X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

UbiSoft på vej med POP 3


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/04-05 19:21 
Det næste spil med prinsen fra Persien skulle udkomme allerede til efteråret, hvilket nok betyder jul.
Forhåbentlig kort tid derefter herhjemme.

Ifølge pressemeddelelsen skulle det nye spil kombinere de bedste ting fra de to foregående spil.
Jeg håber at det betyder de har lyttet til kritikken af Warrior Within, og gået mere tilbage til stilen fra Sands og Time.

Jeg har slet ikke turde spille WW af frygt for at det skulle besudle min oplevelse af SOT.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/04-05 19:31 
Efter min mening, var selve gameplayet var bedre i Warrior Within, mens stilen var langt mere gennemført i Sands of Time...

Hvis de nu kombinere de to ting, er der potentiale til et godt spil skulle man mene...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 26/04-05 08:53 
Jeg har endnu ikke fået spillet Warrior Within (ligger stadig forseglet derhjemme), men al den kritik, folk sender efter WW, synes jeg også gælder Sands of Time (for meget heavy metal, bad-ass attitude fra prinsen, osv.) - At Sands skulle være indbegrebet af "østens mystik" er i hvert fald en klar overdrivelse, men jeg synes det fungerer fint som det er. Warrior Within solgte bedre, så hvis det er det, der skal til, synes jeg også det er fint. Men jeg skal nok passe på med at udtale mig for meget, før jeg har prøvet det...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 26/04-05 16:29 
Jeg har heller ikke prøvet WW, og jeg har holdt mig fra det da spillet, ud fr videoer og screenshots, slet ikke ser ud til at yde SoT retfærdighed.
Kampene i SoT var irriterende og overflødige, men det vigtigste var Prinsens ekvilibristiske akrobatik og puslespillene. Det var simpelthen suværent at løse det der lysstråle puslespil i slutningen af spillet uden hjælp. Langt federe end at dræbe en horde fjender.

Desuden har jeg et problem med hele "Lad os gøre skidtet mørkere, for det elsker ungerne!"-idéen. Universet og de kringlede persiske slotsgange var jo en perfekt kulisse. Hvad blev der af den? Den forsvandt til fordel for noget der ligner et dystert tysk slot. Musikken med det herlige orientalske præg blev pensioneret og erstattet af rock.

Hvis denne tendens fortsætter, så er jeg nervøs for at Prince of Persia 3 faktisk har en hovedperson der kalder sig "Da Prince", siger ting som "for Sure, bitch" og som lytter til rapmusik mens han udskifter sit trofaste sværd med pistoler.
(I pressemeddelelsen står der at Prinsen denne gang har en hel by til rådighed, og hvis Ubisoft ikke vil risikere en masse attentater fra undertegnedes side, så har den by bare at være persisk af udseende. Ellers! *Ryster næven*)
Kilroy Was Here
GreaseballGreaseballSkrevet 26/04-05 18:19 
PalleJensen>
Efter min mening, var selve gameplayet var bedre i Warrior Within, mens stilen var langt mere gennemført i Sands of Time...

Hvis de nu kombinere de to ting, er der potentiale til et godt spil skulle man mene...


Jeg vil nok sige jeg er enig med Palle her. Syns gameplayet var bedre i WW, især deres Freeform fighting system.
Men stemningen var bedre i SoT også selve den grafiske side i SoT var bedre, især på prinsen og de andre hovedpersoner.
Puslespillene i SoT virkede også bedre.

Ud fra de screens der udgivet af 3´eren så ligner det stadig WW mørke stil. Om det så skifter undervejs vides ikke.
SumezSumezSkrevet 27/04-05 09:55 
Kilroy>
Det var simpelthen suværent at løse det der lysstråle puslespil i slutningen af spillet uden hjælp. Langt federe end at dræbe en horde fjender.

Kampene var i hvert fald helt sikkert det, der trak nedad.
Det puzzle du nævner, gik jo bare ud på at placere spejlende der hvor der var mærker på jorden. Men helt generelt synes jeg at spillets puzzles er for nemme. Det er et kanonfedt spil, ingen tvivl om det, men jeg kunne godt tænke mig at bruge lidt mere tid på det i stedet for at spille det igennem dagen efter man har fået spillet (måske derfor man altid ser spillet i brugtsalg).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig