de fleste steder kiggede ekspedienterne dumt på mig, når jeg nævnte "Playstation Vita". Det virker ikke som om Sony har sat særligt meget skub i hjulene, men det er måske NFI der opfører sig som de plejer. Nu må vi så se hvor længe de 4GB holder - det er godt nok tyndt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/07-12 21:29 
Og nu til noget langt mere positivt: Jeg har leget meget med maskinen i dag, og er lige som jer andre meget imponeret af hardwaren. Det er virkelig prima kvalitet fra a-å. Man forbavses gang på gang over detaljegraden. Så er der skærmen der bare er virkelig sprød, det lækre d-pad og de responsive analoge-styrepinde. Det er en helt anden verden når man kommer fra Nintendo 3DS.

Styresystemet store fokus på touch byder jeg velkommen. Det er nok ikke pænere XMB, og slet ikke lige så elegant, men hastigheden og touch-integrationen synes jeg godt om. Umiddelbart virker det nemmere at navigere igennem - især i PSN-shoppen, hvis form jeg har meget lidt tilovers for på PS3. Som flere andre har kommenteret, virker det dog ret fjollet at der er en ekstra skærm hvor man skal trykke "start" selvom man allerede har trykket på et givent ikon én gang.

Jeg tror den største anke, jeg kan komme i tanke om er, at jeg savner en langt bedre introduktion til hardwaren, end den jeg kunne finde i den ellers store mængde papir der fulgte med maskinen, i online-manualen på nettet og på selve konsollen. Near er jeg f.eks. kun så småt begyndt at kunne finde rundt i og forstå ideen med. Det virker også som om, der er gået lidt for meget app-mentalitet i den, da flere af programmerne med fordel kunne kombineres eller integreres direkte i styresystemet. Det er dog alt sammen småting.

Jeg er gået i gang med at spille Gravity Rush, som jeg indtil videre er ret optaget af.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 23/07-12 22:15 
Echelon VI>
Og nu til noget langt mere positivt: Jeg har leget meget med maskinen i dag, og er lige som jer andre meget imponeret af hardwaren. Det er virkelig prima kvalitet fra a-å. Man forbavses gang på gang over detaljegraden. Så er der skærmen der bare er virkelig sprød, det lækre d-pad og de responsive analoge-styrepinde. Det er en helt anden verden når man kommer fra Nintendo 3DS

Det er et sindsygt lækkert stykke hardware. Jeg gad godt at skærmen ikke sugede fingeraftryk til sig som den gør - der er virkelig stor forskel fra en topklasse mobil/tablet og så til Vita på det område - batteritiden måtte godt være længere og memory cards billigere, rear touch panelet virker unødvendigt osv. men alt i alt er det klart den bedste håndholdte konsol, der er lavet.

Det er virkeligt ærgeligt, hvis den ikke begynder at sælge lidt bedre.

Echelon VI>
Som flere andre har kommenteret, virker det dog ret fjollet at der er en ekstra skærm hvor man skal trykke "start" selvom man allerede har trykket på et givent ikon én gang.

Det irriterede også mig i starten og virkede bare som et unødvendigt dobbelttryk, men da man reelt kommer til en skærm(Live Arena) der samler info og detaljer om spillet/app'en, er det ikke så slemt som det først ser ud. Det virker fint, selv om man kunne diskutere om detaljerne burde ligge inde i programmet i stedet for..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 06/08-12 10:33 
Beano>
Sound Shapes udkommer d. 8. august.

Rettelse: Udkommer d. 15 august til €12.99/£9.99, 20% rabat for plusserne.

Kilde med mere info og video:
http://blog.eu.playstation.com/2012/08/01/sound-shapes-level-editor-and-trophies-take-centre-stage
Bede-xBede-xSkrevet 07/08-12 15:14 
Der er begyndt at dukke lidt anmeldelser op fra mindre sites:

http://www.psu.com/a016439/Sound-Shapes-Review-(PS-Vita
http://www.thesixthaxis.com/2012/08/07/review-sound-shapes-ps-vitaps3/
http://www.godisageek.com/2012/08/sound-shapes-review/
http://www.shoptonews.net/2012/08/07/sound-shapes-review/

Det lover godt :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/08-12 22:00 
Gamescom er i fuld gang og Sony har afholdt deres pressekonference i forbindelse med messen. Der blev annonceret en del til Vita, først og fremmest firmware 1.8 der byder på en del højdepunkter:

PSOne Classics support comes to Vita on August 28. Along with it, Vita firmware 1.80 adds several new features to the platform – like actually using the Vita's buttons on the handheld's menu. We know!

The new firmware also adds fast rewind, fast-forward, and variable speed to the Video application. If you're using the thing to play music, you can now import playlists from PS3 or iTunes. The web browser supports rear touch for scroll and zoom, which actually seems like a worthwhile use of that rear touchpad. And there will be a new "Cross-Controller" icon in the Remote Play app to round up Cross-Controller supporting games.

Alt sammen meget fint.

Så blev "Tearaway" annonceret: Et nyt eksklusivt spil til Vita, fra Media Molecule. Det ser interessant ud, selvom det har en stor fokus på touch, gyro etc.

Nå ja, så kan det også fortælles at Killzone: Mercenaries også annonceret til platformen, med en yderst ringe live-action trailer, til dem der stadig har tiltro til Guerilla Games og deres FPS-serie.

Tearaway gameplay trailer
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JmogJmogSkrevet 14/08-12 22:22 
Killzone traileren var yderst ligegyldig, indtil de sidste ti sekunder hvor de viste gameplay. DET så til gengæld ret imponerende ud. Glæder mig til de viser noget længere og mere sammenhængende.
ProzelProzelSkrevet 14/08-12 22:25 
Killzone var et spil som kunne få mig, sammen med PS one supporten, til at købe en Vita igen.
BeanoBeanoSkrevet 15/08-12 07:49 
De har også annonceret at de udvider "Cross Buy" konceptet til de større retail titler, f.eks. får man Vita udgaven af PlayStation All-Stars med gratis når man køber PS3 udgaven. Der blev ikke talt om det var en PSN kode med retail versionen eller om det kun gælder når man køber PS3 spillet via PSN. Jeg vil dog gætte på det sidste.
Sly Cooper Collection og Ratchet & Clank: Q-Force bliver også Cross Buy titler.
BeanoBeanoSkrevet 22/08-12 09:02 
Vita Firmware 1.8 skulle komme i næste uge. Det påstås at de første Vita kompatible PSone titler begynder at dukke op også på onsdag hos os.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/08-12 07:09, rettet 28/08-12 07:22 
Sony Europe nosser sig for første gang i verdenshistorien sammen, og er på forkant i forhold til de andre regioner:

Edit: Det ser ud som om at de samme titler også virker i US, de er af en eller anden grund bare ikke listet.

Tjek listen med PSone-titler
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 07:39, rettet 28/08-12 07:40 
Imponerende liste til at starte med :)
SumezSumezSkrevet 28/08-12 08:41 
Fornuftigt gjort! Men det er kun Vita, ikke spilbart på PS3?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 08:54, rettet 28/08-12 08:55 
Jo da... spillene er ikke nye og findes allerede i PS Store på PS3 og PSP.

Har du allerede købt dem til PS3/PSP, koster det ikke noget at hente dem til Vita.

Liste:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSone_Classics_A%E2%80%93M
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSone_Classics_N%E2%80%93Z
SumezSumezSkrevet 28/08-12 08:59 
Nå, der kan man se, så er der vel ikke meget nyt i det her. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 09:01, rettet 28/08-12 09:03 
Ikke andet at det endeligt er åbnet op for sluserne på Vita :)

EDIT: Jeg kiggede hurtigt på listen og det ser ud til nogle at titlerne faktisk er nye for Europa, men tror nok at de vil virke på PS3 også som normalt. Eller kan man se det inden køb i beskrivelse på PSN Store.
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 09:55 
Firmware 1.8 skulle være tilgængelig nu.
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 11:03 
Sony har ifm. firmware 1.80 gjort det endnu mere besværligt at hente fra US/Jap PSN Store - nu bliver ens memory kort låst til PSN kontoen og skal helt genformateres hvis man skifter konto. Ikke længere nok bare at køre ny setup på Vitaen.

Kilde:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=488830
JmogJmogSkrevet 28/08-12 16:29, rettet 28/08-12 16:41 
Så er der åbnet for sluserne mht. PSOne classics på Vita. Og Sony har også været så flinke at gøre nogle flere tilgængelige på PSN. Over 100 ser det ud til fra i morgen:

40 Wink
A Bugs Life
A Bugs Life and Monsters Inc bundle
Abe's Exoddus
Abe's Oddworld Oddysee
Airboat
All-Star Boxing
Alundra
Arc Arena: Monster Tournament
Arc the Lad
Arc the Lad II
Arc the Lad III
Arcade Hits: Shienryu
Arcade Hits: Sonic Wings Special
Atari Anniversary Edition
Atlantis
Atlantis and Hercules Bundle
Bishi Bashi Special
Blockids
Blood Omen: Legacy of Kain
Bugriders
Buzz Lightyear of Star Command
Cool Boarders
Cool Boarders 2
Crash Bandicoot
Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
Crash Bandicoot 3 Warped
CTR: Crash Team Racing
Centipede
Cho Aniki
Constructor
Critical Depth
Destruction Derby
Dezaemon Plus
Disney's Action Game ft. Hercules
Dodgeball
Driver
Eagle One: Harrier Attack
Everybody's Golf 2
Fear Effect
Fear Effect: Retro Helix
Fighting Force
Fighting Force 2
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII
Front Mission 3
G-Police
Gaiaseed
Galaxy Fight
Gex
Gex 3: Deep Under Cover
Gex 3D: Enter the Gecko
Grandia
Gubble
Guilty Gear
Gunship
Hardcore 4X4
International Track & Field
Jet Rider
Jet Rider 2
Jigsaw Madness
Judge Dredd
Jumping Flash
Junior League Soccer PS1
Kula World
Kurushi Final
Legacy of Kain: Soul Reaver
Lilo & Stitch
Little Mermaid 2
Little Mermaid 2 and Winnie The Pooh bundle
Metal Gear Solid
MediEvil
Mickey's Wild Adventure
Miracle Quad Racer
Miracle Space Race
Missile Command
Monsters Inc
Motor Toon Grand Prix 2
Motorhead
N20
Namco Heritage bundle
Pandemonium
Pandemonium 2
Parasite Eve 2
Peter Pan
Pong
Pooh's Party Game
Rageball
Rally Cross
Rainbow Six
Rascal Racers
Rayman
Rayman 2: The Great Escape
Reel Fishing
Re-loaded
Resident Evil 2
Resident Evil 3: Nemesis
Resident Evil: Director's Cut
Ridge Racer Type 4
Sheep
Silent Hill
Snowboard Racer
Sorcerer's Maze
Spin Jam
Sports Superbike
Streak
Street Fighter 2 Alpha
Super Star Dance Club
Syphon Filter
Syphon Filter 3
Tarzan
Tekken
Tekken 2
Tomb Raider
Tomb Raider: The Last Revelation
Tomb Raider Chronicles
Tomb Raider 2
Tomb Raider 3
Toy Story 2
Toy Story Racer
Toy Story Racer and Toy Story 2: Woody and Buzz bundle
Twisted Metal
Vagrant Story
Urban Chaos
Wild Arms
WipEout
SumezSumezSkrevet 28/08-12 16:59 
Er det en anden liste en den der bliver diskuteret to indlæg højere oppe? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 17:32, rettet 28/08-12 17:33 
Jeg har lige prøvet Crash Bandicoot 2 og Alundra som jeg overførte via PS3 - ser strålende ud på Vita's skærm :D

Som på PSP er der fire skærm modes hvor Normal (default) og Original ser klart bedst ud. Jeg har slået filtrering fra da billedet ellers ser en anelse mudret ud.

@Sumez: Den er sorteret ;)
JmogJmogSkrevet 28/08-12 19:35 
Sumez>
Er det en anden liste en den der bliver diskuteret to indlæg højere oppe? :)

Hovsa! Det havde jeg slet ikke set.
Alf81Alf81Skrevet 28/08-12 19:50, rettet 28/08-12 19:52 
Hvis man har US/JAP PSX-spil liggende på sin PS3, kan man ikke overføre dem på sin Vita, uden matchende kontoer?
Ting om dét og pis.
JmogJmogSkrevet 28/08-12 19:59 
Nope. Ikke medmindre du kører med den samme konto som har hentet spillet.
Alf81Alf81Skrevet 28/08-12 20:03 
Ja, åbenbart. Har lige testet det af. Hvor træls. Har ikke hentet ét eneste PSX-spil fra EU Store og kommer nok aldrig til det.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/08-12 20:43 
Det er smart at der nu er PSX funktionalitet på Vita'en, men mine spillevaner gør ikke at jeg har min Vita særligt meget med mig, så jeg har personligt ikke rigtig brug for at spille spil som jeg har også liggende på min PS3 imens jeg sidder i sofaen lige foran fjernsynet... Jeg håber dog der kommer nogen rigtige spil snart. Glæder mig til Silent Hill Book of Mammeries.
KilroyKilroySkrevet 28/08-12 21:01 
Beano>
Sony har ifm. firmware 1.80 gjort det endnu mere besværligt at hente fra US/Jap PSN Store - nu bliver ens memory kort låst til PSN kontoen og skal helt genformateres hvis man skifter konto. Ikke længere nok bare at køre ny setup på Vitaen.

Kilde:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=488830

Og jeg som troede at det havde været sådan altid. Har det ikke det?
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 28/08-12 21:19 
Nej før skulle man bare køre en setup igennem men data på memory stick var intakt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/08-12 08:37 
Hmm, er der nogen der har problemer med at kopiere PSOne titler fra deres PS3 til Vita? Rayman dukker ikke op i content manageren på Vitaen. Faktisk dukker ingen af mine PSOne titler. Det er samme bruger på begge konsoller, og Vitaen er aktiveret.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CronossCronossSkrevet 29/08-12 08:46 
Echelon VI>
Hmm, er der nogen der har problemer med at kopiere PSOne titler fra deres PS3 til Vita? Rayman dukker ikke op i content manageren på Vitaen. Faktisk dukker ingen af mine PSOne titler. Det er samme bruger på begge konsoller, og Vitaen er aktiveret.

Jeg har ikke prøvet endnu, men jeg tjekkede lige om titlerne var kommet online i butikken her i morges og jeg kunne ikke finde noget. Er der et bestemt tidspunkt eller hvordan? På min download-liste står FFVIII eksempelvis som "ikke-ps vita kompatibelt"
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/08-12 09:14 
Jeg fandt ud af det: Det er ikke nok at titlerne er installeret på Playstation 3, download-filen skal ligge uinstalleret på PS3 inden man kan overfører. Besværligt.

På min download-liste er der heller ikke nogen af de listede PSone titler der står som PS Vita-kompatibel. Jeg går ud fra at når PSN-shoppen bliver opdateret i morgen, vil det være muligt at hente titlerne på Vita.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 29/08-12 09:14, rettet 29/08-12 09:21 
Echelon VI>
Hmm, er der nogen der har problemer med at kopiere PSOne titler fra deres PS3 til Vita? Rayman dukker ikke op i content manageren på Vitaen. Faktisk dukker ingen af mine PSOne titler. Det er samme bruger på begge konsoller, og Vitaen er aktiveret.

Det er fordi spillet er installeret på PS3 og installeren er slettet. Installeren skal findes på PS3'en før den kan overføres til Vita - så du henter bare installeren igen fra PSN Store på PS3. Jeg gjorde det med 10+ titler i går.
Alternativt kan du vist hente spillene direkte via download listen på PSN Store på Vita, men det har jeg ikke testet endnu.

EDIT: For langsom :)

Echelon VI>
På min download-liste er der heller ikke nogen af de listede PSone titler der står som PS Vita-kompatibel. Jeg går ud fra at når PSN-shoppen bliver opdateret i morgen, vil det være muligt at hente titlerne på Vita.

Jeg tror bare det er data i PSN Store der ikke er opdateret endnu - spillene er jo heller ikke udgivet officielt til Vita endnu.. det sker senere i dag :)
1'159 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig