X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dit spil - som alle andre hader


Svar
OkottaOkottaSkrevet 14/01-05 15:12 
Har I andre et spil som I holder af; Holder af at spille, holder af trods dets fejl, holder af trods stort set ALLE anmeldelser siger, at det er noget værre l...?

Mit spil er Die Hard: Vendetta.

Det spil enkapsulerer alt hvad Die Hard filmene indeholder. Action, wise cracks, set-pieces, skyderi, stealth. At ha' alle de ting i en FPS'er er, for mig, sådan et Die Hard spil... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
84 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 14/01-05 15:12 
Har I andre et spil som I holder af; Holder af at spille, holder af trods dets fejl, holder af trods stort set ALLE anmeldelser siger, at det er noget værre l...?

Mit spil er Die Hard: Vendetta.

Det spil enkapsulerer alt hvad Die Hard filmene indeholder. Action, wise cracks, set-pieces, skyderi, stealth. At ha' alle de ting i en FPS'er er, for mig, sådan et Die Hard spil skal være. Det ligner en Die Hard film, og det lyder præcist som en Die Hard film. Udvikleren Bits Studios, har formået at skrive noget fantastisk dialog til spillet, og selv John McClane lyder meget tæt på Bruce Willis. Willis optræder desværre ikke selv i spillet. Derimod så er det Reginald Vel Johnson, som spiller Al Powell i filmene, som selv lægger stemme til sit alter ego i spillet, og at det er troværdig og god dialog (helt i Die Hard ånden), som han leverer - det giver lige det ekstra klasse.

Die Hard: Vendetta er et godt spil. Slå auto-aim osv fra, og spil spillet som en ordentlig FPS'er skal spilles. Spillet er en mere afmålt og tense affære, end mange FPS'ere, og man skal tit holde sig i dækning og returnere ilden i ly af vægge osv - præcis som i filmene, hvor McClane heller ikke render rundt som en one-man army, og nedlægger urealistisk mange bad-guys på én gang.

Som skrevet, så bl.a lyder spillet præcist som Die Hard - og der bliver bandet og svovlet til den store guldmedalje. Som i så mange andre spil, så kan man også bruge slowmotion heri. I DH: Vendetta hedder det Hero Time. Når slowmotion er aktiveret, så brager Ode To Joy ud af højttalerne!! Præcist som i filmene.

Freude, schöner Götterfunken,
Tochter aus Elysium,
Wir betreten feuertrunken.
Himmlische, dein Heiligtum!
Deine Zauber binden wieder
Was die Mode streng geteilt;
Alle Menschen werden Brüder
Wo dein sanfter Flügel weilt.

Desværre er jeg åbenbart den (måske) eneste, som sætter pris på dette glimrende spil, som Die Hard: Vendetta er. Men jeg er ligeglad - spillet er godt. Basta.

Hvad er jeres spil; Hvad er det spil som I elsker, men som alle andre (inklusive anmeldere) hader?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 14/01-05 15:17 
Gauntlet Legends / Dark Legacy. Ikke fordi jeg synes de er gode, men bare fordi jeg meget godt kan lide at spille dem alligevel. Måske skyldes det for meget barndom med Gauntlet og Garrison.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 14/01-05 15:29 
Nu kom Rune først, men netop de to spil var også det første, jeg tænkte på, da jeg så overskriften. De er nu engang sjove...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/01-05 16:41 
Gauntlet Dark Legacy har jeg spillet MEGET, så jeg må hellere tilslutte mig koret :)

Derudover kan jeg lige umiddelbart komme på Dropship: United Peace Force samt Rumble Racing - begge til PS2.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 14/01-05 16:58 
De har nu begge fået fine anmeldelser :)
TKTKSkrevet 14/01-05 16:59 
Hmm,

Pro Beach Soccer / TIF 2005 :p - Kan IKKE blive træt af fodbold :D
KeenKeenSkrevet 14/01-05 17:00 
Fable...
dchangdchangSkrevet 14/01-05 17:08 
Best-selleR>
Hmm,

Pro Beach Soccer / TIF 2005 :p - Kan IKKE blive træt af fodbold :D

Man kan nemt blive træt af Pro Beach Soccer, tro mig! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SideshowSideshowSkrevet 14/01-05 17:09, rettet 14/01-05 18:34 
Siger anmeldelserne at Fable er noget skidt?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
The DaneThe DaneSkrevet 14/01-05 17:25, rettet 14/01-05 17:25 
Jeg kan da (forholdsvist) godt lide Daikatana. Jeg kan ikke se hvorfor man siger det er så dårligt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KeenKeenSkrevet 14/01-05 17:59, rettet 14/01-05 18:34 
Sideshow>
Siger anmeldelserne at Fable er noget skidt?

næ egentlig ikke men jeg synes ikke jeg hører meget andet end hvor skuffende fable er!
RuneSPRuneSPSkrevet 14/01-05 18:20 
hmm... altså jeg elsker "Natural Selection" moddet til Half-Life. Jeg ved ikke hvad den generelle mening er om det online, men stort set alle mine venner hader det :)
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 14/01-05 18:30 
Die Hard: Vendetta er rigtig underholdene, jeg købte det da det udkom..dog syntes jeg multiplayeren er lidt kedelig men singleplayeren er sjov

Det nye Call Of Duty fik heller ikke gode andmeldelser men det syntes jeg også er ret underholdene
JAAJAASkrevet 14/01-05 20:43, rettet 14/01-05 20:44 
Densha De Go! serien og Super Runabout (DC). For fede.

Jeg har endda investeret i Densha De Go! til NGPC, og synes det holder 100 :P
Michael_Michael_Skrevet 14/01-05 21:15 
Densha De Go! er da langt fra hadet af alle;)
Et af mine favoritspil helt tilbage fra Sega Saturn.
JAAJAASkrevet 15/01-05 01:00 
Så er vi da to :P
OmenOmenSkrevet 15/01-05 01:29 
Frequency og Amplitude.
Vote Ficus!
SumezSumezSkrevet 15/01-05 06:09 
Synes kun jeg har hørt Amplitude rost til skyerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MrCaseMrCaseSkrevet 15/01-05 08:52 
Jeg elskede 'BlackOut' til PC... spilmæssigt var det noget hø. Bare en gang quicktime-film i rækkefølge... men det gjorde det for mig.
Have you considered sucking less?
kimmerkimmerSkrevet 15/01-05 10:59, rettet 15/01-05 14:31 
Palmer Eldritch>
Densha De Go! er da langt fra hadet af alle;)

Præcis. Serien får heller ikke dårlig kritik af anmeldelere.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-05 13:15 
Phantasy Star Online. Mange syntes det bliver kedeligt i længden. Måske, men det er alligevel det spil jeg har spillet mest, næst efter Morrowind.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ComradeComradeSkrevet 15/01-05 13:42 
FIFA 2005, The Getaway.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/01-05 13:44 
NBA Hangtime
Home is where the hardware is..
JAAJAASkrevet 15/01-05 15:48, rettet 15/01-05 15:50 
kimmer>
Palmer Eldritch>
Densha De Go! er da langt fra hadet af alle;)

Præcis. Serien får heller ikke dårlig kritik af anmeldelere.

Fint nok, men find i lige 3-4 folk i jeres vennekreds, der synes det er fedt :P

Hvad enten i synes det eller ej, så er Densha De Go! en obskur særling for langt de fleste. Det er i hvert fald et bedre bud end Fable, Call of Duty, PSO og ... FIFA! <--- wtf?
kimmerkimmerSkrevet 15/01-05 15:52, rettet 15/01-05 15:54 
Findes det ikke til Xbox eller PS2 i Europa, så er de fleste spil "noget mærkeligt noget" ifølge mine venner, så de er ikke til at stole på :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 15/01-05 16:23 
Generelt de første spil jeg spillede på computer. Hvis jeg så på dem nu ville det være det værste ...., men dengang underholdt det mig.
» a winner is you «
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/01-05 16:33 
Ved ikke hvad I andre synes om Transport Tycoon til PC, men det er i hvert fald gude spillet for mig!
Home is where the hardware is..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/01-05 16:41 
Det var et stort hit i min gamle klasse. Har dog aldrig selv prøvet det...
Spiller nu: Phantasy Star IV
tastasSkrevet 15/01-05 18:19 
Søgaard>
Ved ikke hvad I andre synes om Transport Tycoon til PC, men det er i hvert fald gude spillet for mig!

Det er i hvert fald et fremragende spil. Egentlig kender jeg ikke rigtig nogle, som efter at have prøvet det, ikke er blevet bidt af det :)

Hvis jeg selv skulle nævne et - kunne det være Ascendency til PC... men ved ikke rigtig om det er "hadt" måske bare overset ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/01-05 18:49 
Fable, Black and white, GTA1, MGS2, Keen, Otogi, JSRF.
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/01-05 18:51 
jaes>
De har nu begge fået fine anmeldelser :)

Sandt nok, relativt fine, men jeg har endnu ikke mødt nogen, der kunne lide at spille dem med mig *Snøft*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 15/01-05 19:19 
Valkyrie>
Fable, Black and white, GTA1, MGS2, Keen, Otogi, JSRF.

Denne tråd er kørt helt af sporet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Michael_Michael_Skrevet 15/01-05 21:48 
Bringer den lige tilbage på rette spor;)

SW: Rebel Strike (GCN)

Lunkne anmeldelser over hele linien, og meget svært at overbevise andre om spillets gode sider.

Spiller det dog mest for de gemte udgaver af de tre gamle arcadespil, men alligevel.
gammagammaSkrevet 15/01-05 22:02 
Jeg ved ikke om anmeldelserne er dårlige men her er der ikke mange som synes det er det bedste i serien:

Final Fantasy 8 det er mit tottalt ynglings spil.
SumezSumezSkrevet 15/01-05 22:33 
Palmer Eldritch>
SW: Rebel Strike (GCN)

Lunkne anmeldelser over hele linien, og meget svært at overbevise andre om spillets gode sider.

Forgængerne er virkelig geniale spil, så jeg tvivler da på at Rebel Strike, er meget værre? Så vidt jeg har hørt er det primært on-foot banerne, der trækker ned.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 16/01-05 04:08 
Jeg kan generelt godt lide gode spil, så den her er svær...

Umiddelbart vil jeg nok bedst kunne sætte finger på Vampire: Bloodlines. Jeg elsker det fordi der er så meget der er gjort rigtigt, og hader det fordi der er så meget mere der er gjort forkert.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/01-05 04:26, rettet 16/01-05 04:26 
?!
Nu har jeg ikke spillet det, men det har fået gode anmeldelser, og alle jeg har hørt snakke om det, synes også det er genialt..

Tror den her tråd er sværere end som så. :P
Jeg kan heller ikke tænke på nogen..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 16/01-05 08:33 
Well, jeg spillede en del Ultima Online. Og det er da både gammelt og kritiseret af uvidende :)
» a winner is you «
Michael_Michael_Skrevet 16/01-05 10:16 
Sumez>
Forgængerne er virkelig geniale spil, så jeg tvivler da på at Rebel Strike, er meget værre? Så vidt jeg har hørt er det primært on-foot banerne, der trækker ned.

Helt enig. Der er bare mange on-foot missioner. Personligt har jeg intet imod dem, og en del af de andre missioner trækker da også op, men helhedsindtrykket er dog ikke så godt som især forgængeren.
Et klart plus er dog at hele Rogue Leader er på discen som co-op udgave.
dRxLdRxLSkrevet 16/01-05 10:38 
Gain Ground (mega drive) og Bonanza Bros (master system udgaven, uden split screen).

Begge 2 meget originale koncepter som jeg ikke har hørt andre lovprise.

Begge er i øvrigt lige blevet genudgivet som en del af "sega ages 2500" til PS2, så nogen andre end jeg må kunne huske dem for noget godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GatmanGatmanSkrevet 16/01-05 12:01 
Space Station Silicon Valley og Quest 64/Holy Magic Century.

Førstnævnte vil nogen måske mene ikke hører hjemme i denne tråd grundet en del positive, eller endda virkelig gode, anmeldelser, men jeg kender personligt ingen, der synes specielt godt om det spil.

Quest 64 syntes jeg havde en rigtig god stemning på trods af at det kunne virke som et meget tomt spil med øde landskaber og ret tyndt plot samt overfladiske karakterer.
CronossCronossSkrevet 16/01-05 12:33 
Mit yndlingsspil til N64´eren er uden tvivl Space Station Sillicon Valley. Fantastisk spil med genial grafik, mange muligheder, og utallige sjove og skøre indslag.

Quest 64 er dog helt elendigt i mine øjne :)
OkottaOkottaSkrevet 16/01-05 12:59 
Palmer Eldritch>
Et klart plus er dog at hele Rogue Leader er på discen som co-op udgave.

Som desværre nærmest er ødelagt, pga. dårlig framerate, og fucked up sværhedsgrad.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dchangdchangSkrevet 16/01-05 13:41 
Okay, lille confession her. Jeg kan faktisk godt lide Virtua Striker 3 v2002 til Gamecube. ALLE som jeg har spillet det med, hader det! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CoreCoreSkrevet 16/01-05 14:00 
Ved ikke hvad anmelderne sagde om det i sin tid, men alle i min omgangskreds HADEDE de to første Twisted Metal-spil, mens jeg selv var totalt hooked på dem...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 16/01-05 14:03 
Jeg kan godt lide Smackdown-serien, og selvom ingen spillene har fået specielt dårlige anmeldelser, har jeg dog kun mødt få der synes det er gode spil.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 16/01-05 14:06 
Core>
Ved ikke hvad anmelderne sagde om det i sin tid, men alle i min omgangskreds HADEDE de to første Twisted Metal-spil, mens jeg selv var totalt hooked på dem...

Nummer to var, så vidt jeg husker, temmelig anmelderrost, og jeg synes også selv det er et kanon sjovt spil. Etteren var dog ret dårlig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 16/01-05 14:28 
Okotta>
Som desværre nærmest er ødelagt, pga. dårlig framerate, og fucked up sværhedsgrad.


Har ikke prøvet det tilstrækkeligt, til at kommentere hvorvidt jeg er enig eller ej.
Så dog min bror og en af hans venner spille slaget over Endor. Det så fantastisk ud, og de havde det vist ganske sjovt.
CronossCronossSkrevet 16/01-05 15:03 
Jeg er VILD med ISS 2 til GameCube. Det fungerer bare godt, og er sjovt og flot at se på.

Det har til gengæld fået høvl af anmeldere - bortset fra min egen anmeldelse naturligvis :)
The DaneThe DaneSkrevet 16/01-05 16:07, rettet 16/01-05 16:08 
Kan ikke lige huske det, men blev det org. Vampires: The Masquerade ikke rakket ned? Eller var det blot mp delen - jeg forstår ihvertfald ikke hvorfor de ændrede så kraftigt på det til det nye. Det virker som samme situation som med Deus Ex/2 - 2'eren er meget forsimplet.

Men jeg kan ihvertfald godt lide det første vampires (og det kan fås billigt i Bog&ide i aalborg).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
84 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig