X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Musik i Nokia-reklame


Svar
UriurUriurSkrevet 06/09-06 23:13 
Hvad hedder sangen i Nokia-reklamen? Og hvem er den med?
UriurUriurSkrevet 14/09-06 14:14 
Nå, det kan i så ikke svare på. Er der nogen der generelt har nogle fif til hvad man gør når man hører et stykke musik på tv? Lige for tiden reklamerer de for Saving Private Ryan på Zulu med noget musik jeg godt kunne tænke mig at høre mere til. Jeg har bare ingen anelse om hvor jeg skal finde titlen på sangen henne.
WehnerWehnerSkrevet 14/09-06 14:15 
Find dem, der reklameres for, på nettet og send dem en mail.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/09-06 15:32 
Du er nok også nødt til liiige at fortælle hvilken reklame du snakker om.

Alt andet lige findes der en del Nokia reklamer eks.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
lkzlkzSkrevet 14/09-06 16:26 
Hvis det er den nye nokia / walkman reklame, er det er en sang af Moby, jeg tror den er fra pladen Play. Kan ikke lige huske titlen.
McLovin
HeroldHeroldSkrevet 14/09-06 16:39 
Hvis det er Moby, gav Google mig følgende:

Moby - In My Heart
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 14/09-06 19:27 
Definitely Moby, sangen er fra 18. Tsk tsk tsk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 14/09-06 21:21 
Hvis du lige har genset en 1 års gammel båndet udgave af Paradise Hotel, kan det også være Bjørn Svin - Mere Strøm. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig