X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dit spil - som alle andre hader


Svar Sortering
OkottaOkottaSkrevet 14/01-05 15:12 
Har I andre et spil som I holder af; Holder af at spille, holder af trods dets fejl, holder af trods stort set ALLE anmeldelser siger, at det er noget værre l...?

Mit spil er Die Hard: Vendetta.

Det spil enkapsulerer alt hvad Die Hard filmene indeholder. Action, wise cracks, set-pieces, skyderi, stealth. At ha' alle de ting i en FPS'er er, for mig, sådan et Die Hard spil... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
84 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
dchangdchangSkrevet 16/01-05 16:30 
Cronoss>
Jeg er VILD med ISS 2 til GameCube. Det fungerer bare godt, og er sjovt og flot at se på.

Det skal du ikke være flov over. Jeg er vild med samme spil til Xbox. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 16/01-05 16:39 
Cronoss>
Jeg er VILD med ISS 2 til GameCube. Det fungerer bare godt, og er sjovt og flot at se på.

Er det i nærheden af ISS64/98/2000 i gameplay? ISS til PS2 var slet slet ikke, så siden da har jeg ikke rørt seriens nye spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 16/01-05 16:56 
Jeg synes Driv3r var et godt spil. Ganske vist var det ikke så pænt, men jeg synes faktisk at de fortjente bedre end de lunkne anmeldelser og salgstal...
Kilroy Was Here
H.V.HH.V.HSkrevet 16/01-05 19:03, rettet 16/01-05 19:45 
Et ord: Shenmue!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 16/01-05 19:22 
Nej nej nej!
Home is where the hardware is..
nerosnerosSkrevet 16/01-05 19:28 
Er denne tråd ikke løbet lidt løbsk nu!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 16/01-05 19:45 
Det gjorde den for et stykke tid siden. Med hensyn til Shenmue er det uden tvivl "haderne" der er i mindretal.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 16/01-05 20:48, rettet 16/01-05 20:49 
Sikkert kun fordi ikke ret mange kender spillene. Ellers ville der garanteret være masser af had.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/01-05 21:36 
Jeg har spillet det... lige indtil jeg faldt i søvn... der hvor hans far døde...
OkottaOkottaSkrevet 16/01-05 23:06 
Det er kedeligt at et antal mennesker ikke har forstået en bjælde af, hvad denne tråd går ud på.

Man hiver ikke spil frem som Fable, Shenmue, Frequency, Amplitude, Metal Gear Solid, Otogi og Jet Set Radio Future.

Alle de spil er li'som netop kendte / anerkendte som værende GODE titler (værs'go at kigge på Gamerankings + brug den sunde fornuft), og er derfor IKKE titler som alle andre hader, inkl. alle anmeldere.

Forstår man ikke hat af hvad tråden går ud på, så lad være med at deltage i den.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 16/01-05 23:07 
Naiera>
Med hensyn til Shenmue er det uden tvivl "haderne" der er i mindretal.

http://www.playright.dk/vurdertitel.php?id=181 ;)

Jeg har gentagne gange forsøgt at få folk til at arugmentere for hvad der gør det så fedt, men folk gider ikke engang forsøge.. Den eneste jeg har fået er at man kan spille Space Harrier.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 16/01-05 23:12 

Ja, "haderne" er i mindretal? Hvad er det du vil vise? At jeg har ret?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 16/01-05 23:17 
Ja?
Videre..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OkottaOkottaSkrevet 16/01-05 23:19 
Sumez>
Jeg har gentagne gange forsøgt at få folk til at arugmentere for hvad der gør det så fedt, men folk gider ikke engang forsøge..

Du kunne evt. prøve at spille spillet, og se om det er noget for dig?

Shenmue er godt, smukt, vedkommende, intelligent, spændende, rørende, betagende, anderledes.

Shenmue er ikke perfekt - men det er stadig alt det ovenstående.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 16/01-05 23:28 
Shenmue går ikke ud på meget andet end at gå rundt i en by og snakke med alle, indtil man finder ud af hvem man skal snakke med, snakke med ham og så gentage processen.
Jeg har spillet det i mange timer, og det har end ikke været i nærheden af at være spændende. Man skal adskillige timer ind i spillet bare for at nå den første kamp. Ikke at jeg kræver nogen særlig fokus på kamp, jeg er selv stor adventure-fan. Men adventure-delen var tydeligvis ikke noget, der tiltalte mig (og kan ikke forstå hvorfor den tiltaler andre).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcKMarcKSkrevet 16/01-05 23:56, rettet 17/01-05 00:21 
Det bør vel egentlig heller ikke behøves, at folk "argumenterer for" at de kan lide et spil.

Jeg kan forstå, hvis du forsøger at sætte dig ind i, hvorfor andre mennesker finder et spil godt - men det kan du tilsyneladende ikke i dette tilfælde, og det burde vel så være det.

Tilføjelse:
Forresten deler jeg dRxL's syn på Gain Ground. Det er et spil jeg har holdt af i mange år, og jeg synes at det er stærkt undervurderet! Alex Kidd: the Lost Stars (SMS) er et andet spil, som jeg altid har fundet undervurderet.
JAAJAASkrevet 17/01-05 01:05 
Det minder mig om Alex Kidd in Shinobi World, som jeg er ualmindeligt glad for.
SumezSumezSkrevet 17/01-05 04:24 
Marc Klemp>
Jeg kan forstå, hvis du forsøger at sætte dig ind i, hvorfor andre mennesker finder et spil godt - men det kan du tilsyneladende ikke i dette tilfælde, og det burde vel så være det.

Det er jo det jeg netop gør.
Ok, hvis folk giver det 7/10, fordi det er godt, men jeg ikke får det samme ud af det. Men det spil overøses jo med 9-taller og 10-taller. Så der må være et eller andet, jeg bare ikke kan se. Men der er ikke engang nogen der har PRØVET at forklare mig hvad det er jeg ikke kan se. Får højst et par skuldertræk, "det er nok et spørgsmål om smag", "JEG synes det er utroligt med alle de detaljer" eller historien om Space Harrier....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 17/01-05 09:47 
Jeg elsker Shenmue.

Historien er i mine øjne god, og den er i alle tilfælde eminent godt fortalt. Desuden har spillet den langsomme pacing som tiltaler mig.
Grafikken er i særklasse noget af det flotteste jeg endnu har set - mere fordi den er så ufatteligt velfungerende i forhold til spillet.

De små detaljer med dagsrytmen er også lækkert udført, og jeg nød at tjene en masse penge for derefter at bruge dem på små sjove ting.

Når alt kommer til alt vil du aldrig kunne blive tilfreds med en redegørelse af Shenmue's kvaliteter - simpelthen fordi det ER et spørgsmål om smag. Du savner garranteret adventure-genrens hjernevridende gåder, og synes at tempoet er irriterende. Jeg elsker spil der fungerer næsten udelukkende som interaktive historier (Jeg er f.eks. mere end almindeligt glad for Interactive Fiction). Dog elsker jeg da bestemt også gode og gennemførte gåder, men for mig var Shenmue bare et af de mest perfekte spil til Dreamcast.
Michael_Michael_Skrevet 17/01-05 09:48 
Mht Shenmue er det ufatteligt svært at sætte en finger på netop det der gør at man synes om det.
Jeg vil give Sumez ret i, at størstedelen af tiden render man rundt og fordriver tiden på må og få.
Spillet er på ingen måde genialt, men det er måske netop den frihed og afslappende atmosfære i spillet der gør, at det finder en plads i folks hjerter.
Det er mere en god oplevelse end et godt spil.
Det skal der også være plads til.
SumezSumezSkrevet 17/01-05 11:02 
Jeg ville også gerne bare opleve det.
Blive Ryo, og bare gå ned i byen og snakke med dem jeg vil.
Men jeg kan ikke ryste vanen med at jeg har et mål af skuldrende. Målet med spillet. Jeg skal finde min fars mordere, og jeg skal finde ud af hvor de er. Og går man ned i byen med det mål, ender man alt for nemt med systematisk at gå gennem alle personer indtil man finder noget brugbart. Som er de objekter i et spil, og ikke virkelige mennesker. Det minder på ingen måde om den måde jeg ville tage hånd om problemet i virkeligheden.
Hvis man havde andre muligheder end bare at "tale med alle", ville det være overbevisende, men det bliver i sidste ende altid kogt ned til "tal med alle". Og der irriterer det mig også at spillets "frie" verden bliver så begrænset, når Ryo kun kan snakke om én ting, som i de fleste tilfælde ikke er særlig effektivt, og man bare irriteres over den kunstige fornemmelse det giver.

Men ja, det er jo nok en smagssag, så vi kan sikkert blive ved. Jeg synes bare det er utroligt at en smagssag kan gøre sådan en drastisk forskel i en vurdering. For selv jeg kan da også blive underholdt af fodboldspil og racerspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/01-05 11:37 
Sumez>
?!
Nu har jeg ikke spillet det, men det har fået gode anmeldelser, og alle jeg har hørt snakke om det, synes også det er genialt..

Jeg synes også det er genialt - men det er nok mere min forkærlighed for genren der gør det. For spillet skriger langt væk af halvfærdigt arbejde, dårlig QA og fingeren på fast forward i den sidste halvdel af udviklingsprocessen. Bloodlines er et klasseeksempel på hvor gode anmeldelser et egentlig skidt produkt kan få. Det er måske ikke helt tro mod trådens ånd, men det er et spil jeg elsker, på trods af at jeg burde hade det... Og det passer godt nok ind i den her tråd for mig :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/01-05 11:54 
...Det BURDE altså få dårlige anmeldelser. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 17/01-05 12:11 
Sumez>
Målet med spillet. Jeg skal finde min fars mordere, og jeg skal finde ud af hvor de er. Og går man ned i byen med det mål, ender man alt for nemt med systematisk at gå gennem alle personer indtil man finder noget brugbart.

Jeg er nok stik modsat i den henseende. Jeg har spillet Shenmue i godt og vel to år nu, og er ikke kommet synderligt langt. Dette er dog helt og holdent min egen skyld. Jeg tilbringer alt for meget tid i spillehallen, og i diverse forretninger.
Jeg VED der må være et formål med alle de små latterlige ting man kan købe og vinde;)
HeroldHeroldSkrevet 17/01-05 12:45 
Sumez: Fra et teknisk synespunkt ja. Uden patch eller workaround er det umuligt for de fleste at gennemføre pga. fejl. Derudover ender den sidste del af spille i åndssvagt hack n' slash. Forbandet synd, når den første halvdel nu fungerede så godt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/01-05 12:47 
Det er jo desværre ikke usædvanligt at anmeldere kun "når" at spille den første halvdel af et spil. -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 17/01-05 13:18 
Sumez: Gidder du ikke starte en anden tråd der hedder: "Det spil som alle andre elsker og som jeg hader" og så flytte alle svar der hører mere hjemme der end i denne tråd? ;-)

Ja undskyld mig, men jeg syntes ideen om at fremhæve alle mulige spil som måske ikke er top of the pops men som man kan li' af en eller anden grund var rgitig fin, og så er det ærgerligt at få tråden ødelagt af "negativiteter", hvis du forstår hvad jeg mener ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/01-05 14:52 
Det er jo svært at sige, om alle andre hader de spil man selv godt kan lide.

Men jeg er ret vild med Ports of Call, og jeg har endda søgt efter en Amiga emulator, så jeg kunne spille det på min PC. Og stor var min lykke, da jeg så et PC blad hvor spillet bare fulgte med.

Ellers kender jeg ikke mange andre, der er pjattede med Side Arms. En klassisk sidescroller ala R-Type, men som på de grillbarer jeg gik på, var et af de allerførste spil, med 2 sæt joystick og co-op.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 17/01-05 14:56 
Ports Of Call regnes da som en klassiker. I min bog er det godt spil, som jeg har brugt lang tid på, omend det er meget simpelt efter moderne standard.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 17/01-05 15:29 
SeventhSun>
Ellers kender jeg ikke mange andre, der er pjattede med Side Arms. En klassisk sidescroller ala R-Type, men som på de grillbarer jeg gik på, var et af de allerførste spil, med 2 sæt joystick og co-op.

Det var et af de populære spil i Aalborg/Nørresundby dengang i hvert fald.

Side Arms
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 17/01-05 16:53 
Ports of Call er et af de Amiga spil, vennerne og jeg brugte allermest tid på. Jeg har endnu til gode at møde én, der ikke kunne lide Ports of Call.
PoulPoulSkrevet 17/01-05 17:32 
Var også helt vild med Ports of Call. Selv nogle af mine venner som ikke normalt spillede computerspil, kunne lide det.
SumezSumezSkrevet 17/01-05 18:05 
Jeg har også gode minder om Ports of Call.
Men hvad ved jeg om Amiga-spil? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 17/01-05 18:18 
Ports Of Call var også til pc - der spillede jeg det da.

Men jeg synes altså ikke at det, som så meget andet, passer ind i tråden. Det var for populært - ingen hader da Ports Of Call.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
84 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig