Naiera | Skrevet 10/07 00:55 | Jmog>
Kan den også afspille filer på f.eks et USB stick eller over DLNA?
Ja :) Jeg skulle lige teste om det var Sløborn sæson 3 der er helt håbløst lavet, eller om både UB9000'eren og min Zidoo er elendige til at de-interlace 1080i50. Oppo'en kørte filen fint, men det var også noget helt vild stair-stepping den lavede samme sted. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
|
|
Naiera | Skrevet 26/07 00:50 | | Hvad hed den der streaming-dims fra måske en 2010-stykker, som var terningformet, men hvor et af hjørnerne var flade, og så stod den på det hjørne? Det må have været en tidlig Nvidia... Det er ikke Fire TV, Roku, WDTV eller noget. Fjernbetjeningen var mega plastikagtig. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
|
|
FancyPants | Skrevet 26/07 02:35 | Nvidia Shield TV har vist altid enten været formet som en lille tyk stafetpind, eller en væltet ASUS router.
Din beskrivelse af selve dimsen lyder lidt som den heltriste Ouya fra 2013, men det var selvfølgelig ikke en streaming device. :P | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
|
|
|
FancyPants | Skrevet 26/07 18:10 | Oh yes!
Jeg havde fuldstændig glemt alt om Boxee Box!
Når D-link logoet lyser op i grønt, kan jeg også sagtens se hvordan man kunne forveksle det med en Nvidia kasse. :D
Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den video jeg grinede af for de der små 15 år siden, med en kvinde der højlydt lovpriste sin "bawgsee bawgs" som bare kunne ALT! | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 17/08 16:45, rettet 17/08 19:30 | | Jeg fik først reservedelen til min Oppo forleden, og i dag fik jeg den bakset i. Nu virker den igen! Jeg fik på en eller anden måde taget livet af displayet undervejs, men det bruger jeg alligevel ikke… | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Outer Worlds 2, The, Final Fantasy VII: Rebi...
|
|
Jmog | Skrevet 17/08 17:20 | | Var det en ny laser der fiksede det? |
|
|
|
|
|
|
|