X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden

Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
Svar
NaieraNaieraSkrevet 10/07 00:55 
Jmog>
Kan den også afspille filer på f.eks et USB stick eller over DLNA?

Ja :) Jeg skulle lige teste om det var Sløborn sæson 3 der er helt håbløst lavet, eller om både UB9000'eren og min Zidoo er elendige til at de-interlace 1080i50. Oppo'en kørte filen fint, men det var også noget helt vild stair-stepping den lavede samme sted.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 26/07 00:50 
Hvad hed den der streaming-dims fra måske en 2010-stykker, som var terningformet, men hvor et af hjørnerne var flade, og så stod den på det hjørne? Det må have været en tidlig Nvidia... Det er ikke Fire TV, Roku, WDTV eller noget. Fjernbetjeningen var mega plastikagtig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/07 02:35 
Nvidia Shield TV har vist altid enten været formet som en lille tyk stafetpind, eller en væltet ASUS router.

Din beskrivelse af selve dimsen lyder lidt som den heltriste Ouya fra 2013, men det var selvfølgelig ikke en streaming device. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 26/07 05:44 
Helt sikkert ikke Øja :p
NaieraNaieraSkrevet 26/07 06:17, rettet 26/07 06:17 
Boxee Box!

Svar på dumme spørgsmål-tråden
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/07 18:10 
Oh yes!
Jeg havde fuldstændig glemt alt om Boxee Box!

Når D-link logoet lyser op i grønt, kan jeg også sagtens se hvordan man kunne forveksle det med en Nvidia kasse. :D

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den video jeg grinede af for de der små 15 år siden, med en kvinde der højlydt lovpriste sin "bawgsee bawgs" som bare kunne ALT!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 26/07 19:43 
Jeg husker helt sikkert noget grøn finish, som var derfor jeg tænkte det måtte være en pre-Shield Nvidia ;)
NaieraNaieraSkrevet 17/08 16:45, rettet 17/08 19:30 
Jeg fik først reservedelen til min Oppo forleden, og i dag fik jeg den bakset i. Nu virker den igen! Jeg fik på en eller anden måde taget livet af displayet undervejs, men det bruger jeg alligevel ikke…
JmogJmogSkrevet 17/08 17:20 
Var det en ny laser der fiksede det?
NaieraNaieraSkrevet 17/08 19:31 
Det var nok nærmere det der kører skiverne rundt, men der er jo både laser og spinner på den del der blev skiftet ud.
NaieraNaieraSkrevet 17/08 19:34, rettet 17/08 20:31 
Der skal sættes et lille fladt kabel i lige ved siden af den der drejer rundt. Det var godt nok besværligt at få på…

Link...
NaieraNaieraSkrevet 17/08 23:56 
Og så kom der lige pludselig liv i displayet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig