X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Emne låst!?!


Svar
SolaegSolaegSkrevet 09/05-03 14:43 
Jeg undrer mig lidt over, hvorfor emnet med nye Halo2 screens er blevet låst. Hvad er årsagen til dette?
RaGeRaGeSkrevet 09/05-03 14:46, rettet 09/05-03 14:46 
Underligt! måske fordi billederne ikke er helt nye?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 14:54 
jeg fik at vide, at jeg ikke måtte "reklamere??" for zantiago og slettede derfor mit indlæg der linkede til de screenshots jeg havde uploadet der

de er her

http://games.zantiago.com/nyhed.asp?Id=952
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SoqratesSoqratesSkrevet 09/05-03 14:57 
øhmmm, så der er ok for en anden person at reklamere for hans private forum ( kan ikke lige huske hvad han hedder ) men det er ikke ok at poste nogen sceens som tilifældigvis er på en bestemt hjemmeside? Så vi må faktisk heller ikke linke til ign ( undskyld jeg sagde navnet højt ) eller nogen andre sider?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:01 
tjah, jeg udtaler mig ikke - for så får jeg nok en masse onde beskeder i hovedet igen
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 09/05-03 15:08 
Dette må bunde i en misforståelse. Selvfølgelig må man gerne linke til andre sites...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SolaegSolaegSkrevet 09/05-03 15:09 
Ja, det virker meget underligt! Var det en mod, der sagde det? Der må være sket en misforståelse eller fejl, for normalt linker vi da til en masse forskellige sites.
SoqratesSoqratesSkrevet 09/05-03 15:09 
Det var godt, undrede mig også over om der havde været en hostile takeover fra konsolforum.com´s side ;)
3of193of19Skrevet 09/05-03 15:13 
Var de Halo 2 screens ikke scannet ud af en leaket kilde, altså illegale på en måde?
SoqratesSoqratesSkrevet 09/05-03 15:14 
Shhhh
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:14 
nej de er helt legale, men Naiera mener at jeg reklamerer for Zantiago (eftersom det var mig selv der har skrevet nyheden og følte jeg ville dele den med jer andre)

såååeee han ska nok lige sluge en lykke-pille :-/
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RaGeRaGeSkrevet 09/05-03 15:20 
Skriver Naiera ikke selv for Zantiago? Det må da være en misforståelse så?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:21 
jo det gør han (!)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 09/05-03 15:32 
Jeg vil da mene at det er fuldstændig acceptabelt at reklamere for sine egne artikler på en spilside.
PR er jo et medie til formidling af nyheder.
Der er heller ikke noget i vejen med at Zantiago får besøgende herfra, hvis nu det er en god side :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/05-03 15:34 
Sumez >

Det er i hvert fald ikke lovligt på P:R.
Ved jeg af erfaring.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:36 
Syns lige I sq se dette :

-----

Kære cosmos_dk,

Du tildeles hermed en advarsel i forbindelse med nedenstående indlæg.

Begrundelsen herfor er at du igen bryder forummets regler for brug af Quote funktionen.

Gengivelse af slettet indlæg:
Sumez >
Jeg vil da mene at det er fuldstændig acceptabelt at reklamere for sine egne artikler på en spilside.
PR er jo et medie til formidling af nyheder.
Der er heller ikke noget i vejen med at Zantiago får besøgende herfra, hvis nu det er en god side :)


tak! :)



Advarslen er tildelt af Naiera. Kommentarer bedes stilet til Naiera.

Mvh.
moderatorene
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 09/05-03 15:37 
Der står ikke noget om det i reglerne..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SoqratesSoqratesSkrevet 09/05-03 15:38 
Måske skulle du ikke vise os beskeden, men ligemeget. Generelt er det lidt fucked det man får advarsler for...
SumezSumezSkrevet 09/05-03 15:39, rettet 09/05-03 15:41 
Ok, cosmos, det var overflødigt.
Det er i alles interesse at man bruger quote funktionen ordentligt. Du fik en venlig henvisning om ikke at misbruge den.
Det er meget almindeligt at folk ikke tænker sig om, når de bruger Quote funktionen, og den advarsel skal ikke tages for seriøst, det er bare nødvendigt så folk ikke går helt amok med quotes.

Soqrates, en advarsel betyder ikke nødvendigvis at man er uvelkommen og på grænsen til at blive smidt ud, det er ganske simpelt en metode til at undgå at folk begår den samme fejl flere gange.

Forresten er denne tråd ikke lidt skævt placeret? Den omhandler jo PR's regler, så vidt jeg kan forstå.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:40 
Hvorfor skal jeg ikke vise jer den? I skal da vide, hvad der foregår. Free speech for the dumb right?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:41 
Sumez >

nu er det mest fordi jeg føler mig virkelig trådt på, og har som resultat også oprettet et emne under "off-topic" så vi lige kan få styr på sagerne.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 09/05-03 15:42, rettet 09/05-03 15:43 
Cosmos, som jeg lige har forsøgt at forklare dig. Det er en venlig henvsining, ikke nazi-moderering. (altså mht. det med quotes, jeg er på din side hvad angår reklame for zantiago) Der er så vidt jeg ved ikke nogen moderatorer der har noget imod dig.

Men nu skal jeg nok holde op med at lege moderator...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:46 
Sumez >

hvis bare det var så vel (en venlig henvisning altså)
men jeg har haft naiera på nakken mange af de gange jeg har posted herinde. Bl.a da jeg kom til at poste mine halo 2 screens i markedsforumet-- 2 sekunder efter var han der...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
NaieraNaieraSkrevet 09/05-03 15:47 
Jeg flyttede emnet for dig og gjorde dig opmærksom på det over MSN Messenger... Hvis du ser det som en negativ ting, at jeg får styr på hvor emnerne skal være på forummet, og samtidig gør folk opmærksom på det, så er det vist dig der lige skal have styr på prioriteterne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 09/05-03 15:48 
Det er nødvendigt med moderering, og jeg synes Naiera gør et godt job.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:49 
Sumez >

Man kan godt være en god moderator og tale VENLIGT til folk.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 09/05-03 15:51 
Naiera >

Så ville det jo ikke skade at sige det på en venlig måde i stedet for.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 09/05-03 15:58 
Nu må I - og i særdeleshed cosmos_dk - tage jer sammen!

Lad dog være med at hidse jer op over småting. Tag dog henstillinger og advarsler som et hint, i stedet for at blive sure.

cosmos_dk > du fik en henstilling for quote-tingen lige den anden dag. Du gjorde intet ved det og fik så en advarsel. Du har stadig intet gjort ved det, for jeg har lige set dig gøre det samme igen.

Vi er ikke urimelige, men selvfølgelig må vi bruge vores strafmetoder, når folk konsekvent overskrider vores regler og ignorerer de signaler vi sender.

Mht. links til andre sider er det i orden i rimeligt omfang. I rimeligt omfang. Det er ikke i orden at spamme os ved at lave indlæg, hver gang man har oprettet en nyhed på sit site.

Det mener jeg ikke cosmos_dk har gjort og han har heller ikke fået noget straf herfra. Naiera anmodede ham om ikke at overdrive og han overreagerede ved at slette sit første indlæg og dermed ødelægge tråden, som vi deraf måtte lukke.

Tænk jer om før I farer i flint - der er normalt altid gode grunde til, at tingene er som de er.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig