X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad siger I til den nye Bond?


Svar
DizzyDizzySkrevet 14/09-04 22:31 
Dougray Scott
http://www.imdb.com/name/nm0779084/

Hvad siger I til den nye Bond?


Der er da ikke meget Bond over ham...

læs artikel
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
WehnerWehnerSkrevet 14/09-04 22:33 
Nu er det jo heldigvis ikke officielt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 14/09-04 22:35 
Det vidste jeg slet ikke, men det kunne da være for cool. Jeg syntes at Scott var fantastisk i MI:2, og hans dialékt må jo siges at være på plads fra start af.

-"Rån thart bastart dåvn"

:D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PlaykidPlaykidSkrevet 14/09-04 22:36 
Han ligner et levn fra ringenes herre :/
Spiller nu: Halo 3
jaesjaesSkrevet 14/09-04 23:03 
Det mest interessante synes jeg er, at P. B. stopper som Bond (jeg viste ikke, at han havde meldt dette ud i juli). Han fik jo kritik af filmselskabet, for at kritisere det nye manuskript for at indeholde en dårlig historie, og næsten udelukkende fokusere på action. Det kunne derfor tyde på, at de ikke har tænkt sig, at ændre på formlen.

IMO er det gået slemt ned af bakke de sidste mange år, og GoldenEye er for mig, den eneste hæderlige Bond-film i nyere tid.

Egentlig er der meget få gode Bond-film, men så længe de kan slippe afsted med konceptet, sker der nok ikke den store udvikling.

*Tænker med nostalgi tilbage på dengang, en filmoplevelse ikke behøvede andet end lidt cool action, et par Bond-babes og et par smarte kommentarer fra Roger More, før man var tilfreds. Suk.*
DommergaardDommergaardSkrevet 14/09-04 23:03 
Han er da næsten lige så gammel som Pierce! Lad os nu beholde den gamle :P
PlaykidPlaykidSkrevet 14/09-04 23:15 
Helt enig Jaes, jeg er også stadigt en af dem, som mener de gamle var de bedste.
Den nyeste, die another day (mener jeg det er), kan jeg slet ikke tage.
Ikke meget bond over den synes jeg.
Spiller nu: Halo 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/09-04 23:16 
Goldeneye er den eneste fede bondfilm med Pierce og det er IKKE hans skyld de andre er dårlige!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 14/09-04 23:17 
jaes>
*Tænker med nostalgi tilbage på dengang, en filmoplevelse ikke behøvede andet end lidt cool action, et par Bond-babes og et par smarte kommentarer fra Roger Moore, før man var tilfreds. Suk.*

Hmmm... Sean Connery!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 14/09-04 23:27, rettet 14/09-04 23:29 
Nope, jeg er 70/80´er barn, og R. M. var i mange år _helten_ for mig :)

Nu er S. C. min favorit-Bond, med Pierce på andenpladsen.

EDIT: Arh, den kan Pierce sgu´ dele med Timothy Dalton. De er begge ok, uden at være som støbt til rollen.
WehnerWehnerSkrevet 14/09-04 23:31 
Og paradoksalt nok er George Lazenby-filmen en af de aller bedste af de gamle - hvis vi ser bort fra hovedrolleindehaveren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 14/09-04 23:32, rettet 14/09-04 23:33 
Hvorfor skal der nu én ny til igen? Pierce Brosnan er da ikke død :). Men med ham på billedets udseende (set ud fra billedet) er han ingen bond.

Pierce Brosnan har kun klaret det med øvelse.

Sean Connery er den eneste rigtige Bond figur.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 14/09-04 23:39 
Jeg må indrømme at jeg hælder mest til Hr. Roger More:)
Derefter S.C.
De gamle film oser af stil, hvorimod jeg synes de nye er alt for præget af tekniske duppedare og duppeditter.

Bevares, det var der også i de gamle, men det var anerledes.
Spiller nu: Halo 3
la0sla0sSkrevet 14/09-04 23:47 
Nu slagter i mig sikkert, og jeg er ikke bond fan så det er ok, man vil jo ikke være blasfemisk. Jeg snakkede en af de mange gange det sker med en kammerat om movies, jeg ved ikke hvordan det kom til det, men vi snakkede bond. Pludselig kom det til mig at følgende skuespiller kunne være cool som bond, måske lidt ældre men han har the look og stilen tror jeg!??! hvad siger i?

mr burns
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 14/09-04 23:48 
Det gør han ikke, af den ganske simple grund, at han ikke er brite. De havde det svært nok med at give rollen til en irer...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/09-04 23:52, rettet 14/09-04 23:54 
la0s>
Nu slagter i mig sikkert, og jeg er ikke bond fan så det er ok, man vil jo ikke være blasfemisk. Jeg snakkede en af de mange gange det sker med en kammerat om movies, jeg ved ikke hvordan det kom til det, men vi snakkede bond. Pludselig kom det til mig at følgende skuespiller kunne være cool som bond, måske lidt ældre men han har the look og stilen tror jeg!??! hvad siger i?

Han har da lidt af looket.

Det skal bare ikke være den Burns, men:

Click me
Home is where the hardware is..
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/09-04 00:02 
Har ham her ikke været "up for talks" på et tidligere tidspunkt?

http://imdb.com/name/nm0000191/

...og ville han kunne gøre sig som Bond?
la0sla0sSkrevet 15/09-04 00:05, rettet 15/09-04 00:11 
Wehner>
Det gør han ikke, af den ganske simple grund, at han ikke er brite. De havde det svært nok med at give rollen til en irer...

det tænkte jeg nok ville blive pointeret, men hey sådan som filmene er blevet værre og værre må man vel tage chancer.. eller noget. det var nu mest den måde han spillede i CONfidence der fik mig til at tænke bond.
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 15/09-04 00:06 
Ewan kunne nok godt gøre det. Hugh Grant kunne måske også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 15/09-04 00:43 
Wehner>
Det gør han ikke, af den ganske simple grund, at han ikke er brite. De havde det svært nok med at give rollen til en irer...

Hvilken Irer var det? Sean Connery er jo Skotsk.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dchangdchangSkrevet 15/09-04 08:03, rettet 15/09-04 08:04 
Jeg syntes at der på et tidspunkt blev nævnt Christian Bale som en kommende James Bond. Det syntes jeg at de skulle holde ved, for han er altså perfekt til rollen.

Ham her...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/09-04 09:04 
Wehner>
Ewan kunne nok godt gøre det. Hugh Grant kunne måske også.

Ewan måske, men ikke Hugh! Jeg tror simpelthen ikke at han er grov nok i sin tone...

De skal have sådan en maskulin person! Måske en fra australien der let ville kunne have engelsk stemme, som Eric Bana(Troy, Hulk) eller Russel Crowe(Gladiator, LA confidentiel, The insider, a beautiful mind)!

Ellers er jeg enig at de nye bond film ikke levere. Goldeneye var alt for fed fordi den ligesom også havde sin egen stil. Vi fik set en lidt mere seriøs bond og hans varemærker leveret på en lidt federe måde, med alle hans ting og sager og kendetegn...

Men Sean er da helt klart den bedste! You only live twice er da den bedste bond film ever!!O_o

Men personligt var de ikke alle lige gode... Kan personligt ikke lide Goldfinger:F

Roger minede mig altid om en eller anden halv pervers stodder i jakkesæt...:P Men nogen af dem var fede som Moonraker:D

De gamle bond film er klassiske...^_^

Die another day var ikke særlig bond agtigt med madonna og halle berry der trak biletterne!

det ødelage jo også lidt da den rigtige Q døde! Alt respekt til John Cleese, men det er bare ikke det samme uden gode gamle Q IMO:)
Well crucify the insincere tonight...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/09-04 09:44 
Som barn af 80'erne, må jeg også melde mig under fanerne hos Roger Moore.

Han var helten da jeg så min første Bond-film i biografen - Octopussy.


For mig er han den perfekte gentleman med det frække glimt i øjet = Bond.
Connery er klart mere rå og brutal, hvilket er mindre Bond for mig.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 15/09-04 09:47 
The Dane>
Hvilken Irer var det? Sean Connery er jo Skotsk.

Det er skam Remington Steele himself :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 15/09-04 09:50 
Wehner>
Nu er det jo heldigvis ikke officielt.

Det er det vist ifølge MetroXpres i dag.
(og jeg er ellers pænt ligeglad med James Bond)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DizzyDizzySkrevet 15/09-04 09:57 
Vi må da være glad for at de ikke har valgt Robbie Willams. En flødebolle sanger som JB ville da slå karakteren ihjel ;D

SC er suveræn i de gamlefilm, omvendt tror jeg ikke hans stil ville holde, hvis man forstiller sig man kunne gøre ham 30 år yngre. Ikke dermed sagt at de gamle Bondfilm ikke holder, for det gør de. Jeg synes Pierce har været et goodt valgt, det er ikke hans skyld at manuskrifterne ikke har været særlig gode. Og fuldf respekt til ham for at slå bremsen i overfor et skodmanus.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SideshowSideshowSkrevet 15/09-04 11:40, rettet 15/09-04 11:46 
Jeg synes nu det er fint man skifter Pierce Brosnan ud, som i min bog er den suverænt dårligste bond figur.

Men helt ærligt. En Bond figur kan og må aldrig være langhåret! Det ligger bare ikke til figuren.

Kan lige tilføje at Roger Moore også er min personlige favorit - selvfølgelig med Connery på 2. pladsen. Og der er kun plads til de to. De andre når dem ikke til sokkeholderne. Roger Moore rammer gentleman stilen bedst og hans egne små catch phrases som tilføjer figuren endnu mere charme end de andre. En Bond figur skal have humoren på plads som Roger gør det så godt.

I øvrigt er Roger Moore også ældre end Sean Connery, på trods af, at han overtog rollen fra Connery 11 år senere.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
CoreCoreSkrevet 15/09-04 12:00 
Sideshow>
Men helt ærligt. En Bond figur kan og må aldrig være langhåret! Det ligger bare ikke til figuren.

OK, nu kan man jo så ændre udseendet en smule, som eksempelvis at klippe håret. Da Orlando Bloom var på tale, var det sikkert heller ikke med en lang afbleget hestehale i tankerne...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig